Skocz do zawartości

Zdjęcie

Japońskie vs Niemieckie


363 odpowiedzi na ten temat

#61 Share szczewko

szczewko

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1573 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 czerwiec 2009 - 21:18

Japońskie vs Niemieckie Mam "aszlocha" i nastepny tez bedzie ale juz w V8.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Japońskie vs Niemieckie Dzisiaj, 21:58
  •  

#62 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 22 czerwiec 2009 - 21:29

Japońskie vs Niemieckie Ani Japończycy , ani Niemcy. Kto pierwszy wprowadził zmienne fazy rozrządu, odpowiedź w linku.

#63 Share es8

es8

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 279 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wrocław

Napisany 22 czerwiec 2009 - 21:34

Japońskie vs Niemieckie lepiej byłoby gdybyś nie dawał linka do edit section. :D

#64 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 22 czerwiec 2009 - 21:35

Japońskie vs Niemieckie Chciałem, by nie szukali po całym artykule :D

#65 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 czerwiec 2009 - 21:38

Japońskie vs Niemieckie a ten uklad ze zmiana wzniosu zaworu??
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#66 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 22 czerwiec 2009 - 21:43

Japońskie vs Niemieckie Z Alfą oczywiście sie zgadza, ale to Honda jako pierwsza [1989r] wprowadziła system pozwalający także na zmianę wzniosu zaworów.

#67 Share Tomek34

Tomek34

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 146 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 czerwiec 2009 - 21:48

Japońskie vs Niemieckie a jaki pierwszy model Hondy byl wyposażony w zmienne fazy rozrządu??

#68 Share Luke16

Luke16

    Zaawansowany

  • AgroTeam
  • PipPipPip
  • 1961 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 22 czerwiec 2009 - 21:49

Japońskie vs Niemieckie A common raila kto wporwadził włosi :) w alfie :) a VW dopiero niedawno wprowadził ten system :D

#69 Share bartus16

bartus16

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1285 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 czerwiec 2009 - 21:54

Japońskie vs Niemieckie bo im bardziej pasowały pompowtryski i według mnie to rozwiązanie jest lepsze od cr :) jedyny minus to głośniejsza praca silnika :D
Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

#70 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 22 czerwiec 2009 - 21:55

Japońskie vs Niemieckie Rok 1990, Honda Civic ,silnik B16A- 155KM. W obecnie stosowanych silnikach jej konstrukcji system ten działa od 3,5tys. obr.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Japońskie vs Niemieckie Dzisiaj, 21:58
  •  

#71 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 22 czerwiec 2009 - 21:56

Japońskie vs Niemieckie

a jaki pierwszy model Hondy byl wyposażony w zmienne fazy rozrządu??

Dokładnie to 3 modele z silnikiem B16A - Integra, CRX SiR i Civic SiR, wszystkie w wersjach JDM (na Japonie z kierownicą po prawej stronie). W Europie pierwszy był B16A1 od 1990 roku w CRX i Civic i-VT.

#72 Share Gago

Gago

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 624 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 22 czerwiec 2009 - 21:57

Japońskie vs Niemieckie Kolego włosi to tylko dobrze makaron robią i nic innego :D Może Alfa to jest i ładna bo taka jest ale złom z niej jakich mało wszystko śtuka puka i trzeszczy jak na wozie drewnianym.VW może i później to wprowadziło ale to działa bez zarzutu i będzie działać przez lata, a nie przez jakiś okres jak u włochów. A jeśli chodzi o niemców to robią najlepsze uata na świecie ( Audi, VW, BMW, Mercedes i Skoda z Seatem), zaraz po nich są francuzi z Peugeotem na czele. A japońce są na 3 miejscu.
Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

#73 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 22 czerwiec 2009 - 22:02

Japońskie vs Niemieckie Wolksvagen zaprzestał produkcji silników na pompowtryskach. Może powiesz dlaczego? Dziwne stwierdzenie "może i później" - o dekadę.
Integry silniki B16A dostały w 1991r.

#74 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 22 czerwiec 2009 - 22:04

Japońskie vs Niemieckie @Luke16
Myślisz, że VAG nie był technologicznie przygotowany do użycia CR? Mogli go wprowadzić dużo wcześniej, zdecydowali się jednak na rozwój technologii pompowtryskiwaczy. Silniki na CR mają dużo niższe ciśnienie wtrysku i przez to mniejszą dynamikę niż PD.
Jak koniecznie doszukujemy sie innowacji to kto wprowadził ABS, turbodoładowanie silniki benzynowe,ESP,skrzynie dwusprzęgłową itd...

#75 Share Gago

Gago

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 624 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 22 czerwiec 2009 - 22:05

Japońskie vs Niemieckie Bo pompowtryski nie są odpowiednie do takich samochodó jak VW gorzej na nich chodziły i nie były takie żywe.
Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

#76 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 czerwiec 2009 - 22:12

Japońskie vs Niemieckie gorzej??? nie byly takie zwawe??? co ty opowiadasz, po prostu w pewnym czasie uklad zasilania silnika ZS poszedl 2 rownoleglymi sciezkami, wiekszosc producentow opowiedzialo sie za CR, a jedynie vw rozwijal pompki, w koncu musieli sie poddac, ale nikt nie odwazyl sie powiedziec ze CR jest lepszy od PD, nawet wsrod konkurencji. oba rozwiazania maja wady i zalety (post wczesniej @mariusz_x o tym pisze) jak wszystko, ale sa to rownorzedne technologie, ja wole pompowtryska

Z Alfą oczywiście sie zgadza, ale to Honda jako pierwsza [1989r] wprowadziła system pozwalający także na zmianę wzniosu zaworów.

i o to mnie sie rozchodzi :D , wiekszosc ludzi nie rozroznia tych 2 zjawisk, a zmienne fazy rozrzadu kojarza im sie jedynie z honda i to jeszcze przez mgle :)
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#77 Share Gago

Gago

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 624 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 22 czerwiec 2009 - 22:14

Japońskie vs Niemieckie Wójek kiedyś miał VW na pompowtryskach i troche mu się psuł. Wiesz to jest tylko moja opinia każdy może mieć swoją na ten temat to jest forum.
Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

#78 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 czerwiec 2009 - 22:16

Japońskie vs Niemieckie z ta roznica, ze my przedstawiamy fakty, a ty tylko opinie...
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#79 Share dawidg2

dawidg2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2807 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 23 czerwiec 2009 - 08:11

Japońskie vs Niemieckie przecież wiadomo że nowe konstrukcje mają choroby wieku dziecięcego przecież nieda się wszystkiego perfekt zrobić na cacy. ale jak poprawią trochę zmodyfikują to jest lepiej potem. znam kilka takich przypadków z silnikami w audi a podejrzewam że inne marki też mają takie problemy albo jak to czasem wychodzi jakiś np napinacz pasów niesprawny, czujnik od poduszek, albo pompa hamulcowa i potem producenci aut wzywają na serwis wiecie chyba o co chodzi

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Japońskie vs Niemieckie Dzisiaj, 21:58
  •  

#80 Share kamil20

kamil20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 145 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj-pom

Napisany 23 czerwiec 2009 - 09:20

Japońskie vs Niemieckie Niemiecki czy japoński, ważne by był bezawaryjny i spełniał oczekiwania właściciela :D Technologia między markami aut jest teraz bardzo wyrównana i o tym czy się podoba decyduje głównie wygląd :) Marki takie jak Audi, BMW czy Mercedes straciły już swój prestiż, jest ich tyle na drogach co kiedyś Polonezów i 126p, do tego wiele w podobnym stanie technicznym sprowadzone jako złom na kółkach :)

Podobne tematy