majs

Ustawianie kombajnu

Polecane posty

majs    0

Każdy z tych starszych modeli kombajnów jest robiony w ten sam sposób, i każde ustawienie jest bardzo podobne. Chciałbym, żebyście napisali o ustawieniach obrotów młocarni, otwarcia sit, wiatr itp do poszczególnych zbóż aby uzyskać najbardziej wydajny zbiór oraz czysty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Avendrion    40
Każdy z tych starszych modeli kombajnów jest robiony w ten sam sposób

Z jakich kombajnów bo ja tu nic nie widzę? Jak Ci mają ludzie pomóc jak Ty nawet nie napiszesz marki kombajnu...


Za tym co mówię! Zawsze stanę
Za tym co myślę! Zawsze stanę
Za tym w co wierzę! Zawsze stanę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klejnus    0

Zapewne mu chodzi o bizony i inne marki kombajnów które sa bez elektroniki i trzeba samemu ustawiać sita itd itp. Ale hmm temat nie zrozumiały niestety.


Nie jestem rolnikiem i nigdy nie byłem dopiero sie uczę przepraszam za błędy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majs    0
Napisano (edytowany)

chodzi mi głównie o kombajny produkowane do roku 86 bez elektroniki. Wszystko co sie w nim znajduje ustawiamy mechanicznie.

Edytowano przez brzozak2
piswzemy tylko w gornym oknie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majs    0

Gdybym napisał, że do JD 955 to nikt wiecej by sie tymi ustawieniami nie sugerowal. Chcialem aby kazdy z nich skorzystal, a moze skorzystac, bo te ustawienia beda do siebie bardzo zblizone.

 

Dobrze. To niech to bedzie moj JD 955:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mickas092    499

O ile zrozumiałem to ma byc temat z pytaniami i odpowiedziami na temat różnych ustawień kombajnu ,np: jak ustawic Bizona do rzepaku??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klejnus    0