Skocz do zawartości

Zdjęcie

Przedni napęd do C-360 [połączone]


1693 odpowiedzi na ten temat

#701 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7626 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 12 luty 2012 - 18:19

Przedni napęd do C-360 [połączone] Widziałem most z jednego drugiego . O ile te z 660 jeszcze są trwałe w miare to w 266 to szrot. W 60-ce się spisze i będzie wieczny bo nie będzie specjalnie obciążany ale w starze jak dostał w dupe to się sypał.W wojsku od widoku tego żelastwa rzygać się chciało a żeby było mało to w cywilu 10 lat użerałem się z 266.Poza tym czytać się naucz napisałem wyraznie o moście z 266. Tam zwrotnica jest przykręcona do pochwy. W 660 zresztą też więc nie wiem o co ci chodzi. W pzrednim moscie stara 266 nie ma blokady dyferencjału. I wiem ile to 5% i mniej więcej tyle w ruskim przód nadgania tył, chodzi bardzo dobrze, nie ma wpływu widocznego na trakcje czy trwałość elementów napędu. I co to za wyliczenia na cykl? według twojego sposobu liczenia to po 2 km jazdy przedni most będzie dużo dalej niż reszta ciągnika. Szwagier ma 5340 jak na napędzie przejedziesz po bruku przód zostawia ślady. Nie do końca się naped zgrywa a to oryginał. nie ma chyba ideału.

Nie wiem czy most ze stara uda się wpakować do 60-ki bo obudowa dyferencjału jest doś wielka. Most z IFY pod tym względem był by lepszy ale i drogi.

Edytowany przez seweryn20, 12 luty 2012 - 18:38.

KPK Kumurun Team

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Przedni napęd do C-360 [połączone] Dzisiaj, 06:13
  •  

#702 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 12 luty 2012 - 19:52

Przedni napęd do C-360 [połączone] Nigdy bym się nie zdecydował na założenie takiej bestii (rozmiarowo) do tak małego ciągnika. Co do trwałości mostów z 266, to nie było problemu z ich trwałością, w jednostce w której służyłem(ani jednej awarii) i mają większy skręt niż w 660. Żeby nie te tury, które miałyby je obciążać, to wystarczałby ten od uaza by przenieść moc 20-tu kilku koni.

Edytowany przez zorzyk2, 12 luty 2012 - 19:54.


#703 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7626 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 12 luty 2012 - 20:13

Przedni napęd do C-360 [połączone] W wojsku chodziło jako tako bo mało co targały 266. W cywilu w góry po drzewo chodził. Blokady się targały, podkładki pękały pod satelitami. Ale swoje dostał w dupe na reduktorze z ładunkiem, wałek krótki ze skrzyni do reduktora się sypał, wału do obu tylnych mostów też nie były za mocne. One troche obrywały jeszcze z braku mechanizmu różnicowego między tylnymi mostami. W każym razie z 266 fajnie skrócić przedni bo obudowa dyfra jest z boku i jedna pochwa przez to dłuższa i rurowa. W 660 to blacha kwadratowa.
KPK Kumurun Team

#704 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 12 luty 2012 - 20:23

Przedni napęd do C-360 [połączone] "Mój" cały czas ważył kilkanaście ton. Przeładowywano je w lesie i nie dziwo, że z czasem ulegały awariom. Jak na taki silniczek, to potrafiły sporo przytargać. Zwężenie jest tu dużo łatwiejsze, to fakt, podobnie jak w Roburze.

#705 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7626 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 12 luty 2012 - 20:28

Przedni napęd do C-360 [połączone] Auto dzielne ale extrem na wykrzyżach w górach po kamerdolcach swoje robił. Tamu rwało trochwe w tych mostach. Jazda na nie wszystkich kołach na gruncie z czasem w najlepszym aucie się tak skończy.
KPK Kumurun Team

#706 Share tomi382

tomi382

    NIEZALEŻNY

  • Members
  • PipPipPip
  • 1460 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Ząbkowic Śląskich

Napisany 15 luty 2012 - 00:24

Przedni napęd do C-360 [połączone] Przód musi być szybszy bo wkońcu obwód ma mniejszy koło, Przykładowo na 2 cykle tyłu przypadają 3 cykle przodu - jeżeli mowa o "cyklach i wyprzedzeniach chyba że się mylę lub was nie rozumie

#707 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7626 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 15 luty 2012 - 06:45

Przedni napęd do C-360 [połączone] Nie ma takiego pojęcia w tym przypadku jak cykle i przestańcie tak chrzanić. Ważna jest prędkość obwodowa czy prędkość punktu na obwodzie koła liczona np. w metrach na sekunde. Od tej wartości zależą obroty koła.
KPK Kumurun Team

#708 Share volvo

volvo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 768 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Złoczew
  • Zainteresowania:Historia,motoryzacja,technika

Napisany 15 luty 2012 - 09:16

Przedni napęd do C-360 [połączone] W pojazdach 4x4 przednie koła minimalnie szybciej się kręcą niż tylne,przynajmniej według mojej wiedzy.

#709 Share uglibugli

uglibugli

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 348 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 luty 2012 - 14:51

Przedni napęd do C-360 [połączone] Powiedzcie mi od czego może być most przy tym Samie ??? podobno od jakiegoś Ziła ale wydaje mi się ze jest za delikatny ;)



#710 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7626 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 26 luty 2012 - 17:04

Przedni napęd do C-360 [połączone] Na pewno nie jest to uaz ani robur, w ziłach jest ze dwa razy większy. Prędzej przedni most z ZIS-a Tam jest najbardziej podobny.
KPK Kumurun Team

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Przedni napęd do C-360 [połączone] Dzisiaj, 06:13
  •  

#711 Share uglibugli

uglibugli

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 348 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 luty 2012 - 17:07

Przedni napęd do C-360 [połączone] A to nie będzie coś takiego http://allegro.pl/pr...2153851088.html bo ten most przy tym samie wydaje mi się idealny do 60-tki

#712 Share marcin2525

marcin2525

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 luty 2012 - 17:16

Przedni napęd do C-360 [połączone] Witam
Mam pytanie odnośnie skrzyni biegów w 60 - ce , a konkretnie interesuja mnie wymiary kóła zębatego które ma 48 zebów i jest chyba zamontowane na dolnym wałku w skrzyni ale nie jestem pewien , interesuje mnie wielkosc otworu oraz wielkosc całego koła ,

#713 Share ruktaf

ruktaf

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 61 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 luty 2012 - 22:26

Przedni napęd do C-360 [połączone] Ja mam sama z uaza ale nie zauważyłem żeby przód "odjeżdżał", jak również różnicy w zdzieraniu upon pomijając boki od skrętów (16-750 jodełka). A po asfalcie standardowa prędkość to 40-50 km/h cały czas 4X4

#714 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7626 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 27 luty 2012 - 22:56

Przedni napęd do C-360 [połączone] A dla czego ma odjeżdżać? A samochodach terenowych czy ciężarowych z napędami koła na włączonym napędzie maja taką samą prędkość. Tylko na zakrętach będzie przód stawiał opór a to temu że przednia oś pokonuje większą drogę od tylnej. Dla tego nie zaleca się jazdy z włączonym napędem po drogach twardych. Wyjatek stanowią auta wyposażone w międzyosiowy mechanizm różnicowy takie jak land rower, łada niva. Tam włączenia napedu polega na zablokowaniu mech. róznicowego międezyosiowego. W ciagnikach osie napędowe maja przewaznie dwa rozmiary opon, dodatkowo idealne zsynchronizowanie prędkości obwodowej utrudnia róznie zużywający głęboki bieżnik opon i różne ugięcie opony w zależności od ciśnienia i obciążenia. Temu ciągnikiem nie powinno się brusić po asfalcie na włączonym napędzie. W polu różnice nie mają wpływu na trwałość napędu. Koła i tak pracują z poślizgiem bo ciągnik ma ciężko. Jak ma lekko to napędu się nie włącza bo po co.

Edytowany przez seweryn20, 27 luty 2012 - 22:58.

KPK Kumurun Team

#715 Share ruktaf

ruktaf

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 61 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 luty 2012 - 00:40

Przedni napęd do C-360 [połączone] Racja> Ja wiem o co chodzi tylko niektórzy na forum mają inne zdanie i dlatego to napisałem. W Jaśle jest możliwość dorobienia zębatek na wymiar tz. podaje się skok zęba i ilość a tam dorabiają wg rysunku co trzeba i można dopasować przełożenie niemal idealnie jak komuś się chce mierzyć. Ponadto w dyfrze od Uaza jest możliwość przerobienia przegubów na przeguby VW T IV (widziałem na własne oczy), wtedy można wykręcić ograniczniki od skrętu.
Teraz pytanie: Czy do dyfra Uaza przy napędzie C-360 "można" założyć koła 20" i czy to zda egzamin?

#716 Share miles4514

miles4514

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 127 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gołymin/Nieradowo
  • Zainteresowania:Rolnictwo , Maszyny Rolnicze

Napisany 29 luty 2012 - 21:24

Przedni napęd do C-360 [połączone] Ze 2 miesiące temu był temat w tygodniku rolniczym o C-360 4x4 i facet mówił że ma napęd w niej od robura ;P

#717 Share dominik1007

dominik1007

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 69 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 marzec 2012 - 15:06

Przedni napęd do C-360 [połączone]

miłego oglądania :)

#718 Share robert983

robert983

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 384 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 marzec 2012 - 15:47

Przedni napęd do C-360 [połączone] no kolego podziw mi się podobało na 150% też bym chciał swoją c 355 tak przerobić zwłaszcza wspomaganie i napęd.

#719 Share Jacooo

Jacooo

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 51 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 marzec 2012 - 16:50

Przedni napęd do C-360 [połączone] Nosz człowieku pełen szacun i jak ty to tak sam wszystko zrobiłes ile ci to zajelo i kosztowało? Też se kiedyś przerobie swoja 60-siątke.

Klub Posiadaczy Kumurunów

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Przedni napęd do C-360 [połączone] Dzisiaj, 06:13
  •  

#720 Share dominik1007

dominik1007

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 69 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 marzec 2012 - 17:54

Przedni napęd do C-360 [połączone] nie robiłem tego sam.ja jestem tylko inwestorem, wykonawca chciał pozostać anonimowy.

Podobne tematy