Skocz do zawartości

Zdjęcie

Japońskie vs Niemieckie


363 odpowiedzi na ten temat

#221 Share szymon1804

szymon1804

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 141 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 lipiec 2009 - 21:04

Japońskie vs Niemieckie

@ Szymon kojarzę twoją hondzię :D chyba kiedyś na gg gadaliśmy...

Tak gadaliśmy i nawet blisko siebie mieszkamy. :D

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Japońskie vs Niemieckie Dzisiaj, 19:14
  •  

#222 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 07 lipiec 2009 - 17:15

Japońskie vs Niemieckie Dawno nie zaglądałem do tego typu rankingów... http://www.autobild....009_821922.html ale jak widać, nie ma wielkich zmian, jedynie Nissan popłynął odkąd wdepnął w kooperacje z Renówką :D

edit:
@brzozak
Tak orientacyjnie to jakie są koszta zrobienia 1.9 TDI (zwykłego 110KM i pd 130KM) na 200KM? Chciałbym sobie porównać do kosztów zrobienia soft turbo w benzynie, czy rzeczywiście jest tak drastyczna różnica :D

#223 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 12 lipiec 2009 - 11:38

Japońskie vs Niemieckie Ostatnio ojcu proponowali wzmocnić Audi do 170KM, gość mówił, że spalanie spadnie. Jakoś mi się to szczerze powiedziawszy nie chce wierzyć. <_< Kiedyś czytałem, że japońskie diesele jest gorzej podkręcać - mniejsze przyrosty.

#224 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 lipiec 2009 - 20:18

Japońskie vs Niemieckie @mirasek cos tam wynalazlem tak zupelnie na szybkiego, lepiej sie trzymac mocno krzesla <_< :
AFN:
potrzebna jest pompa 11 -chyba 1500 zl,
wtryski ok. 1200 zl,
program koło 1500-2000 zl,
turbo 1000-1600 zl,
rurki do ICa 1200,
duży IC 500,
wydech przelot 1000,
do tego juz musi byc nowe sprzegło najlepiej spiek (wymagany dla skrzyni 5 biegowej) ok 2000 zl.
nie wiadomo czy wyjdzie 200 KM, jesli nie to jeszcze walek sportowy ok. 2000 zl
na mniej wiecej takim setupie uzytkownik pewnego forum zrobil ok. 220 KM, tylko ze po drodze wymienil 3, czy 4 silniki iles tam walkow, kilka remontow, itp., itd. szacuje sie ze wsadzil ok. 50 k zl, totalna utopia, silnik jest awaryjny, dymiący i ma slaby dol - chodzi mi o rozmiary np. korbowodow.

PD (zalezy czy 130, czy masz farta czy nie, czy 150)
i tak na samym programie za 400 zl kolega zrobil 180 KM (ale ma w nim duzy IC i zrobiony wydech).
no ale do rzeczy:
turbo, rurki, IC, wydech, program, ceny przyblizone do poprzednich, tylko ze na takim setupie robi sie 220 - 230 KM (dla konkretnie 200 ciezko okreslic).
do 130 trzeba jeszcze doliczyc komp ze 150, i w zaleznosci czy masz farta czy nie wtryski AL (w niektorych 130 sa montowane).

ogolnie ostatnio troche pojezdzilismy po wyscigach, porownywalismy przebiegi i to co se dzieje na w miare profi torach, przy profi osprzecie i nasuwa sie jeden wniosek:
jesli krecic diesla to tylko PD i praktycznie tylko w 4WD (tutaj wspominany wczesniej leon), w osce w pewnym momencie auto jest juz tak trudne do opanowania z uwagi na dupne przebiegi, ze i tak nie wykreci dobrego czasu, a niestety objezdzanie kogos na swiatlach sie powoli konczy przynajmniej w 3miescie, bo startuja takie auta, ze lepiej miec cos na wysokim poziomie :P

co do uturbienia benzyny n/a przesle ci fajny artykul, tam od samego czytania widac jak $$$ przewracaja sie w oczach i szalu ni ma.
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#225 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 lipiec 2009 - 20:22

Japońskie vs Niemieckie I dlatego jak będę miał parę groszy to kupię Subaru SVX-nie wiem dlaczego ale zawsze mi się to podobało-miał ktoś może z tym jakieś doświadczenia ?-jedyne Subaru którym jeździłem to Legacy...

#226 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 12 lipiec 2009 - 22:01

Japońskie vs Niemieckie @brzozak
Seryjna turbawka z PD nie wydoli na te 200KM czy wymiana na inną to tak żeby było profi i sie zaraz nie wysrało? Z tego co piszesz to TDI na pompie a PD to konstrukcyjnie dwie różne bajki? <_< Co do kosztów, jakby dobrze poszło to faktycznie można zamknąć sie w sensownych pieniądzach a z podmienionych gratów pewnie da się odzyskać część kasy odsprzedając to co zostało.

Przy tak dłubniętym silniku używa się jeszcze jedynki? :P Bo nawet w seryjnym nowoczesnym dieslu jakoś dziwnie jest machać wajchą na środku skrzyżowania, albo ja nie umiem tym jeździć :D

@jaro
SVX fajne, te dzielone szybki są kozackie :) ale podejżewam że auto problematyczne w eksploatacji bo u nas to bardzo egzotyczny model. Nie wiem, nie miałem styczności żadnej ale wiem że indywidualizm kosztuje ;[

#227 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 lipiec 2009 - 22:12

Japońskie vs Niemieckie Z tym indywidualizmem to niekoniecznie-kiedyś kupowaliśmy pierwszego w okolicy Zetora i nas straszono że na części nie wydolimy,podobnie z Volvo czy JD-a na razie okazuje się że są to sprzęty bardzo mało awaryjne-a jeżeli nic nie wydaję na części zamienne to i nic mnie ów indywidualizm nie kosztuje <_<.
A Subaru którym jeżdziłem (rozwożąc wykładziny po budowach na dachu :P ) kompletnie się nie psuło...

#228 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 12 lipiec 2009 - 22:59

Japońskie vs Niemieckie Mi nie o psucie sie rozchodzi a o eksploatacje, choć jak pomyśle o tatowozie to masz sporo racji, 10 lat temu był to wynalazek na skalę województwa conajmniej, krajowe oferty można było na palcach jedej ręki policzyć. Rynek zamienników do tego modelu jeszcze raczkował, także zakup mógł okazać sie strzałem w stope, jednak wyszło zupełnie odwrotnie bo auto praktycznie bezproblemowe a rozrząd czy klocki warto było kupować w ASO aby tą bezproblemowość zachować.

#229 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 lipiec 2009 - 01:26

Japońskie vs Niemieckie @mirasek seryjna turbawka ze 130 to w ogole jest porazka bo ma zwezke i przy dobrym programi juz wystarczy by ja urwac, ze 150 ma walek caly w tym samym wymiarze, ale parametry sa za slabe by z niej wyciagnac 200 KM. wymiania sie ja na gt2256, gt2256v, gt2260, gt2260v, sa to tanie turbiny ogolnie dostepne. te mniejsza sa bardziej elastyczne, wieksze wiadomo daja lepsze wyniki, ale maja ogromnego laga np. gt2260 zaczyna pompowac od 3000 obr/min, ale mozna ja przerobic u mastersow by pompowala od 2000 obrotow.
tdi na pompie i pd w stylu 115 roznia sie kontrukcyjnie od pd 130 wzwyż, tamte mozna krecic do 300 KM na seryjnych gratach i nie ma problemu z wytrzymaloscia silnika, gorzej z ukladem napedowym <_< bo nic nie wytrzymuje takich obciazen.

jezdzi sie na 2 skrzyniach:
albo 5 biegow ze spiekiem,
albo 6 biegow ze standardowym sprzeglem od tourana czy sharana co wytrzymuja wieksze obciazenia, ale de facto startuje sie z drugiego biegu :P
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#230 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 24 lipiec 2009 - 17:54

Japońskie vs Niemieckie Myślę że na forum o tematyce rolniczej większe przekonanie zdobędą jednak niemieckie samochody. Oto dowód :rolleyes:

http://img338.images...7/image762q.jpg
http://img254.images...4/3830/yyyd.jpg

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Japońskie vs Niemieckie Dzisiaj, 19:14
  •  

#231 Share lysyrolnik

lysyrolnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 1353 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraina mlekiem i miodem płynąca :D:D

Napisany 24 lipiec 2009 - 17:59

Japońskie vs Niemieckie Mirasek na w galerii AF jest również zdjęcie myśli włosko-polskiej połączonej z rolnictwem :rolleyes: Galeria użytkownika @Tumek
http://www.agrofoto....image30110.html

Honda - The Power of Dreams :)


#232 Share Dzasiu

Dzasiu

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Tychy woj.Śląskie
  • Zainteresowania:Rolnictwo i wszystko co jest z nim związane.

Napisany 24 lipiec 2009 - 20:18

Japońskie vs Niemieckie ja tam bym wybrał niemiecki samochód sami mamy dwie Audi(80 i a4) i obie sprawują się super :rolleyes:

#233 Share Vektorrr

Vektorrr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Chrzaszczogrzyboszyce

Napisany 24 lipiec 2009 - 22:09

Japońskie vs Niemieckie

Myślę że na forum o tematyce rolniczej większe przekonanie zdobędą jednak niemieckie samochody. Oto dowód :rolleyes:

http://img338.images...7/image762q.jpg
http://img254.images...4/3830/yyyd.jpg


i kolejny: http://images26.foto...4aed064bf0e.jpg

#234 Share Boniek

Boniek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 239 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Północne mazowieckie

Napisany 29 lipiec 2009 - 09:31

Japońskie vs Niemieckie Wniosek: niemieckie samochody szczycą się rolniczymi osiągami a japońskie sportowymi... :D
Forza JUVE!!!

#235 Share zenas

zenas

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 387 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska..czyli Polska
  • Zainteresowania:Moje zdanie to "DOGMAT" nie dyskutuje!

Napisany 23 październik 2009 - 21:21

Japońskie vs Niemieckie ;) spór niemieckie vs japońskie trudno rostrzygnąć zażarty spór trwa od początku jest tylu samo zwolenników co i przeciwników po obu stronach ,ja osobiście skłaniam się do japońskich są nie do zajechania ,może że mam takiego stare to a na razie nic nie puka nic nie stuka :( następny też będzie japończyk ,choć nie twierdze że niemieckie to złe autka, :)
Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

#236 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 26 październik 2009 - 22:53

Japońskie vs Niemieckie Zastanawia mnie to wychwalane "cudo":
MotoForum - technika

Co mam rozumieć przez nową technologie i wielki postęp? Silnik z bezpośrednim wtryskiem benzyny pierwsze wprowadziło Mitsubishi, potem Nissan, Toyota, Renault i dopiero VAG, a silniki pracujące na ubogiej mieszance już dawno były w Hondzie i Toyocie.

#237 Share kkk2006

kkk2006

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 254 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj-pom

Napisany 26 październik 2009 - 23:32

Japońskie vs Niemieckie Mirasek A silniki TFSI to sa zbudowane na silnikach tsi jakas modernizacja ?

#238 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 26 październik 2009 - 23:34

Japońskie vs Niemieckie Musiałeś przeszukać najgłębsze zakamarki internetu, artykuł jest chyba z 2000r ;) .
Jak by nie patrzeć to silnikiem roku po raz kolejny jest 1.4 TSI Twincharger a nie silnik Mazdy czy Opla. Liczy się dopracowanie technologii, kto dziś pamięta o Cromie? TDI znają za to chyba wszyscy.

Poza tematem to silniki benzynowe typu 1.2, 1.4 to nieporozumienie. Nawet w małym samochodzie typu Corsa, Punto ciężko o spalanie poniżej 5 litrów, gdzie 1.9 TDI w Fabii spali poniżej 5 przy znacznie lepszych osiągach. Nie wiem czemu tak jest, ale starego klekota pod względem spalania żadna benzyna nie przebije, tak jakby technika stanęła w miejscu...

#239 Share kkk2006

kkk2006

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 254 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj-pom

Napisany 26 październik 2009 - 23:48

Japońskie vs Niemieckie Audi RS6 5.0 TFSI Navi Bi-Ksenony, 2008r., 4991cm3, 579KM - otoMoto W tym to musialbym sobie cegle przy gazie podstawic.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Japońskie vs Niemieckie Dzisiaj, 19:14
  •  

#240 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 26 październik 2009 - 23:52

Japońskie vs Niemieckie To jeszcze pikuś :), pomyśl co by było gdyby to RS6 przeszło kurację wzmacniającą u MTM albo ABT. Zdarzają się potwory o mocy ponad 700 km ;) .

Podobne tematy