Bartek1994

Ciągnik Farmtrac 675 DT [połączone]

Polecane posty

dawido22    0

Panowie w kabinach MF i modelach 675 jest troche zle to sprzeglo skonstruowane bo pedal sprzegla musi byc na maxa w górze i wtedy sie wyreguluje sprzeglo bo bedzie miejsce na luz. A ta zapadka z prawej strony to sluzy do trzymania biegu podczas jazdy no ale przy przelaczaniu biegu musi sie unosic bo gdy tak nie bedzie to rewers ciezko bedzie chodzil ale nie powinno szarpac ciagnikiem
Panowie regulacja sprzegla tylko pomorze jak cos to dzwonic pomoge 516924903

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1562

W każdym 675 jest ciężko ustawić sprzęgło bo nie można wyczuć luzu.

 

Zapadkę osobiście już długi czas mam zdjętą i jest ok bez niej. Nie musze przynajmniej co chwila regulować i lżej chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Yoda    535

Tam jest inaczej niż w 685? Ja na razie zmieniałem linkę i pękła mi śruba regulacyjna to zrobiłem z pręta gwintowanego. Nic nie szarpie ani nie blokuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek_22    0

Witam kupiłem ostatnio w Farmtrac 675 dt w wersji KING i mam takie pytanie w kabinie słychać dziwny dźwięk jak by wyła jakaś pompa (tak jak by z układu kierowniczego przy większych obrotach się nasila) a na zewnątrz przy silniku nic nie słychać. Miał może ktoś podobny problem???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    19558

Witam kupiłem ostatnio w Farmtrac 675 dt w wersji KING i mam takie pytanie w kabinie słychać dziwny dźwięk jak by wyła jakaś pompa (tak jak by z układu kierowniczego przy większych obrotach się nasila) a na zewnątrz przy silniku nic nie słychać. Miał może ktoś podobny problem???

w moim było coś takiego słychać przez pierwsze kilka miesięcy teraz jest spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

A nie jest to dźwięk oleju przepływającej przez rozdzielacz ?u mnie też to słychać i jest to właśnie to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek_22    0

możliwe bo byłem u znajomego który nie ma tura w kingu i  u niego jest oki a nie da rady z tym coś zrobić bo przy wyższych obrotach jest to uciązliwe???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1562

Od tego jest serwis, szczególnie jak jest ciągnik nowy. U mnie nic takiego niema, mimo ładowacza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

A więc przy 2000mth siadła pompka paliwa koszt zamiennika 440 zł traktor prawie uziemiony na 36 godzin ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3968

Zaczął mi cieknąć dość mocno płyn chłodniczy z przodu silnika. Po wytarciu robi się mokra uszczelka pokrywy rozrządu, ale to chyba nie możliwe żeby ciekł stamtąd płyn. Może gdzieś od tyłu z pokrywy pompy wody cieknie i spływa po tej uszczelce.  Wymieniał kros z Was te uszczelki z przodu? Skąd tam może cieknąć płyn? na pewno nie z połączenia z chłodnicą bo sprawdzałem węże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Digifant    800

Pytanie może banalne, ale tak z ciekawości. Czy jest jakaś zalecana procedura wymiany filtra hydrauliki w 675 DT ? Czy też wystarczy zrobić to na zasadzie wykręcam stary. przykręcam nowy i żadnych dodatkowych czynności ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stop    95

Ja nowy jeszcze zalewam prawie po sam gwint olejem hydraulicznym i cała filozofia - ale to robię w 555DT.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Digifant    800

Mamy na forum użytkowników 675DT z okolic Lubartowa, Parczewa lub Radzynia Podlaskiego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek90    1

witam w 675dt ciekła mi chłodnica od góry na łączeniu to ją zlutowałem teraz zrobiło mi się pęknięcie w pokrywie rozrządu i wycieka płyn w miejscu gdzie idzie przewód do nagrzewnicy  nie  da się naprawić trzeba  wymieniać  koszt obudowy , uszczelek, oleju, płynu ok. 1200zł plus robocizna ok. 1000zł= 2200zł  TYLKO  1600mth .Brat ma john deera 5075   ma 4500mth i zero  usterk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ludwik1983    4

Witam ciągnik ma nowy akumulator odpalal 1 dzień na drugi zakrecil i jak podłączyłem prostownik to aku był rozładowany. Reakcji po przekreceniu żadnej reakcji tylko kontrolki świecą. Dwa bezpieczniki w puszce w prawe dolne stopione. Czy winna może  byc stacyjka którą wymieniłem latem. Pomocy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ludwik1983    4
slawek90 napisał:

witam w 675dt ciekła mi chłodnica od góry na łączeniu to ją zlutowałem teraz zrobiło mi się pęknięcie w pokrywie rozrządu i wycieka płyn w miejscu gdzie idzie przewód do nagrzewnicy  nie  da się naprawić trzeba  wymieniać  koszt obudowy , uszczelek, oleju, płynu ok. 1200zł plus robocizna ok. 1000zł= 2200zł  TYLKO  1600mth .Brat ma john deera 5075   ma 4500mth i zero  usterk. Mam ten sam problem jak ciepły to nieleci a jak zimny to spocony na rok z 10 l doleje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1577

Czy to stacyjka to tak od razu ciężko powiedzieć, ale napewno coś ci prąd kradnie .a więc miernik w rękie i szukać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dallas89    0

Witam mam problem z moim ft 675 dt 2012 rok. Po przekreceniu kluczyka pala sie wszystkie kontrolki normalnie lecz gdy chce odpalic raz odpali na strzal innym razem musze przytrzymać kluczyc kilka sekund i zapali zdarza sie tez ze po przekreceniu kluczyka zlapie pusci i ponownie lapie i odpala... co moze byc usterka poprostu stacyjka?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



    • Przez Hydrant0793
      Dzień dobry mam problem z odpaleniem farmtraca  680 dtn po przekręceniu kluczyka słychać tylko cykanie w rozruszniku  a nie ciągnie i panel cały gasnie . Przejrzałem już klemy ,masę ,aku naladowane . Wie wiem w czym problem może jakiś przekaźnik od odpalania siadł. Dodam,że na krótko da się go odpalić więc rozrusznik dobry
    • Przez Janeczko
      Mam problem tzn wyciek oleju z mechanizmu regulacji prędkości opuszczania plecaka, ten mechanizm pod siedzeniem od którego idą dwa pokrętła i przymocowany jest na dwie 13 do reszty plecaka. Może ktoś to rozbierał już ? Dzwoniłem do Mrągowa i ponoć jest tam symeringi ale oprócz tego że nietypowy to więcej nie są wstanie udzielić informacji a nie uśmiecha mi się unieruchomić ciągnik w tym momencie. Wiecie jaki może tam idzie ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj