sidkoz

Przedni napęd do C-360 [połączone]

Polecane posty

maxers    0

Ja panowie dam wam dobrą radę, jak nie jesteście pewni jakie jest wam potrzebne koło w przystawkę, to najlepiej jak wytniecie sobie z sklejki takie np. na 51 zębów i wtedy je popróbowac, by w razie problemów nie wykładać większej kasy. Jak bedą się zgadzały przełożenia i pokonywana droga obu kół to wtedy można już kupować koło zębate i zakładać przodek. :)

Wiadomo iż powinno sie przystawke dobierac pod konkretny most .Skoro innym udało sie zgrac most uaza z przystawka orygialna zetora to nie powinno byc problemów,co najwyzej wstrzymac sie z rozmiarem kół i w razie czego korygowac profilem opony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    42

Panowie,a testował ktoś jakby dać na przodzie koła 10.0/75-15.3? Lepiej by to wyglądało z przodkiem a zarazem i przyczepność większa.

 

może faktycznie opony byłyby lepsze, ale mi akurat takie nie pasują, w grę wchodzą ziemniaki, a ona jest troche szeroka,

trzeba by kogoś kto ma taki napęd i poradzi, wtedy najmniej roboty hehe

Edytowano przez kundys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SipmaZ224    81

Panowie,a testował ktoś jakby dać na przodzie koła 10.0/75-15.3? Lepiej by to wyglądało z przodkiem a zarazem i przyczepność większa.

 

Jeśli mowa o choince to rzeczywiście sens i wygląd by to miało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

 

Jeśli mowa o choince to rzeczywiście sens i wygląd by to miało.

Jak dla mnie najlepsza alternatywa byłby 18-7,50 ,bore pod uwage wysokosc oraz cene .

za ta 15tke nowa na świerku trzeba wybulic prawie drugie tyle co za taka 18tke wiec dla mnie sprawa jasna .a ze os napedzajaca to wcale nie musi byc szeroki balon .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    42

i jak działasz cos maxers w kierunku napędu?

mógłby się ktoś wypowiedzieć kto ma napęd z ryk czy most jest skracany, chociaż widząc po zdjęciach, to jest węższy?

jeszcze jedno móglby ktoś sprawdzić prześwit mostu uaza na 18" ew 16"? z góry dzięki

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    142

 

Jeśli mowa o choince to rzeczywiście sens i wygląd by to miało.

Pewnie że jodła :) przecież ma ciągnąć.

 

Fakt, cena jest tu jedynym minusem,póki co.Hmm,zobaczymy,chyba ,że ktoś ma to opinie mile widziane.

Poza tym na 18",przód będzie trochę wyżej a to niezbyt wskazane,dobrze żeby cieżar przodu był najniżej,najtrudniej wtedy podnieść przód,tzn przeważyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

Pewnie że jodła :) przecież ma ciągnąć.

 

Fakt, cena jest tu jedynym minusem,póki co.Hmm,zobaczymy,chyba ,że ktoś ma to opinie mile widziane.

Poza tym na 18",przód będzie trochę wyżej a to niezbyt wskazane,dobrze żeby cieżar przodu był najniżej,najtrudniej wtedy podnieść przód,tzn przeważyć.

Ale wez pod uwage rowniez przeswit co jest rowniez bardzo wazne,orygialne od zetora 24-8,3 maja ok 90cm wysokosci a szerokosc tzn rozstaw jak mierzylem do zewnetrznych czesci opony to ok 185cm ,a tył bodajze 190cm(wymiary ~)

Kwestia jak wykona sie wspornik pod most i zamocuje do wspornika,po za tym jesli juz bedzie os równiez ciagnaca to zawsze mozna kilkoma kg przod dociazyc aby w pełni spełniał swoja funkcje przy ciezszej robocie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    42

Pewnie że jodła :) przecież ma ciągnąć.

 

Fakt, cena jest tu jedynym minusem,póki co.Hmm,zobaczymy,chyba ,że ktoś ma to opinie mile widziane.

Poza tym na 18",przód będzie trochę wyżej a to niezbyt wskazane,dobrze żeby cieżar przodu był najniżej,najtrudniej wtedy podnieść przód,tzn przeważyć.

 

jeśli by zrobić wspornik tak jak robi fachowiec z Ryk to przód będzie tylko nieznacznie wyżej, on wstawia most uaza w oryginalną belkę... nie wiem jak z skracaniem mostu od uaza, dlatego też jeśli będe coś działał to kupię przód gotowy z Ryk, ale to nie będzie tak prędko...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

 

jeśli by zrobić wspornik tak jak robi fachowiec z Ryk to przód będzie tylko nieznacznie wyżej, on wstawia most uaza w oryginalną belkę... nie wiem jak z skracaniem mostu od uaza, dlatego też jeśli będe coś działał to kupię przód gotowy z Ryk, ale to nie będzie tak prędko...

Ja raczej bede w coś takiego celował jak ten w linku

http://tablica.pl/oferta/sprzedam-przedni-naped-do-ursus-c360-4011-e-inne-ID1ealh.html#5c31b49f;r:;s:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Ta przystawka to praktycznie nic nie warta...Ma pęknięcie z boki i leżała gdzieś w krzakach nie wiadomo ile czasu...


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    142

Ale wez pod uwage rowniez przeswit co jest rowniez bardzo wazne,orygialne od zetora 24-8,3 maja ok 90cm wysokosci a szerokosc tzn rozstaw jak mierzylem do zewnetrznych czesci opony to ok 185cm ,a tył bodajze 190cm(wymiary ~)

Kwestia jak wykona sie wspornik pod most i zamocuje do wspornika,po za tym jesli juz bedzie os równiez ciagnaca to zawsze mozna kilkoma kg przod dociazyc aby w pełni spełniał swoja funkcje przy ciezszej robocie.

Opona 10.0-15 wg katalogu ma ok 784mm wysokości całkowitej,wiadomo,coś tam siądzie to się zmniejszy.

Mi tak bardzo prześwit nie przeszkadza bo mam póki co koła zwykłe 16"kierunkowe,a przód mam konkretnie obciążony bo są obciążniki w kołach,na wsporniku-mostku i jeszcze z przodu mam dorobiony uchwyt i tam jeszcze wisi "parę" kg.Tak ,że jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

Ta przystawka to praktycznie nic nie warta...Ma pęknięcie z boki i leżała gdzieś w krzakach nie wiadomo ile czasu...

Nie takie rzeczy sprawało sie ,kupiłbym ja ale niestety nei mam za bardzo jak jesli to SK :wacko:

 

Opona 10.0-15 wg katalogu ma ok 784mm wysokości całkowitej,wiadomo,coś tam siądzie to się zmniejszy.

Mi tak bardzo prześwit nie przeszkadza bo mam póki co koła zwykłe 16"kierunkowe,a przód mam konkretnie obciążony bo są obciążniki w kołach,na wsporniku-mostku i jeszcze z przodu mam dorobiony uchwyt i tam jeszcze wisi "parę" kg.Tak ,że jest ok.

Ale to masz juz zalozony u siebie naped przedni ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    256

tak czytam i czytam :D i wesoło mi :D panowie przodka na uazie do c-360 nie da się zrobić na przystawce z jednym trybem. popatrzcie na zdjęcia od tego gościa z ryk - widać, że tam jest więcej niż jedno koło, bo poprostu byłoby tak duże że nie zmieściłoby się w otworze w miejscu mocowania przystawki. to raz. dwa: do c-4011 i c-355 podejdzie na jednym trybie tak jak jest w tym filmiku z yt na str 44. po trzecie: dla mostu uaza prześwit się obniży i to sporo. koła małe, więc i most nisko będzie. po czwatre: najpierw panowie policzcie przełożenia, bo szkoda czasu i pieniędzy :)

w RPT bodajże były opisane napędy na uazie i starze 660

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

tak czytam i czytam :D i wesoło mi :D panowie przodka na uazie do c-360 nie da się zrobić na przystawce z jednym trybem. popatrzcie na zdjęcia od tego gościa z ryk - widać, że tam jest więcej niż jedno koło, bo poprostu byłoby tak duże że nie zmieściłoby się w otworze w miejscu mocowania przystawki. to raz. dwa: do c-4011 i c-355 podejdzie na jednym trybie tak jak jest w tym filmiku z yt na str 44. po trzecie: dla mostu uaza prześwit się obniży i to sporo. koła małe, więc i most nisko będzie. po czwatre: najpierw panowie policzcie przełożenia, bo szkoda czasu i pieniędzy :)

w RPT bodajże były opisane napędy na uazie i starze 660

Przytoczke jeden z komenatrzy autora z filmku ze strony 44 :)

dwa miesiące temu zakładałem przedni napęd do c 360 z przystawką 49 zębów i mostem z przełożeniem 8/41 zębów koła z tyłu 28 14,9 a z przodu 16 7,50. i cała sprawa polega na tym czy masz c 360 typową wolniejszą czy c355 albo 4011 bo te dwa są szybsze o jakieś 10 procent i ja mam właśnie 4011 i dlatego mam koła większe r20 7,50 a jeśli masz typową c 360 to musisz założyć koła 16 7,50 chyba że założysz koła tak jak mówisz szersze 28 16,9 to wtedy z przodu też musisz dać większe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Napęd od stara jest opisany parę stron wcześniej.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    256

Przytoczke jeden z komenatrzy autora z filmku ze strony 44 :)

dwa miesiące temu zakładałem przedni napęd do c 360 z przystawką 49 zębów i mostem z przełożeniem 8/41 zębów koła z tyłu 28 14,9 a z przodu 16 7,50. i cała sprawa polega na tym czy masz c 360 typową wolniejszą czy c355 albo 4011 bo te dwa są szybsze o jakieś 10 procent i ja mam właśnie 4011 i dlatego mam koła większe r20 7,50 a jeśli masz typową c 360 to musisz założyć koła 16 7,50 chyba że założysz koła tak jak mówisz szersze 28 16,9 to wtedy z przodu też musisz dać większe

 

kolego przeczytaj tam wszystkie komentarze. jeden wyklucza drugi

 

w RPT opisali obie wersje. na moście stara jest gotowiec. co do uaza nie ma tam szczegółów z wiadomych względów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

Wiesz kolego ,wszystko krecic sie wokol mostu od uaza ze wzgledu na jego dostepnosc oraz cene

Za ok 400-600zł to moga sypac sie co sezon,jak dla mnie :D ,jak cos sypnie to nie trzeba bedzie glowic sie oraz pruc włosów sobie tylko kupi sie kolejny i dalej cieszy sie z ciagniczka 4x4

A nie jak w zetorze za głupia połoske do 5748 krzycza 1500-1700zł :rolleyes: A o uzywanych czesciach mozesz zapomniec bo kazdy(handlarz chce jak najwiecej zarobic)wiec na czesci nic nie sprzeda gdyz reszta dla niego bedzie bezuzyteczna

Edytowano przez maxers

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    42

tak czytam i czytam :D i wesoło mi :D panowie przodka na uazie do c-360 nie da się zrobić na przystawce z jednym trybem. popatrzcie na zdjęcia od tego gościa z ryk - widać, że tam jest więcej niż jedno koło, bo poprostu byłoby tak duże że nie zmieściłoby się w otworze w miejscu mocowania przystawki. to raz. dwa: do c-4011 i c-355 podejdzie na jednym trybie tak jak jest w tym filmiku z yt na str 44. po trzecie: dla mostu uaza prześwit się obniży i to sporo. koła małe, więc i most nisko będzie. po czwatre: najpierw panowie policzcie przełożenia, bo szkoda czasu i pieniędzy :)

w RPT bodajże były opisane napędy na uazie i starze 660

 

tylko weź pod uwagę, że oni w tych 40 i55 mają przełożenia szybsze uaza czyli tryby 8-37 a jeśli miałbym przełożenie 8-41 i tryb 51z spowalniam przód, jest tylko zagadką czy 49z czy 51 aby było ok...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    142

Nie takie rzeczy sprawało sie ,kupiłbym ja ale niestety nei mam za bardzo jak jesli to SK :wacko:

 

 

Ale to masz juz zalozony u siebie naped przedni ?

Nie, nie mam przodu jeśli chodzi o wymiar podałem katalogowo jak podają wysokość opony.Zastanawiam się na jakim byłoby najlepiej i zarazem najestetyczniej z wyglądu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

tylko weź pod uwagę, że oni w tych 40 i55 mają przełożenia szybsze uaza czyli tryby 8-37 a jeśli miałbym przełożenie 8-41 i tryb 51z spowalniam przód, jest tylko zagadką czy 49z czy 51 aby było ok...

kundys dobrze prawi,po za tym ja mam i 40 i 60tke wiec z przelozeniem nie bedzie problemu.Mozliwosci doboru przelozen równiez sa jak napisał kolega.

a co do 49 a 51 az takiej roznicy w predkosci nie powinno byc (w koncu to ramptem 2 zeby) wiec conajwyzej bedzie mozna skorygowac to profilem koł w nagorszym wypadku.

Ktos pisał ze nie wyda na jednym trybie przystawka pod uaza ale ja uwazam ze albo nie wie albo pseudoreklama kogos ktos zajmuje sie dorabianiem przodków na uazie.

osobiscie 4tys(bez kół chyba za tyle) nie dałbym za ten naped od pana z ryk ,wiadomo kazdy chce zyc ale nie na moja kieszen,

Edytowano przez maxers

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    42

i jak maxers działasz coś w stronę napędu? W sumie ty posiadasz juz tryb 51z,więc kilka groszy do przodu...

skracał ktoś most uaza? prosze o jakieś porady

Edytowano przez kundys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Śledzę ten temat czasami i jestem pod wrażeniem czego to ludzie się nie podejmą. Zawsze są jakieś problemy,w takich pracach i trzeba mieć naprawdę "zlotą rączkę". Co do przystawki pod most z UAZ-a, wcześniej ktos pisał, że na jednym trybie nie wyjdzie. Otóż patrzyłem w owym numerze RPT, o którym bylo wspomniane, i u tego Pana z Ryk są trzy koła zębate, jak dobrze zauważyłem. A to w celu przesunięcia wyjścia wałka w prawo, żeby wał mógł iść w miarę prosto. Jedno z nich jest oczywiście pośrednim. Zastosowano także jedno ze skrzyni. Dwa są chyba dorabiane.Ja kupując tą przystawkę, dokupił bym odrazu na zapas te dwa. Mając trzy kola, jest już możliwość różnych kombinacji przelożeń. Na jednym tez pewnie wyjdzie, skoro przy Starze wychodzi. Lecz obuduwa może być większa, a wał po skosie. A więc panowie, zima wasza ! Powodzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez karolas123
      co sadzice o zało0żeniu turbosprężarki do 3p podobno to daje około 10 koni mocy wiecej jak sadzicie czy taka modyfikacja jest opłacalna???
      c60 3p

      :wacko:
    • Przez URSUS52
      Na samym wstępie chciałbym uprzedzić komentarze typu "kup zetora bądź inny zachodni ciągnik" darujcie sobie... 
      Mianowicie szykuje mi się grubszy remont c360 3p i przy okazji remontu zamierzam poprawić to i owo a z racji tego, że ciągnik będzie pracował z turem przydałby się szybszy wsteczny jak np w Zetorze 7211. Przerabiał już ktoś ten temat w c360? 
    • Przez jedrus2020
      Witam słyszałem kiedyś o przeróbce załączania wałka i pompy hydrauliki polegającej na tym, że na pierwszej pozycji chodziła pompa wraz z wałkiem a na 3 sama pompa. Było to zrobione kosztem obrotów zależnych (przez skrzynie). Jak to zrobić?
    • Przez Detrio
      Witam!
      Jestem zainteresowany kupnem napędu przedniego oraz turbo do mojej c360 ,ale czy to wg opłacalne ?
      Ile ma mocy po takiej modernizacji ?  Ile da rade pociągnąć ?
      Znajomi mi mówią ,że daje to niezłego kopa ,ale chce wiedzieć dokładnie i konkretnie na ten temat.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj