Skocz do zawartości

Zdjęcie

Przedni napęd do C-360 [połączone]


1693 odpowiedzi na ten temat

#421 Share Piotreksdc

Piotreksdc

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:mechanika (wszechstronnie), rolnictwo

Napisany 25 luty 2011 - 18:53

Przedni napęd do C-360 [połączone] no właśnie!
kiedyś gdy przeglądałem Google na ten temat znalazłem, że odpowiednikiem sześćdziesiątki jest zetor 674, silnik ma taką samą pojemność, moc itp.
różnicą jet tylko to, że ma turbinę i przedni napęd

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Przedni napęd do C-360 [połączone] Dzisiaj, 23:08
  •  

#422 Share mtryb14

mtryb14

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 marzec 2011 - 17:32

Przedni napęd do C-360 [połączone] Witam wszystkich
Po wielu przeczytanych postach i wielu zebranych informacjach na temat napędu przedniego do c360 postanowiłem wykonać projekt od strony teoretycznej , po czym przeszedłem do wykonania praktycznego.
po sprawdzeniu całej teorii i wszelkich obliczeń wykonałem przedni napęd do c 360 w ciągu jednego miesiąca .
Zgadzam się z wieloma przedmówcami na temat zakładania przednich napędów do traktorów , które nie posiadały takowego w oryginale , ja tekiego nie widziałem jednak mogę wszem i wobec z pewnością oznajmić że nie spodziewałem się takich efektów po tzw. 60 . przód załączony w ogóle nie obciąża ciągnika , poza tym jak to się mówi idzie jak przecinak :) przy załączonym przodzie nie ma problemów z odśnieżaniem nie tak jak to było bez.
jeszcze jedną bardzo ważną rzeczą jest to że traktor c360 jest tani w eksploatacji w odróżnieniu od innych zachodnich ciągników .
w wypadku naprawy takiego ciągnika wszystkie części są bardzo tanie i można to zrobić za przysłowiowe grosze , a nie jak to bywa w zachodnich wymiana przedniego łożyska jak w JD za 4000 zł .
a teraz w skrócie opiszę swój projekt.
mianowicie zastosowałem przedni most od uaza ze względu na jego koszty czyli w granicach 500 zł i to prawie nówka , przekładnią odbioru mocy jest wykonana ze stali ( ponieważ to prototyp ) w obecnej chwili jednak bede miał gotowe odlewy do obróbki , w przekładni są oryginalne koła zębate ursusa , wieć nie muszę sie martwić o żywotność tych kół , wał napedowy uaz , felgi oryginalne 16" z ursusa z oponami 7.50 / 16 , przykładałem sie do większych ale przy obliczaniu wyszło że na oponach 20 " są bardzo duże momenty skrętu , ewentualnie wchodziły w gre jeszcze 18" ale , takl sie złożyło że facet na allegro sprzedaje opony , wcześniej wspomniane przeze mnie chyba za 250 komplet z detkami , wiec czemu nie spróbować . Pamiętać należy że czym większe koła przednie tym większe siły działają na półosie i traktor odczuwa większe obciążenie , może na większych ładniej wygląda ale na 16 też nie ma co mu zarzucić , mi się akurat bardzo podoba .
Całość napędu to koszty rzędu 2500 zł .
Czytając różne posty spotkałem się z wątpliwościami dotyczącymi wytrzymałości "mostu" w związku z tym postanowiłem na moście osadzić całą belkę przedniego zawieszenie , w której tylko wyciąłem otwory na most , co prawda nie miałem cybantów pod ręką o odpowiedniej długości więc trochę niefachowo przyspawałem je ale jeszcze to poprawię .
wspomaganie kierownicy to inna sprawa ale tez założyłem na orbitrolku i siłowniku dwustronnego działania o długości roboczej 300 mm co pozwala na 100 % skrętu w jedna i druga stronę . całość wspomagania to coś około 900 zł na nowych elementach (siłownik , przewody, orbitrol ).
a teraz do sedna :) jeżeli bedzie kogoś interesowała taka skrzynka do napędu przedniego to bardzo proszę o pisanie do mnie na maila (priv) koszt takiej skrzynki to okolo 1700 zł reszta we włąsnym zakresie , oczywiście służę wszelką pomocą . powtarzam że na zdjęciu znajduje sie skrzynka prototypowa , a ta któą proponuję jest z pełnego odlewu .

w razie jakichkolwiek pytań piszcie

http://www.fotosik.p...e5dd4abcde.html

#423 Share bartek1992

bartek1992

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 372 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz/Łódzkie
  • Zainteresowania:ciągniki rolnicze

Napisany 01 marzec 2011 - 18:13

Przedni napęd do C-360 [połączone] No nie zgodzę się z tobą że C-360 nie posiada przedniego napęd w oryginale

Edytowany przez bartek1992, 01 marzec 2011 - 18:14.

Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

#424 Share mtryb14

mtryb14

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 marzec 2011 - 18:52

Przedni napęd do C-360 [połączone]

No nie zgodzę się z tobą że C-360 nie posiada przedniego napęd w oryginale



może i były , ja tylko tak stwierdziłem , ponieważ nigdzie nie widziałem udokumentowanego faktu , to tak jak z yeti , wszyscy o nim mówią a nikt go nie widział , ps. to tylko taka żartobliwa dygresja :)

#425 Share kosiarka

kosiarka

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 81 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie

Napisany 01 marzec 2011 - 18:52

Przedni napęd do C-360 [połączone] mtryb14 dawaj foty na af fajnie ci to wyszlo daj fotki calego ciagnika a jak by to bylo bez wspomagania ??

#426 Share braciszek

braciszek

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 50 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:obecnie zawodowo zajmuje sie cieciem betonu
    www.sciage-forage-beton.ch
    http://www.youtube.com/watch?v=2gukg-feEbc

Napisany 01 marzec 2011 - 19:04

Przedni napęd do C-360 [połączone] Szły c-360 z przednim napedem w oryginale na włochy , jak ktoś chce to jestem w stanie to udowodnic dowożąc goscia na miejsce postoju takowego traktoru , pozderki

#427 Share tomi382

tomi382

    NIEZALEŻNY

  • Members
  • PipPipPip
  • 1460 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Ząbkowic Śląskich

Napisany 01 marzec 2011 - 19:13

Przedni napęd do C-360 [połączone] Przedstaw jakąś wzmiankę w katalogu lub prospekcie na temat przedniego napędu nawet jeśli był w opcji

#428 Share milanreal1

milanreal1

    Nie zadzieraj z moderatorem :D

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 8984 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rypina (kuj-pom)
  • Zainteresowania:Sport, muzyka i oczywiście rolnictwo.

Napisany 01 marzec 2011 - 20:59

Przedni napęd do C-360 [połączone]

Szły c-360 z przednim napedem w oryginale na włochy , jak ktoś chce to jestem w stanie to udowodnic dowożąc goscia na miejsce postoju takowego traktoru , pozderki


A ja miałem info że to nie jest oryginał tylko przeróbka. Z fabryki wyjechały zwykłe C-360 a wróciły z przodem.
Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

#429 Share Grzegorz2507

Grzegorz2507

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 86 postów

Napisany 01 marzec 2011 - 21:05

Przedni napęd do C-360 [połączone] panowie dajcie spokoj, jeden bedzie mowil tak, drugi tak, kazdy ma swoja prawde


'mtryb14' moglbys dac jeszcze jakies zdjecie ursusa, jak to ogolnie w calosci wyglada z troche wiekszej odleglosci, niz te co sa zrobione foty??

#430 Share mtryb14

mtryb14

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 marzec 2011 - 21:15

Przedni napęd do C-360 [połączone]

mtryb14 dawaj foty na af fajnie ci to wyszlo daj fotki calego ciagnika a jak by to bylo bez wspomagania ??


dzięki , jak zrobie zdjęcia jakimś lepszym aparatem to dodam , zaś jeżeli chodzi o wspomaganie to nie wiem co mogę powiedzieć działać chyba też będzie , tylko że ja mam tura więc bez wspomagania nie wiem czy dałbym rade zakręcić kierownica , a jak bez tura to chyba nie będzie problemu , jednak ręki nie dam sobie odciąć :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Przedni napęd do C-360 [połączone] Dzisiaj, 23:08
  •  

#431 Share ENDURAK91

ENDURAK91

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 494 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Chełm-Hrubieszów
  • Zainteresowania:rolnictwo, technika rolnicza, motocykle, motoryzacja,

Napisany 01 marzec 2011 - 21:22

Przedni napęd do C-360 [połączone]

Witam wszystkich
Po wielu przeczytanych postach i wielu zebranych informacjach na temat napędu przedniego do c360 postanowiłem wykonać projekt od strony teoretycznej , po czym przeszedłem do wykonania praktycznego.
po sprawdzeniu całej teorii i wszelkich obliczeń wykonałem przedni napęd do c 360 w ciągu jednego miesiąca .
Zgadzam się z wieloma przedmówcami na temat zakładania przednich napędów do traktorów , które nie posiadały takowego w oryginale , ja tekiego nie widziałem jednak mogę wszem i wobec z pewnością oznajmić że nie spodziewałem się takich efektów po tzw. 60 . przód załączony w ogóle nie obciąża ciągnika , poza tym jak to się mówi idzie jak przecinak :) przy załączonym przodzie nie ma problemów z odśnieżaniem nie tak jak to było bez.
jeszcze jedną bardzo ważną rzeczą jest to że traktor c360 jest tani w eksploatacji w odróżnieniu od innych zachodnich ciągników .
w wypadku naprawy takiego ciągnika wszystkie części są bardzo tanie i można to zrobić za przysłowiowe grosze , a nie jak to bywa w zachodnich wymiana przedniego łożyska jak w JD za 4000 zł .
a teraz w skrócie opiszę swój projekt.
mianowicie zastosowałem przedni most od uaza ze względu na jego koszty czyli w granicach 500 zł i to prawie nówka , przekładnią odbioru mocy jest wykonana ze stali ( ponieważ to prototyp ) w obecnej chwili jednak bede miał gotowe odlewy do obróbki , w przekładni są oryginalne koła zębate ursusa , wieć nie muszę sie martwić o żywotność tych kół , wał napedowy uaz , felgi oryginalne 16" z ursusa z oponami 7.50 / 16 , przykładałem sie do większych ale przy obliczaniu wyszło że na oponach 20 " są bardzo duże momenty skrętu , ewentualnie wchodziły w gre jeszcze 18" ale , takl sie złożyło że facet na allegro sprzedaje opony , wcześniej wspomniane przeze mnie chyba za 250 komplet z detkami , wiec czemu nie spróbować . Pamiętać należy że czym większe koła przednie tym większe siły działają na półosie i traktor odczuwa większe obciążenie , może na większych ładniej wygląda ale na 16 też nie ma co mu zarzucić , mi się akurat bardzo podoba .
Całość napędu to koszty rzędu 2500 zł .
Czytając różne posty spotkałem się z wątpliwościami dotyczącymi wytrzymałości "mostu" w związku z tym postanowiłem na moście osadzić całą belkę przedniego zawieszenie , w której tylko wyciąłem otwory na most , co prawda nie miałem cybantów pod ręką o odpowiedniej długości więc trochę niefachowo przyspawałem je ale jeszcze to poprawię .
wspomaganie kierownicy to inna sprawa ale tez założyłem na orbitrolku i siłowniku dwustronnego działania o długości roboczej 300 mm co pozwala na 100 % skrętu w jedna i druga stronę . całość wspomagania to coś około 900 zł na nowych elementach (siłownik , przewody, orbitrol ).
a teraz do sedna :) jeżeli bedzie kogoś interesowała taka skrzynka do napędu przedniego to bardzo proszę o pisanie do mnie na maila (priv) koszt takiej skrzynki to okolo 1700 zł reszta we włąsnym zakresie , oczywiście służę wszelką pomocą . powtarzam że na zdjęciu znajduje sie skrzynka prototypowa , a ta któą proponuję jest z pełnego odlewu .

w razie jakichkolwiek pytań piszcie

http://www.fotosik.p...e5dd4abcde.html


o to najlepszy przykład żę polak poltrafi a właściwie polski rolnik :D jednym słowem podziwiam żę koledze się chciało samemu to zrobić, a to nie jest prosta sprawa.

#432 Share janusz72

janusz72

    Nowicjusz

  • Validating
  • Pip
  • 29 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 marzec 2011 - 23:31

Przedni napęd do C-360 [połączone]

Witam wszystkich
Po wielu przeczytanych postach i wielu zebranych informacjach na temat napędu przedniego do c360 postanowiłem wykonać projekt od strony teoretycznej , po czym przeszedłem do wykonania praktycznego.
po sprawdzeniu całej teorii i wszelkich obliczeń wykonałem przedni napęd do c 360 w ciągu jednego miesiąca .
Zgadzam się z wieloma przedmówcami na temat zakładania przednich napędów do traktorów , które nie posiadały takowego w oryginale , ja tekiego nie widziałem jednak mogę wszem i wobec z pewnością oznajmić że nie spodziewałem się takich efektów po tzw. 60 . przód załączony w ogóle nie obciąża ciągnika , poza tym jak to się mówi idzie jak przecinak :) przy załączonym przodzie nie ma problemów z odśnieżaniem nie tak jak to było bez.
jeszcze jedną bardzo ważną rzeczą jest to że traktor c360 jest tani w eksploatacji w odróżnieniu od innych zachodnich ciągników .
w wypadku naprawy takiego ciągnika wszystkie części są bardzo tanie i można to zrobić za przysłowiowe grosze , a nie jak to bywa w zachodnich wymiana przedniego łożyska jak w JD za 4000 zł .
a teraz w skrócie opiszę swój projekt.
mianowicie zastosowałem przedni most od uaza ze względu na jego koszty czyli w granicach 500 zł i to prawie nówka , przekładnią odbioru mocy jest wykonana ze stali ( ponieważ to prototyp ) w obecnej chwili jednak bede miał gotowe odlewy do obróbki , w przekładni są oryginalne koła zębate ursusa , wieć nie muszę sie martwić o żywotność tych kół , wał napedowy uaz , felgi oryginalne 16" z ursusa z oponami 7.50 / 16 , przykładałem sie do większych ale przy obliczaniu wyszło że na oponach 20 " są bardzo duże momenty skrętu , ewentualnie wchodziły w gre jeszcze 18" ale , takl sie złożyło że facet na allegro sprzedaje opony , wcześniej wspomniane przeze mnie chyba za 250 komplet z detkami , wiec czemu nie spróbować . Pamiętać należy że czym większe koła przednie tym większe siły działają na półosie i traktor odczuwa większe obciążenie , może na większych ładniej wygląda ale na 16 też nie ma co mu zarzucić , mi się akurat bardzo podoba .
Całość napędu to koszty rzędu 2500 zł .
Czytając różne posty spotkałem się z wątpliwościami dotyczącymi wytrzymałości "mostu" w związku z tym postanowiłem na moście osadzić całą belkę przedniego zawieszenie , w której tylko wyciąłem otwory na most , co prawda nie miałem cybantów pod ręką o odpowiedniej długości więc trochę niefachowo przyspawałem je ale jeszcze to poprawię .
wspomaganie kierownicy to inna sprawa ale tez założyłem na orbitrolku i siłowniku dwustronnego działania o długości roboczej 300 mm co pozwala na 100 % skrętu w jedna i druga stronę . całość wspomagania to coś około 900 zł na nowych elementach (siłownik , przewody, orbitrol ).
a teraz do sedna :) jeżeli bedzie kogoś interesowała taka skrzynka do napędu przedniego to bardzo proszę o pisanie do mnie na maila (priv) koszt takiej skrzynki to okolo 1700 zł reszta we włąsnym zakresie , oczywiście służę wszelką pomocą . powtarzam że na zdjęciu znajduje sie skrzynka prototypowa , a ta któą proponuję jest z pełnego odlewu .

w razie jakichkolwiek pytań piszcie

http://www.fotosik.p...e5dd4abcde.html


Czy tur nie złamie przedniego mostu uaza.
jakie jest sprzęgło w przystawce przedniego napedu/

#433 Share Andrzej24871

Andrzej24871

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 846 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pisać na PW

Napisany 05 marzec 2011 - 11:57

Przedni napęd do C-360 [połączone] Wszystko zależy jak się robi ja mam przedni napęd w ostrówku dorabiany oczywiście i co chwila mam z nim problemy , no ale po tyłku dostaje nieźle . Co się psuło : poszło łożysko w przystawce w wyniku czego zniszczyło się trybko (napędu bezpośredniego na wałek napędowy do mostu) ostatnio zaparłem się o kiszonke z qq i chciałem mocniej dojechać jak coś walneło to jakby 2 kg młotkiem w obudowe skrzyni ktoś walnął wycofać wycofałem ale jak jechałem do przodu to było słychać takie rytmiczne stukanie (wyłączyłem napęd) i było ok , po rozebraniu okazało się że ucieło zęby na trybku (z wałka biegu wstecznego 17 zębów) które jest wbite w trybko od 5 chyba biegu i odbiera moc od wałka ze skrzyni biegów . Wałek kupiony dorobiony tylko tokarz przedobrzył i panewke mosiężną wprasował na prasie i wałek (28 mmm średnicy od c-360 tylko nie pamietam dokładnie od czego chyba od biegu wstecznego od widełek czy jakoś tak) i ten bolec nie chciał wejść , zawiozłem jeszcze raz całe to trybo z tą panewką do tokarza żeby minimalnie powiększył ten otwór > skubany jak go powiększył tak teraz trzeba kupować drugą panewke bo za dużo zebrał i jest spory luz tylko że jest problem z tą panewką bo ma grube ścianki i na składnicy nic takiego nie mieli puki co jest mróz i 4x4 nie potrzebne ale na dniach będzie trzeba robić ;[
Aha przednie koła mam takie 11.2-20 ( i ciężko jest je dokupić tylko ruscy je robią :( Byłem dzisiaj na giełdzie w Krakowie i zgadałem sie z kolesiem ma takie po 400 zł sztuka

Edytowany przez Andrzej24871, 05 marzec 2011 - 12:03.

O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

#434 Share mtryb14

mtryb14

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 marzec 2011 - 12:54

Przedni napęd do C-360 [połączone]

Czy tur nie złamie przedniego mostu uaza.
jakie jest sprzęgło w przystawce przedniego napedu/


most uaza jest przewidziany na dość duże obciążenia , miałem uaza kiedyś i nie takie rzeczy znosił ten most , ale ten w traktorku jest podparty na całej długości osi ciągnika , na jednym zdjęciu widać wycięcie w osi na most .
wczoraj próbowaliśmy konkretnie obciążyć ten most więc , zaparliśmy turem o bele kiszonki które przymarzły i pchaliśmy aż do momentu zepchnięcia kilku belek do "kupy " , przy włączonych 4 napędach spokojnie pchał po ziemi dwie bele aż do czasu zatrzymania ich o pozostałe wtedy zarówno przednie jak i tylne koła zaczynały się kręcić w miejscu ze względu na duże obciążenie i poślizg ( był mróz ). więc jak widać wytrzymuje spokojnie obciążenie traktorku , natomiast jeśli by koła miały dużo większą średnicę , prawdopodobnie ukręci się półoś albo coś rozwali się w skrzyni , jak pisałem wcześniej ja mam 16 " ale 18 " też wytrzyma . O wyrwanie zębów kół zębatych nie martwię się ponieważ jak pisałem wcześniej są to oryginalne koła ursusa . napę przedni nie posiada sprzęgła, ponieważ nie miałoby to najmniejszego sensu , wtedy kiedy potrzeba by byłó pomocy przodu , sprzęgło by puszczało . I jeszcze jedna ważna rzecz . po teście 4x4 spróbowałem przepchnąć bele na tylnej osi , i okazało się że miał problem ponieważ przednia oś uciekała na boki i o drugiej beli nie było mowy .

#435 Share Ursusc385

Ursusc385

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2647 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazury Mrągowo

Napisany 05 marzec 2011 - 15:16

Przedni napęd do C-360 [połączone]

Wszystko zależy jak się robi ja mam przedni napęd w ostrówku dorabiany oczywiście i co chwila mam z nim problemy ,



Od czego masz ten napęd ?

#436 Share Andrzej24871

Andrzej24871

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 846 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pisać na PW

Napisany 06 marzec 2011 - 19:43

Przedni napęd do C-360 [połączone]

Od czego masz ten napęd ?

Dyfer od robura i zwrotnice od stara .
O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

#437 Share janusz72

janusz72

    Nowicjusz

  • Validating
  • Pip
  • 29 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 marzec 2011 - 20:11

Przedni napęd do C-360 [połączone] Odnośnie średnicy koła przedniego to mi sie wydaje , że srednica 940 mm jakie ma koło 8.3 R 20 (standartowa opona przy zetorach 3045 i 3545) nie spowoduje ukrecenia półośki uaza . Pan założył opone 7.5 r 16 zyli wysokość 805 mm to tylko o 16 procent mniejsza .
Tak poza tym w klubach samochodów terenowych 4x4 montują opony prawie metrowe z szerokim laczem tam dopiero są obciążenia skrecajace.
W ogóle c 360 ma przód obciażony bez tura około 1100 kg to na jedno koło przypada po 550 kg , biorac pod uwagę że napedu nie używa sie na szosie tylko w polu a najwieksza przyczepność (współczynnik tarcia to 0,8) to maksymalny moment jaki bedzie na półoś z koła to 550kg x 0,8 x ( połowa srednicy koła )0,47m = 206,8 kgm czyli w przybliżeniu około 2000 Nm .
Dla takiego momenu półośka w najcieńszym miejscu mogła by mieć 24 mm zapewne ma dużo wiecej pewnie koło 34 mm co daje wytrzymałośc na moment prawie 2.5 raza większą ( katalogowo np półośki Seata dla 25 mm mają nosnośc katalogową 2500Nm )
Nowe półośki z przegubami kulowymi uaza spokojnie wytrzymają 5000 Nm ( oczywiście szybciej sie wyrobią bieżnie pod kulami ale sie nie ukręcą .
Trzeba pamietać o tym że zakładając stary przód od uaza trzeba się liczyć ztym że on już ma półośki zmeczone ( tak 150 tys km przebiegu swoje robi)
Nowe półośki w przodku UAZA do C 360 napewno szybko sie nie zużyją bo ilość cykli napewno bedzie mniejsza i zużycie zmęczeniowe im nie grozi.


W kwesti sprzegła do przystawki to chodziło mi o szprzęgło kłowe łączoce koło zębate z wałkiem tak jak w orginalnej przystawce zetora ( niektórzy wykorzystują sprzegło kłowe blokady C 330 )

Dyfer od robura i zwrotnice od stara .


No w ostrówku kiedy przód ma sam z łychą przawie 2 tony plus ładunek w łyżce tona to wtedy most robura i zwrotnice stara wytrzymuja ale jaki duży moment jest na wał przy przystawce co najmnie 3 razy wiekszy i dlatego te kłopoty z kołami zebatymi,

#438 Share przemo318

przemo318

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 14 postów

Napisany 16 marzec 2011 - 23:15

Przedni napęd do C-360 [połączone] a nie lepiej sprzedać taką 60 dołożyć trochę i kupić jakiegoś zetora 4x4 jak juz ktoś tak bardzo chce ten napęd i przynajmniej wszystko w orginalne jest

#439 Share Buszmen11

Buszmen11

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ESI
  • Zainteresowania:motoryzacja, wędkarstwo, kobitki:)

Napisany 19 marzec 2011 - 22:57

Przedni napęd do C-360 [połączone] niech się ktoś obeznany w temacie wypowie czy dobrze rozumuję: przełożenie całkowie ciągnika=przełożenie przekładni głównej x przełożenie zwolnic? przełożenie całkowite przedniego napędu= przełożenie całkowie x iloraz średnic kół przedniego do tylniego? przełożenie przystawki= przełożenie całkowite przodka/przełożenie przedniego mostu? mam rację?

prosiłbym o odpowiedź albo tutaj albo na PW

Edytowany przez Buszmen11, 19 marzec 2011 - 22:59.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Przedni napęd do C-360 [połączone] Dzisiaj, 23:08
  •  

#440 Share Piotreksdc

Piotreksdc

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:mechanika (wszechstronnie), rolnictwo

Napisany 20 marzec 2011 - 16:22

Przedni napęd do C-360 [połączone] c 360 w oryginale z przednim napędem były wyeksportowane do Włoch i miały nazwę URSUS C360 DT

Podobne tematy