samczyk1991

Blokada mechanizmu różnicowego w MF 255

Polecane posty

samczyk1991    83

Elo.

Tak jak wyżej, nie idzie włączyć blokady, była wiele lat nie używana , a teraz nie można jej włączyć, a jest to przydatny bajer. Przez to gdy się kopie muszę się ratować hamulcami.Dokładnie to nie mogę wcisnąć pedału, możesz po nim skakać a on ani drgnie, co mogło się stać i jak mam się zabrać do naprawy


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

WD40, dużo cierpliwości i chęci ;) Spytaj ojca, czy aby na pewno wszystko z nią w porządku. Jeśli tak to smaruj i próbuj rozruszać. Popychacz mógł zardzewieć i nie chce ruszyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Ojciec za granicą, za 2 tygodnie wraca będę chciał z nim to naprawić. Teraz chciałem się trochę teorii dowiedzieć, zanim zabiorę się do roboty. Ojcu to zwisa, jak nie idzie w polu to czeka aż warunki się poprawią , aj jak się zakopie to się dzwoni po sąsiada. On twierdzi ,że mu blokada nie potrzebna, i tu się myli. Ojciec ma go od nowości i zna się go bardzo dobrze tylko ,że jest leniwy, zawsze jest tak ,że jak zacznę naprawiać to on zaraz przyleci bo on to zrobi lepiej i we dwoje zawsze coś zdziałamy. Najgorsze jest to ,że z upływem lat rozpadła mi się książka od maseya i połowa stron się pogubiła , gdybym miał książkę to nie zakładałbym tego tematu. Jutro poświęcę cały dzień tej blokadzie ,ale ciekawe co z tego wyniknie.


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

he, z ojacami tak bywa, ale trochę racji staruszek ma ja też właściwie nie używam blokady bo nic nie daje, jedyną sytuacją do której jest potrzebna to wspinanie się na podpietej pod jedno koło kłodzie żeby wyskoczyć z koleiny ale tak to nic włąsciwie nie da, a tak wogóle to ta blokada wogóle ani drgnie, czy lekko się dyga pedał a załączyć nie da? Uwazaj bo kolega obłamał wogóle pedał jak ciężko się załączało, spróbuj lekko nadusić i jechać ciągnikiem lekko wężykiem może zzaskoczy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    23

Może zapieczony masz sworzeń ten który mocuje pedał blokady do obudowy skrzyni, u mnie tak było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

zgadzam się z przedmowcą

też miałem zapieczoną blokadę jak kupiłem ciągnik (komfortowa kabina). Tam jest trochę więcej dźwigni, wszystko było z nalotem rdzy. Rozebrałem wszystko, częsci ktorem mogłem umyłem fosolem (likwiduje rdzę). Potem zabrałem się za ruszanie czopa wchodzącegow obudowę tylnego mostu. Jakiś odrdzewicz, odczekać 10 min a potem czymś spróbuj stopniowo odciągać. Kilka prób i rozruszało się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Ja też mam taki sam problem, można nawet skakać po dzwigni a ona w ogóle nie drgnie. Tak to już jest że nieużywane rzeczy się psują.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Jeśli chcesz blokadę odblokować, jak nie chce wrócić do położenia wyjściowego to spróbuj szarpnąć na wstecznym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrev1822
      Witajcie. Otóż mam problem z MF 690 83r. Dzisiaj byłem w polu z gruberem 2.2m na 9 łap. Niby wszystko ok ale nie wiem jak ten ciągnik powinien iść. Na 1 biegu głównym środkowa do przodu a prawa do tyłu. I tu moje takie zaniepokojenie tak jakby nie wkręcał się na obroty pod obciążeniem raz zbiera dobrze a raz dusi się i schodzą mu obroty. Druga sprawa to to że jak wracałem do domu gruber w górę i na asfalcie 3 bieg na najszybszym przełożeniu i w pewnym momencie jakby coś go zaczynało dusić. Schodził z obrotów. Zatrzymałem się sprzęgło i gaz do oporu i ledwo ledwo i zaczął się wkręcać. Ewidentnie brak mocy. Podobnie zauważyłem jak ciagalem przyczepę że zbożem że nie ma siły pod delikatne wzniesienie. Musiałem redukować. Co może być? Pompa wtryskowa wtryski? Luzy ustawiałem już zaworowe na 0.3mm a ompe chcialem oddać ale gdzieś po robotach polowych. Doradzcie może ktoś miał taki przypadek
    • Przez deymonnn
      Kupiłem MF 255 i mam problem z podnośnikiem. Mianowicie cały czas jest maksymalnie podniesiony ( regulacja dźwignią od regulacji siłowej nic nie zmienia tzn nie ma żadnej reakcji) natomiast przy użyciu dźwigni od regulacji pozycyjnej są następujące objawy. przy ustawieniu na zakres regulacji ciśnieniowej przy minimalnym wydatku (dźwignia max do przodu) i obciążeniu ramion podnośnik opada natomiast po zwiększeniu wydatku lub przesunięciu w zakres regulacji pozycyjnej podnośnik idzie w górę i słychać jak pompa pracuje. Jeżeli ktoś miał taki problem proszę o pomoc bo nie chcę się za dużo narozbierać. Poprzedni właściciel jak pomajstrował przy tej dźwigni pod siedzeniem ( zmiana hydrauliki z podnośnika na zewnętrzną) i dźwignią od hydrauliki zewnętrznej uruchomił podnośnik że niby działał normalnie. Inna uszkodzona rzecz to WOM (jest ukręcony wałek włanczający przekaźnik i WOM chodzi cały czas w położeniu biegów zależnych) być może to ma jakiś związek. Od wtorku zabieram się za naprawę więc proszę o jakieś wskazówki
    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, 2 miesiące temu w moim mf 255 wystąpił problem, zaczął w dużych ilościach pobierać olej. Oddałem go do mechanika bo niestety w temacie perkinsa jestem ciemny jak noc. Mechanik stwierdził że przyczyną były zdecydowanie za ciasto ustawione zawory i że silnik jest w bardzo dobrym stanie i nie trzeba nic robić prócz ustawienia zaworów. przy okazji wymieniony olej i wszystkie filtry. ciągnik pracował ok 2 godziny z rozsiewaczem i 4 godziny z pługiem 2 skibowym, zauważyłem jednak że ciut oleju ubyło, olej jest czysty, dobrze się nawet nie ubrudził. ciągnik ma moc,nie kopci, brzmi zdecydowanie lepiej jak przed ,,remontem,, Tak powinno być? silnik przy cięższej pracy ma prawo ciut oleju brać?
    • Przez rumcajsm10
      Witam serdecznie, Mam problem z EHR w MF3065, przestał działać z dnia na dzień, sterownik Autotronic, napięcia na złączu C1 pomierzone zgodnie ze wskazówkami w odnalezionym temacie i wszystko jest poprawnie (masa, stały+, napięcia po alternatorze 13,8v). Czujnik położenia ramion wygląda że ok oporność pomiędzy skrajnymi pinami 43,3 a pomiędzy sąsiednimi po 22 om. Nie jestem pewny zasilenia tego czujnika, gdzieś w książce wyczytałem że niby pomiędzy 6,2 a 7,2v prąd przemienny...? Ja nie mogę się tam niczego domierzyć, do tego środkowy pin w tej kostce zasilającej jest cofnięty (czy tak powinno być?). Jakie napięcie powinno być na zasileniu tego czujnika i na jakich pinach? @marian3p wygląda że Ty masz dużo wiedzy w tych tematach, może masz jeszcze jakieś pomysły? Będę wdzięczny za podpowiedź. Pozdrawiam Paweł.
    • Przez podkarpacierolnik71
      Witam
      w moim mf3070 licznik nie nabija motogodzin. Obroty pokazuje motogodzin już nie liczy . Pytanie moje gdzie  ten kabel zielony od kostki(zdjęcie) ma być podłączony?
      napiecie na nim pokazuje 7,8v
      z góry Dziekuje za pomoc 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj