Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dzienniczek praktycznej nauki zawodu

32 odpowiedzi na ten temat

#1 Share marcin974

marcin974

Zaawansowany

• V.I.P.
  • rank
  • 3082 postów

Napisany 21 maj 2009 - 10:47

Dzienniczek praktycznej nauki zawodu Niebawem zaczynam paktyki, jestem w 2 klasie Technikum Agrobiznesu i część praktyk bede odbywał u siebie w gosp. Przez ten czas mam pisac co robilem w poszczególnym dniu przy produkcji zwierzęcej, co tam mam notować? Rano obrządek, wieczorem tez i to wszystko? Pisac jeszcze jakimi paszami czy co? Gdyby z roślinnej bylo to spoko bo mozna pisac by jakies zbiegi Agrotechniczne, chemiczne itd. A w roślinnej napisać ze maciora sie prosila a następnego dnia pomagałem ojcu zeby obcinac? ;) Byl ktos z Was w takiej sytuacji jak ja? Prosze o pomoc :)

Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Dzienniczek praktycznej nauki zawodu Dzisiaj, 00:14
  •  

#2 Share klejnus

klejnus

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 496 postów

Napisany 21 maj 2009 - 11:41

Dzienniczek praktycznej nauki zawodu Nie wiem jak to jest w twoim zawodzie. Ja miałem praktyki jako informatyk i napewno nie mogłem wpisywać rzeczy na które sa potrzebne certyfikaty szkolenia itd itp. Ja wpisywałem ze np konfiguracja serwera i do tego myslniki np wgrywanie programów, dodawanie użytkowników itd. A ty mozesz dać np obrządki i dopisać (nie wiem jakie masz gospodarstwo napisze na podstawie gospodarstwa mlecznego) podgarnianie tmr, uwiązywanie krów, dojenie, sporządzenie tmr itd jak masz prawko na T to np prace polowe, i podjeżdżanie z nawozem ładowanie itd. Ja to tak widze. Ale ogólnie to te dzienniczki sa po to by ściemniać ile wlezie:) Pozdrawiam
Nie jestem rolnikiem i nigdy nie byłem dopiero sie uczę przepraszam za błędy:)

#3 Share Bamboocha

Bamboocha

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 492 postów

Napisany 21 maj 2009 - 14:41