Skocz do zawartości

Zdjęcie

Przedni napęd do C-360 [połączone]


1693 odpowiedzi na ten temat

#1241 Share janusz72

janusz72

    Nowicjusz

  • Validating
  • Pip
  • 29 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 lipiec 2013 - 15:35

Przedni napęd do C-360 [połączone] Więc jeszcze kolega powinien dopisać informacje o nastepującej treści :
1.Obciążenie 1005 kg/ na przednią oś ale w warunkch predkości max uaza i resorach amortyzatorami bedącymi standartem w uazie.
2. dla ciągnika gdzie nie ma takich dynamicznych obciażeń ( prędkość maksymalna w polu to około 15 km na godzinę , ciśnienie w oponach oczywiście szerszych i wyższych znacznie poniżej 2,5 bar można przyjąć , że nawet 2 tony nie spowodują ugiecia niebezpiecznego.
3. Ważny jest stan zmęczenia zuzycia starego mostu

Edytowany przez milanreal1, 25 lipiec 2013 - 22:18.
cytowanie poprzedniego posta


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Przedni napęd do C-360 [połączone] Dzisiaj, 04:30
  •  

#1242 Share Ruslan

Ruslan

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 lipiec 2013 - 18:10

Przedni napęd do C-360 [połączone] Na jakiej podstawie wnioskujesz, że przednia oś od uaza wytrzyma 2 tony? Czy dopompowanie powietrza do opon wzmacnia półosie? :D Daruj sobie takie dywagacje. Uaz to sprzęt, którego dopuszczalny ciężar całkowity to około 2500 kg rozłożony na obie osie. Zdecydowanie za cienkie badziewie...
Sam zresztą piszesz, że stan techniczny przednigo mostu ma wpływ na wytrzymałość, więc dane katalogowe dotyczą fabrycznie nowego sprzętu i tylko takiego. Używka jest jeszcze słabsza. liczby mówią same za siebie i pocieszanie się, że w polu się tak szybko nie jeździ nic nie da. Co powiesz na założenie tura do ciągnika z napędem od uaza? Też da radę?

Edytowany przez Ruslan, 25 lipiec 2013 - 18:21.


#1243 Share janekkzg

janekkzg

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 47 postów

Napisany 25 lipiec 2013 - 20:54

Przedni napęd do C-360 [połączone] wg mnie wszystko jest wzgledne...jeśli ktoś ciągnika używa sporadycznie i nie obciąza go zbyt mocno to nawet i z mostu z uaza moze byc zadowolony...ale jesli ktoś chce uzywać ciągnika w skrajnie trudnym terenie to ten most jest za słaby...nawet ten pomysł z roburem też nie jest idealny...w zetorze dyży moment napędowy jest uzyskiwany dopiero w przekładniach bocznych umieszczonych przy kołach w przypadku robura stosunkowo duży moment jest uzyskiwany juz w przystawce...czy to dobrze czy żle napewno lepiej w pierwszym przypadku...ja widzę że tu się chyba trochę toczy się spor o potencjalnego klienta, każdy broni swego bo chce zarobić w sumie to nic w tym złego ale jeśli ja chce coś kupić i mam dać za to 8 tysięcy to chyba dobrze by było jakby producent napędu przedstawił w kompetentny sposób swój produkt i udowodnił matematycznie że jego produkt wytrzyma założone obciązenie no i że nie występuje znaczna niezgodność kinematyczna...tak naprawdę to ciekawi mnie czy liczba zebow jest właściwie dobrana tzn czy nie występuje zbyt częsta współpraca tych saamych zębów....

#1244 Share Ruslan

Ruslan

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 lipiec 2013 - 21:05

Przedni napęd do C-360 [połączone] Widzę, że znowu fantazja kogoś ponosi... Jeżeli ktoś sprzedał sporo napędów i stoją za nim zadowoleni klienci to co tu jest do udowadniania? Jak kupujesz samochód to producent też ci przedstawia dowody matematyczne, że wszystko działa poprawinie? Czy raczej oglądasz folder reklamowy pełny ogólników i haseł marketingowych? Zejdź na ziemię kolego.
PS. Jak ktoś używa ciągnika sporadycznie to po co mu w ogóle przedni napęd?

Edytowany przez Ruslan, 25 lipiec 2013 - 21:14.


#1245 Share 59andrzej59

59andrzej59

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 lipiec 2013 - 21:15

Przedni napęd do C-360 [połączone] do JANEKKGZ : nie bądź takim filozofem, bo chyba nigdy nie zrobiłeś żadnego napędu do C360, a jeśli jesteś takim utalentowanym matematykiem to napisz wszystkim wzór do obliczania przedniego napędu. Nie zaśmiecaj forum swoimi wywodami tylko udowodnij jak ludzie mają zrobić napęd.

Edytowany przez 59andrzej59, 25 lipiec 2013 - 21:17.


#1246 Share janekkzg

janekkzg

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 47 postów

Napisany 25 lipiec 2013 - 21:51

Przedni napęd do C-360 [połączone] kolego 59andrzej 59 wg mnie żeby coś dobrze zrobić trzeba to jeszcze lepiej przemyśleć.....no przeciez juz pisałem jak wszystko obliczyc, jesli chcesz dobrać promień koła przedniego dla danego mostu wystarczy pomnożyć promień koła tylnego przez stosunek przełożenia całkowitego przodu do przełożenia całkowitego tyłu, przekształcając ten wzor możesz obliczyć ilośc zebow przystawki tylko musisz założyć (o ile to nie będzie zbyt daleko idąca filozofia) jakie koła montujesz na przód, a i nie trzeba byc matematykiem żeby wyprowadzić ten wzor wystarczy dobra ksiązka z teorii ruchu samochodu....a no i faktycznie nie zbudowałem zadnego napedu, pomagałem w przerobce skrzyni tak aby most zetorowski pasował do c 360 ......i nie jestem tu po to aby kogoś pouczać czy też obrażać za to że bierze sie za przeróbkę czegoś czego nie rozumie, jak już pisałem kilka stron wcześniej dołaczyłem do forum po to aby zweryfikować bzdury jakie niektórzy uczestnicy forum wypisują na jego łamach.. ktoś sugerując się tymi bzdurami kupuje stary most z zetora montuje do c 360 i okazuje sie że kręci się zbyt wolno...czy to uczciwe????niech każdy sam odpowie na to pytanie a ja tylko dodam że wole już być filozofem niż oszustem... jeśli ktoś potrzebuje pomocy bo nie potrafi czegoś obliczyć prosze pisać jeszcze raz napisze co i jak obliczyć...


kolego 59...zadaj konkretne pytanie to Ci odpowiem...jak napisze coś żle czy tez sie pomyle kazdy ma prawo poprawic i zweryfikować....

#1247 Share janusz72

janusz72

    Nowicjusz

  • Validating
  • Pip
  • 29 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 lipiec 2013 - 22:18

Przedni napęd do C-360 [połączone]

Na jakiej podstawie wnioskujesz, że przednia oś od uaza wytrzyma 2 tony? Czy dopompowanie powietrza do opon wzmacnia półosie? :D Daruj sobie takie dywagacje. Uaz to sprzęt, którego dopuszczalny ciężar całkowity to około 2500 kg rozłożony na obie osie. Zdecydowanie za cienkie badziewie...
Sam zresztą piszesz, że stan techniczny przednigo mostu ma wpływ na wytrzymałość, więc dane katalogowe dotyczą fabrycznie nowego sprzętu i tylko takiego. Używka jest jeszcze słabsza. liczby mówią same za siebie i pocieszanie się, że w polu się tak szybko nie jeździ nic nie da. Co powiesz na założenie tura do ciągnika z napędem od uaza? Też da radę?


Tur dobre pytanie , trzeba wiedzieć o tym , że jeśli tur ma udźwig 500 kg i wystaje cieżar około 2 m od osi przednich kół to znaczy z prostej mechaniki , ze przednia oś jest obciążona :
1 masa cięzaru podnoszonego razy dwa plus masa tura znajdujacego sie w przedniej części ciagnika ( przed osiami przednich kół) razy 2 oraz
normalna masa przypadajacą na przednią oś jakby tura nie było
Wynik

2x 500 kg ( ładunek i masa odciążonego tyłu ciągnika)
2x 150 kg (masa łyzki , przednich ramion tura i masa odciążonego tyłu ciągnika)
około 1100 kg normalna masa na przedniej osi

= 1000 +300+ 1100 = 2400 kg ( czyli niezgodnie wg instrukcji od C 360)

#1248 Share maxers

maxers

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 135 postów

Napisany 25 lipiec 2013 - 23:00

Przedni napęd do C-360 [połączone]

kolego 59andrzej 59 wg mnie żeby coś dobrze zrobić trzeba to jeszcze lepiej przemyśleć.....no przeciez juz pisałem jak wszystko obliczyc, jesli chcesz dobrać promień koła przedniego dla danego mostu wystarczy pomnożyć promień koła tylnego przez stosunek przełożenia całkowitego przodu do przełożenia całkowitego tyłu, przekształcając ten wzor możesz obliczyć ilośc zebow przystawki tylko musisz założyć (o ile to nie będzie zbyt daleko idąca filozofia) jakie koła montujesz na przód, a i nie trzeba byc matematykiem żeby wyprowadzić ten wzor wystarczy dobra ksiązka z teorii ruchu samochodu....a no i faktycznie nie zbudowałem zadnego napedu, pomagałem w przerobce skrzyni tak aby most zetorowski pasował do c 360 ......i nie jestem tu po to aby kogoś pouczać czy też obrażać za to że bierze sie za przeróbkę czegoś czego nie rozumie, jak już pisałem kilka stron wcześniej dołaczyłem do forum po to aby zweryfikować bzdury jakie niektórzy uczestnicy forum wypisują na jego łamach.. ktoś sugerując się tymi bzdurami kupuje stary most z zetora montuje do c 360 i okazuje sie że kręci się zbyt wolno...czy to uczciwe????niech każdy sam odpowie na to pytanie a ja tylko dodam że wole już być filozofem niż oszustem... jeśli ktoś potrzebuje pomocy bo nie potrafi czegoś obliczyć prosze pisać jeszcze raz napisze co i jak obliczyć...


kolego 59...zadaj konkretne pytanie to Ci odpowiem...jak napisze coś żle czy tez sie pomyle kazdy ma prawo poprawic i zweryfikować....


Janekkzg wcale nie przejmuj sie wypowiedziami niektórych osob , piszesz z sensem i napewno wniosłes o wiele wiecej niz inni B)
Nie jak w przypadku Ruslana który do wszystkiego czepia sie choc ze swojej strony wcale wiecej nie wniósł ... Skoro twierdzisz ze wszystko tajemnica firmowa i nie zamierzasz podawac konkretów to jaka potencjalny kupujacy ma gwarancje,że wszystko bedzie zgrane na tip top ,chyba nie wcisniesz tekstu ze
x osob zakupiło i wszyscy zadowoleni... :D .
Pan z Gniezna dokładnie to samo twierdził na temat montazu napedow od zetora a rzeczywistosci wychodziło
cos innego.
Ruslan widze ze zalezy ci jedynie na reklamie zestawów na roburze za ok 8tysi. ,,, chyba zapomniałes do czego słuzy forum i konkretnie ten temat... :rolleyes:

#1249 Share Ruslan

Ruslan

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 lipiec 2013 - 08:28

Przedni napęd do C-360 [połączone] janusz 72 - trzeba wiedzieć o tym, że tur jest podparty na ramie przykręcanej w dwóch miejscach a nie na samym przodzie, więc ciężar się rokłada (tura wymyślili inżynierowie, którzy znali ograniczenia tego ciągnika a nie domorośli amatorzy). Tak w ogóle to skąd wziąłeś to "razy dwa"? Rama od tura idzie pod kątem więc kłaniają się funkcje trygonometryczne. Niestety nie wiesz o czym piszesz...

maxers - na tym forum nie ma potencjanych klientów więc żadna forma reklamy nie ma tutaj sensu.Tutaj pojawiają się jedynie osoby, które chciałyby dostać wszystko na tacy - obliczenia matematyczne, liczbę zębów w przystawce, rozmiar kół. Później najlepiej żeby im to wszystko zrobić, zamontować i zapłacić za to że przyjęli.
Potencjany kupujący (u dostawcy, u którego ja kupiłem przystawkę) ma taką gwarancję, że może wziąć namiary na któregokolwiek z wcześniejszych klientów, wsadzić tyłek w samochód i pojechać obejrzeć napęd w akcji i zapytać u źródła a nawet podpatrzeć parę rzeczy. Siedząc w domu przed komputerem się tego nie zrobi. Nie lubię kupować kota w worku więc sprawdziłem i póki co nie narzekam.

#1250 Share janusz72

janusz72

    Nowicjusz

  • Validating
  • Pip
  • 29 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 lipiec 2013 - 17:28

Przedni napęd do C-360 [połączone] w załączeniu wynik obliczeń komputerowych ( zwykłe rekcje mechanika w 2D)


Ważne jest jeszcze właściwość odciążania sie przodu podczas dużych obciążeń na belkach dolnych TUZ ,zarazem dociążania tylnych kół
Zjawisko to zamoistnie dodaje różnicy predkości toczenia dynamicznego nawet na poziomie 5 % ( przód wyprzedza tył o 5 %)
Czyli jak zrobi sie 0 wyprzedzenia statycznego ciągnik jedzie bez obciażenia to pod obciażeniem automatycznie w wyniku zmian ugiecia opon wyprzedzenie sie pojawi.
Po to niektórzy ładują na przód obciążenie aby przód napedowy sie nie ślizgał

Pamietać tez nalezy , że zbyt duże wyprzedzenie przodu powoduje wieksze zuzycie paliwa i ( mocy silnika) przód miele ziemie i tyle)

Załączone pliki


Edytowany przez milanreal1, 26 lipiec 2013 - 22:20.
cytowanie poprzedniego posta


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Przedni napęd do C-360 [połączone] Dzisiaj, 04:30
  •  

#1251 Share Ruslan

Ruslan

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 lipiec 2013 - 20:35

Przedni napęd do C-360 [połączone] Jak już napisałem - rama od tura i siłownik są ustawione pod kątem do ramy i podłoża (zresztą zmiennym kątem w zależności od wysokości podniesienia) i nie można traktować tego jak leżącej belki, czyli tak jak policzył janusz72. Obliczenia belek to podstawa mechaniki i jak ktoś nie wie, że trzeba uwzględnić cosinus kąta przyłożenia siły to ja mu tego nie wytłumaczę...
Dodatkowo twój schemat jest błędny, ponieważ wynika z niego, że tur naciska całym ciężarem na przednią oś co jest nieprawdą.

maxers - byłeś jedną z osób, które na tym forum promowały napędy od zetora a teraz nagle okazuje się, że twój/twojego sąsiada nie działa tak jak trzeba... To jest twoim zdaniem pomoc forumowiczom?

Tu jest dobry patent:
http://allegro.pl/pr...3427000788.html
Jedna przystawka do wszystkiego :D


Nie piszemy posta pod postem

Edytowany przez milanreal1, 26 lipiec 2013 - 22:20.


#1252 Share janekkzg

janekkzg

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 47 postów

Napisany 26 lipiec 2013 - 21:50

Przedni napęd do C-360 [połączone] no cóż wg mnie istnieje prosty sposób by się przekonać kto ma rację-obciązyć tur tak jak piszecie i wjechać na wagę przemysłową tylko osią przednią wtedy bedzie wiadomo jakim ciężarem jest ona obciązona...a z mechaniki to też można wyliczyć tylko trzeba narysować prosty schemat tura...wynikać z niego bedzie że jedna z sił działa wzdłuż siłownika sciskając go, druga siła działa wzdłuż ramy rozciągając ją(zajmuje sie tylko punktami w których tur jest zamocowany)to właśnie z wypadkowej tych sił wynika w jaki sposób jest przednia oś obciązona...ale jeśli ktos pracując z turem potrafi postawić ciągnik na przeniej osi to prosta sprawa cały ciązar ciągnika wraz z turem i ładunkiem spoczywa na osi przedniej....o ile oczyswiście tylko pzednie koła stykają się z podłożem....jeśli ktoś dalej nie potrafi obliczyc przełożen proszę napsać i podać jakiś namiar albo wyśle wzór albo postaram się to jakos jeszcze raz wytłumaczyć bo to naprawde proste

kolego maxers dzieki za poparcie...

a jeżli ktoś chce wiedzieć ile zebow ma mieć przystawka prosze podać przełożenie mostu srednice kól tylnych i przednich oraz jakie ciągnika ma zwolnice ja to wylicze i podam zalecaną liczbe zębów....

#1253 Share Ruslan

Ruslan

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 lipiec 2013 - 21:58

Przedni napęd do C-360 [połączone] janekkzg - podany przez ciebie sposób dałby wiarygodne dane na ten temat i w tym przypadku nie będę się spierał bo masz rację.
Temat jest nie wart drążenia, bo osoby bedące fanami napędów na uazie i tak znajdą argument za nimi. Prawda jest taka, że uaz to cienizna, która założona na ursusa działa "na słowo honoru".
Z innej beczki - widziałem ostatnio most od uaza w wersji afgańskiej i niestety zawiodłem się bo jest to naprawdę mizerna konstrukcja. Jeżeli ktoś jest chętny mogę przesłać zdjęcia na maila. Legendy jakie obrosły wokół tego napędu skłoniły mnie, żeby jechać ponad 100 km w jedną stronę żeby go obejrzeć. Zmarnowany czas i pieniądze...

#1254 Share janekkzg

janekkzg

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 47 postów

Napisany 26 lipiec 2013 - 22:04

Przedni napęd do C-360 [połączone] aha i osobiście uważam że ten most z robura to dobry pomysł i podoba mi się to jak to wszystko wygląda tylko trochę ta cena mnie przeraża... a wie ktoś może czy wał napędowy w przypadku tego mostu jest łamany w jednej płaszczyźnie?

most z afgana jest drogi...tu trzeba znaleźć złoty srodek mam pomysł ale jak cos z tego wyjdzie to napisze poki co to nie mam czasu by się tym zająć...


#1255 Share Ruslan

Ruslan

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 lipiec 2013 - 22:07

Przedni napęd do C-360 [połączone] Wał od robura jest na tyle długi, że nie musi być łamany.
Afgan jest drogi i przy okazji nie warty swojej ceny.

Edytowany przez Ruslan, 26 lipiec 2013 - 22:07.


#1256 Share janusz72

janusz72

    Nowicjusz

  • Validating
  • Pip
  • 29 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 lipiec 2013 - 22:23

Przedni napęd do C-360 [połączone]

Jak już napisałem - rama od tura i siłownik są ustawione pod kątem do ramy i podłoża (zresztą zmiennym kątem w zależności od wysokości podniesienia) i nie można traktować tego jak leżącej belki, czyli tak jak policzył janusz72. Obliczenia belek to podstawa mechaniki i jak ktoś nie wie, że trzeba uwzględnić cosinus kąta przyłożenia siły to ja mu tego nie wytłumaczę...
Dodatkowo twój schemat jest błędny, ponieważ wynika z niego, że tur naciska całym ciężarem na przednią oś co jest nieprawdą.

maxers - byłeś jedną z osób, które na tym forum promowały napędy od zetora a teraz nagle okazuje się, że twój/twojego sąsiada nie działa tak jak trzeba... To jest twoim zdaniem pomoc forumowiczom?


Ja mam racje ,mogę sie z tobą założyć .
Pamietaj podporami luźnymi są koła ( przy podnoszeniu pojazd sie nie porusza a wiec nie działją żadne siły poziome wiec żadne sinusy ani kosinusy nie maja zastosowania)
Nie wiem na jakim poziomie masz mechanikę ale wnioskuje , że dobrze nawet nie poznałeś .

W przypadku zwykłego traktora rozpatrując 2 wymiarowo do wyznacznia reakcji na koła wystarczą rzuty sił pionowych i równanie ich momentów

no cóż wg mnie istnieje prosty sposób by się przekonać kto ma rację-obciązyć tur tak jak piszecie i wjechać na wagę przemysłową tylko osią przednią wtedy bedzie wiadomo jakim ciężarem jest ona obciązona...a z mechaniki to też można wyliczyć tylko trzeba narysować prosty schemat tura...wynikać z niego bedzie że jedna z sił działa wzdłuż siłownika sciskając go, druga siła działa wzdłuż ramy rozciągając ją(zajmuje sie tylko punktami w których tur jest zamocowany)to właśnie z wypadkowej tych sił wynika w jaki sposób jest przednia oś obciązona...ale jeśli ktos pracując z turem potrafi postawić ciągnik na przeniej osi to prosta sprawa cały ciązar ciągnika wraz z turem i ładunkiem spoczywa na osi przedniej....o ile oczyswiście tylko pzednie koła stykają się z podłożem....jeśli ktoś dalej nie potrafi obliczyc przełożen proszę napsać i podać jakiś namiar albo wyśle wzór albo postaram się to jakos jeszcze raz wytłumaczyć bo to naprawde proste

kolego maxers dzieki za poparcie...

a jeżli ktoś chce wiedzieć ile zebow ma mieć przystawka prosze podać przełożenie mostu srednice kól tylnych i przednich oraz jakie ciągnika ma zwolnice ja to wylicze i podam zalecaną liczbe zębów....


szanowny Panie nie trzeba wjeżdżac na wagę itp
wystarczy mieć dwie waki kuchenne do 5 kg deskę o długości 1 m i kilka torebek cukru , maki lub innego produktu aby ważyło 1 kg

łatwe doświadczenie

#1257 Share janekkzg

janekkzg

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 47 postów

Napisany 26 lipiec 2013 - 22:31

Przedni napęd do C-360 [połączone] kolego rusłąn chodzi mi o to w ilu płaszczyznach jest łamany tzn. dąży się do tego aby wał napędowy niezależnie od długości był łamany tylko w jednej płaszczyźnie czyli jesli wyjscie z przystawki jest na srodku ciągnika na wyskokości h to aby spełniony był warunek to drugi koniec wału też musi być na srodku (gdy znajduje sie na wysokości h1)

#1258 Share Ruslan

Ruslan

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 lipiec 2013 - 22:51

Przedni napęd do C-360 [połączone] To już zależy od producenta napędu. W oryginale wał jest ustawiony pod kątem zarówno bocznym jak i w pionie (na 90 procent).


Gdyby było tak jak piszesz to zastosowanie tura byłoby niemożliwe skoro obciążona łyżka w/g ciebie wywiera nacist na przednią oś o tonę większy od dopuszczalnego. To jakieś kuriozum...

Edytowany przez Ruslan, 27 lipiec 2013 - 00:19.


#1259 Share janekkzg

janekkzg

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 47 postów

Napisany 26 lipiec 2013 - 23:11

Przedni napęd do C-360 [połączone] dziwne wydawało mi się ze producenci tak konstruują przekłądnie główną aby wał napędowy łamał się tylko w jednej płaszczyźnie...moze nie powinienim sie wtracać ale to janusz ma rację...jeśli chcemy obliczyć reakcje pod kolami musimy uwzględnic tylko siły zewnętrzne a więc wystarczy znać ciężar ciągnika z turem i położenie środka ciężkości ciągnika z turem(tur zwieksza ciężar i zmienia położenie środka)oraz zadane obciązenie oraz odległość przyłożenia obciązenia...z sumy rzutów sił i momentow wyznaczymy reakcję zakładając że os tylna to podpora stała a przednia ruchoma....kolego Rusłan możemy też wirtualnie zdemontować tur zastąpić go odpowiednimi siłami wewnetrznymi i wtedy tak samo mozemy wszystko wyliczyc ale wtedy zamiast ciężaru mamy odpowiednie reakcje przyłożone w punktach mocowania tura trzeba pamiętać że wpiuerw trzeba by bylo wyliczyć wielkość tych sił wewnętrznych oczywiście z uwzględnieniem ciężaru Tura sposób trudniejszy....aha w drugim przypadku ciężar ciągnika i srodek cięzkości byłby w innym miejscu...

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Przedni napęd do C-360 [połączone] Dzisiaj, 04:30
  •  

#1260 Share maxers

maxers

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 135 postów

Napisany 26 lipiec 2013 - 23:18

Przedni napęd do C-360 [połączone] Skoro nie odciaza tur tyłu ciągnika to po jakiego grzyba ludzie zakładaja przeciwagi (dodatkowy obciaznik na tył w ciagnikach wyposazonych w tur) ... :P

Podobne tematy