Skocz do zawartości

Zdjęcie

Japońskie vs Niemieckie


363 odpowiedzi na ten temat

#261 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 28 październik 2009 - 19:18

Japońskie vs Niemieckie @mirasek życie, a potem takie auto przychodzi do Polski i okazuje się, że szwab ropniakiem kręcił 15k km. :D

Vw miał więcej wpadek:
Corrado - cena ustalona na poziomie bmw serii 5
Rabbit - Golf USspec z wysoką awaryjnością => mały popyt na te auta(ponoć Golf sechs ma to naprawić, bo wersja US zniknie z produkcji- unifikacja)
New Beetle - wielka nadzieja VW, niestety nie wypał
Phaeton - próba wejścia do klasy premium(konkurencja wewnątrz koncernu), niestety auto nie docenione, chociaż poziomem technicznym przewyższające nawet Audi a8, wielu znawców twierdzi, że Phaeton jeszcze znajdzie swoje miejsce na rynku.

Pisząc ten post słuchałem EVO VIII po mocnym tunie, ktoś na osiedlu ma taka furkę(boski dźwięk). Codziennie w późnych godzinach popołudniowych wjeżdża na osiedle. Jest jeszcze jedna perła CTR, ale ona pojawia się rzadziej.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Japońskie vs Niemieckie Dzisiaj, 04:59
  •  

#262 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 październik 2009 - 20:16

Japońskie vs Niemieckie

@mirasek życie, a potem takie auto przychodzi do Polski i okazuje się, że szwab ropniakiem kręcił 15k km. :D

chyba kwartalnie
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#263 Share tomasek tomasek

tomasek
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 28 październik 2009 - 20:23

Japońskie vs Niemieckie

Ajwaj, nie wierze że VAG wypuścił takiego bubla :D a tak serio to znajomek miał kiedyś A4 w quattro z tą właśnie motorownią 2.5 V6 180KM, ładnie to chodziło, nie doczekał wybuchu wałka bo sprzedał :) A stare 2.5 R5 to taki hard madafaka, w wersji 140KM w dużej budzie typu A6 czy insze volvo jeździ już całkiem przyzwoicie, z tym że znaleźć egzemplarz bez nalotu rzędu pół miliona i więcej jest trudno, przynajmniej w autach z lat '90, choć niedawno ze znajomym obmacywałem sześcioletnie A4 z kręcona szafą więc pofatygowaliśmy się do serwisu i okazało sie że ma ponad 400 tys.km :)

a pozniej na forach sie czyta audi a6 99rok 2,5tdi V6 180tys km padły wałki rozrzadu jak ten samochod ma najbidniej z 350tys km

#264 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 28 październik 2009 - 20:24

Japońskie vs Niemieckie to Wy nie wiecie,że Polacy jak nikt inny na świecie potrafią wyszukiwać w Niemczech auta o rocznym przebiegu 10k rocznie? :D
@ tomasek ale czy w 1.9TDI, 2,5TDI R5, 1,8T 2,0 B itd... te wałki pękają, bo jak mi wiadomo nie

#265 Share tomasek tomasek

tomasek
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 28 październik 2009 - 20:31

Japońskie vs Niemieckie kilka tygodni temu miałem okazje zobaczyc audi 80 b4 1,9tdi z przebiegiem 25 tysi koles kupił ten samochod od dziadka ktory miał 93 lata, samochod nie jakis krecony czy cos wszystko jak nówka moj passat jak go z salonu odbirałem to taki nie był jak to audi...

#266 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 28 październik 2009 - 20:32

Japońskie vs Niemieckie @b0gdan Twoja betka duży ma przebieg?

W mieście powiatowym jest elektronik samochodowy, gość zajmuje się kasacją pewnych informacji w komputerze pokładowym, jak i potrafi wygrzebać wszelkie szczegóły. Gość się ceni, ale jest najlepszy.

#267 Share tomasek tomasek

tomasek
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 28 październik 2009 - 20:39

Japońskie vs Niemieckie bogdan w 1.9tdi padaja przepływomierze a uwiez mi ze tanie nie sa w 1,8t elektronika i turbo tez lubi pasc, zreszta w bemce 2,5 tds do niezawodnych silników nie nalzey

#268 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 28 październik 2009 - 20:42

Japońskie vs Niemieckie @ Bobek_Farmer teoretycznie, a może i praktycznie ma 190000km, jak ją sprowadziłem z Niemiec miała na liczniku 168000km, miała uszkodzona przepływkę (nie dała się niby naprawić, ale okazało się, że sama wymiana przepływki nie wystarczyła, bo zabite olejem były obydwa katalizatory i mechanicy którzy wcześniej chcieli ja naprawić na tym polegli) i pół roku stała w komisie, środek auta wygląda idealnie, skóra nie ma żadnych przetarć, kierownica i pedały też nie są nadzwyczajnie wytarte, dla porównania miałem druga 5 tylko że z przebiegiem na liczniku 280000 km i było widać różnicę w wypracowaniu środka :D
@ tomasek ależ ja nie twierdzę że inne silniki są bezawaryjne, piszę że akurat V6 TDI ma wyjątkowo paskudną opinię w przeciwieństwie do R5, ale dobra wiadomość jest taka że VW wypuścił jeszcze większego bubla: 2,0 TDI :

#269 Share tomasek tomasek

tomasek
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 28 październik 2009 - 20:49

Japońskie vs Niemieckie ja ma 2.0tdi 170KM na dsg od 2 miechów i nie narzekam
a miał ktos stycznosc z silnikiem audi 3.3tdi z a8 ?

#270 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 28 październik 2009 - 20:50

Japońskie vs Niemieckie Buble to modele z PD, CR mają się lepiej, tak mówi teoria i dilerzy VAG. Jak będzie w praktyce, to czas pokarze.

@tomasek Pasek? DSG kapitalna sprawa, szkoda, że nawet do Golfie VI kosztuje 10 kafli.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Japońskie vs Niemieckie Dzisiaj, 04:59
  •  

#271 Share tomasek tomasek

tomasek
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 28 październik 2009 - 20:53

Japońskie vs Niemieckie tak passek cc

#272 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 28 październik 2009 - 20:58

Japońskie vs Niemieckie CC :D siedziałem w nim w salonie.... suuuper :) :) :) Jeżeli nowy to chylę czoła. Słyszałem/czytałem opinie, że obok tego auta nie da się przejść bezinteresownie.

Chociaż takim Individualem też bym nie pogardził :)
Volkswagen Passat TDI DSG Individual 170 KM, 2006r., 2000cm3, 170KM - otoMoto

#273 Share tomasek tomasek

tomasek
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 28 październik 2009 - 21:03

Japońskie vs Niemieckie Volkswagen Passat CC 2.0TDI -!DSG,MAX.OPCJA,BEZWYP!, 2009r., 1968cm3, 170KM - otoMoto moj wyglada tak zreszta taka sama wersja tylko moj jest z 08 roku

#274 Share danielhaker

danielhaker

    Po prostu Daniel ;)

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 6745 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wschodnie Mazowsze (WSI)
  • Zainteresowania:fotografia, muzyka, motoryzacja, lotnictwo :p

Napisany 28 październik 2009 - 21:16

Japońskie vs Niemieckie Mi to tylko a4, a6, a8 i ten passat podobają się. Passat ma może słabsze wyposażenie ale bardziej opłaca się kupić nowego passata niż nową a4 bo jest 40 tysięcy tańszy. A części i tu i tu są podobne a w większości nawet takie same.

Mój kanał na YouTube http://www.youtube.c...ser/danielhaker

KUPIĘ SŁOMĘ. SIEDLCE, ŁOSICE, ŁUKÓW, MIĘDZYRZEC PODL.


#275 Share tomasek tomasek

tomasek
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 28 październik 2009 - 21:23

Japońskie vs Niemieckie ja sie nie zarzekam ale jedyne audi jakie juz kupie to a8 d2 albo d3 ewentualnie q7 a tak to wole VW czy Skode, juz sie prawie na superba zdecydowałem ale jakos jezdziłem w robocie tym autem i wybrałem passka chociaz czasami załuje bo skoda moim zdaniem wygodniejsza... w gre jeszcze insygnia wchodziła ale odpadła na starcie.. a passek nówka tylko ze 2008 rok a modelowo 2009 ale za to za mniejsza kase
co do wygladu to naprawde jest pieknym samochodem

#276 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 28 październik 2009 - 21:39

Japońskie vs Niemieckie Fakt PAS B6 jest tańszy niż A4 B8, ale komfort jazdy w Audi jest wyższy. Znacznie ciszej i bardziej komfortowo mimo, iż bardziej sztywno. Audi ma wyższy standard, niż VW.

#277 Share tomasek tomasek

tomasek
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 28 październik 2009 - 21:42

Japońskie vs Niemieckie i jak to jest z tymi silnikami 3.3 tdi w audi ?

#278 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 październik 2009 - 21:58

Japońskie vs Niemieckie Rozmawiałem już wstępnie z gościem-auto ma 11 lat i 220 tys przebiegu-zmieniana uszczelka pod głowicą w tym roku ,klocki,pasek (1 właściciel-w rozmowie wydał się spoko-jakiś urzędnik) najlepsze jest to że mieszka niedaleko Hannoveru-może by się tak na Agritechnicę kopnąć ?.
@Brzozak-ja kupiłem swego czasu 12 letnie auto z przebiegiem 78 tkm...

#279 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 28 październik 2009 - 22:00

Japońskie vs Niemieckie 9 litrów to minimalne średnie spalanie, wyniki 12, 13 nie powinny dziwić. Swoją drogą 2.0TDI 140KM w B8 potrafi 10L średnio spalić. Kosz wymiany rozrządu 2x to co w 2,5 V6 TDI. Ryzyko takież samo jak 2,5. Główna wada to koszty użytkowania.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Japońskie vs Niemieckie Dzisiaj, 04:59
  •  

#280 Share tomasek tomasek

tomasek
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 28 październik 2009 - 22:44

Japońskie vs Niemieckie to ja wole BMW 730d jak to 3.3 to taka skarbonka..

Podobne tematy