Skocz do zawartości

Zdjęcie

BMW e30


14 odpowiedzi na ten temat

#1 Share c355

c355

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 29 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie
  • Zainteresowania:rolnictwo,filmy,motoryzacja,traktory

Napisany 03 czerwiec 2009 - 11:21

BMW e30 Witam mam pytanie czy ktos ma jakies tabele bo w necie nie moge znalesc jaka powinna byc prawidlowa kompresja na tlokach w poszczególnych silnikach BMW. Interesuje mnie mianowicie jaka powinna byc kompresja w BMW e30 coupe 316 1.6KAT? Ktos mi moze pomoc?
Polska wieś jest szansą na zdrową żywność dla całej Europy, jako wielki producent tego co najlepsze.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
BMW e30 Dzisiaj, 20:01
  •  

#2 Share lukaskurp

lukaskurp

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 204 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:skąd pare ha wykombinować?

Napisany 12 czerwiec 2009 - 21:39

BMW e30 Ciężko coś takiego znaleźć, Z doświadczenia powiem, że jak po wyżej 5-6 barów ma to jest ok. ale jak chcesz to se teoretycznie policz. Średnica cylindra × skok tłoka (mm)89,0 × 71,0 Stopień sprężania 9,5. zaznaczam że st. sprężania to nie kompresja tylko powietrze ma 9,5 raza zmniejszoną objętość.

#3 Share qazi

qazi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4544 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 12 czerwiec 2009 - 22:00

BMW e30 w tym silniku stopień sprężania nominalny wynosi 11bar a minimum 10bar tak mówi mój mały programik

#4 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 13 czerwiec 2009 - 07:51

BMW e30

Z doświadczenia powiem, że jak po wyżej 5-6 barów ma to jest ok.

5-6 barów to jest zajeżdżony silnik :P około 10 jest OK, tak jak gazi pisze.

#5 Share lukaskurp

lukaskurp

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 204 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:skąd pare ha wykombinować?

Napisany 13 czerwiec 2009 - 07:58

BMW e30 10 barów w 19 letnim silniku, za wszystko inne zapłacisz kartą masterkard.

#6 Share qazi

qazi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4544 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 13 czerwiec 2009 - 08:15

BMW e30 producent podaje takie parametry jak napisałem a ile z tego zostało w tym silniku to już inna historia

#7 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 13 czerwiec 2009 - 08:17

BMW e30 Jak silnik jest zdrowy to nie ważne ile ma lat, ważne że trzyma minimalną kompresje. Paść z przedmuchami jest do remontu albo do wywalenia. Wiek silnika nie jest tłumaczeniem, paść to paść... Niestety...

#8 Share Dadam

Dadam

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 128 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LRA

Napisany 13 czerwiec 2009 - 08:18

BMW e30 ja miałm 13 letnią calibrę 2.0i 130 000 km cisnienie na cylindrach miała miedzy 11.5 a 11.9

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
BMW e30 Dzisiaj, 20:01
  •  

#9 Share c355

c355

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 29 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie
  • Zainteresowania:rolnictwo,filmy,motoryzacja,traktory

Napisany 22 czerwiec 2009 - 13:29

BMW e30 @Dadam i ty w ten przebieg wierzysz? Wiekszosc ma krecony. A tak nawiasem mowiac to mowie to tym co beda kupowac BMW e36 (bo wiem ze w tym modelu tak jest nei wiem jak w innych) po przekreceniu kluczyka w okienku gdzie jest przebieg wyskoczy jaki jestteraz cos tam jeszcze potem a potem wyskoczy ile bylo na liczniku w momencie jego cofniecia kumpel ma e36 2.0 24V i przebiegu teraz ma cos kolo 250000 a cofniety byl przy 370000 taka ciekawostka.
Polska wieś jest szansą na zdrową żywność dla całej Europy, jako wielki producent tego co najlepsze.

#10 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 czerwiec 2009 - 13:40

BMW e30 he tzn przekręcić kluczyk na zapłon to będą kolejno przeskakiwać przebiegi, najpier aktualny, a potem po chwili wyskoczy przebieg sprzed cofnięcia licznika i ten już będzie wyświetlany do puki nie przekręce dalej kluczyka żeby odpalić?

#11 Share szczewko

szczewko

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1573 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 czerwiec 2009 - 20:00

BMW e30 c355 troche wiesz ale za mało. Nigdzie nie sprawdzisz prawdziwego przebiegu w BMW. To o czym mowisz to tzw sprawdzenie zegarów. Wciskasz przycisk do kasowania przebiegu, trzymasz i załanczasz zapłon i trzymasz kilka sekund. Wszystkie wskazniki ida na maxa i zapalaja sie wszystkie diody. A to co sie wyswietla to numer oprogramowania.

#12 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 czerwiec 2009 - 20:06

BMW e30 e36 1,8 93r 3 letnia instalacja lpg przebieg 370 tyś ale nie wiem czy nie cofnięty, samochód od 4 lat w rękach znajomego ogólnie dobrze utrzymany ile może być warty?

#13 Share szczewko

szczewko

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1573 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 czerwiec 2009 - 20:17

BMW e30 Zalezy jaki silnik. M40 to ten 140 konny na łancuszku jest troche wysilony i 370 tys. moze sie skonczyc rychłym remontem-wałki rozrzadu sie koncza dosc szybko. Jesli jest to zwykly 115 konny to mozna byc spokojnym.
Co do ceny to zakres jest spory w zaleznosci od stanu. Od 7 tys za ladna do nawet 12 kola za "lizaka"

#14 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 czerwiec 2009 - 20:39

BMW e30 kolo chce 8 tyś ale jakoś nie mam przekonania bo to juz jakby nie było samochód 16sto letni chyba 115 konna, a e 36 to jużtroche plastikowa jest z tego co pamiętam to alternator mu się rozleciał, tarcze chamulcowe z przodu zmieniał i wydech robił, silnik czysty ładnie pracuje, ogólnie zadbana, tylko wiek już pewnie zrobi swoje prawda?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
BMW e30 Dzisiaj, 20:01
  •  

#15 Share szczewko

szczewko

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1573 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 czerwiec 2009 - 21:13

BMW e30 Najwazniejsze ze cos robił w nim. Najbardziej mnie denerwuja wypowiedzi idiotów ze tylko jezdza i nic nie robia w autach bo sa takie super i nic sie nie psuje, a drugi idiota przytakuje ze takie fajne. Wszystko sie zużywa a szczegolnie zawieszenie i hamulce na naszych drogach. W alternatorze to łozyska pewnie polecialy a hamulce to normalka. Sam mam E34 525 td z 350k przebiegu i nie powiem ze nic nie robie bo wlasnie wymieniam rozrzad, przy okazji uszczelniacze, zawory sobie docieram, miske spawam bo na pewnej hopce mi pekla lekko i kilka innych pierdoł. Jak auto zadbane to bedzie jeszcze długo jezdzic. W mojej na cylindrach nie ma najmniejszego progu, widoczne sa bardzo wyraznie slady po honowaniu cylindrow wiec nie boje sie o silnik. Po tym malym remoncie do 600 tys bez problemu dojezdzi( do nastepnego rozrzadu)

Podobne tematy