Zaloguj się, aby obserwować  
sinek

JD6630 a jakaś valtra

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
brzozak2    241

a no niestety, ale to nie tylko z ciagnikami tak jest :P szkoda bo sami nawzajem sobie utrudniamy zycie. dobra konczy OT w tym temacie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sinek    0

no to sprawa wygląda tak byłem w serwisie gdzie niespecjalnie chciano mi pokazać mojego traktora i uszkodzeń w nim powstałych jednak mój upór zwyciężył i zostałem zabrany na chale serwisową oczywiście nie było mowy aby zrobić zdjęcie bo niby tajemnica producenta

potem jakaś banda praktykantów zaczeła mi tłumaczyć że to co się stało to jeden przypadek na całą europe faktycznie tarcza hamulcowa była uszkodzona ale nie starta tylko kawałek pękł tarcze pracują w kąpieli olejowej i stąd kawałki tarcz dostały się do obiegu i uszkodziły oba silniki hydrauliczne co dla mnie jest dziwne wkońcu doszliśmy wraz z serwisem do wniosku że pęknięcie tarczy było wadą materiałową ale niestety gwarancja tego nie obejmie bo tarcza jest materiałem eksploatacyjnym i nawet jeśli zakończyło się to rozwaleniem skrzyni to tak właściwie ich to nie interesuje moja wizyta zakończyła się wielką grandą i wymianą opinii serwis o mnie a ja o nich prawdopodobnie sprawa zakończy się na wokandzie sądowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

jop :P mialbym zonka.

@sinek proponuje udac sie do sadu konsumenckiego, tam mozna trafic na ludzi ktorzy podpowiedza ci co wchodzi w sklad gwarancji, przejrzą czego dotyczy itp. na pewno nic nie stracisz, a ci ludzie tylko w tym siedza, wiec mozna trafic na odpowiednia osobe :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adasko    0

U mnie w okolicy jest również JD z zepsutą skrzynią 7430Premium Eco coś tam, 4 miesiące po gwarancji zatarło się łożysko na wałku atakującym (zapewne wada konstrukcyjna). Właściciel (z pomocą zaprzyjaźnionego szefa mechaników JD) we własnym zakresie zdemontował skrzynie i zawizł do dielera, niestety gwarancji (przepracowane ok 200h) już nie uznano i remont samej skrzyni będzie kosztował ok. 30-40 tys. pln jak dalej toczyć się będzie sprawa moge napisać jak kogoś to zainteresuje lub pomoże to sinkowi.


Na zdjęciach nasze gospodarstwo i nie tylko...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sinek    0

Ja już decyzje mam podjętą napewno nie będę remontował tego zielonego czara przynajmniej za swoje pieniądze

czekam jak się sprawa potoczy a to może potrwać dość długo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek    0

heh a ja chciałem wziąc do swojego AP...

może to i lepiej ze mam autoquad a nie ap..

a @sinek także proponuje udac sie do sądu...

poza tym kolego @dawid4x4 tez ma małe problemy ze swoim jelonkiem i sprawa także chyba wyląduje w sądzie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mav    1

opilki są zawsze... to nie jest wytłumaczenie

nie ma takiej możliwości żeby skryznia po 2500mth była w 100% zuzyta.

moja opinia: wina użytkownika-filtr nie był wymieniany na czas

jesli sie myle, to czemu serwis nie uznaje wady fabrycznej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sinek    0

Filtry i oleje ostatnio były wymienione jesienią co prawda na comand center wyświetlała się informacja transmision system coś tam ale nie było to ostrzeżenie tylko informacja a dlaczego serwis nie stwierdził wady materiałowej (fabrycznej) nie wiem w przeciągu tygodnia mam dostać pisemne stanowisko serwisu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mav    1

Ta informacja na comand pewnie tyczyła sie jakiegoś czujnika (który coś tam chciał zasygnalizować), być może tego na tylnym moście, który jest związany jakoś z z skrzynią, a ma ona tez związek czasami z informacją że pozycja "zero" szwankuje. Jest to przeważnie wina zapchanego filtra, u mnie akurat chodziło o czujnik (głupoty pokazywał).

Bez szukania przyczyn, pewnie sytuacja mogła by sie jakos inzczej zakonczyc. Te informacje po prostu nie wyświetlają sie same... tylko z jakiegoś powodu. Np. że jest mało paliwa :P Kiedyś to zignorowałem i qr by zapiał, 30 min odpowietrzania :/ (model 7920 nie ma pompki)

Druga sprawa jest taka, że większość błahych informacji nie jest od razu rozszyfrowywana na monitorku, tylko podawana w formie kodu błędu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam do wyboru trzy ciągniki:
      -Fabrycznie nowy MTZ 892.2 
      -Lub John Deere 6330 z 2008 z przebiegiem prawie 10tys 
      -Oraz John Deere 6310 z 1998 roku z przebiegiem prawie 10 tys godzin (obstawiam że więcej). Jaka jest w ogóle dostępność części do tego ciągnika?
      Cena między 6330 a mtz mniej więcej to samo, a 6310 około 40 tys taniej.
    • Przez Patryszka
      Witam ma ktoś z was forda 6610? 
      Chciałbym coś kupić do 35k z napędem. I właśnie zastanawiam się nad tym fordem 80km turbo. 
      Ma ktoś z was ? Jakieś opinie ?
      Dzięki 
    • Przez FarmerPL6075
      Trochę ponad 3000 mth i 6 lat na naszym Gospodarstwie. FT Heritage 6075 DTn chodzi głównie z paszowozem




    • Przez jakubgor123
      Tak jak w tytule poszukuję ciągnika do 40 tysięcy może być 4x4 lecz nie jest to konieczność co polecacie ? Minimum 80KM
    • Przez Janusz_m
      Witam szanowne Grono.
       Doradżcie proszę , czy  ciągnik Kubota MU 5502 sprawi się dobrze na winnicy, czy ktoś ma i jest zadowolony? Czy lepiej szukać czegoś innego między 50 - 60 Km i jaki z ciągników byście polecili?
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj