Zaloguj się, aby obserwować  
look2390

Ładowacz trzy sekcyjny

Polecane posty

look2390    0

Mam pytanie:czy do 3 sekcyjnego ładowacza 3 sekcja jest sterowana poprzez elektrozawory, czy inaczej można to rozwiązać(chodzi mi o ładowacz Veto 1000 z 1986 roku)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stasio1    3

A czemu chcesz to rozwiązać w inny sposób?? Czy zawór elektrohydrauliczny nie działa prawidłowo? Można to rozwiązać w taki sposób że do rozdzielacza dokupić jedną sekcje hydrauliczną i zrobić na dźwignie. A jeśli nie da się dokupić pojedynczej sekcji to trzeba by po prostu wstawić drugi rozdzielacz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look2390    0
Napisano (edytowany)

Dzięki za odp. Jestem kompletnie zielony w tym temacie, bo to mój pierwszy ładowacz w życiu i nie znam się na tym.

Edytowano przez andrzej2110
cytowanie posta wyżej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a czy jeżeli mam rozdzielacz i chcem wstawić drugi 3 sekcyjny do tura to jak mam go podłączyć czy wystarczy wstawić trójnik przed starym rozdzielaczem i puściś od trójnika do drugiego rozdzielacza przewód i do nigo podczepić tura?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

W sumie wystarczy.

Do tego musisz dorobić powrót z dodatkowego rozdzielacza.

Jak masz możliwość to zobacz jak jest to zrobione w Cyklopie bo tam są 2 rozdzielacze ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stasio1    3