Zaloguj się, aby obserwować  
agroplus77

Deutz-Fahr Agroplus 77-czy to dobry sprzęt?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
krzysiu    5

Ja ostatnio interesuję się tą serią od 67 - 87 i mogę powiedzieć tylko tyle że po porównaniu do innych tej wielkości ciągników to DF jest najlepszy wg mnie oczywiście i dlatego go kupuje najbardziej polecam ci samemu przejechać np. zobaczyć MF 2435, JD 5720, i DF 77 lub VATLRE A 74 i wtedy dopiero wiesz czego ci potrzeba. czy zależy ci na cenie a może na wielkości traktora, czy wykonaniu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agroplus77    0

Mógłby być trochę cięższy bo robiłby z ładowaczem czołowym.Szkoda że nie jest robiony w niemczech bo do włochów nie mam przekonania.Kabinę mogliby trochę powiększyć bo ledwo można się zmieścić.Zachęcające jest zużycie paliwa bo JD ma troche większe.Cena DF jest nawet w miare ale chcąc full opcję trzeba sporo dopłacić.Jak widziałem Valtre to wydawała mi się troche nieporęczna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5

ja za ful opcje DF 87 daje 140tys+VAT i co do wielkości kabiny nie miałem zastrzeżeń i tura też chcę kupić raczej QUICK 35 a to że lekki to nie problem dołożyć balastu np. do tylnych opon 480/70R30 nalać specjalnej cieczy i już masz cięższy albo obciążniki i jak co to zdejmować bo różnie bywa i coś mi się wydaje że różnica w paliwie jest dosyć duża co do słynnego JD a Valtrą też jeździłem A74 i szczeże to 140tys+VAT podstawa i jak odrazu pojechałem do DF 87 i gostek miał na placu pełny wypas za 140tys+VAT to nie chciałem wysiadać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

a jakie masz wyposażenie w Agroplusie 77 za 140 netto??

 

@krzysiu bedziesz miał w swoim funkcje Go & Stop???


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

no chyba jednak Stop&Go :rolleyes:


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5

co do tego 87 co ja zamówiłem będzie miał: skrzynie 45x45 3 biegi pod ociążeniem, rewers hydrauliczny i normalka pozycja neutralna, funkcja Stop&Go, klimatyzacja + szyberdach szklany do tura się przydaje to inny dach że idzie tak ze spadem ku przodowi i fajny widok na ładowacz, CBM i podnośnik wzmocniony do 3600kg, fotel pnełmatyczny, tłumnik na słupku kabiny, koła 405/70R20 i 48070R30 firma nie wiem która lepsza Continental lub Pirelli TM700 do wyboru jeszcze, elektroniczny podnośnik na błotnikach góra dół i WOM, jak podnosi na max podnośnik to automatycznie wom wyłancza, obciążniki na przodzie, dolny zaczep i górny przesuwny automat, 6 złącz hydraulicznych z zbiorniczkiem na olej ten co wycieka, i inną kierownice niż standard, siodełko do pasażera i co najważniejsze dla niektórych kogucik na rogu kabiny, radyjko napewno liche ale mnie nie potrzebne nawet wogóle,

 

a Stop&Go to sam tak do końca nie wiem co robi ale to chbya ten guziczek co nacisne i stanie a nacisne i ruszy do prasy mi takie coś się przyda ale nie wiem tak na 100% czy to to i taki ciągnik widziałem i podobał mi się z tej klasy najlepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skoniek1    0
ja za ful opcje DF 87 daje 140tys+VAT i co do wielkości kabiny nie miałem zastrzeżeń i tura też chcę kupić raczej QUICK 35 a to że lekki to nie problem dołożyć balastu np. do tylnych opon 480/70R30 nalać specjalnej cieczy i już masz cięższy albo obciążniki i jak co to zdejmować bo różnie bywa i coś mi się wydaje że różnica w paliwie jest dosyć duża co do słynnego JD a Valtrą też jeździłem A74 i szczeże to 140tys+VAT podstawa i jak odrazu pojechałem do DF 87 i gostek miał na placu pełny wypas za 140tys+VAT to nie chciałem wysiadać

to zalerzy jakie upust dostniesz na ciagnik. Krzysiu podał ci cene po upuscie 140netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

a jeździł ktos może z Stop&gGo???mnie się wydaje że jak jest włączone to po naciśnięciu hamulca rozłączane jest tez sprzegło czyli ciągnik całkowicie sie zatrzymuje


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agroplus77    0
dolny zaczep i górny przesuwny automat,

To prawda że dostępny jest jeden zaczep albo górny,albo dolny?System Stop&GO jest dostępny w wersji z elektrohydraulicznym sprzęgłem?Co do opon to wybrałbym Pirelli TM700 :wacko:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

a ja widziałem w tym tyg Lampo 60 rok 2002 trochę sie mu przyjrzałem :wacko: i walśnie miał opony pirelli TM700 z przodu 360/70-20 z tyłu 420/70-28 i moje 16.9-30 u 4512 lepiej wyglądają a ma dwa razy więcej mth i lat.Pirelli miały strasznie popękane boki zaraz przy osadzeniu na felgę...


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur21    0
a ja widziałem w tym tyg Lampo 60 rok 2002 trochę sie mu przyjrzałem :wacko: i walśnie miał opony pirelli TM700 z przodu 360/70-20 z tyłu 420/70-28 i moje 16.9-30 u 4512 lepiej wyglądają a ma dwa razy więcej mth i lat.Pirelli miały strasznie popękane boki zaraz przy osadzeniu na felgę...

 

pioter a te Lampo 60 pracuje w turze, bo ja mam new hollanda w turze z 2002 roku na oponach pirelli i właśnie mam boki opon popękane

 

może to jakaś wada fabryczna albo pirelli to bubel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

ładowacza nie miało ale z przodu były obciążniki


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5

e tam jak są dobre to nie popękają ja miałem swego czasu na MTZ 82 przód 36070R20 i 18,4 - R30 z firmy TAURUS i wydarły się do zera a nie popękały i nonstopa tylko z Turem 6 chodził, może poprostu konkretnie te opony Pireli nie nadają się do ładowacza bo z tego co wiem to u mnie będą Continental ale widzę że na Fendt-ach montują Pireli TM 700 i mogę sobie takie zażyczyć ale skoro mówicie że to żadna taka rewelacja to co będe im jeszcze mącił niech montują te Continental niepodobało mi się to że te 405/70R20 mają taki niziutki bierznik i wąski nie wiem dlaczego wygląda tak jak moje w połowie zdzierania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

@krzysiu przynajmniej nie będzie Ci podwórza rył ten bierznik... :wacko:


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5

- nio na serio takie są jakby do połowy wydarte i nie wiem czy to tak dobrze szybciej czeka mnie wymiana na nowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzyszt0f
      Witam, doradźcie jakiej mocy ciągnik wybrać na ok 45/50ha myślę nad MF 7s155 albo 7s180 (tylko mf wchodzi w grę) 7s180 przemawia na przyszłość tym że mogę go podnieś do 210km a chyba 7s 155 nie da rady do 200km podkręcić? 
      W przyszłości myślę kupić bezorkowiec, albo jakiś dłutowiec i zastanawiam się nad mocą ciągnika? 
      ziemie w 95% piaski 
      doradzicie coś? 
    • Przez MalyRolnik18
      Witam. Jest kilka różnych tematów o tych ciagnikach ale jasno określonego nie ma, dlatego zakładam nowy temat dla siebie i ludzi którzy będą zainteresowani tym ciągnikiem. Mianowicie. Pytanie kieruje do osób które użytkują lub użytkowali ciągnik Renault 103.14, chciałbym się wszystkiego o nim dowiedzieć tzn. jaki komfort, jakie prędkości w pracach polowych? Jakie spalanie? Jakie awarie najczęściej występują w tych modelach, jak z dostępnością części i trudnościami w naprawach? I przede wszystkim na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach?  żeby nie wpaść na przysłowiową minę. Zapraszam serdecznie wszystkich którzy mieli lub mają doczynienia z takim ciągnikiem do dyskusji i pomocy, z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam. 
    • Przez c308
      Witam doszło mi do moich 8 ha 10 ha do obróbki chiałbym kupić nowy porządny traktor w przedziale mocy 70_110 km co proponujecie.Zastanawiam sie nad Tureckim hattatem 398 kolega ma,Jakims lovolem oraz Arbosem napiszcie co polecacie najbardziej,Ciągał by prase,pług cztery skiby,agregat 3 m,przyczepe 5 t.
    • Przez upadłymtz
      Witam. Stoję przed wyborem ciągnika ok.90 koni. Oglądałem wyżej wymienione modele i nie wiem na co się zdecydować.
      W Case skrzynia 12x12 rewers mechaniczny i podnośnik mechaniczny. W New Holland tak samo. Zetor dużo lepiej wyposażony, ale trochę się boję bo ostatnio różne opinie o nim chodzą. Zetor z 2021 roku, jeszcze bez ad blue. Użytkuje ktoś z was takie ciągniki? Jak z awaryjnością?  Z góry dzięki za pomoc. 
    • Przez damianos95
      Witam proszę o podpowiedź co wybrać lepiej renowke 103.54 czy case cs94 renowka full mechaniczny ciągnik czy case skrzynia mechaniczna nie wiem czy jest polbieg jedynie ma ehr i silnik sisu
      Co będzie lepsze na ponad 20ha praca z turem orka agregat itd co będzie tańsze w naprawie dostępność części czy ogólna awaryjnosc tych ciągników 
      Cena dość zblizona jednak 10 lat różnicy między nimi 
      Jakie opinie o silniku sisu jak spalanie awaryjnosc czy części i jeszcze do znawców tematu jakie tam są tuleje ?
      Ogólnie co byście wybrali i dlaczego 
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj