Zaloguj się, aby obserwować  
witek

tur do MTZ

Polecane posty

karolllllll    0
zamontowaliśmy uklad orbitrola w MTZ

a siłownik montowaliscie czy nie?? ile taka przeróbka może kosztowac??? bo ja tez mam tura na mtz i jest kierowanie na serwo........trzeba by przerobic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lernik    0
a siłownik montowaliscie czy nie?? ile taka przeróbka może kosztowac??? bo ja tez mam tura na mtz i jest kierowanie na serwo........trzeba by przerobic

właśnie może powieziałby ktoś dokładnie jak zrobić orbitrol w mtz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek    2

jak skombinuje aparat to zrobie fotki orginalnego orbitola w mtz bo ja mam od nowosci fabrcznie załozonego a mtz jest z 1996r i ma most stozkowy ale jak mi sie uda to dopiero pod koniec tygodnia bo ciagnik stoi w serwisie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrus89    3

W dziale wynalazki i udoskonalenia zamieściłem pare fotek przedstawiających zamontowane wspomaganie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronar1025A    0

Moj mtz 82 pracuje od nowosci (99r) z turem 6 z mragowa do dzis, przedni most byl juz kilka razy robiony, ze nie wspomne o hydraulice ktora przecieka i spalonym sprzegle, Ale ostatnio, jakies 2 lata pracuje bez zazutu. Zwozi bele z ok 40 ha lak i troche słomy. Tur sprawuje sie bez zazutu, wszystkie stworznie sa smarowane, troche ostatnio puszczaja uszczelniacze na silownikach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolllllll    0

A co sie działo że musiałeś robić przedni most. A jeśli Mtz ma założonego tura i jest bez przedniego napedu to też trzeba będzie coś robić??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrus89    3

Nie wiem ile bym musial sie nameczyć zeby umyślnie sprzegło spalić i przedni most rozwalić :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Kolega w pronarze 82sa spalił przy turze, no i ta chydraulika coś przechodzi mi ochota na belarusa z turem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
a jak to w ogóle można sprzęgło spalić?? trzeba długo miec wcisniety pedał czy jak??

Częsty lub długotrwały poślizg tarczy, w konsekwencji przegrzanie i spalenie/przypalenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75
Częsty lub długotrwały poślizg tarczy, w konsekwencji przegrzanie i spalenie/przypalenie.

To co Wy na to, że nikt nie zaglądał do sprzęgła w moim mf zniknął już skok jałowy i w orce na wiosne jak miał ciężej zatrzymywł się prawie i śmierdziało tak się ślizgał, ustawiłem skok jałowy jak trzeba i to samo dalej się ślizgał, już miałem rozpoławiac ale nie było czasu skończyłem orki ciapkiem a mf smigał z rozsiewaczem lekki transport itd i co się okazało na jesieni robiłem już orki mf i nic się nie ślizgało, a gażdy mechanik twierdził ze rozpoławiania nie unikne ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BAGHIS1    1

do mtz tur 6 to chyba najlepsze rozwiązanie jest krótki i dzięki temu mniej obciąża przedni most, przy tym jest dość solidny i bardziej poręczny od tura 5, sam takiego zamierzam kupić a cena też dość przystępna pracowałem kiedyś ciągnikiem z tum turem i uważamże to fajna maszyna


assasasas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stachux    6

polecam hydramet 16 świetnie si sprawuje i cena korzystna...


KPK Kumurun Team...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    13

Jak sie jeździ na sprzegle to przy kazdym ciagniku sie spali tarcze , to moim zdaniem w 99% wina kierowcy ze sie sprzegło spali w krotkim czasie nawet w turze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BAGHIS1    1

ktoś wyżej napisał całą prawdę w turze lepiej pracować na mniejszym biegu a nie powstrzymywać ciągnik jeżdżąc na pół sprzęgła bo tym systemem to spali się sprzęgło i to w każdym ciągniku


assasasas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj