Zaloguj się, aby obserwować  
Liloboot

czy słyszał ktoś w zetorach o pneumatycznej zamianie prędkości wom?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lukasz12145    0

nie a ty słyszałes

jak ktos wie to niech pisze sam chetnie sie dowiem jaki to symbol i jak to działa

ale chyba nie ma takiego zetora kombajjny z napedem na tył i skretem na przod widziałem ale takiego bajeru w zetorze jeszcze nie :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Liloboot    0

widziełem w opisie na allegro dlatego pytam czy ktoś sobie jaja robi czy to prawda to był 12245 chyba 93

Witam zainteresowanych kupnem ciągnika ZETOR 12245

Oto krótki opis:

- od pierwszego właściciela,

- bardzo mały przebieg (2723 mth),

- 120KM,

- 1993r. produkcji,

- szerokie i wysokie koła z tyłu (20,8x38), idealne do pługa obrotowego,

- blokada przedniego mostu,

- pneumatyczna zmiana prędkości WOM (540-1000 obrotów/minutę),

- 6 wyjść na hydrulikę,

- sprężarka,

- sprowadzony z Niemiec,

- zadbany.

Stan określam jako bardzo dobry.Istnieje możliwość transportu, zainteresowanych proszę o kontakt tel. 0 603 396 098.

 

Zapraszam również do obejrzenia innych maszyn i urządzeń rolniczych na mojej stronie internetowej: www.agromar.bodzanowo.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    138

Jeden z użytkowników ma przełączanie wajchą (dorobił w 8011) tak więc dorobić jeszcze pneumatycznie to żaden problem.




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek1972    126

Czy ta końcówka wałka wkładana z boku w skrzynię się obraca? Jeśli nie to bardzo prosto to zrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piochu    8

Z tego co wiem to we wszystkich Proximach przedni napęd i blokada jest załączana elektro-pneumatycznie, sądzę że Zetor stosuje takie rozwiązanie gdyż pewnie są tańsze niż mieliby robić załączenie na elektromagnesach.


http://www.youtube.com/user/Piochu2 - moje filmy na YT. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tata1    0

Witam

 

Przełączanie pneumatyczne jest całkiem możliwe, proste w realizacji, podobnie hydrauliczne. Problem w tym że trzeba delikatnie przełączać, bo sprzęgło nie odłącza WOM, więc powinno sie przełączać na zgaszonym ciągniku, ale to też nie zawsze wychodzi, bo być może tryby sie ułożą na ząb i nie wskoczą, dlatego ja podczas przełączania tyknę rozrusznikiem i jest Ok. Jestem w trakcje obmyślania dżwigni mechanicznej.

 

Postanowiłem moje pomysły przenieść na inne forum, bliższym mojemu U-914, zapraszam tam po szczegóły, jak to proponuje wykonać samemu.

 

Mój post na temat przełącznika WOM na agrofoto.pl - ZOBACZ

 

 

http://www.agrofoto.pl/forum/Przelacznik-W...tml#entry350101

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Piter333
      Witam, mam Zetora 16245 niedawno kupionego i ostatnio zauważyłem że z przodu ma opony 14.9-28 a z tyłu 20.8-38. wszystko jest w porządku czy trzeba zmienić rozmiary, jak to wygląda?
    • Przez Arabs
      Witam mam problem z zetorem forterra 11441 a mianowicie ostatnio wymienialiśmy komplet sprzęgła czyli koło zamachowe docisk tarcze + łożysko oporowe było wymieniane 4 miesiące wstecz, i jest problem tego typu że sprzęgło się ślizg ale to tak że traktor na 4 biegu nie może się uciągnąć. Próbowaliśmy już zmieniać docisk na inny bo myśleliśmy że jest trefne kombinowaliśmy z rodzajem tarczy nawet przetoczylismy 0.6mm koło zamachowe z myślą że po przetoczeniu słoneczko bardziej wyjdzie i docisk będzie mocniejszy ale nic z tego po tym zabiegu jest w sumie jeszcze gorzej. Sprzęgło nie jest podparte bo mamy około 1cm luzu na wysprzegliku a właśnie tak się zachowuje jakby było podparte. Ma ktoś pomysł gdzie szukać problemu bo traktor już był rozjeżdżany 3 razy i dalej nie ma efektów 
      Edit. Zapomniałem dodać że na sloneczku powstaje taki jakby nierówny ślad po pracy łożyska oporowego ten odcisk nie jest równomierny tylko w dwóch punktach ewidetnie jest mocniej zaciskane 
    • Przez wrysiek
      Witam tak jak w tytule chciałbym dowiedzieć się jakie są zasadnicze różnice pomiędzy zetorem 8011 a 8111?
      Tylko nazwą czy coś bardziej mechanicznie?
    • Przez Latashi
      Witam, mam problem z moim zetorem. Otóż, po ponad godzinnej pracy gdy olej jest już gorący traktor jeździ tak jak na żółwiu mimo że jest włączony zająć. Dopiero po dodaniu więcej gazu podczas prac polowych lub dłuzszyk rozpędzeniu jedzie normalnie na zającu. Zalany olej hydrauliczny przekładniowy. Gdzie szukać przyczyny? Dolać więcej oleju , czy problem jest z tarczkami?
    • Przez Piter333
      Witam, panowie od czego jest ta czerwona kontrolka? Zetor 16245. Pozdrawiam 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj