Skocz do zawartości

Zdjęcie

Przedni napęd do C-360 [połączone]


1693 odpowiedzi na ten temat

#1661 Share jarecek92

jarecek92

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 31 postów

Napisany 15 listopad 2015 - 11:32

Przedni napęd do C-360 [połączone]

Co do szerokości przodu wzgledem tyłu to żaden problem ja dorwałem most z przekładnią planetarną która była ok 10cm szersza jak tył ale co to za problem skoro można na tylnych felgach  zmieniać ET przekracając gwiazde felgi... 

j5ytasl9fVbd.jpg



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Przedni napęd do C-360 [połączone] Dzisiaj, 01:03
  •  

#1662 Share ziomster

ziomster

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 198 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:who cares

Napisany 15 listopad 2015 - 13:21

Przedni napęd do C-360 [połączone]

przy którym przednim moście 60-tka będzie miała najmniejszą średnicę zawracania?



#1663 Share jarecek92

jarecek92

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 31 postów

Napisany 15 listopad 2015 - 14:27

Przedni napęd do C-360 [połączone]

przy takim co ma zamocowany podwójny krzyżak na półosiach... wtedy można dodatkowo spiłować ograniczniki, w granicach rozsądku... Jeżeli nie będzie przednia oś obciążona siłą nośną <tur, przedni tuz> to można dać z auta terenowego



#1664 Share Sup321

Sup321

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 86 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 listopad 2015 - 17:03

Przedni napęd do C-360 [połączone]

Ktoś może ma założonego tura na ciągniku z mostem  od uaza. Czy wytrzymuje takie obciążenie? Jak jest z promieniem sketu - pogorszył się mocno niż w orginalnej osi ?


Edytowany przez Sup321, 21 listopad 2015 - 17:05.


#1665 Share antonio86

antonio86

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 589 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 20 styczeń 2016 - 16:17

Przedni napęd do C-360 [połączone]

A co powiecie o tylnym moście robura i zwrotnicach stara? grucha jest taka sama jak w przednim od robura nie wiem jak z mechanizmem różnicowym. Myśle ze łatwiej będzie dopasować do tego mostu zwrotnice od stara. półosie wydają sie takie same. Co o tym myślicie?



#1666 Share ruktaf

ruktaf

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 61 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 styczeń 2016 - 20:46

Przedni napęd do C-360 [połączone]

Nie ma sensu kombinować bo skręt będzie bardzo mały taki jak u stara, półośki trzeba przerabiać



#1667 Share eresik09

eresik09

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 31 styczeń 2016 - 18:56

Przedni napęd do C-360 [połączone]

Z skrętem nie jest źle.Star jest o wiele dłuższy jak 60-tka i ten promień zawracania też spory.

Poza tym przy dużych kołach i tak byś nie skręcił bardzo mocno ponieważ koło będzie kolidowało z blokiem lub innym osprzętem.Jak u mnie o alternator w 3p



#1668 Share zaku1990

zaku1990

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów

Napisany 10 luty 2016 - 14:22

Przedni napęd do C-360 [połączone]

dużo wzrosło spalanie przez montaż przedniego napędu?

 



#1669 Share kojot629

kojot629

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 233 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:motoryzacja rolnictwo gitara

Napisany 10 luty 2016 - 14:27

Przedni napęd do C-360 [połączone]

a co ma naped do spalania?

 



#1670 Share zaku1990

zaku1990

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów

Napisany 10 luty 2016 - 15:10

Przedni napęd do C-360 [połączone]

no to pewnie że gdy jest załączony to silnik ma trochę ciężej ?a jaki koszt całkowity założenia przedniego napędu z częściami oczywiście?


Edytowany przez zaku1990, 10 luty 2016 - 16:10.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Przedni napęd do C-360 [połączone] Dzisiaj, 01:03
  •  

#1671 Share asasinator666

asasinator666

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 152 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lidzbark Welski
  • Zainteresowania:wszystko co ciekawe...

Napisany 11 luty 2016 - 12:12

Przedni napęd do C-360 [połączone]

Zapewniam, że spalanie nie wzrośnie- najwyżej zmaleje. Bez napędu ciągnik potrafi się zakopać lub łapać poślizg, a z napędem idzie bez problemu,więc robota idzie sprawniej i szybciej.



#1672 Share RobertLewicz

RobertLewicz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 30 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WIELKOPOLSKA
  • Zainteresowania:interesuję się wszystkim co związane z rolnictwem :D z życiem na wsi :)

Napisany 11 luty 2016 - 12:30

Przedni napęd do C-360 [połączone]

ludzie kochani c360 ma wyjście na przedni napęd było to już tyle razy omawiane poruszane że czytając wasze wpisy normalnie się nie chce, ruszcie myszką poczytajcie starsze posty



#1673 Share zaku1990

zaku1990

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów

Napisany 11 luty 2016 - 14:25

Przedni napęd do C-360 [połączone]

ok już spokojnie może ktoś jest nowy i do końca się w tym nie orientuje tak ???

A co do tego spalania to dobrze wiedzieć bo sam się zastanawiałem nad przednim napędem,choć myślałem że spalanie może wzrosnąć.


Edytowany przez zaku1990, 11 luty 2016 - 14:27.


#1674 Share DariuszAnnaKucharscy

DariuszAnnaKucharscy

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 luty 2016 - 16:47

Przedni napęd do C-360 [połączone]

Przyjaciele a możecie mi powiedzieć jaki jest kompletny koszt założenia przedniego napędu , może ktoś posiada filmik jak zakładał pozdrawiam serdecznie :D



#1675 Share zaku1990

zaku1990

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów

Napisany 17 luty 2016 - 18:20

Przedni napęd do C-360 [połączone]

na poprzednich stronach dokładnie opisane jest  

DariuszAnnaKucharscy.

poszukaj trache. 



#1676 Share jarecek92

jarecek92

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 31 postów

Napisany 17 luty 2016 - 19:55

Przedni napęd do C-360 [połączone]

Śmieszą mnie takie pytania, bo to przede wszystkim od Ciebie zależy jak sobie to wszystko zorganizujesz. Możesz napęd zrobić i za 2tys zł spokojnie z przysawką itd. tylko pytanie czy ruszysz tyłek i poszukasz po lokalnych złomowcach ciekawego mostu itd.. czy kupisz gotowca za kilka tys zł...


 


Edytowany przez jarecek92, 17 luty 2016 - 19:56.


#1677 Share Sebastian00713

Sebastian00713

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów

Napisany 24 kwiecień 2016 - 15:30

Przedni napęd do C-360 [połączone]

Witam otóż mam taki problem chciał bym założyć napęd od Uaza do mojej c360 ale nie wiem jak wyliczyć przystawkę czyli ile ma być zębów.Gdzie mogę kupić taką zębatke do owej przystawki napęd ma być na kołach Petlas 280 70r18 proszę o pomoc.



#1678 Share bears

bears

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 129 postów

Napisany 24 kwiecień 2016 - 16:36

Przedni napęd do C-360 [połączone]

Zapewniam, że spalanie nie wzrośnie- najwyżej zmaleje. Bez napędu ciągnik potrafi się zakopać lub łapać poślizg, a z napędem idzie bez problemu,więc robota idzie sprawniej i szybciej.

Założenie większych kół, dodatkowe obciążenie ciągnika w postaci mechanizmu różnicowego z przodu do tego przystawka, wał, obciążenie przedniej osi nie zwiększy spalania? Pogratulować tylko znajomości fizyki.



#1679 Share jarecek92

jarecek92

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 31 postów

Napisany 24 kwiecień 2016 - 20:03

Przedni napęd do C-360 [połączone]

Założenie większych kół zmniejszy opory toczenia głównie w grząskim terenie, gdzie wąskie 16stki się po prostu topią, a większe szersze opony będą stabilniej trzymać przód. 

Most jest może 50kg cieższy jak wahliwa przednia oś z kompletem obciązników. dla ciągnika jest to nie odczuwalne.

 

Skuteczność z napędem jest większa, krótszy czas pokonywania odcinka podczas prac polnych <bo mniejsze prawdopodobieństwo boksowania kół> - ostatecznie mniejsze spalanie na 1 ha, spalanie chwilowe oczywiście większe.

 

 

 



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Przedni napęd do C-360 [połączone] Dzisiaj, 01:03
  •  

#1680 Share bears

bears

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 129 postów

Napisany 24 kwiecień 2016 - 23:47

Przedni napęd do C-360 [połączone]

Założenie większych kół zmniejszy opory toczenia głównie w grząskim terenie, gdzie wąskie 16stki się po prostu topią, a większe szersze opony będą stabilniej trzymać przód. 

Most jest może 50kg cieższy jak wahliwa przednia oś z kompletem obciązników. dla ciągnika jest to nie odczuwalne.

 

Skuteczność z napędem jest większa, krótszy czas pokonywania odcinka podczas prac polnych <bo mniejsze prawdopodobieństwo boksowania kół> - ostatecznie mniejsze spalanie na 1 ha, spalanie chwilowe oczywiście większe.

Wszystko się zgadza, zmniejszy opory w grząskim terenie, teraz proszę pomyśleć przez jaki czas ten ciągnik porusza się po tym grząskim terenie a wszystko będzie jasne że dojazdy, inny typ upraw etc zwiększy spalanie nawet bez włączonego napędu ze względu na wagę oraz opory toczenia kół. 

Most niech będzie nawet 50kg cięższy ale dochodzi przystawka, koła kilkukrotnie cięższe od oryginalnych 16, wał i ewentualne dodatkowe obciążenie przedniej osi. 

Koszt zakupu części, materiałów typu tarcze do cięcia, szlifowania, elektrody czy drut i gaz itp, poświęcony czas, prąd, eksploatacja takiego napędu czyli wymiana oleju, zakup opon plus ewentualne usterki zwrócą się po kilkunastu latach pracy tym ciągnikiem i miało by to sens gdyby ten ciągnik miał kilkanaście dobrych koni więcej i ciągnął  coś więcej niż 3 skibowy pług z dużymi oporami na piachach. 


Edytowany przez bears, 24 kwiecień 2016 - 23:56.


Podobne tematy