Skocz do zawartości

Zdjęcie

brak ładowania


6 odpowiedzi na ten temat

#1 Share piotrek007

piotrek007

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów

Napisany 10 czerwiec 2009 - 21:26

brak ładowania witam wszystkich podlaczyłem alternator wg schematu ale ne wiem czemu alternatr dosaje pełne napiecie 25v na szczotki mimo to nie ładuje . na wyjsciwym pinie jest takie same napiecie jak na wejsciu cio mu moze byc pozdrawiam.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
brak ładowania Dzisiaj, 03:34
  •  

#2 Share mickas092

mickas092

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 2205 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie/LPA
  • Zainteresowania:Szeroko pojęte rolnictwo ;)

Napisany 11 czerwiec 2009 - 09:10

brak ładowania A w jakiej maszynie podpinałes ten alternator??

#3 Share piotrek007

piotrek007

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów

Napisany 11 czerwiec 2009 - 11:28

brak ładowania kombajn zbożowy bizon alternator 24 v

#4 Share karola44

karola44

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 404 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:swietokrzyskie

Napisany 12 czerwiec 2009 - 07:03

brak ładowania Moze wirnik przepalony?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
brak ładowania Dzisiaj, 03:34
  •  

#5 Share jd3

jd3

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 88 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Maciejowice
  • Zainteresowania:Rolnictwo motoryzacja

Napisany 24 czerwiec 2009 - 14:21

brak ładowania To raczej bedzie wirnik
Jest jedna rzecz czym Polska moze sie pochwalic - to ciagniki marki Ursus

#6 Share piotrek007

piotrek007

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów

Napisany 24 czerwiec 2009 - 18:33

brak ładowania a jak sprawdzic wirnik czy jest ok?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
brak ładowania Dzisiaj, 03:34
  •  

#7 Share karola44

karola44

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 404 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:swietokrzyskie

Napisany 27 czerwiec 2009 - 11:13

brak ładowania Mozesz dokladniej jednak opisac jak dokonywales pomiarow?
Tak czytam jeszcze raz i nie wiem o co ci tak wogole chodzi:

na wyjsciwym pinie jest takie same napiecie jak na wejsciu cio mu moze byc pozdrawiam

. Jaki to schemat? Podaj go dokladnie. Jezeli wzorowany na oryginalnym jak np we fiacie 125p to jedna szczotka musi byc na masie z oryginalnym regulatorem. Jezeli nie jest na masie to to ni ebedzie ladowal bo przez wirnik nie poplynie prad.

Czy to samo napiecie jest na obu szczotkach wzgledem masy? Wyglada jakby wirnik byl zwarty.
Jak zbadac wirnik. W prosty sposob momomierzem. Opor miedzy pierscieniami slizgowzmi powinien wynosic kilka omow. Poniewaz jest to alternator 24V wnioskuje , ze powinno byc miedzy 5-10 omow. Ale to jest jedynie polsrodek. wskazanie, ze w przeplywie pradu mieddzy szczotkami bierze udzial uzwojenie wirnika. Kolejny zabieg to sprawdzenie izolacji uzwojenia. Chalupnicyzm sposobem mozna sprawdzic izolacje przy pomocz gniazdka 220V , i zarowki 40W/220V. Robisz jak w lampce nocnej z tym, ze zamiast wlacznika zapinasz twoj wirnik. Ale jeden kabelek podpinasz pod uzwojenie, a drugi pod korpus wirnika. Jezeli zarowka sie zaswieci tzn ze uzwojenie ma polaczenie elektryczne y korpusem wirnika.

To sa podstawowe domowe sposoby sprawdzenia. Jezeli czujesz sie na silach, i przedewszystkim wiesz co robisz mozesz sprobowac. Ale uwaga! Mozliwosc porazenia pradem o napieciu 220VAC!Wszelkie proby podejmnujesz na wlasne ryzyko!

Podobne tematy