Skocz do zawartości

Zdjęcie

Obsługa 1014


7 odpowiedzi na ten temat

#1 Share petes

petes

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 281 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wodzisław ślaski

Napisany 31 maj 2009 - 20:42

Obsługa 1014 witam. Potrzeba mi informacji na temat obsługi i konserwacji ursusa 1014. Moje pytania dotyczą gdzie wymieniać olej co ile i na jaki. Czyli przednie zwolnice jak wymieniać jaki i ile, przednia przekładnia kontowa chyba tez jest smarowana olejem? Serwo olej czy płyn i gdzie i ile gdzie jest miarka. Jak sprawdzić co sie stało z wzmacniaczem momentu gdy go kupiłem (2tyg temu) już nie działał a poprzedniemu właścicielowi od początku. moim zdaniem cięgło musiało gdzieś wyskoczyć bo ta wajcha chodzi za luźno żadnego oporu i nie wiem jak tam zarzec gdzie to idzie. Wom gdy jest wyłączony nie kreci sie tak jak w c330 (że można pokręcić ręka) tylko jest zablokowany to normalne?? Jest możliwość odłączenia w jakiś sposób ogrzewania bo to dobija gdy jest ciepło a tu jeszcze grzeje. Moje pytania mogą się wydawać banalne ale pole zapytać bo nie znam się kompletnie na tej maszynce. Za wszelkie odpowiedzi bardzo dziękuje. Jeszcze 1 pytanie gdzie się podciąga ręczny bo mam bardzo slaby dodam ze tył ciągnika jet od 385a a silnik 1014

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Obsługa 1014 Dzisiaj, 03:37
  •  

#2 Share wojteczek11

wojteczek11

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 105 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Damice k.krakowa

Napisany 01 czerwiec 2009 - 17:25

Obsługa 1014 co do ogrzewania to przed kabina na węzu powinien byc zawór , przynajmniej ja tak miałem.

#3 Share petes

petes

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 281 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wodzisław ślaski

Napisany 02 czerwiec 2009 - 14:47

Obsługa 1014 a w którym miejscu masz ten zawór bo ja szukałem i nie znalazłem go na wężach to będę musiał sobie sam założyć. Kurde nikt mi nie powie jak podciągnąć ręczny?? i gdzie jest miarka do serwa??

#4 Share wojteczek11

wojteczek11

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 105 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Damice k.krakowa

Napisany 02 czerwiec 2009 - 18:45

Obsługa 1014 zawór miałem ptzed kabiną na węzu co idzie do ogrzewania , miarki do serwa to o ile dobrze pamientam to nie ma a jak jest to na korku.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Obsługa 1014 Dzisiaj, 03:37
  •  

#5 Share rafal13113

rafal13113

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 644 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:wszystko co piękne

Napisany 02 czerwiec 2009 - 22:01

Obsługa 1014 na zbiorniczku od serwa masz dwie kreski wyżłobione i olej ma być między nimi sprawdzasz wkładając np. druta do zbiorniczka i przymmierzasz do tych kresek i wszystko, a ręczny to podciągasz na dzwigni (kawałek preta a na środku śruba rzymska) która idzie po zwolnicy od rączki i skracasz lub wydłużasz ta dzwignię zależy co chcesz zrobić

#6 Share lukaskurp

lukaskurp

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 204 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:skąd pare ha wykombinować?

Napisany 02 czerwiec 2009 - 23:11

Obsługa 1014 Ja bym proponował lekturę pt "instrukcja użytkowania ursusa" Poszukaj na AF w instrukcjach albo na allegro za 20 zł kupisz i masz jasno i z rysunkami to na bieżąco przy traktorku przestudiujesz.

#7 Share petes

petes

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 281 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wodzisław ślaski

Napisany 11 czerwiec 2009 - 21:54

Obsługa 1014 mam pytanie gdzie jest miarka oleju w przednim moście bo wlew widzę miedzy silnikiem a lewym kole a gdzie miarka i spust?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Obsługa 1014 Dzisiaj, 03:37
  •  

#8 Share rafal13113

rafal13113

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 644 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:wszystko co piękne

Napisany 12 czerwiec 2009 - 21:44

Obsługa 1014

mam pytanie gdzie jest miarka oleju w przednim moście bo wlew widzę miedzy silnikiem a lewym kole a gdzie miarka i spust?



spust jest pod spodem pod mechanizmem różnicowym a miarki oleju nie ma jest za to kontrolka czyli zwykła śruba M8 wkręcona na krótkim korpusie od strony kabiny

Podobne tematy