alek162

Jak podłączyć halogeny do C-360?

Polecane posty

IvanK    0

Siemka.

 

Zrobiłem sobie lampke roboczą na błotniku. Przewody ładnie poprowadziłem i wszystko śmiga.

Tylko zastanawia mnie jedna rzecz.

 

Czy może być w lampie żarówka H3 55W ? Nie będzie pobierać za dużo prądu ?

Włącznik/wyłącznik do tej lampy wziąłem z ... zasilacza komputerowego [np. tutaj jest widoczny http://imageshack.eu/hLw bo innego nie miałem. Może być czy muszę go wymienić ?

 

[PS. Zapomniałem do nazwy tematu wpisać info o włączniku.]

Edytowano przez IvanK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

To kup sobie taką jaką masz z przodu maski za 24 zł i będzie dobrze.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Risto    62

Ja mam w T25A1 takie dwie jak podał linka kolega ursus55. Swiecą ładnie i nie widzę róznicy w mocy światła, zasięgu w takiej typu postokąt z włącznikiem co są, który zajmuje więcej miejsca tylko. To, że każda halogenowa obciąża łądnie instalacje to fakt przy włączonych wszystkich światłach. Ale ktoś polecił leda. Ja podpowiem tylko tyle, że chciałem do domu kupić taki z czujnikiem ruchu są na Allegro. I żeby co kolwiek dało światła to mus brać od 50wat leda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie masz czym się przejmować, jeżeli wszystko poprawnie zrobiłeś. Najwyżej jak spali Ci się włącznik to wymienisz. Jak bardzo chcesz to możesz pokusić się o przekaźnik.

Strona nie działa.

Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
IvanK    0

Okey. Link poprawiłem.

 

A jakiś przekaźnik masz konkretnie na myśli ?

 

A co do żarówki.. może mocniejsza ? czy ta mi wystarczy ? Jak myślisz?

 

Pytałem o włącznik bo może będę wszystkie wymieniał [ale nie takei same.. różne :P ]

Edytowano przez IvanK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Przekaźnik zwierny typ 541 taki od poloneza.Nowy 5zł kosztuje.Zakładasz taki i nie spali Ci się włącznik i lampa będzie mocniej świecić.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafallll360    968

Połączono.

 

 

 

Witam, tak jak w temacie jaka będzie najlepsza żarówka do oświetlania tyłu.Czy kupowanie ledów to strata pieniędzy? jaka najlepsza firma ?

Edytowano przez Elektrotechnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Wybierz taka jaka wchodzi w odbicie lampy.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nudzi Ci się? Założyłeś temat jaką lampę wybrać, a teraz pytasz w nowym jaką żarówkę założyć? Może za chwilę założysz nowy temat jakie przewody do tej lampy, a za dwa dni zapytasz czym przykręcić tą lampę. Jakby nie można zapytać o to wszystko w jednym temacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystiano99    0

Proszę o opinie czy moge tak podłączyć 2 halogeny do tyłu czy muszę bawic sie z przekaźnikami?

2*55W=110W/12V=9,16A

Dla przewodu 1,5mm2 maksymalne stałe obciążenie to 14A czyli przewód powinien wystarczyć,i bezpiecznik 10A powinien byc dobry.

Niech mnie ktoś poprawi jeśli źle myślę bo jestem troche zielony z elektryki.

 

link do schematu

http://www.fotoszok.pl/show.php/1811585_schemacik.jpg.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kratek69    1

Witam!

Z autopsji mogę ci powiedzieć że bezpiecznik 10A będzie za mały mimo że teoretycznie powinien wystarczyć. bez przekaźnika włącznik też nie pożyje za długo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystiano99    0

Ok postaram sie tak zrobić.

A powiesz mi jakich gróbości powinienem użyć od aku do przekaznika i od przekaźnika do halogenów.

I czy prowadzic jedeń przewód od przekaznika do halogenów (najpierw do jednego i z tego pierwszego do drugiego halogenu)czy tez dwa do kaźdego osobny przewód?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Lepiej by było do każdego halogenu oddzielny (przynajmniej ja taka robię).

A co do grubości może nie będzie to fachowa porada ale 1,5 mm od aku i 1 mm na halogeny. Zdaje się, że aż za dużo zapasu ale nie powinno zaszkodzić :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

@krystiano99 zależy ile halogenów założysz.Jak dwa to możesz z jednego pociągnąć do drugiego.Ale jak podłączysz więcej to na lewą i na prawą stronę daj przewód wychodzący z przekaźnika.Zrób tak jak masz przekaźnik z dwoma wyprowadzeniami 87.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1115

Można przyjąć 8 A max na 1 mm2

 

I=P/U gdzie :

 

I - prąd pobierany przez odbiornik (A) ,

P - moc odbiornika (W)

U - napięcie zasilania (V)

 

dla przykładu P= 100 W, U= 12V

I=100W/12V= 8,4A


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    5

Panowie jak to w końcu z tymi bezpiecznikami jest, lepiej dać między rozrusznik a przekaźnik czy między przekaźnik a lampę roboczą?

Wiecie gdzie można kupić włączniki z oznaczeniem lamp roboczych przód i tył?


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To wszystko zależy od instalacji. Możesz dać przed przekaźnikiem, jeżeli załącza on jeden lub dwa obwody. Jeżeli jest ich więcej to osobny bezpiecznik na każdy obwód za przekaźnikiem. Włącznik masz np. tu: http://agronaprawa.pl/product.php?id_product=8342

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Na dniach mam zamiar zamontować do 60-ki u góry lampy robocze do pracy z ładowaczem. Tylne lamy robocze już są na oddzielnym włączniku. Teraz mam taki plan, aby wykorzystać włącznik nawiewu z kadetta(bo taki posiadam). Przykładowo 1 to przód, 2 to tył a 3 to przód + tył. Wszystko oczywiście na przekaźnikach. http://forum.opel24....opel-kadett-16/

Możliwe jest wykorzystanie czegoś takiego, bo przyznam wolę mieć jeden taki niż 2 pojedyncze.

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Nie wiem czy to będzie banglać prawidłowo.Najlepiej daj drugi wyłącznik i będzie dobrze bez kombinowania ;)


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Dziękuję za odpowiedzi. Będę kombinował coś w przyszłym tygodniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kam78245
      Witam serdecznie 
      Próbowałem samemu rozwiązać problem lecz niestety, ale wiem że na Was można liczyc:) !
      Otóż, podczas próby rozruchu mojej 60tki rozrusznik na początku krecił jak zwykle lecz dosłownie po sekundzie zaczał wolniutko mielic i zgasł, zauważyłem jednocześnie błysk w skrzynce bezpieczników. Potem juz brak reakcji na przycisk start. Akumulatory są dobre, wszystkie światła i to co na prąd w maszynie działa...oprócz rozrusznika. Nie wiem jak prądnica bo jeszcze taka w nim jest ze względu na to że używam 60tki dwa razy na kwartał. Sprawdzałem klemy, mase 
      Proszę o pomoc 
      Pozdrawiam Kamil 
    • Przez Mateusz100
      Witam ostatnio widziałem na internecie jak ktoś zrobił niby profesjonalną instalacje do ursusa c 360, a mianowicie puścił kabel od rozrusznika do puszki hermetycznej takiej instalacyjnej  ktorą umieścił w ciagniku i do tej puskzi ten kabel i za pomocą złaczek wago połączył tam do tego bezpiecznik na kablu samochodowy dał i jakieś właczniki i podłaczył lampy tylnie i przednie oczywiście ledowe. Moje pytanie czy to ma sens i będzie działać? od rozrusznika dał dwużyłowy kabel 2x1,5mm   jest od odpowiedni? Z tego co widziałem to kabel prądowy bezpośrednio do kostki wago i od niej innymi kablami do przełaćznikow dawał. Nie wiodziałęm żadnego rozłączania tego prądu ale niby mu to działa. Co wy na to jest to bezpieczne i dobre? Chciałbym to zrobić i zamontować lampy dwie ledowe ktore maja 29w jedna czyli razem niecałę 60w pobierają wytrzyma coś takiego? Oczywiście muszę wymienić prądnice na alternator bo inaczej to ciagnika nawet nie odpale haha o tym wiem.
    • Przez Bolo3
      Witam,mam problem z prędkościomierzem w claas arion 450 2021.Wszyqtjo działało dobrze aż tu nagle licznik przestał pokazywać prawidlową prędkość. Teraz jadąc 40km/h licznik pokazuje 4,6km/h. Pomoże ktoś co mogło się stać?
    • Przez Rafał2222
      Witam. Co raz bardziej rozrusznik w moim zetorze 5011 zaczyna wariować, tzn że chcę go zapalić wciskam start, ledwo kręci i puszczam start i naciskam  ponownie kręci dużo lepiej i pali. Czasami jest tak że jak w cisnę start to zaiskrzy aż. I teraz tak aku nowy. I ta śruba od elektromagnesu co idzie do rozrusznika nie ta od akumulatora tylko ta dolna jest skorodowana, to może robić taki efekt jak opisywałem? 
    • Przez dobcio0821
      Napisano Listopad 26, 2020 Witam.
      Przeglądam różne posty ale niemoge znaleźć rozwiązania. Wczoraj chciałem zmienić pradnice na alternator AGH. Instalacje mam nową (pod alternator). Wszystko podłączyłem według schematu. Akumulatory zamienione i jest minus na masę. 
      Kabel czerwony podłączyłem tam gdzie przewód plusowy na rozruszniku i do 30 na stacyjce, a kabelek szary od kontrolki do konektora w alternatorze. 
      Problem zaczyna się jak chce podłączyć kabel plusowy między rozrusznikiem a alternatorem, porostu iskrzy.  Kolega sąsiad podjechał swoim traktorem też z zamontowanym alternatorem aż jest zdziwiony czemu iskrzy. Na krótko kablami spróbowaliśmy podpiąć masę do masy traktorów i od jego rozrusznika do alternatora i też iskrzy. Czy to może być wina alternatora? Dawać go na reklamację czy może jednak coś jest źle podłączone? Byłbym wdzięczny za jakieś sugestie. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj