Skocz do zawartości

Zdjęcie

Amortyzacja przedniej osi TLS


85 odpowiedzi na ten temat

#81 Share stanrol

stanrol

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 108 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 listopad 2014 - 16:52

Amortyzacja przedniej osi TLS

Panowie JD 7920 z 2005 roku jest problem z TLS-em, wyświetla się błąd SFA 523902,07, oś leży i się nie podnosi, układ prubuje ją podnieść aż ciągnik zmienia prace (ma ciężko) ale bez rezultatu. Co możę być przyczyną.



Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl
John Deere 6910 Oryginał z Turem, godny uwagi sprowadzony z Niemiec


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki John Deere
  • 128000.00 PLN
  • 27 sie 2017

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Amortyzacja przedniej osi TLS Dzisiaj, 19:37
  •  

#82 Share maciejrol

maciejrol

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 12 postów

Napisany 28 grudzień 2014 - 11:43

Amortyzacja przedniej osi TLS

Witam

 

Jestem uzytkownikiem john deere 6630 comfort z tls. Czy w zwiazku z zbyt duzym wychyleneim na boki przedniej osi może dojsc do uszkodzeni?



#83 Share kiler

kiler

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 124 postów

Napisany 18 styczeń 2015 - 13:00

Amortyzacja przedniej osi TLS

SFA 523902.07 Front Suspension System SFA Not Responding To Raise Command. Have your John Deere dealer repair as soon as possible.

 

 

 

A. Czujnik ciśnienia oleju osi TLS Plus

B. Akumulator z komorami pierścieniowymi: Działa w połączeniu z akumulatorami ciśnienia sprężania i odbiera olej, kiedy oś obniża się podczas jazdy na zboczu lub, gdy narzędzie jest podniesione. Blok sterowania (I) utrzymuje zawieszenie w położeniu środkowym, co jest monitorowane przez czujnik położenia (E). Położenie środkowe umożliwia komfortową jazdę i dobre osiągi we wszystkich warunkach obciążenia. 

C. Blok sterowania pierwszeństwa 2 (dostarcza olej do bloku sterowania (I), który uruchamia podnoszenie osi i opuszczanie)

D. Zespół sterujący przedniego podwozia (przetwarza sygnały wejściowe z czujnika ciśnienia (A) i czujnika położenia (E), a także dane w magistrali CAN, aby zapewnić przekazywanie odpowiednich sygnałów wyjściowych do elektrozaworów w bloku zaworów (I), które wzbudzają ruch osi)

E. Czujnik położenia osi - przekazuje sygnały wejściowe do sterownika

F. Dwa akumulatory ciśnienia umożliwiają działanie zawieszenia, odbierając olej, który przemieszcza się z siłowników, kiedy oś jest ściskana.

G. Cięgło Panharda (zatrzymuje ruch poprzeczny)

H. Siłowniki hydrauliczne umożliwiają pionowy ruch osi

I. Blok sterowania posiada dwa elektrozawory odpowiedzialne za dostarczanie oleju zarówno do części pierścieniowej, jak i do bocznego otworu siłownika, umożliwiając odpowiednio: podniesienie lub obniżenie zawieszenia. Sygnały wejściowe do elektrozaworu umożliwiają powrót osi do położenia centralnego, w każdej sytuacji

J. Sterownik oprogramowania SFA - oprogramowanie odczytuje sygnały wejściowe z czujnika położenia (E) i porównuje je ze znaną wartością dla położenia środkowego. W przypadku, gdy zmiana położenia jest wykrywana przez dłuższy czas, elektrozawory w bloku zaworów (I) wzbudzają się, by spowodować ruch siłownika w odpowiednim kierunku i znaleźć środek.

Pełny skok zawieszenia trwa zazwyczaj 1 sekundę, co pozwala, by układ miał czas rozróżnić typowe sygnały wejściowe dla warunków terenowych lub zmian poziomu. To zapobiega nadmiernemu reagowaniu.

Oprócz aktywnego wyśrodkowywania zawieszenia, układ TLS Plus John Deere przejmuje zmieniające się w sposób stały ciśnienie po stronie tłoczyska, wykorzystując układ zamkniętej pętli. Gdy zawieszenie reaguje z inną częstotliwością, która może ujemnie wpływać na komfort kierowcy, to układ dostraja ciśnienie po stronie tłoczyska, zmieniając sztywność sprężyny i poprawiając zachowywanie się układu w czasie jazdy

Załączone miniaturki

  • TLS JOHN DEERE.jpg

Edytowany przez kiler, 18 styczeń 2015 - 13:03.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Amortyzacja przedniej osi TLS Dzisiaj, 19:37
  •  

#84 Share LucjanFrymark

LucjanFrymark

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 marzec 2017 - 18:38

Amortyzacja przedniej osi TLS ja mam 6330 premium z miękkim przodem .
pod czas transportu daje ile fabryka dała a z ciężką maszyną oś nonstop trzyma się drogi .
widziałem jak ktoś jechał jeleniem z sztywnym zawieszeniem to 30 nie wyciągnął tak nim szarpało. A co do usztywnienia wystarczy opuścić na siłownikach przy 6 na h automatycznie się podnosi.
Polecam.

#85 Share ralf3635

ralf3635

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lodzkie
  • Zainteresowania:rolnictwo

Napisany 23 lipiec 2017 - 22:44

Amortyzacja przedniej osi TLS

Witam , mam pytanie odnosnie tls czy po zgaszeniu traktora przod  powinien opasc swobodnie na os czy jednak powinien pozostać w górze , wydaje mi się ze powinien opasc a po ponownym uruchomieniu powinien się podnieść ,u mnie pozostaje w gorze po zgaszeniu i nie wim dlaczego .



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Amortyzacja przedniej osi TLS Dzisiaj, 19:37
  •  

#86 Share marian892

marian892

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 296 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 lipiec 2017 - 07:34

Amortyzacja przedniej osi TLS U mnie po wyłączeniu silnika przód nie opada. I tak jest od nowości


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy