Skocz do zawartości

Zdjęcie

Przedni napęd do C-360 [połączone]


1693 odpowiedzi na ten temat

#521 Share turus0

turus0

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 52 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 styczeń 2012 - 21:21

Przedni napęd do C-360 [połączone] No ja zaczynam myśleć nad napędem bo w lato to nie ma problemu bo sucho ale teraz to jest nie ciekawa jazda z belą na turze

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Przedni napęd do C-360 [połączone] Dzisiaj, 09:17
  •  

#522 Share piciaj

piciaj

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 300 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gniezno/Września--
  • Zainteresowania:mechanika zootechnika treningi krav maga

Napisany 06 styczeń 2012 - 07:50

Przedni napęd do C-360 [połączone] http://moto.allegro....2020735357.html koledzy a co powiecie o moscie od 244, wydaje sie byc mniej toporny niz ten od stara 66, tylko niewiadomo jak by zamontowac tulej od koleby :huh: bo w 66 wszystko jest spawane
znalazłem to czego szukałem ..:)))

#523 Share marian2011

marian2011

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1473 postów

Napisany 06 styczeń 2012 - 10:01

Przedni napęd do C-360 [połączone] Koledzy gratuluje wam odwagi że macie takie pomysły bo ja jestem ostrożny muszę wszystko dokładnie policzyć i na ogół kupisz taniej niekiedy nie którą rzecz niż samemu zrobisz ,przeróbka 60 tki na napęd to połowę ciągnika musi się przerobić aby zgrać most ,układ kierowniczy ale powodzenia

#524 Share piotrslonski1

piotrslonski1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 202 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 styczeń 2012 - 10:08

Przedni napęd do C-360 [połączone] u nas we wsi są 2 takie ale są tak zrobione że napęd ze skrzynią nie zgrywa się na terenowych.Ale u nas odmiata taką 60-siątką i bez łańcuchów pod dużą górę idzie z pługiem opuszczonym i nie buksuje
kupie ładowacz czołowy do fendt 308 LSA 1989r

#525 Share piciaj

piciaj

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 300 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gniezno/Września--
  • Zainteresowania:mechanika zootechnika treningi krav maga

Napisany 06 styczeń 2012 - 10:08

Przedni napęd do C-360 [połączone] niby czemu polowa?
kupno najtanszego zachodniego ciagnika z przednim napedem to koszt okolo 20tys zl i do poprawek, w moim przypadku oplaca sie mam 4011 silnik zrobilem kapitalke skrzynia 3lata temu kapitalka, most bd teraz robic,koszt mostu od stara to 700 zl 1000zl przerobki nielicze bo praktycznie moge zrobic to sam, opony na przedni naped mam, wspomaanie ukl kierowniczego na orbitrol i tak miałem w zamiarze i wiekszosc czesci juz mam, wiec zostanie mi pozniej najgorsze czyli przeliczenie przelozen :huh: , moim zdaniem i tak warto ;) ale co kto woli
znalazłem to czego szukałem ..:)))

#526 Share dominik1007

dominik1007

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 69 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 styczeń 2012 - 20:41

Przedni napęd do C-360 [połączone]

u nas we wsi są 2 takie ale są tak zrobione że napęd ze skrzynią nie zgrywa się na terenowych.Ale u nas odmiata taką 60-siątką i bez łańcuchów pod dużą górę idzie z pługiem opuszczonym i nie buksuje

w moim akurat w ogóle nie działa na polowych, tzn. na polowych nie ciągnie przód i tyle

Jest ktoś kto ma już założony ten zestaw z mostem uaza z allegro? Jak to się sprawuje z turem?

ja nie mam bo nie potrzebuję ale panowie z aukcji allegro zlinkowanej w tym wątku mają właśnie tura na moście od uaza i wytrzymuje.ale zawsze można do nich zadzwonić i się o wszystko zapytać numer w aukcji jest podany i tak jak jest napisane w opisie aukcji pytania i sugestie mile widziane.pzdr

koło mnie czasem przejeżdża c-360 4x4 ale czy naprawdę jest sens zakładania do niej przedniego napędu , trzeba sporo pracy w to włożyć i kasy i jeszcze nie zawsze wiadomo co z tego może wyjść bo może być i taki przypadek że codziennie będzie stał w garażu i będzie trzeba naprawiać ten przedni napęd bo to nie oryginał (ale to już zależy jak kot ten przedni napęd poskładał jak źle to będzie mówił że szkoda pieniędzy było na to wydawać ) ale ja jakoś jetem tak pośrodku tego pomysłu bo z jednej strony przydało by się coś takiego mieć a z drugiej trzeba sporo wydać na coś takiego

nie ma nic za darmo, chcesz mieć lżej z robotą w polu musisz zainwestować albo w pracownika, który cię wyręczy albo w sprzęt którym ci się będzie lżej pracowało.pzdr

Koledzy gratuluje wam odwagi że macie takie pomysły bo ja jestem ostrożny muszę wszystko dokładnie policzyć i na ogół kupisz taniej niekiedy nie którą rzecz niż samemu zrobisz ,przeróbka 60 tki na napęd to połowę ciągnika musi się przerobić aby zgrać most ,układ kierowniczy ale powodzenia

nie prawda w ciągniku np. c-355 czy c-360 nie przerabia się nic, bo np. z aukcji na allegro kupujesz kompletny zestaw tylko ktoś ci go musi zamontować w ciągniku no i ewentualne wycięcie prawej skrzynki akumulatora, poza tym nie ingerujesz w żadne inne podzespoły chyba że zakładasz hydrauliczny układ kierowniczy potocznie zwany wspomaganiem.pzdr

niby czemu polowa?
kupno najtanszego zachodniego ciagnika z przednim napedem to koszt okolo 20tys zl i do poprawek, w moim przypadku oplaca sie mam 4011 silnik zrobilem kapitalke skrzynia 3lata temu kapitalka, most bd teraz robic,koszt mostu od stara to 700 zl 1000zl przerobki nielicze bo praktycznie moge zrobic to sam, opony na przedni naped mam, wspomaanie ukl kierowniczego na orbitrol i tak miałem w zamiarze i wiekszosc czesci juz mam, wiec zostanie mi pozniej najgorsze czyli przeliczenie przelozen :huh: , moim zdaniem i tak warto ;) ale co kto woli

zgadzam się a i ewentualne naprawy zachodnich ciągników wiążą się z większymi kosztami niż przy rodzimych produkcjach.alternatywą dla zachodnich mogą być belarus, mtz etc.dużo zależy od wielkości gospodarstwa, skali i rodzaju produkcji.do 15 ha gospodarstwa nie specjalizującego się w konkretnej uprawie kupno zachodniego ciągnika nawet niewiele droższego od 60-ki moim zdaniem mija się z celem, ale jeżeli ktoś wyliczy,że w ten sposób przekroczy próg rentowności to niech kupuje.najważniejsze to bilans na plus.pzdr

#527 Share marcin2525

marcin2525

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 styczeń 2012 - 20:53

Przedni napęd do C-360 [połączone] Czy Przystawka od Zetor 8540, spasuje do c360 ?

#528 Share jarek11144

jarek11144

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 37 postów

Napisany 07 styczeń 2012 - 13:59

Przedni napęd do C-360 [połączone] Nie "spasuje"

#529 Share Henryk2010

Henryk2010

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 styczeń 2012 - 18:15

Przedni napęd do C-360 [połączone]

przystawka może mieć 49 albo 51 zebów .obie nadają się do mostu od robura.do tej co ma 49 nalerzy w moscie zastosować koła o wysokości 85 do90 cm.jeżeli w przystawce jest 51 zebów nalerzy w moscie zastosować koła o wysokosci 90 /96 cm.w obu przystawkach tryb ma proste zęby

Witam pana.Czy podpowie pan,jakie jest przelozenie-przystawki ursus c360,a przedni most star660?Kola przod 1000x18-tyl14,9x28.Gdzie sa kola zebate,o ktorych pan wspomina(49 lub51)?Pozdrawiam.

#530 Share piciaj

piciaj

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 300 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gniezno/Września--
  • Zainteresowania:mechanika zootechnika treningi krav maga

Napisany 09 styczeń 2012 - 19:21

Przedni napęd do C-360 [połączone] tez by mnie to intersowało zwlaszcza jesli chodzi o u 4011, bo przyznam sie szczerze niewiem jak sie zabrac pozniej za przeliczenie wszystkich przelozen kół zebatych aby wszystko sie zgrywało... może jest jakis proste prawidło dla przeliczania tego wszystkiego..od czego zaczac?
znalazłem to czego szukałem ..:)))

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Przedni napęd do C-360 [połączone] Dzisiaj, 09:17
  •  

#531 Share jarek11144

jarek11144

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 37 postów

Napisany 09 styczeń 2012 - 20:00

Przedni napęd do C-360 [połączone] Jeśli mógłby ktoś podać dokładny wzór . Byli byśmy wdzięczni :)

#532 Share Antoni

Antoni

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 39 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie okolice sokółki
  • Zainteresowania:.motoryzacia .maszyny i ciągniki.elektronika

Napisany 10 styczeń 2012 - 09:54

Przedni napęd do C-360 [połączone] Panowie ja nieznam wzoru który by jednoznacznie określał ilość zębów czy wysokośc kół.Henryk koło zębate 51 z jest w przystawce którą należy przykręcic pod spodem ciagnika 360 .4011 pomiędzy akumulatorami.Przystawke należy zrobić lub zastosować od zetora 6945.Aby zgrać most od stara 266 ja bym zastosował przystawke 51 zębów i koła od MTZ o wysokośći95-98 cm.Koła 10x18 ,12x18 są za wielkie.Na Allegro sa przystawki prawdopodobnie jeszcze zwalniające obroty wałka wychodzacego ale szczegułów nie znam. :o

#533 Share dominik1007

dominik1007

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 69 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 styczeń 2012 - 21:07

Przedni napęd do C-360 [połączone]

No możliwe. Tyle jest fotek c360 z przednim napędem: widać że ośka ma napęd, widać wałek, ale jakoś jeszcze nie spotkałem się by ktoś wrzucił fotkę tej przystawki

zapraszam do mojej galerii jest filmik na którym widać tą przystawkę.pzdr

moim zdaniem jakby miał być przedni to by fabrycznie był montowany. Uważam osobiście że prościej kupić coś co fabrycznie zostało przystosowane do przedniego niż kombinować samemu. wierze że niektóre poprawki są może i dobre, no ale ja także bym wolał coś z fabrycznym napędem

a ja uważam,że były inne powody dla których nie zakładano przedniego napędu fabrycznie. władimiriec t30 był 4x4 ale do nas go nie przywozili tylko na Węgry i gdzieś tam jeszcze do Rumunii chyba ale nie wiem na pewno. już kilka osób napisało to zdanie: z napędem 4x4 zawsze jest lepsza trakcja, i nie ma mowy o tym żeby był słabszy czy miał ciężej po prostu cała moc przekazywana jest na 4 koła a nie na 2 i tyle.

A jednak to prawda bo 3P jest troszeczkę szybszy od c-360 ale moze to zalezy od obrotów maksymalnych.

a może zależy to od ilości zębów w zwolnicach 56(wolniejsza) albo 57(szybsza) gdzieś tak słyszałem :)

#534 Share jarek11144

jarek11144

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 37 postów

Napisany 10 styczeń 2012 - 22:13

Przedni napęd do C-360 [połączone] Kolega się chyba pomylił bo zębów w zwolnicach jest 55 lub 56 . ;)

#535 Share dominik1007

dominik1007

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 69 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 styczeń 2012 - 11:13

Przedni napęd do C-360 [połączone] być może, nie będę się spierał.powtarzam tylko co kiedyś usłyszałem i możliwe,że pamięć płata mi figle, ale zmieściłem się w granicach błędu?

Edytowany przez dominik1007, 11 styczeń 2012 - 11:14.


#536 Share Buszmen11

Buszmen11

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ESI
  • Zainteresowania:motoryzacja, wędkarstwo, kobitki:)

Napisany 11 styczeń 2012 - 20:34

Przedni napęd do C-360 [połączone] koledzy raczej gotowego wzoru nikt tu nie poda bo już kiedyś się o to pytałem... wiedza know-how kosztuje a ten kto ją posiada to przeważnie robi napędy na handel. jakbyście czytali cały temat ze zrozumieniem to macie:
1. most robur tereenowy - przystawka 49 lub 51 zębów. do tej co ma 49 należy zastosować koła z przodu o wysokości 85 do 90 cm.jeżeli w przystawce jest 51 zębów należy zastosować koła o wysokosci 90 - 96 cm (wersja do c-360)
2. czytając artykuł w RPT z linku z poprzedniej strony jest gotowiec do C-355 na moście stara 660 (nie jest napisane jakie przełożenie) zwężonym o 48 cm. przystawka 49 zębów, koła przód 12,00-18 tył 420/85R28 (czyli 16,9R28)
3. różnica w zastosowaniu każdego z wychwytów jest taka że trzeba wiedzieć ile zębów ma półośka i tryb w zwolnicy (różne szybkości ciągników i różne przełożenia całkowite), tj. 12 i 55 (c-4011 i c-355) lub 11 i 56 (c-360) tyle że radzę rozebrać i sprawdzić bo widziałem "60" ze zwolnicami od "40", żeby potem nie było przerabiania bo "się całość nie zgrywa po złożeniu". reszta trybów w skrzyni jest taka sama

Edytowany przez Buszmen11, 22 styczeń 2012 - 10:58.


#537 Share piciaj

piciaj

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 300 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gniezno/Września--
  • Zainteresowania:mechanika zootechnika treningi krav maga

Napisany 12 styczeń 2012 - 10:23

Przedni napęd do C-360 [połączone] mhm to mi sie podoba, jeszcze jest kwestia bo sa mosty od stara z dwowa przełozeniami 6,17 i 7,17 z tego co wiem, co do pkt2. a co jesli na tyle ma sie opony 14.9-28 , a niechce zakladac 16,9- 28 zeby ciagnika nie podwyzszac bo moglby nie miescic juz mi sie do obory, a na przod do mostu starowskiego " myslałem zamiast opon 12.00-18" wojskowe na opony przemyslowe od ladowarki np takie http://moto.allegro....1996613607.html chodzi mi o to by niebyly tak wysokie, co wy na to?
znalazłem to czego szukałem ..:)))

#538 Share gregu1203

gregu1203

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów

Napisany 12 styczeń 2012 - 16:19

Przedni napęd do C-360 [połączone] Czy części od zetora 6711 bądź 6745 pasują do ursusa C-360.Głównie chodzi mi o tylni most z mechanizmem zróżnicowanym.

#539 Share Buszmen11

Buszmen11

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ESI
  • Zainteresowania:motoryzacja, wędkarstwo, kobitki:)

Napisany 12 styczeń 2012 - 18:35

Przedni napęd do C-360 [połączone]

mhm to mi sie podoba, jeszcze jest kwestia bo sa mosty od stara z dwowa przełozeniami 6,17 i 7,17 z tego co wiem, co do pkt2. a co jesli na tyle ma sie opony 14.9-28 , a niechce zakladac 16,9- 28 zeby ciagnika nie podwyzszac bo moglby nie miescic juz mi sie do obory, a na przod do mostu starowskiego " myslałem zamiast opon 12.00-18" wojskowe na opony przemyslowe od ladowarki np takie http://moto.allegro....1996613607.html chodzi mi o to by niebyly tak wysokie, co wy na to?


co do przełożenia mostu to w gazecie było że "jest to most od benzynowego stara 660", więc nie wiem co tam siedzi
co do opon to stosunek wysokości opon musi być zachowany, tj. stosunek wysokości 14,9-28 do tego co wrzucisz do przodu musi być taki sam jak stosunek 420/85R28 do 12,00-18, w przypadku gdybyś zastosował most o takim samym przełożeniu jak ten w gazecie

Edytowany przez Buszmen11, 22 styczeń 2012 - 11:00.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Przedni napęd do C-360 [połączone] Dzisiaj, 09:17
  •  

#540 Share tomi382

tomi382

    NIEZALEŻNY

  • Members
  • PipPipPip
  • 1460 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Ząbkowic Śląskich

Napisany 12 styczeń 2012 - 19:45

Przedni napęd do C-360 [połączone]

Czy części od zetora 6711 bądź 6745 pasują do ursusa C-360.Głównie chodzi mi o tylni most z mechanizmem zróżnicowanym.

Ja mam zetora 5748 i śmiało napęd przystawkę i całą resztę można adaptować do c355 i 4011

Podobne tematy