Skocz do zawartości

Zdjęcie

tur do MTZ


39 odpowiedzi na ten temat

#21 Share Piotrus89

Piotrus89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 271 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 12 czerwiec 2007 - 15:31

tur do MTZ Ja mialem serwo w MTZ z turem , to kurde bary sobie można wyżeźbić hehe :D , ale teraz mam na oritrolu to jedenym palcem z balotem na turze na małym gazie sie kręci;)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
tur do MTZ Dzisiaj, 19:17
  •  

#22 Share pronarek

pronarek

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 625 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Kalisza woj. wlkp
  • Zainteresowania:no po pierwsze to dziewczyny a pózniej to głównie naprawianie i przerabianie róznych maszyn ( zazwyczaj wszystko psuje)

Napisany 12 czerwiec 2007 - 16:20

tur do MTZ ja mam orginalnie na orbitolu a wiec co polecacie?

#23 Share chłop z mazur

chłop z mazur

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 423 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmia

Napisany 12 czerwiec 2007 - 20:04

tur do MTZ

Ja mialem serwo w MTZ z turem , to kurde bary sobie można wyżeźbić hehe :D , ale teraz mam na oritrolu to jedenym palcem z balotem na turze na małym gazie sie kręci;)

wymieniałeś MTZ'a czy przerabiałeś na orbitol?
Agatka (dla przyjaciół Bajbusek) Taka maleńka istota, a nadaje życiu zupełnie nowy wymiar :D

Praca wymagająca zaangażowania więcej niż jednej osoby jest pracą źle zorganizowaną!

#24 Share lernik

lernik

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów

Napisany 13 czerwiec 2007 - 11:02

tur do MTZ najpierw to radze Ci uszczelnić całą hydraulikę bo jak zacznie pracować przy turze to nie zarobisz na olej, wiem coś o tym

#25 Share Piotrus89

Piotrus89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 271 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 13 czerwiec 2007 - 17:03

tur do MTZ

Ja mialem serwo w MTZ z turem , to kurde bary sobie można wyżeźbić hehe laugh.gif , ale teraz mam na oritrolu to jedenym palcem z balotem na turze na małym gazie sie kręci;)

wymieniałeś MTZ'a czy przerabiałeś na orbitol?


zamontowaliśmy uklad orbitrola w MTZ

#26 Share karolllllll

karolllllll

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 76 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:swietokrzyskie

Napisany 17 czerwiec 2007 - 13:28

tur do MTZ

zamontowaliśmy uklad orbitrola w MTZ

a siłownik montowaliscie czy nie?? ile taka przeróbka może kosztowac??? bo ja tez mam tura na mtz i jest kierowanie na serwo........trzeba by przerobic

#27 Share lernik

lernik

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów

Napisany 22 czerwiec 2007 - 10:58

tur do MTZ

a siłownik montowaliscie czy nie?? ile taka przeróbka może kosztowac??? bo ja tez mam tura na mtz i jest kierowanie na serwo........trzeba by przerobic

właśnie może powieziałby ktoś dokładnie jak zrobić orbitrol w mtz

#28 Share pronarek

pronarek

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 625 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Kalisza woj. wlkp
  • Zainteresowania:no po pierwsze to dziewczyny a pózniej to głównie naprawianie i przerabianie róznych maszyn ( zazwyczaj wszystko psuje)

Napisany 25 czerwiec 2007 - 12:11

tur do MTZ jak skombinuje aparat to zrobie fotki orginalnego orbitola w mtz bo ja mam od nowosci fabrcznie załozonego a mtz jest z 1996r i ma most stozkowy ale jak mi sie uda to dopiero pod koniec tygodnia bo ciagnik stoi w serwisie

#29 Share Piotrus89

Piotrus89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 271 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 25 czerwiec 2007 - 12:35

tur do MTZ W dziale wynalazki i udoskonalenia zamieściłem pare fotek przedstawiających zamontowane wspomaganie.

#30 Share Pronar1025A

Pronar1025A

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów

Napisany 29 czerwiec 2007 - 13:41

tur do MTZ Moj mtz 82 pracuje od nowosci (99r) z turem 6 z mragowa do dzis, przedni most byl juz kilka razy robiony, ze nie wspomne o hydraulice ktora przecieka i spalonym sprzegle, Ale ostatnio, jakies 2 lata pracuje bez zazutu. Zwozi bele z ok 40 ha lak i troche słomy. Tur sprawuje sie bez zazutu, wszystkie stworznie sa smarowane, troche ostatnio puszczaja uszczelniacze na silownikach

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
tur do MTZ Dzisiaj, 19:17
  •  

#31 Share karolllllll

karolllllll

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 76 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:swietokrzyskie

Napisany 01 lipiec 2007 - 11:06

tur do MTZ A co sie działo że musiałeś robić przedni most. A jeśli Mtz ma założonego tura i jest bez przedniego napedu to też trzeba będzie coś robić??

#32 Share Piotrus89

Piotrus89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 271 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 01 lipiec 2007 - 12:26

tur do MTZ Nie wiem ile bym musial sie nameczyć zeby umyślnie sprzegło spalić i przedni most rozwalić :(

#33 Share MiRol

MiRol

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 363 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo, motoryzacja, mechanika :)

Napisany 20 sierpień 2007 - 10:19

tur do MTZ a jak to w ogóle można sprzęgło spalić?? trzeba długo miec wcisniety pedał czy jak??
http://www.youtube.c...er/Michalek69pl
Zapraszam do oglądania :D

#34 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 wrzesień 2007 - 22:28

tur do MTZ Kolega w pronarze 82sa spalił przy turze, no i ta chydraulika coś przechodzi mi ochota na belarusa z turem ;)

#35 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 26 wrzesień 2007 - 23:50

tur do MTZ

a jak to w ogóle można sprzęgło spalić?? trzeba długo miec wcisniety pedał czy jak??

Częsty lub długotrwały poślizg tarczy, w konsekwencji przegrzanie i spalenie/przypalenie.

#36 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 wrzesień 2007 - 07:30

tur do MTZ

Częsty lub długotrwały poślizg tarczy, w konsekwencji przegrzanie i spalenie/przypalenie.

To co Wy na to, że nikt nie zaglądał do sprzęgła w moim mf zniknął już skok jałowy i w orce na wiosne jak miał ciężej zatrzymywł się prawie i śmierdziało tak się ślizgał, ustawiłem skok jałowy jak trzeba i to samo dalej się ślizgał, już miałem rozpoławiac ale nie było czasu skończyłem orki ciapkiem a mf smigał z rozsiewaczem lekki transport itd i co się okazało na jesieni robiłem już orki mf i nic się nie ślizgało, a gażdy mechanik twierdził ze rozpoławiania nie unikne ;)

#37 Share BAGHIS1

BAGHIS1

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 50 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 luty 2010 - 21:20

tur do MTZ do mtz tur 6 to chyba najlepsze rozwiązanie jest krótki i dzięki temu mniej obciąża przedni most, przy tym jest dość solidny i bardziej poręczny od tura 5, sam takiego zamierzam kupić a cena też dość przystępna pracowałem kiedyś ciągnikiem z tum turem i uważamże to fajna maszyna
assasasas

#38 Share Stachux

Stachux

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 377 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska( Pyrlandia)
  • Zainteresowania:Produkcja roślinna i zwierzęca nowinki techniczne i praca w gospodarstwie...

Napisany 23 luty 2010 - 21:29

tur do MTZ polecam hydramet 16 świetnie si sprawuje i cena korzystna...
KPK Kumurun Team...

#39 Share rino

rino

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 770 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Maszyny rolnicze

Napisany 24 luty 2010 - 09:21

tur do MTZ Jak sie jeździ na sprzegle to przy kazdym ciagniku sie spali tarcze , to moim zdaniem w 99% wina kierowcy ze sie sprzegło spali w krotkim czasie nawet w turze.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
tur do MTZ Dzisiaj, 19:17
  •  

#40 Share BAGHIS1

BAGHIS1

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 50 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 luty 2010 - 19:14

tur do MTZ ktoś wyżej napisał całą prawdę w turze lepiej pracować na mniejszym biegu a nie powstrzymywać ciągnik jeżdżąc na pół sprzęgła bo tym systemem to spali się sprzęgło i to w każdym ciągniku
assasasas


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy