sidkoz

Przedni napęd do C-360 [połączone]

Polecane posty

sebix14    0

tak to wiem ale jak wpisuje do komórki według opisu to nic się nie dzieje w polu c19 nie pojawia się ilość zębów.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody1988    2

Witam a ja mam pomysł co do przedniego napędu C 360 to zwrotnice star 266 i most od wózka widłowego lub multicara co o takim pomyśle sądzicie proszę o komentarze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarecek92    3

to już lepiej szukać tylnego mostu z gaza, 153, ziła czy robura, bo raczej stosując zwrotki od stara chcesz lądować 20 calowe felgi? tarcza dyferencjału multikara jest za mały, a z wózka widłowego? to może od duzego bługara 3,5t z silnikiem 4p.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody1988    2

Dziękuję za odpowiedz tak chcę zastosować felgi 20" zależy mi żeby był w miarę słuszny prześwit tarcza dyłerencjału z multicara jest za mały w jakim sensie że za słaby?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarecek92    3

to ze może mieć duży nacisk na oś to nie znaczy ze można dawać 1,5 raza większe koła, nie chodzi o półosie , bo i tak trzeba by frezować staroskie tylko wytrzymałość talerza ataku czy satelit, dlatego trzeba szukać mostów gdzie były podobne średnice kół, ten most byłby dobry dla opon typu szeroka jodła 15-17 cali felgi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Wszystko byłoby fajnie gdyby ta przystawka od napędu była z boku. Po złożeniu jej od spodu zostaje mało miejsca i trzeba na każdym kroku uważać. Kolega napalił się i założył, pojechał do lasu nie zauważył karpy bo szarówka była wyrwał kawał skrzyni i taki biznes zrobił.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody1988    2

A zastosowanie mostu tylnego od grand vitary chodzi mi o koszta żeby nie były zbyt wysokie tu u mnie na pomorzu sporo sobie liczą za mosty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody1988    2

plany na tura są ale co z tego wyjdzie to nie wiem a do mostu z auta terenowego da radę zastosować koła 20"  w sensie żeby ten most wytrzymał takie koła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarecek92    3

Podczas przenoszenia ciężaru w mostach skrętnych najsłabszym ogniwem są sworznie, akurat w staroskich zwolnicach to nie problem bo są na łożyskach stożkowych <sam most stara wytrzyma z 3 tony>. Jeśli chodzi o przenoszenie momentu z wału na koła, gdy nie ma zwolnic przy kołach typu przekładnie planetarne czy portalowe, to przy dużych kołach najsłabszym ogniwem sa półosie, w tym przypadku są staroskie więc jest małe prawdopodobieństwo że się ukręcą w porównaniu do tego co chcesz zrobić czyli dać mechanizm różnicowy z auta terenowego. gdzie koła nie mają więcej jak 70-75cm. jestem przekonanyże albo ukręcisz wałek atakujący, albo zerwie zęby na talerzu albo rozlecą się satelity, co sie uparłeś na te 20 calowe koła, bez sens. albo dajesz most od ciężarowego albo wózek widłowy, tylko nie dziad typu rak tylko np. poczciwy BALKANCAR DV 1792

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody1988    2

Chcę żeby był dobry prześwit a most od stara już posiadam i temu takie koła a co do kół 70 - 75 cm to prześwit w granicach 20 kilku cm by wyszedł a to trochę za mały by by wszedł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarecek92    3

szukaj też gaz 63 53 ził, ew na upartego z jakiegoś dostawczaka na bliźniakach typu vW LT, szkoda ze jestes z daleka, bo akurat mam na zbyciu most lublina 53, z przełożeniem przy oponach 11,2/20 dla zębatki 48z ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Zetor na 24 calowych felgach najmniejszy prześwit ma pod przednim mostem na poziomie 33/34 cm. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarecek92    3

2zł za kg, wymaga wymiany łożysk na wałku ataku na piastach też, ale w twoim przypadku je przecież ucinasz ;D miałem ładować do swojej c360, bo obliczona zębatka by zgrać napędy miała  48z, czyli można wykorzystać tą z WOMU, Do tego mam opony 11,2/20 z 90% bierznikiem, ale trafił sie gotowy most z ciagnika, to mi zalega, ja jestem z łódzkiego, ten most to jest dokładnie ten sam co gaz 157, 63, 53, czy ził. http://spplthumb.blob.core.windows.net/1000x901c/06/1b/eb/lublin-51-gaz-63-czesci-416015147.jpg

Edytowano przez jarecek92

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody1988    2

a co do tej liczby zębów w przystawce to coś mi się nie zgadza do mostu lublina na ile procent liczyłeś wyprzedzenie napędu chyba że się mylę

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarecek92    3

ten co ja mam ma 5/35 czyli przełożenie równe 7. a tutaj moj program i jego wypociny... dla standardowych opon na tyle i przednich opon 11,2/20 <mtz> i zębatki reduktora 48z obliczył wyprzedzenie 2,1%

9544257600_1489921397_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam34    0

tak to wiem ale jak wpisuje do komórki według opisu to nic się nie dzieje w polu c19 nie pojawia się ilość zębów.

Przesunięte były komórki powinno być C21 i C15 już przestawiłem w opisie.

post-160962-0-81314300-1489934441_thumb.jpgpost-160962-0-33516200-1489934526.jpgpost-160962-0-90641800-1489934538.jpgpost-160962-0-50524500-1489934601_thumb.jpgJa mam w planach most od czeskiej Pragi V3S.

Problem jest w tym że ten most ma zwolnice portalowe co powoduje że normalnie przód ciągnika stoi za wysoko i żeby go jakoś sensownie podpiąć to trzeba albo wycinać oryginalny wspornik przedniej osi lub dorobić nowy.

Po zdjęciu bębnów i całej reszty pasują felgi od Stara 18" bez żadnych przeróbek i opony 280/70R18. Ma przełożenie całkowite 8,3766,sama przekładnia główna 3,909 i zwolnice 2,143. Dla opon PETLAS 280/70 R18 o obwodzie toczenia 2,54 m i tylnych 14,9-28 Kormoran LandPro wychodzi koło w przystawce o 35 zębach.

Poniżej zdjęcia z forum czeskiego: nasetraktory.cz

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarecek92    3

najbliższa zębatka ma 36 która jest na wałku przesuwnym. Moja zębatka ma 23z, wykorzystałem tą z wałka głównego, uciołem chodzi po przerobionym wałku ataku a zamiast koła stożkowego ataku mam flansze do krzyżaka wału. 

 

Tutaj ziomek ma most pragi

tylko ze on ma w przystawce 44z zgrane z kołem przesównym co tez ma przeciez 44z Edytowano przez jarecek92

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Bez tur'a można spokojnie wrzucić most od terenówki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez karolas123
      co sadzice o zało0żeniu turbosprężarki do 3p podobno to daje około 10 koni mocy wiecej jak sadzicie czy taka modyfikacja jest opłacalna???
      c60 3p

      :wacko:
    • Przez URSUS52
      Na samym wstępie chciałbym uprzedzić komentarze typu "kup zetora bądź inny zachodni ciągnik" darujcie sobie... 
      Mianowicie szykuje mi się grubszy remont c360 3p i przy okazji remontu zamierzam poprawić to i owo a z racji tego, że ciągnik będzie pracował z turem przydałby się szybszy wsteczny jak np w Zetorze 7211. Przerabiał już ktoś ten temat w c360? 
    • Przez jedrus2020
      Witam słyszałem kiedyś o przeróbce załączania wałka i pompy hydrauliki polegającej na tym, że na pierwszej pozycji chodziła pompa wraz z wałkiem a na 3 sama pompa. Było to zrobione kosztem obrotów zależnych (przez skrzynie). Jak to zrobić?
    • Przez Detrio
      Witam!
      Jestem zainteresowany kupnem napędu przedniego oraz turbo do mojej c360 ,ale czy to wg opłacalne ?
      Ile ma mocy po takiej modernizacji ?  Ile da rade pociągnąć ?
      Znajomi mi mówią ,że daje to niezłego kopa ,ale chce wiedzieć dokładnie i konkretnie na ten temat.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj