Skocz do zawartości

Zdjęcie

czy zetory 10145 10245 11245 12245 w standardzie mają wałek na 1000 obrotów?


21 odpowiedzi na ten temat

#21 Share gregi7711

gregi7711

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 maj 2010 - 20:39

czy zetory 10145 10245 11245 12245 w standardzie mają wałek na 1000 obrotów? a tak w ogóle wiecie czym się różni zts 11245 od 12245 oba mają 6 garów i są bez turbin, pytam bo mam od niedawna 11245, czy różnią się mocą, 12245 ma podobno 120 km, a ile ma 11245 też chyba koło tego w papierach ma napisane 87 KW czyli dokładnie 118.3 KM , jeżeli jest różnica w mocy to z czego to wynika .....

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
czy zetory 10145 10245 11245 12245 w standardzie mają wałek na 1000 obrotów? Dzisiaj, 12:38
  •  

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
czy zetory 10145 10245 11245 12245 w standardzie mają wałek na 1000 obrotów? Dzisiaj, 12:38
  •  

#22 Share PAWKUB

PAWKUB

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 62 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Osiek koło oświęcimia
  • Zainteresowania:ROLNICTWO I KOMPUTERY

Napisany 19 grudzień 2010 - 16:56

czy zetory 10145 10245 11245 12245 w standardzie mają wałek na 1000 obrotów? Co do wcześniejszego postu to różnie ludzie mówią, mi wydaje się że tylko wyposażeniem (szybka skrzynia itp.), ale na 100% nie wiem. Ogólnie w temacie chodziło o wałek 1000obr i takowy w zetorze występuje, nie wiem tylko jak się go włącza, może po wyciągnięciu tego wałka z boku obroty zmieniają się samoczynnie, bo dociska go taki metal jakby od zaworu czy coś, w każdym bądź razie jest coś takiego.
Chciałbym się odnieść również do postów na temat wyższości 12145 nad 12245, ludzie czy wyście są tacy głupi, że zobaczycie kilka kontrolek i wyłączników więcej to już myślicie że to już jest straszna elektronika, przecież ten model miał tylko dodatkowo blokadę napędu i trochę inne włączanie napędu, zero automatów przy poślizgu itp. ,w niektórych modelach może był EHR, jeśli dla niektórych to za dużo kabli i powody psucia to już niezbyt z nimi dobrze. Ciągnik był tak samo awaryjny jak pozostałe modele, wiem bo znam kilku użytkowników 12245, a miałem 12145, to jak się ciągnik psuje zależy od jego zużycia, a swoją drogą żaden zetor(ursus), nie był zbyt dobrze dopracowany, dlatego dość często się psuł.

Steyr 6140, Zetor 12045 i 10145 oraz Ursus C-360 to moja ekipa do pracy


Podobne tematy