Skocz do zawartości

Zdjęcie

Japońskie vs Niemieckie


363 odpowiedzi na ten temat

#41 Share mlodyrolnik2 mlodyrolnik2

mlodyrolnik2
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 22 czerwiec 2009 - 18:45

Japońskie vs Niemieckie

ale tak czy siak po polskich dziurawych drogach nie idzie jechać szybciej niż 100-120km/h

no audica to napewno szybciej nie pogonisz chyba ze masz oponki z 235/60 ale na nich 1,9tdi w 5 sie nie zmiesci na sto :D

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Japońskie vs Niemieckie Dzisiaj, 21:45
  •  

#42 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 22 czerwiec 2009 - 18:46

Japońskie vs Niemieckie

ale tak czy siak po polskich dziurawych drogach nie idzie jechać szybciej niż 100-120km/h

Kwestia zawieszenia, jakimś "pontonem" to czyste szaleństwo... Jak ktoś z lubelskiego chce potestować trzymanie zawiasu polecam odcinek Parczew-Lubartów :) i spokojnie, dziur tam nie ma.

za koszty eksploatacji , niezawodność i oszczędne silniki :D a poza tym lubię moją golfine za to że nie ma w nim zbyt dużo elektroniki , można sobie w nim pogrzebać samemu :)

To samo można napisać o podobnym japońcu :)

Opony 235 sprawdzą sie raczej na gładkich asfaltach gdzie nie ma kolein.

#43 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 czerwiec 2009 - 18:50

Japońskie vs Niemieckie

no audica to napewno szybciej nie pogonisz chyba ze masz oponki z 235/60 ale na nich 1,9tdi w 5 sie nie zmiesci na sto :)

wybacz ale nie skumalem zaleznosci :D
temat-smietnik sie zrobil, co w sumie bylo do przewidzenia :/ patowa sytuacja
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#44 Share Kolejorz

Kolejorz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 394 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska
  • Zainteresowania:Rolnictwo i wszystko z nim związane, MTB, marka Ursus, John Deere

Napisany 22 czerwiec 2009 - 18:51

Japońskie vs Niemieckie Niemieckie najlepsze
John Deere 6830 Premium | John Deere 6920 S - my dream's
Lech Poznań - Duma i tradycja

#45 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 22 czerwiec 2009 - 18:52

Japońskie vs Niemieckie

ja porównuje bardziej uzywane samochody takie z lat 1996 do 2003, a co do saaba to sam mam obecnie model 95 3l tid 2000r pod moja noga przejechał przez 3 lata 150tys km i jesli chodzi o komfort jazdy jest na takim samym poziomie jak w audi a6 silnik ma juz teraz 300tys km i chodzi bez zarzutu tylko olej rozrzad i raz przewód od turba zmieniałem pozatym nic wnetrze typowo szwedzkie czyli kanciaste ale na swoj sposób ładne i uzyteczne co do zawieszenia to koszt jednego amortyzatora to 400zł ale po polskich dziurach dopiero po 90tys km zmieniałem tulejek na wachaczach i innych gum nie tzreba zmieniac co 30-40tys km jak w VAGu a cena robi go naprawde niezłym samochodem w porównaniu do mercedesa e klasy czy audi a6

Ten Saab jest na płycie podłogowej Vectry.Komfort na poziomie a6? Chyba, że c4. Jak by nie patrzeć to nie ta sama klasa.
Odnośnie zawieszenia w VAG to pewnie masz na myśli słynne wielowachaczowe zawieszenie w Audi b5? Tam koszt faktycznie jest spory a trwałość mała, no ale coś za coś. W b7(b6 chyba też) problem zawieszenia rozwiązano.
300 tyś km to i golfy potrafią zrobić bezawaryjnie, nie mówiąc np. o Audi 80(prawdziwy panzerwagen).

#46 Share mlodyrolnik2 mlodyrolnik2

mlodyrolnik2
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 22 czerwiec 2009 - 18:55

Japońskie vs Niemieckie

wybacz ale nie skumalem zaleznosci :D
temat-smietnik sie zrobil, co w sumie bylo do przewidzenia :/ patowa sytuacja

chodzi mi o wieksze opory toczenia gdzie silnik w audi a4 o mocy 90KM odczuwa taka szerokosc opony szersze nie wpadaja w dziury tak jak wezsze

#47 Share krycha094

krycha094

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 533 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PSZ
  • Zainteresowania:motoryzacja rolnictwo maszyny rolnicze :)

Napisany 22 czerwiec 2009 - 19:02

Japońskie vs Niemieckie 5 litrów to tak przy 80km/h ale powyżej to 5,5 litra to tak do rozwiania wątpliwości :D

#48 Share mlodyrolnik2 mlodyrolnik2

mlodyrolnik2
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 22 czerwiec 2009 - 19:08

Japońskie vs Niemieckie

Ten Saab jest na płycie podłogowej Vectry.Komfort na poziomie a6? Chyba, że c4. Jak by nie patrzeć to nie ta sama klasa.
Odnośnie zawieszenia w VAG to pewnie masz na myśli słynne wielowachaczowe zawieszenie w Audi b5? Tam koszt faktycznie jest spory a trwałość mała, no ale coś za coś. W b7(b6 chyba też) problem zawieszenia rozwiązano.
300 tyś km to i golfy potrafią zrobić bezawaryjnie, nie mówiąc np. o Audi 80(prawdziwy panzerwagen).

jezdziłes saabem 95 i a6 c5? bo ja mam dwa te auta w chałupie, audi jest z 2002 roku 1,9tdi 131KM nówka sztuka z salonu była wzieta obecnie ma 220tys km przy 160 tys km padła turbina i niedawno pompa paliwa sie rozszczelniła wiec silniki tez nie sa super nie bede wspominał o tych 2,5 tdi v6 zawieszenia tez padaka, co do audic 80 to sie nie wypowiem bo niemiałem z tego co słyszałem maja najmocniejsza blache i silniki ale zawieszenie tez sie sypie, aa i jesli uwazasz ze saab i vectra to to samo to szczerze polecam ci przejazdzke tym i tym autem i zobaczysz czy niema róznicy
a i z checia zobacze golfa z tych lat co opisywane prze zemnie saab i audi który ma przejechane 300tys km bez najmniejszej awarii
5,5 litra chyba silnik 1,9sdi w polówce ci spali bo w a4 90KM tdi najbidniej 6 najwiecej 9

#49 Share Tomek34

Tomek34

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 146 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 czerwiec 2009 - 19:13

Japońskie vs Niemieckie Jest jeszcze jeden wazny argument który przemawia za autami Japońskimi . System zmiennych faz rozrządu
Honda oznaczenie VTEC
Toyota VVT-i
Mitsubishi MiVEC
Nissan VVEL
Subaru AVCS

#50 Share es8

es8

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 279 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wrocław

Napisany 22 czerwiec 2009 - 19:16

Japońskie vs Niemieckie W Polsce na publicznych i 260km/h można. Sprawdzone w okolicach Wrocławia. Mamy złe drogi i narzekamy na ciągłe remonty, a z tematu i tak śmietnik.

Ja jestem pomiędzy Jap i Niem, pierwsi bardziej konkurencyjne silniki i ceny, drudzy nadwozia i wykończenia.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Japońskie vs Niemieckie Dzisiaj, 21:45
  •  

#51 Share dawidg2

dawidg2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2807 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 22 czerwiec 2009 - 19:20

Japońskie vs Niemieckie ja w mojej A4 B5 1,9TDI 90 KM to zimą potrafiła zejść do 5,5l na trasie mieszanej a często stojąc w korkach w Poznaniu a potem goniąc do domu 120-130 jak asfalt ładny więc można. Ostatnio też robiłem trasę z domu okolice Gostynia (WLKP) przez Wrocław Autostradą do Krakowa (130km/h wciąż) ale z Krakowa do Tarnowa to już max 70km/h taki ruch, potem z Tarnowa do Kielc i do domu przez Piotrków Trybunalski, Sieradz, Kalisz, Jarocin w sumie ok 990km na jednym baku średnia ok 5,7l/100km i też nie oszczędzając. Jak teraz jeżdzę to tak 6,6l/100km ale robię krótkie odcinki i traski gdzie 130-140 się jedzie. Ale to nie temat o spalaniu więc. a co do zawieszenia to prawda siada ale to wina naszych dróg kochanych. ale jakoś narazie 2 wahacze wymieniłem przez 30tys km. Teraz jak będe zmianiał auto to jak się uda to będzie to Audi A4 b7 może nawet 3,0TDI a jak nie to 2,5TDI. Toyota Avensis nowa też mi się podoba ale jak się chce kupić używane części (jakiś osprzęt silnika, plastiki jakieś) to nie można dostać a jak już są to ceny zbliżone do nowych części z salonu. Nie mówie że w salonie Audi jest tanio ale jakoś bardziej mnie ta marka przekonuje

#52 Share przemal_1989

przemal_1989

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 230 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice łowicza

Napisany 22 czerwiec 2009 - 19:28

Japońskie vs Niemieckie A ja najchetniej chciałbym mieć MAZDe RX8 z silnikiem wankla
Usługi prasowania: CLaas Rollant 350RC Same Silver 105

<663510562> jeśli zainteresowani
GG: 8717144

#53 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 22 czerwiec 2009 - 19:34

Japońskie vs Niemieckie

Jest jeszcze jeden wazny argument który przemawia za autami Japońskimi . System zmiennych faz rozrządu
Honda oznaczenie V- TEC
Toyota VVT-i
Mitsubishi MiVEC
Nissan VVEL
Subaru AVCS

BMW Vanos
Volvo CVVT
Rover VVC
i inne... :D

O sacrum profanum! Oznaczenie V-TEC? Jak znajdziesz Honde z fabrycznym napisem V-TEC to skrzynke wódki stawiam :)

#54 Share Luke16

Luke16

    Zaawansowany

  • AgroTeam
  • PipPipPip
  • 1961 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 22 czerwiec 2009 - 19:43

Japońskie vs Niemieckie ja i tak innego auta jak włoskiego nie chcę naprawdę mile jestem zaskoczony bezawaryjnością silników jtd w porównaniu do ojca tdi (przez 30 tyś km które zrobiłem pękł mi wężyk paliwowy koszt wymiany 30zł w ASO, a tak to to oleje, filtry i jedzie się dalej ) :D następnym samochodem też będzie włoch bardzo możliwe że alfa najprawdopodobniej 159 :) też w jtd tdi się chowa za równo osiągami jak i kulturą pracy :) I to co piszą ludzie że fiaty są awaryjne czy alfy to tylko bajki... 2.0TDI w VW był masakryczne mam znajomego w serwisie VW to mówił jakie te silniki były "świetne" nie było dnia żeby nie robili przynajmniej 5 samochód z tymi silnikami dziennie....

mirasek fiat Abarth

#55 Share coolman111

coolman111

    Darek

  • Members
  • PipPipPip
  • 2869 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kobylnica k. Inowrocławia
  • Zainteresowania:Motocykle- choppery,
    radiokomunikacja cb i kf,
    broń palna

Napisany 22 czerwiec 2009 - 19:45

Japońskie vs Niemieckie Widze, że na razie spokojnie jest w temacie, a już myślałem, że będzie tu niemała wojna między użytkownikami poszczególnych aut :D. Jak czytałem wypowiedzi internautów na wp pod tematem o silniku TSI co wygrał engine of the year (to co pisał Mariusz x) to nie wiedziałem czy śmiać sie czy płakać. Same tylko wyzwiska i obelgi w stronę innych.
Wracając do tematu czy German czy Japan, to uważam, że obie marki są spoko. Ja akurat wybrałem niemieckie auto i jestem zadowolony. Jest to benzyna, diesla nie brałem bo robie małe przebiegi więc nie opłacało mi się dokładac 10tysi do diesla bo kiedy by mi się to zwróciło. A spalanie 1,6fsi spokojnie utrzymuje na poziomie 6,2 do max 6,5l na 100km.
Kuzyn za to ma japońca- Corolle 1,4 w gazie. Miał tylko jedną usterkę- wymiana łożyska w tylnym kole. Tak to też fajnie śmiga, bardzo ładnie chodzi mu skrzynia biegów. Spalanie w gazie na poziomie 8l na setkę.

#56 Share Tomek34

Tomek34

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 146 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 czerwiec 2009 - 19:47

Japońskie vs Niemieckie

BMW Vanos
Volvo CVVT
Rover VVC
i inne... :D

O sacrum profanum! Oznaczenie V-TEC? Jak znajdziesz Honde z fabrycznym napisem V-TEC to skrzynke wódki stawiam :)


To jakie niby ma oznaczenie??

#57 Share szczewko

szczewko

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1573 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 czerwiec 2009 - 20:22

Japońskie vs Niemieckie W Hondzie jest VTEC pisane razem o ile sie nie myle.

#58 Share krzsiek1312

krzsiek1312

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 141 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Gniezna

Napisany 22 czerwiec 2009 - 20:37

Japońskie vs Niemieckie osobiście mam renauwkę i jestem średnio zadowolony , ale dużo śmigam innymi samochodami
Wracając do tematu jak jeździłem golfem4 1,9tdi 130km to średnio 6,5 i nie mniej a 8 też potrafi wsiąść, na trasie do 5,5 schodził :) a tu widzę że wasze na pociecze 5,5 średnio trochę toporne wykończenia ale jak dla mnie ok 250tyś bez większych awarii tylko hamulce i łożyska i to wszystko
Wuja na hondę accord 2,0 16V 131km1992 r od nowości ten rocznik a już 16V :D 850tyś samochód super tak samo wymieniane to co się zużywa hamulce i kilka razy oprogramowanie w komputerze siadło i było na nowo wgrywane i żadnych zużyć mechanicznych klima i inne szmery bajery jak dla mnie wygodniej i dynamiczniej się nią jeździ .
słyszałem że hondy są tak robione wszystko wyczynie tyle samo jak coś poważniejszego padnie to na złom tylko
powiem tak TAK obie firmy robią bardzo dobre auta , i powiem tak jak diesla to VAG bym brał ,a jak benzynę to japońca choć jeździłem innymi corsom D czy cordobom , wolę hondę albo suzuki

#59 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 22 czerwiec 2009 - 20:57

Japońskie vs Niemieckie Dajcie te swoje auta z mocnym zawieszeniem na moje drogi (najczęściej pokonywane)i ładunki, a szybko zmienicie zdanie na temat trwałości zawieszenia i spalania. Mam "włocha" i nie wykluczone, że następny też nim będzie.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Japońskie vs Niemieckie Dzisiaj, 21:45
  •  

#60 Share Tomek34

Tomek34

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 146 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 czerwiec 2009 - 21:16

Japońskie vs Niemieckie

W Hondzie jest VTEC pisane razem o ile sie nie myle.


a no tak rzeczywiście, małe niedopatrzenie :D

Podobne tematy