Skocz do zawartości

Zdjęcie

Amortyzacja przedniej osi TLS


82 odpowiedzi na ten temat

#81 Share stanrol

stanrol

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 listopad 2014 - 16:52

Amortyzacja przedniej osi TLS

Panowie JD 7920 z 2005 roku jest problem z TLS-em, wyświetla się błąd SFA 523902,07, oś leży i się nie podnosi, układ prubuje ją podnieść aż ciągnik zmienia prace (ma ciężko) ale bez rezultatu. Co możę być przyczyną.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Amortyzacja przedniej osi TLS Dzisiaj, 14:26
  •  

#82 Share maciejrol

maciejrol

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 12 postów

Napisany 28 grudzień 2014 - 11:43

Amortyzacja przedniej osi TLS

Witam

 

Jestem uzytkownikiem john deere 6630 comfort z tls. Czy w zwiazku z zbyt duzym wychyleneim na boki przedniej osi może dojsc do uszkodzeni?



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Amortyzacja przedniej osi TLS Dzisiaj, 14:26
  •  

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Amortyzacja przedniej osi TLS Dzisiaj, 14:26
  •  

#83 Share kiler

kiler

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 117 postów

Napisany 18 styczeń 2015 - 13:00

Amortyzacja przedniej osi TLS

SFA 523902.07 Front Suspension System SFA Not Responding To Raise Command. Have your John Deere dealer repair as soon as possible.

 

 

 

A. Czujnik ciśnienia oleju osi TLS Plus

B. Akumulator z komorami pierścieniowymi: Działa w połączeniu z akumulatorami ciśnienia sprężania i odbiera olej, kiedy oś obniża się podczas jazdy na zboczu lub, gdy narzędzie jest podniesione. Blok sterowania (I) utrzymuje zawieszenie w położeniu środkowym, co jest monitorowane przez czujnik położenia (E). Położenie środkowe umożliwia komfortową jazdę i dobre osiągi we wszystkich warunkach obciążenia. 

C. Blok sterowania pierwszeństwa 2 (dostarcza olej do bloku sterowania (I), który uruchamia podnoszenie osi i opuszczanie)

D. Zespół sterujący przedniego podwozia (przetwarza sygnały wejściowe z czujnika ciśnienia (A) i czujnika położenia (E), a także dane w magistrali CAN, aby zapewnić przekazywanie odpowiednich sygnałów wyjściowych do elektrozaworów w bloku zaworów (I), które wzbudzają ruch osi)

E. Czujnik położenia osi - przekazuje sygnały wejściowe do sterownika

F. Dwa akumulatory ciśnienia umożliwiają działanie zawieszenia, odbierając olej, który przemieszcza się z siłowników, kiedy oś jest ściskana.

G. Cięgło Panharda (zatrzymuje ruch poprzeczny)

H. Siłowniki hydrauliczne umożliwiają pionowy ruch osi

I. Blok sterowania posiada dwa elektrozawory odpowiedzialne za dostarczanie oleju zarówno do części pierścieniowej, jak i do bocznego otworu siłownika, umożliwiając odpowiednio: podniesienie lub obniżenie zawieszenia. Sygnały wejściowe do elektrozaworu umożliwiają powrót osi do położenia centralnego, w każdej sytuacji

J. Sterownik oprogramowania SFA - oprogramowanie odczytuje sygnały wejściowe z czujnika położenia (E) i porównuje je ze znaną wartością dla położenia środkowego. W przypadku, gdy zmiana położenia jest wykrywana przez dłuższy czas, elektrozawory w bloku zaworów (I) wzbudzają się, by spowodować ruch siłownika w odpowiednim kierunku i znaleźć środek.

Pełny skok zawieszenia trwa zazwyczaj 1 sekundę, co pozwala, by układ miał czas rozróżnić typowe sygnały wejściowe dla warunków terenowych lub zmian poziomu. To zapobiega nadmiernemu reagowaniu.

Oprócz aktywnego wyśrodkowywania zawieszenia, układ TLS Plus John Deere przejmuje zmieniające się w sposób stały ciśnienie po stronie tłoczyska, wykorzystując układ zamkniętej pętli. Gdy zawieszenie reaguje z inną częstotliwością, która może ujemnie wpływać na komfort kierowcy, to układ dostraja ciśnienie po stronie tłoczyska, zmieniając sztywność sprężyny i poprawiając zachowywanie się układu w czasie jazdy

Załączone miniaturki

  • TLS JOHN DEERE.jpg

Edytowany przez kiler, 18 styczeń 2015 - 13:03.



Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy