Bartek1994

Ciągnik Farmtrac 675 DT [połączone]

Polecane posty

Bartek1994    0

Chcę kupić Farmtraca 675 DT.Chciałbym aby właściciele tego ciągnika podzielili się swoją opinia o nim.Z góry dziekuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Ciekawa alternatywa Ursusa 5314/5714. Silnik Perkins'a i skrzynia Carraro!(Ursus ma tylko 8/2) Kabina Podobna, ale trochę lepsze rozmieszczenie dźwigni. Może się dobrze sprawować, ale nie potwierdzę tego bo ani ja, ani ktoś inny w okolicy go niema.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam. Ja mam 70 4wd i wiele nie rozni sie od tego w temacie, prócz tego ze ten 675 ma rotacyjną pompe paliwową i tłumik przy słupku, a tak poza tym to takie same, zsynchronizowana skrzynia carraro 12/12, przedni most równiez carraro,no i dwie predkosci obrotowe WOM (ja mam jedną), kabina w miare wyciszona. W sumie przyznam ze 106.520 zł to jest tanio i dobrze i jeszcze mozna cene troche utargowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek1994    0

Escort Tomek,a miałeś jakieś niedociągnięcia w Farmtracu gdy go kupiłeś.Nie miem,nieszczelna pompa,nie wzhodził na obroty itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

po zakupie nic nie bylo, moze tak po pol roku puscila chłodniczka olejowa od pompy do wspomagania,z pol roku dalej wymienili mi silnik ale to juz calkiem inna bajka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Silnik: oryginalny Perkins 1104C-44 EuroII chłodzony cieczą 74kM,

cichobieżny układ napędowy CARRARO HCR,

skrzynia biegów synchronizowana ( 12 + 12R ) z rewersem,

WOM 540/1000, kabina komfortowa KOJA

cena: 87.475 zł netto, 106.720 zł brutto (cena z 1.04.2007r.)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tores    1

mi się zdaje troszke za lakka maszynka ma o ile się nie myle 3070 kg bez opciążenia :lol: nio do tego to opony standart diagonalne a z przodu tylko 11,2-24 ale to wszystko jest do dokupienia sprawa tylko za ile ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

komplet obciążników przednich 172kg (6szt+zaczep)- 806zł,

komplet obciązników tylnich 206kg (2x39kg+4x32kg)- 960zł

dodatkowy komplet obciązników przednich 88kg (4x22kg)- 550zł

opony niskoprofilowe przód 320/70R24, tył 480/70R30 kpl- 2200zł*

ogumienie przód 12.4R24, tył 18.4R30 kpl- 1900zł*

 

podane ceny są cenami brutto (ceny obowiązują od 15.02.2007r.)

*- dopłata

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Na dokładkę:

Przedni TUZ i WOM- 14000zł

Sam przedni TUZ- 6000zł

Klimatyzacja- 5400zł

Siedzisko komfort- 600zł

Lampa błyskowa ("kogut")- 180zł

Radiootwarzacz z głośnikami- 600zł

Balka polowa- 140zł

 

podane ceny są cenami brutto (ceny obowiązują od 15.02.2007r.)

 

PS: Fabryka "tylko" tyle może dać za dopłatą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek1994    0

Kupiłem tydzień temu w poniedziałek Farmtraca 675 dt i na razie dobrze się sprawuje.Jedzie 35 km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Edi01    0

W miare ładne ciągniki nawet dość zwrotne co do wykonania to napewno dużo lepiej niż w przypadku ursusa. Chociaz był taki przypadek ze ciągnik stał na placu w pewnej firmie i przy jego odpalaniu wydmuchnoł uszczelke pod głowicą .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalg80    2

Ja za swojego 675 DT dałem 103 tysie i mam: tylne obciążniki, zaczep przedni z obciążnikami, lepsze siedzenie, kolorek czerwony, belkę polową. Zależy od dilera ile możesz utargować. Escort tomek różnica miedzy 70 4WD a 675 DT jest dużo większa 675 DT ma cichobieżna skrzynie ze skośnymi trybami u ciebie będzie pewnie taka jak w 80 4WD, całkiem inny silnik ty masz AVL 3 cylindry a tu Perkins nowej serii 1104C-44 czyli taki jak w MF, NH i McKormicu. Jeśli chodzi o spalanie to od dłuższego czasu testuje Farmtraca jak zbiorę więcej informacji to napisze ale na razie test pokazuje że jest oszczędny (nawet bardziej od Zetora 5211 którego miałem wcześniej).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Atlonik    0

ja niewiele miałem w życiu ztyczności z farmatrackiem ale czasami zdarzyło mi sie podziwieć te paszyny troche u dilerów jak i troche podczas pracy i naprawde musze im przyznać dość dobrą stylistyke i wygode jak za te pieniądze no i parematry tych ciągników są wręcz za te pieniądze bardzo dobre ...


New Holland TD95D_______________________URSUS 360_______________________URSUS 330M_______________________

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    20
Ja za swojego 675 DT dałem 103 tysie i mam: tylne obciążniki, zaczep przedni z obciążnikami, lepsze siedzenie, kolorek czerwony, belkę polową. Zależy od dilera ile możesz utargować. Escort tomek różnica miedzy 70 4WD a 675 DT jest dużo większa 675 DT ma cichobieżna skrzynie ze skośnymi trybami u ciebie będzie pewnie taka jak w 80 4WD, całkiem inny silnik ty masz AVL 3 cylindry a tu Perkins nowej serii 1104C-44 czyli taki jak w MF, NH i McKormicu. Jeśli chodzi o spalanie to od dłuższego czasu testuje Farmtraca jak zbiorę więcej informacji to napisze ale na razie test pokazuje że jest oszczędny (nawet bardziej od Zetora 5211 którego miałem wcześniej).

 

Jeśli dobrze pamiętam to NH montuje silniki IVECO a nie PERKINS.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michu7    7

A czy to prawda, ze te Perkinsy w Farmtracach są z Indii?? Tak słyszałem u deelera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Perkinsy to raczej nie ale układy napędowe są z indyjskiej fabryki Carraro w której zresztą Farmtrac ma trochę swoich udziałów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Wszystko na temat ciagnikow rodziny "Farmtrac"
    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj