Skocz do zawartości

Zdjęcie

Japońskie vs Niemieckie


363 odpowiedzi na ten temat

#201 Share szymon1804

szymon1804

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 141 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 czerwiec 2009 - 16:20

Japońskie vs Niemieckie

Nie czytałem całego tematu, ale powiem tak- diesel- Niemiec; benzyna- Japończyk.

A słyszałeś pracę diesla Hondy 2.2iCTDI.Ja ,kiedy się nim przejechałem to stwierdzam z całą pewnością ,że żaden z niemieckich diesli nie dorasta mu do pięt-no może 3.0 BMW ale to silnik 6-cio cylindrowy,wiec trochę inna kultura pracy.Honda ocenia żywotność tego silnika na 600tyś. km.zastosowano w nim łańcuch rozrządu zamiast paska co sprawia iż ten silnik jest praktycznie bezobsługowy.Tylko wymiana oleju i filtrów.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Japońskie vs Niemieckie Dzisiaj, 09:36
  •  

#202 Share mwmati

mwmati

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska
  • Zainteresowania:Rolnictwo , motoryzacja :)

Napisany 30 czerwiec 2009 - 17:51

Japońskie vs Niemieckie Ja już wcześniej napisałem że Japońskie auta są niczego sobie i z tego co wiem od znajomych mechaników to niektóre Niemieckie samochody pod względem żywotności się kryją :D osobiście do samochodów typu Toyota czy Honda a nawet Nissana nie mam żadnych zastrzeżeń...
Chcę się tylko dowiedziec informacji od użytkowników VW Sharana (lub tych którzy mieli z tym autem do czynienia) czy te stare silniki do 99/2000roku (bo bodajże do tych roczników ładowali silniki starszego typu) czy są to dobre auta??? chodzi mi o 1.9 TDI (110 czy tam115 KM)

#203 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 czerwiec 2009 - 21:09

Japońskie vs Niemieckie nie sa lipne, glosne, awaryjne, wytwarzaja bardzo duze drgania nie kupuj i nie narzekaj :D

wszystko fajnie kultura, zywotnosc itd. a zaloze sie ze jak was objedzie czy to nowoczesnego diesla czy vtec diesel vaga to mysle ze h.j was strzeli :) i wszystkie zalety nagle staja sie w ogole nieistotne.
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#204 Share Boniek

Boniek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 239 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Północne mazowieckie

Napisany 30 czerwiec 2009 - 22:25

Japońskie vs Niemieckie

A słyszałeś pracę diesla Hondy 2.2iCTDI.Ja ,kiedy się nim przejechałem to stwierdzam z całą pewnością ,że żaden z niemieckich diesli nie dorasta mu do pięt-no może 3.0 BMW ale to silnik 6-cio cylindrowy,wiec trochę inna kultura pracy.Honda ocenia żywotność tego silnika na 600tyś. km.zastosowano w nim łańcuch rozrządu zamiast paska co sprawia iż ten silnik jest praktycznie bezobsługowy.Tylko wymiana oleju i filtrów.

Też jesteś fanem Hondy??? Mnie się marzy taki civic z silnikiem VTEC. Jak zdam prawko (za 2 tygodnie mam egzamin :D ) to na pierwszy samochód chciałbym chociaż V generacji. A szczerze to jakoś Niemców nie trawię... Jeszcze oprócz Hond podobają mi się Alfy. Tylko to są samochody, które kupuje się z serca a nie z rozsądku więc wolałbym hondę...
Forza JUVE!!!

#205 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 30 czerwiec 2009 - 22:41

Japońskie vs Niemieckie Boniek, kup TDI, złapiesz Boga za nogi, co będziesz jakąś szlifierką bez momentu jeździć? :)

nie sa lipne, glosne, awaryjne, wytwarzaja bardzo duze drgania nie kupuj i nie narzekaj :D

wszystko fajnie kultura, zywotnosc itd. a zaloze sie ze jak was objedzie czy to nowoczesnego diesla czy vtec diesel vaga to mysle ze h.j was strzeli :) i wszystkie zalety nagle staja sie w ogole nieistotne.


Mnie dzisiaj Kangoo objechało :) jestem załamany, chyba sie pochlastam :)

Już dobrze, przecież każdy wie że diesle VAG są najlepsze na świecie i objeżdżają wszystko co sie porusza a przy tym palą 5 litrów albo i 4 :)

#206 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 czerwiec 2009 - 22:47

Japońskie vs Niemieckie nie drwij ze mnie, prosze.
tak samo moge odbic pileczke mowiac, ze wszyscy wiedza, ze vteci sa najlepsze na swiecie i pala przy tym 6 litrow na setke, ale mam nadzieje, ze nie chcemy na tym poziomie rozmawiac
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#207 Share szymon1804

szymon1804

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 141 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 lipiec 2009 - 10:39

Japońskie vs Niemieckie

Też jesteś fanem Hondy??? Mnie się marzy taki civic z silnikiem VTEC. Jak zdam prawko (za 2 tygodnie mam egzamin :) ) to na pierwszy samochód chciałbym chociaż V generacji. A szczerze to jakoś Niemców nie trawię... Jeszcze oprócz Hond podobają mi się Alfy. Tylko to są samochody, które kupuje się z serca a nie z rozsądku więc wolałbym hondę...

Od kiedy stałem się posiadaczem Accorda jestem jego fanem :D

#208 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 01 lipiec 2009 - 20:46

Japońskie vs Niemieckie

nie drwij ze mnie, prosze.
tak samo moge odbic pileczke mowiac, ze wszyscy wiedza, ze vteci sa najlepsze na swiecie i pala przy tym 6 litrow na setke, ale mam nadzieje, ze nie chcemy na tym poziomie rozmawiac

No wybacz ale to co napisałeś zabrzmiało tak jakbym musiał uznać wyższość Kangoo które wczoraj na drugim pasie pojechało lepiej z rolki, a jak już mój gruzawik sie wkręcił to odpuściłem bo pas mu sie kończył :) Porażka :)

Na dodatek musiałem iść z buta nad jeziorko całe pół kilometra bo ścierwo zajumało zderzakiem w glebe na zjeździe z asfaltu :D i jeszcze przy cofce pociorałem spód o krawędź jezdni. A goście w Golfie mk4 sobie normalnie pojechali...

Do dziś nie rozumiem "fenomenu" silników TDI grupy VAG... Podejżewam ekspansje niemieckiej prasy w polskich edycjach, która uświadamiała wschodni ciemnogród. Wystarczy poczytać prase motoryzacyjną np. z UK czy z innych rejonów by coś zauważyć...

#209 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 lipiec 2009 - 22:47

Japońskie vs Niemieckie jak dla mnie jest jeden fenomen, ze tdi wciaga evo VIII, nyse 350z i AMG E55.
chodzi mi o to, ze zyjemy w polskich warunkach, mamy doswiadczenia z dana marka, a nie inna i za male pieniadze i w prosty sposob mozna zrobic taka wyscigowke, ktora na codzien rowniez mozna sie poruszac. nie wiem czy jest ktos kto ruszy elektronike w innych silnikach, by dalo sie zrobic swapa do malej budy i by to chodzilo normalnie.
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#210 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 02 lipiec 2009 - 06:21

Japońskie vs Niemieckie Na różnych forach internetowych wyczytać można że takie 1.9 TDI wytrzymuje podkręcenie do 200KM i więcej. Fajnie, wytrzymałe silniki, ale przecierz taką moc można uzyskać z benzyny 1.6 dorzucając turbo, bez żadnego kucia i wymiany połowy silnika. Fakt, koszta większe, ale ile kosztowało by zrobienie 200KM z atmosferycznego diesla 1.9? Z drugiej strony takie 1.8T gr. VAG może mieć już w serii coś ponad 200KM z tego co pamiętam.

A to że objedzie na kawałku prostej seryjne Evo czy podobne auto to w większości zasługa wspomnienej małej budy, bo jeszcze nie widziałem takiego pożeracza w budzie podobnej masy do Evo np. Passata :D

Poza tym mówisz o dłubanym silniku w mniejszym nadwoziu, a w tym temacie do tej pory chyba każdy pisał o seryjnych samochodach :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Japońskie vs Niemieckie Dzisiaj, 09:36
  •  

#211 Share Luke16

Luke16

    Zaawansowany

  • AgroTeam
  • PipPipPip
  • 1961 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 02 lipiec 2009 - 07:32

Japońskie vs Niemieckie Wczoraj porównywałem wagi ojca golfa III 1.9TDI Variant i mojego bravo i nie wiem czy taka masa jest prawdziwa bo bravo waży 1242kg a golf 1270kg.... To jestem ciekaw co w moim bravo jest tak ciężkiego że tyle waży w porównaniu do combi.....

Wiecie w ameryce nikt nie słyszał o TDI tam wszystkie samochody mają benzyne :D

Słowa mojego kolegi... Diesel to tylko do ciągnika a benzyna do samochodu :) ... ja jestem innego zdania ale ciut racji ma :)

#212 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 lipiec 2009 - 08:38

Japońskie vs Niemieckie

Na różnych forach internetowych wyczytać można że takie 1.9 TDI wytrzymuje podkręcenie do 200KM i więcej. Fajnie, wytrzymałe silniki, ale przecierz taką moc można uzyskać z benzyny 1.6 dorzucając turbo, bez żadnego kucia i wymiany połowy silnika. Fakt, koszta większe, ale ile kosztowało by zrobienie 200KM z atmosferycznego diesla 1.9? Z drugiej strony takie 1.8T gr. VAG może mieć już w serii coś ponad 200KM z tego co pamiętam.

tak jak mowisz, mozna zrobic to samo z benzyny, tylko pieniadze wydane na ten cel beda 3 razy wieksze i pojawia sie rozne problemy ktore zawsze sie zdarzaja przy takich przerobkach, a w tdi jest to dziecinnie proste i stosunkowo tanie.

A to że objedzie na kawałku prostej seryjne Evo czy podobne auto to w większości zasługa wspomnienej małej budy, bo jeszcze nie widziałem takiego pożeracza w budzie podobnej masy do Evo np. Passata :)

leon z napedem na 4 buty wazy 1450 kg, a lancer evo VIII 1470 (to tak na szybkiego gdzies znalazlem), w budzie polo to w ogole jest masakra.

Poza tym mówisz o dłubanym silniku w mniejszym nadwoziu, a w tym temacie do tej pory chyba każdy pisał o seryjnych samochodach :D

to fakt i obiecuje wiecej nie mowic o dlubnietych silnikach, natomiast w seriach to chcialbym, aby ludzie mieli szacunek do tego, ze vagi 15 lat temu jezdzily z silnikami, ktore mialy osiagi zapewniajace sprawne poruszanie sie po ulicach, podczas gdy reszta (oczywiscie znajda sie wyjatki) diesla kojarzyla z bardzo mulowatym silnikiem
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#213 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 02 lipiec 2009 - 11:26

Japońskie vs Niemieckie Podaj modele , silniki a znajdę masę tych wyjątków sprzed 15 lat.

#214 Share tomasek tomasek

tomasek
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 03 lipiec 2009 - 15:47

Japońskie vs Niemieckie co do japonców to mam takie zdanie ze jak benzyna to impreza, lancer, supra i 3000gt noo i jekies vtec i cos w tym stylu
disle drozsze w utrzymaniu od VAGowskich naprzykład ogolnie japonce sa drozsze w utrzymaniu chodzi mi tutaj o paski olej swiece i takie pierdoly niz w niemieckich samochodach, moze sa cichsze to jest ich plus napewno. Jesli chodzi o niemieckie disle to napewno spalanie na poziomie 4,5 5 litrów to wielka bajka pozatym głosne tansze w utrzymaniu od japonców, pozatym kilka silników to wielka pomyłka benzynaki germanców szału nie robia ale w miare ekonomiczne. Co do wyposazenia wnetrza i takich pierdół to kazdy ma to samo, plastki czasami sa nedzne blacha do du**. Na chwile obecna posiadam saaba9-5 vectora i jestem zadowolony z niego bardziej niz z audi a6.

co do silników japonskich i niemieckich sprzed 15 lat to niemieckie sa bardzie nowoczesne napewno jak na tamte lata niemce mieli 75KM z 1.9 a japonce z 2.0 disla 55KM mówie tu o nie zaturbionych bo japonce w tamtych latach trbin chyba nie mieli w dislach

#215 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 03 lipiec 2009 - 15:55

Japońskie vs Niemieckie 1.9 D z Volkswagena ma 65 KM, 75 ma TD.
5 litrów na setkę to nie bajka, nie można jednak porównywać A6 z silnikiem PD do A4 z silnikiem na pompie 90 KM. Ta druga na trasie spala nawet poniżej 5 itrów.

#216 Share tomasek tomasek

tomasek
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 03 lipiec 2009 - 16:13

Japońskie vs Niemieckie nie bede sie kłucił jesli wierzysz w to co ci pokazuje komputer wiez nadal

#217 Share Luke16

Luke16

    Zaawansowany

  • AgroTeam
  • PipPipPip
  • 1961 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 03 lipiec 2009 - 16:20

Japońskie vs Niemieckie golf variant 1.9 TD 75KM tego co kiedyś ojciec miał... Spalił w cyklu mieszanym (zarówno miasto jak i autostrada) w trasie 600km 5l/100km no i na autostradzie gniotłem go do 180km/h... Dobry wynik :D ... Teraz golf ojca 1.9TDI 110KM spalił w podobnej trasie i cyklu mieszanym 5,7l ... wzrosło to spalanie .... Moje bravo 1.9JTD 105 KM miasto ok. 7,5l/100km na trasie przy 100km/h potrafiłem zejść do 4,5l/100km :)

#218 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 03 lipiec 2009 - 21:46

Japońskie vs Niemieckie 15 lat temu był rok 1994, także VAG wprowadził już TDI na szeroką skalę. Wtedy diesle w japońcach faktycznie w większości były wolnossące ale dwulitrowe miały ok. 75KM, ogólnie nic ciekawego poza bardzo wysoką trwałością i bezawaryjnością. Honda nie miała diesla wogóle, za to od 1991 roku produkowała benzynowy silnik VTEC-E ze zużyciem paliwa na poziomie diesla.

#219 Share szymon1804

szymon1804

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 141 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 lipiec 2009 - 11:56

Japońskie vs Niemieckie Ale kiedy Honda w końcu zrobiła własnego diesla 2.2iCTDi 140KM było to mistrzostwo świata przez 4 lub 5 sezonów.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Japońskie vs Niemieckie Dzisiaj, 09:36
  •  

#220 Share Boniek

Boniek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 239 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Północne mazowieckie

Napisany 04 lipiec 2009 - 22:57

Japońskie vs Niemieckie @ Szymon kojarzę twoją hondzię :D chyba kiedyś na gg gadaliśmy...
Forza JUVE!!!

Podobne tematy