sidkoz

Przedni napęd do C-360 [połączone]

Polecane posty

piciaj    31

hmm byłem w takiej samej sytuacji jak kolega andrzej 612@ , i chciałem do swojej 4011 założyc napęd są w temacie moje wypowiedzi z przed roku, ale stwierdziłem że po pierwsze czasu brak, mimo że mam tokarke duża wiertarę itd, ale i tak napęd trzeba kupić zrobić porządny remont ursusa przejrzec owy napęd nabyć ogumienie potrudzić sie z przystawką, więc stwierdziłem że w moim przypadku lepsze bedzie poszukać ciągnika już z napędem wspomaganiem kierownicy, no i udało się kupić z napędem turem i łyżką , mały remont wizualny i za 20tys jest oryginał, sprzedałem ciapka i prawie rachunek sie wyrównał, a do 40tki chciałem jeszcze tura dołożyć chodzłby codzień przy fabrykacji do bydła, więc każdy musi sam wiedzieć co z czym


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej612b    225

No witam picaj - i co kupiłeś , ten mój C - 360 prawie jak nówka i szkoda ruszać a w zamian za cięgnik z przodem kupiłem zetora z turem i prasę do balotów, no i od pewnego czasu jestem nie zależny od wszelkich usług - chociaż ciągnik z przodem też by się przydał ... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

kupiłem Fiat 670Hdt , 67 koni z turem maileux dwusekcyjnym łyzka 2metry, koła11,2 28 przod i 16,9 -34 tył , rzecz w tym że patrzyłem za ciągnikiem który zmiesci mi sie we wjazd do obory 2,40 bo co był jakiś ciekawy to za wysoki, a do niego i tak musiałem niższy troche dorobic, skrzynia 8x2 bez rewersu, ogolnie jestem zadowolony ciągnik prosty ukuty , uzytkuje poki co pol roku i jestem zadowolony

Edytowano przez piciaj

znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

kupiłem Fiat 670Hdt , 67 koni z turem maileux dwusekcyjnym łyzka 2metry, koła11,2 28 przod i 16,9 -34 tył , rzecz w tym że patrzyłem za ciągnikiem który zmiesci mi sie we wjazd do obory 2,40 bo co był jakiś ciekawy to za wysoki, a do niego i tak musiałem niższy troche dorobic, skrzynia 8x2 bez rewersu, ogolnie jestem zadowolony ciągnik prosty ukuty , uzytkuje poki co pol roku i jestem zadowolony

A jak z dostepnościa czesci do niego ,bo wiadomo starsze zachodnie ciagniki nie drogie sa ale różnie to bywa ,i nie za ciekawie z mojego doswiadczenia . Nie wiem jak u ciebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    262

części są, pytanie za ile :) do silnika dostanie się praktycznie wszystko. gorzej ze skrzynią. znajomy robił niedawno silnik w case (silnik perkins) coś koło 90 kucy i części wyniosły niewiele drożej niż do c360. zależy co się kupi i w jakim stanie.

 

mając c360 wie się co się ma, a jak się kupi ciągnik to nigdy do końca nie wiadomo czy nie będzie trzeba za rok remontować...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

części , hmm póki co kupowałem tylko łożyska ślizgowe fluro do przedniego napędu i jeden krzyżak który to krzyżak pasował z polskiej serii przkeźników, za uszczelką pod głowice czekałem dwa dni, bo zawory docierałem , olej w tylnim moscie i hydraulice jest osobny, a w skrzyni osobny i ztego co przejrzałem tryby w skrzyni synchronizatory itp nie budzą zastrzeżen, oleju nie bierze, poza tym on tylko pracuje przy oborze pola poza zwożeniem słomy nie widzi , także chyba nic się z nim nie stanie. ok już nie robie więcej offtopu


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

części są, pytanie za ile :) do silnika dostanie się praktycznie wszystko. gorzej ze skrzynią. znajomy robił niedawno silnik w case (silnik perkins) coś koło 90 kucy i części wyniosły niewiele drożej niż do c360. zależy co się kupi i w jakim stanie.

 

mając c360 wie się co się ma, a jak się kupi ciągnik to nigdy do końca nie wiadomo czy nie będzie trzeba za rok remontować...

Wiem coś o tym grzebało sie w starych fendtach i renówkach ,nie szło nic podebrac od innych ,kolega cieszył sie ze sprowadził za psie pieniadze do roboty ale potem mu minka troche zbladła jak był problem z czesciami ,dlatego musiał szybko z mini uciekac .

Jak wiadomo zakup pojazdu to nie wszystko(nie koniecznie musi to by akurat ciagnik) wazna jest jego pozniejsza eksploatacja .

Edytowano przez maxers

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    262

dlatego cały czas mnie korci ten napęd do c360, bo wiem że mam ciągnik po kapitalce silnika i skrzyni... ale znowu by należało wrzucić wspomaganie i lepszą kabinę. z drugiej strony jakby sprzedać ursusa i dołożyć to co miałbym w niego zainwestować, to mógłbym kupić coś ok 80 kucy z przodkiem, tyle że nie wiadomo co będzie w środku :wacko:

 

kto nie ryzykuje ten nie zyskuje :P

 

koniec końcem po nowym roku pewnie założę napęd do c360. brat mówi że opony 7,50-18 trochę wąskawe, no i most nisko będzie. a na wyższych i szerszych kołach most uaza pewnie za długo nie pociągnie :unsure: a adaptować most starowski średnio mi się uśmiecha

Edytowano przez Buszmen11

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pepe2    13

Nic się nie przejmuj , 7.50 x 18 doskonale sobie radzą , należało by tylko zwiększyć dociążenie przodu , bo przynajmniej u mnie widzę że podczas orki pod górkę jeszcze trochę się grzebie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    262

zastanawiam się czy nie za wąskie, w sumie ciągnik ma tylko 52 konie. dociążyć przód żaden problem.

 

@pepe2 most pewnie jest nisko? najmniejszy prześwit masz pod mostem czy pod przystawką?

 

w cenie zestawu z Ryk (coś ok 4 tysi) są wliczone koła? czy tylko most, wał i przystawka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

koniec końcem po nowym roku pewnie założę napęd do c360. brat mówi że opony 7,50-18 trochę wąskawe, no i most nisko będzie. a na wyższych i szerszych kołach most uaza pewnie za długo nie pociągnie :unsure: a adaptować most starowski średnio mi się uśmiecha

 

wcale sie tym nie przejmuj i na 20tkach bedzie ciekał ,jesli bedzie chodził bez tura to nie powinno byc problemów.

Sam w sobie most jest dosc wytrzymały,połosie sa odciazone wiec w razie trzasniecia nei ma obaw ze wszystko wysunie sie i wyleci jak to było w przypadku żuka.

Kiedys własnie przerabiałem żuka i oryginalny tylny most nie dawał rady ,(zrobiona kipa) po zalozeniu mostu od uaza pakowało sie na paka po 4tony mokrego zwiru i nie było nigdy problemów.

Jedynie co moze wykanczac most uaza to tur ,cofanie na skreconych kolach ,itp i przewaznie to obrywało sie przy frezach (nie tyle co przeguby co włąsnie przy frezach ,bo tam jest najciensza poloś)

a jak bez tura to spokojnie powinno wytrzymac rowniez z obciaznikiem 200-300kg w razie potrzeby.

 

7,50-18 ma szerokosc ok 20cm wiec nie jest taka wąska ,zreszta i tak nawiecej ma do powiedzenia karb który wgryzać sie bedzie w ziemie :D

Oś ciagnaca a nieciagnaca to jest wielka różnica

 

 

w cenie zestawu z Ryk (coś ok 4 tysi) są wliczone koła? czy tylko most, wał i przystawka?

Chyba kola sa za dopłata z tego co pamietam ,ok 800zł

Edytowano przez maxers

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pepe2    13

Prześwit pod mostem i pod przystawką jest jednakowy 30 cm , a za koła się płaci tak jak maxers napisał .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    262

7,5-20 byłoby ciekawą opcją a jeszcze lepiej 8,3-20 :) najpierw kupię most, potem będę gdybał. nie wiadomo na jakim przełożeniu się kupi, więc kwestia przystawki na koniec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

7,5-20 byłoby ciekawą opcją a jeszcze lepiej 8,3-20 :) najpierw kupię most, potem będę gdybał. nie wiadomo na jakim przełożeniu się kupi, więc kwestia przystawki na koniec.

Przekladnie głowna zawsze idzie przelozyc na szybsza badz wolniejsza ,choc bardziej popularne i spotykane sa wolniejsze czyli 8/41

Też rozgladam sie za mostem uaza ale jak na złość wszystko daleko.

 

Brać koledzy ,bo zaraz nie bedzie :D

 

http://allegro.pl/c-360-4x4-przedni-naped-przystawka-i2867941291.html

Edytowano przez maxers

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

Orientuje sie ktoś może jakie przełozenie ma most od land rovera .

Czy nie byłby czasem lepszy od uazowskiego

 

Orientuje sie ktoś może jakie przełozenie ma most od land rovera .

Czy nie byłby czasem lepszy od uazowskiego

W sumie mam juz jasność .

 

http://www.szarbia.com/index.php?p=art_detal&dzial=3&kat=11&pkat=0&pkat2=0&id=55

Edytowano przez maxers

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomasz65896    25

-- połączono --

 

Mam takie małe pytanie do wszystkich posiadaczy Ursusa c-360 z przednim napędem. Jaki most najlepiej się sprawuje w waszych ciągnikach i jaki jest najbardziej wytrzymały i jaki byście założyli do ursusa c-360 z turem. Oraz jak zrobić tą przystawkę do skrzyni.

Edytowano przez Marcin91
dublowanie tematów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
braciszek    6

Chlopaki 49 stron o tym napisali , lektura taka ze prace dyplomowa, mozna napisac , tylko czytac i czytac i czytac , ale jak sie niechece to sie w kölko te same pytania zadaje , zapraszamy do lektury tematu , wszystko jest opisane czasami z chirurgiczna, dokladnoscia

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukisgt3    0

Witam wszystkich forumowiczów:-) Śledzę cały czas ten temat jak i różne rozwiązania z YouTube i też mam zamiar takie cudo zrobić do swojej 355, mam już most od uaza (8/41). Mam też wątpliwości co do zgodności tego wzoru do obliczania średnicy przednich kół. Mianowicie Gość z YouTuba (11 bobber) ma zastosowaną w swojej 40 (te same zwolnice co w 355) koło 49 zębów w przystawce most uaza 8/37 i koła z przodu 20 x 7,5 i pisze że tyl z przodem zgadza się idealnie, mi natomiast z tego wzoru przy tych samych przełożeniach (zwolnice i most uaz) średnica opon wychodzi około 64cm a 20 x 7,5 maja ok 90 chyba że ja źle licze?:) Kundys ty jesteś z Podkarpacia, ruszyłeś coś z tym przodem?:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    42

to co pisze ten gość z youtuba nie brałbym pod uwagę skoro Pan Antoni, z którym rozmawiałem mowił, że on ma zastosowany most od robura, o wolniejszym przełożeniu (są 2rodzaje) i musial zastosować tryb 52z przy kołach 90cm co dało mu wyprzedzenie ok 7% w stosunku do tylu, a na youtubie pisze że zastosował szybszy most od uaza. Mimo że ciągnik jest szybszy od c-360 to na pewno przód jest znacznie szybszy od tyłu, będzie mu to chodzić ale nie tędy droga, jak zrobić to tak aby miało ręce i nogi... ja zrezygnowałem z napędu głownie z powodu ziemniaków, przypuszczam że przy uazowskim moscie byłby za mały, a z tego co analizowałem to most uaza z przelozeniem 5.125 kola 16" 7.5 i tryb w przystawce 53z najlepiej dopiero zdałyby egzamin, ale jest pytanie czy na pewno wejdzie tam taki tryb... lukisgt3 też podkarpacie? można widziec jakie okolice?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukisgt3    0

Ja już sam nie wiem komu wieżyć co rozmówca to inna teoria, ale jakoś do tego dojdę:) Narazie mam most i póki co to leży bo mam pare innych robót rozkopanych i muszę pokończyć a na wiosnę będę coś próbował ruszać z przodem:) Jestem z okolic Frysztaka a Ty Kundys skąd?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    42

bliżej Jarosławia mieszkam, no najlepiej jak sam dojdziesz, ale jeśli cos źle napisalem to na pewno dużej pomyłki w tym nie było, a most od uaza z wolniejszymi przelozeniami? moze akurat do szybszych zwolnic szybciej cos zrobi, i pewnie tak bedzie, cos tutaj raz nawet pisali że do 40 szybciej cos wymysli, życze powodzenia i pochwal sie wynikami jak będą efekty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez karolas123
      co sadzice o zało0żeniu turbosprężarki do 3p podobno to daje około 10 koni mocy wiecej jak sadzicie czy taka modyfikacja jest opłacalna???
      c60 3p

      :wacko:
    • Przez URSUS52
      Na samym wstępie chciałbym uprzedzić komentarze typu "kup zetora bądź inny zachodni ciągnik" darujcie sobie... 
      Mianowicie szykuje mi się grubszy remont c360 3p i przy okazji remontu zamierzam poprawić to i owo a z racji tego, że ciągnik będzie pracował z turem przydałby się szybszy wsteczny jak np w Zetorze 7211. Przerabiał już ktoś ten temat w c360? 
    • Przez jedrus2020
      Witam słyszałem kiedyś o przeróbce załączania wałka i pompy hydrauliki polegającej na tym, że na pierwszej pozycji chodziła pompa wraz z wałkiem a na 3 sama pompa. Było to zrobione kosztem obrotów zależnych (przez skrzynie). Jak to zrobić?
    • Przez Detrio
      Witam!
      Jestem zainteresowany kupnem napędu przedniego oraz turbo do mojej c360 ,ale czy to wg opłacalne ?
      Ile ma mocy po takiej modernizacji ?  Ile da rade pociągnąć ?
      Znajomi mi mówią ,że daje to niezłego kopa ,ale chce wiedzieć dokładnie i konkretnie na ten temat.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj