sidkoz

Przedni napęd do C-360 [połączone]

Polecane posty

tech132    0

Daj link do tej instrukcji krok po kroku ,bo nie mogę znaleźć

Edytowano przez Matey
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik1007    0

Daj link do tej instrukcji krok po kroku ,bo nie mogę znaleźć

link na stronie 26 a jak poda Pan maila to wyślę całość bo ten z linku jest niekompletny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

dzięki wielkie za artykuł. Mi bardziej by pasował most od roburamożna kupić nowy ale strasznie drogi prawie 4 tys.

Edytowano przez antonio86

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
azx    0

Witam

Może ktoś przesłać RPT 12/2011 na adres azx@o2.pl

pozdrawiam i dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tech132    0

Dzięki za artykuł .Nie ma tam opisu jak zrobić przystawkę ,jakich dokładnie kół użyć . Prosił bym kogoś by podał rysunek i opis , może być na PW .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miras87    0

witam mam pytanie czy bys podal namiary do siebie bo chcialem tez zalorzyc taki sam przedni naped. jak morzesz to na mojego mirasmird@gmail.com

Witam wszystkich

Po wielu przeczytanych postach i wielu zebranych informacjach na temat napędu przedniego do c360 postanowiłem wykonać projekt od strony teoretycznej , po czym przeszedłem do wykonania praktycznego.

po sprawdzeniu całej teorii i wszelkich obliczeń wykonałem przedni napęd do c 360 w ciągu jednego miesiąca .

Zgadzam się z wieloma przedmówcami na temat zakładania przednich napędów do traktorów , które nie posiadały takowego w oryginale , ja tekiego nie widziałem jednak mogę wszem i wobec z pewnością oznajmić że nie spodziewałem się takich efektów po tzw. 60 . przód załączony w ogóle nie obciąża ciągnika , poza tym jak to się mówi idzie jak przecinak :) przy załączonym przodzie nie ma problemów z odśnieżaniem nie tak jak to było bez.

jeszcze jedną bardzo ważną rzeczą jest to że traktor c360 jest tani w eksploatacji w odróżnieniu od innych zachodnich ciągników .

w wypadku naprawy takiego ciągnika wszystkie części są bardzo tanie i można to zrobić za przysłowiowe grosze , a nie jak to bywa w zachodnich wymiana przedniego łożyska jak w JD za 4000 zł .

a teraz w skrócie opiszę swój projekt.

mianowicie zastosowałem przedni most od uaza ze względu na jego koszty czyli w granicach 500 zł i to prawie nówka , przekładnią odbioru mocy jest wykonana ze stali ( ponieważ to prototyp ) w obecnej chwili jednak bede miał gotowe odlewy do obróbki , w przekładni są oryginalne koła zębate ursusa , wieć nie muszę sie martwić o żywotność tych kół , wał napedowy uaz , felgi oryginalne 16" z ursusa z oponami 7.50 / 16 , przykładałem sie do większych ale przy obliczaniu wyszło że na oponach 20 " są bardzo duże momenty skrętu , ewentualnie wchodziły w gre jeszcze 18" ale , takl sie złożyło że facet na allegro sprzedaje opony , wcześniej wspomniane przeze mnie chyba za 250 komplet z detkami , wiec czemu nie spróbować . Pamiętać należy że czym większe koła przednie tym większe siły działają na półosie i traktor odczuwa większe obciążenie , może na większych ładniej wygląda ale na 16 też nie ma co mu zarzucić , mi się akurat bardzo podoba .

Całość napędu to koszty rzędu 2500 zł .

Czytając różne posty spotkałem się z wątpliwościami dotyczącymi wytrzymałości "mostu" w związku z tym postanowiłem na moście osadzić całą belkę przedniego zawieszenie , w której tylko wyciąłem otwory na most , co prawda nie miałem cybantów pod ręką o odpowiedniej długości więc trochę niefachowo przyspawałem je ale jeszcze to poprawię .

wspomaganie kierownicy to inna sprawa ale tez założyłem na orbitrolku i siłowniku dwustronnego działania o długości roboczej 300 mm co pozwala na 100 % skrętu w jedna i druga stronę . całość wspomagania to coś około 900 zł na nowych elementach (siłownik , przewody, orbitrol ).

a teraz do sedna :) jeżeli bedzie kogoś interesowała taka skrzynka do napędu przedniego to bardzo proszę o pisanie do mnie na maila (priv) koszt takiej skrzynki to okolo 1700 zł reszta we włąsnym zakresie , oczywiście służę wszelką pomocą . powtarzam że na zdjęciu znajduje sie skrzynka prototypowa , a ta któą proponuję jest z pełnego odlewu .

 

w razie jakichkolwiek pytań piszcie

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/917ea2e5dd4abcde.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

;p

Edytowano przez Eduardo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

;p

Edytowano przez Eduardo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik1007    0

brawo za spostrzegawczość, coś jest na rzeczy aczkolwiek w opisie aukcji nie stoi nigdzie, że to oryginał także ewentualne zażalenia do użytkownika eduardo :) cenzorzy czuwają ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

;p

Edytowano przez Eduardo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

szukajcie oryginału od starych zetorków 5748 4748 bo miały prrzodki pasujące do 355 360itp kwestia trybów w przystawce i na przeglądzie nikt nie będzie marudził

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kojot629    257

jak dla mnie to za taka kase lepiej juz kupic zetora 6945 w bdb stanie lub 7045 do poprawek. wieksza moc, komfortowe duze kabiny, w tylnym moscie nic nie wyje. No chyba ze jestes fanatykiem c 360 ;) :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

;p

Edytowano przez Eduardo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik1007    0

obawiam się, że nie starczyłoby mi na takiego zetorka..kupienie 60ki + naped + wspomaganie ok 17 tys. nie kupię zetorka w takim stanie jak moja 60ka za te pieniądze.A moc mi w zupełności wystarczy.Stwierdzenie, że się nie opłaca jest błędne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kojot629    257

ale mi chodzilo o ta ktora byla dzisiaj na allegro za 24 500, a za tyle mozna juz kupic

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez karolas123
      co sadzice o zało0żeniu turbosprężarki do 3p podobno to daje około 10 koni mocy wiecej jak sadzicie czy taka modyfikacja jest opłacalna???
      c60 3p

      :wacko:
    • Przez URSUS52
      Na samym wstępie chciałbym uprzedzić komentarze typu "kup zetora bądź inny zachodni ciągnik" darujcie sobie... 
      Mianowicie szykuje mi się grubszy remont c360 3p i przy okazji remontu zamierzam poprawić to i owo a z racji tego, że ciągnik będzie pracował z turem przydałby się szybszy wsteczny jak np w Zetorze 7211. Przerabiał już ktoś ten temat w c360? 
    • Przez jedrus2020
      Witam słyszałem kiedyś o przeróbce załączania wałka i pompy hydrauliki polegającej na tym, że na pierwszej pozycji chodziła pompa wraz z wałkiem a na 3 sama pompa. Było to zrobione kosztem obrotów zależnych (przez skrzynie). Jak to zrobić?
    • Przez Detrio
      Witam!
      Jestem zainteresowany kupnem napędu przedniego oraz turbo do mojej c360 ,ale czy to wg opłacalne ?
      Ile ma mocy po takiej modernizacji ?  Ile da rade pociągnąć ?
      Znajomi mi mówią ,że daje to niezłego kopa ,ale chce wiedzieć dokładnie i konkretnie na ten temat.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj