sidkoz

Przedni napęd do C-360 [połączone]

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Jan556    0

Sam sobie dorobilem przedni naped do cągnika Zetor 5320, i jestem zadowolony z efektow,  Jesli ktos mialby jakies pytania chetnie udziele wskazowek.

W razie pytań podaje nr tel 667249041

Niektorzy pisza ze nie mozna tego zrobic a ja mam inne zdanie, jesli sie to dobrze zrobi to wszysto dziala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek225    0

18Witam wszystkich poszukuje pana do obliczenia mi przystawki do c360 zrobiłem przedni napęd od rand Rover Discovery i nie mogę nigdzie dostać myślałem że tu na forum mi ktoś pomoże tryby obliczyć dobrać do mojego napędu przód jest na kółkach 18...280/70 wysokości 80 cm a tył opony 16.9/28 wysokości 142  c360 jest z84 r mam dużą prośbę o pomoc zrealizować mój wynalazek 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek1992    145

w zwolnicy jakie jest przełożenie tz ile jest zębów na tym dużym trybie ?


Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek225    0

Bartek nie wiem jak najszybciej się dostać do środka bez komplikacji większych bo teraz roboty dużo jak najszybciej to obliczyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek1992    145

na szybko to mozna tylko popsuć, zrób to na spokojnie po robocie


Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Z zakupem kół mogłeś się powstrzymać. W dobraniu przełożeń przystawki nie ma zbyt wiele możliwości, często dobiera się rozmiarem kół.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrseN    0

Witam, szukam kogoś kto byłby w stanie wykonać przystawkę do napędu na trzech kołach zębatych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

Bo jak miałem most od stara to też mi wychodziło na trzech kołach zębatych, ale wymieniłem wkład na inny i udało się zrobić na dwóch kołach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarek1893    7

Myślę że można by spróbować. Tylko czy warto?

Ja też mam pytanie, może trochę nie typowe. Mam napęd razem ze wspornikiem i kołami 24" od MF. Czy mógłbym zastosować go w C-360-3P? Myślałem też o montażu z tyłu kół 16.9 34" od Zetora 7711 - żeby to równo stało i lepiej wyglądało. Czy da się to zgrać "samą" przystawka, odpowiednim trybem, czy trzeba by dodatkowo kombinować z rozmiarem opon?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ruktaf    0

Dawno mnie tu nie było. Ale odnośnie przystawki do mostu L-rovera na kolach 16 idzie ją zrobić z kół zębatych z skrzyni c 360. Trzeba zrobić koło dwu stopniowe koło pośrednie i jeszcze jedno co pracuje z pośrednim. Jeżeli się nie obraca mostu to potrzeba 4 koła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.04.2022 o 03:01, Jarek1893 napisał:

Myślę że można by spróbować. Tylko czy warto?

Ja też mam pytanie, może trochę nie typowe. Mam napęd razem ze wspornikiem i kołami 24" od MF. Czy mógłbym zastosować go w C-360-3P? Myślałem też o montażu z tyłu kół 16.9 34" od Zetora 7711 - żeby to równo stało i lepiej wyglądało. Czy da się to zgrać "samą" przystawka, odpowiednim trybem, czy trzeba by dodatkowo kombinować z rozmiarem opon?

zalezy jaki mf bo kazda seria miala troche inne mocowania wspornika tzn nowszy model moze nie pasowac do silnika 3p bo bodajrze oni tych silnikow juz nie produkuja w swojej gamie od ponad 20 lat a i 4p sie zmienial juz seria 6sta z 4 garow wyciskala prawie 120kucy a kilka lat starsza 5ta nie mogla 100 przekroczyc kolejna sprawa to jakie ona ma przelozenia w srodku juz pomijam watek opon najlepiej zetorowski zestaw bo to wspolgra z skrzynia i zwolnicami zadne wynalazki samochodowe bo nie przejdzie badan technicznych na SKP a jak piesek kutwa to laweta i na parking

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez karolas123
      co sadzice o zało0żeniu turbosprężarki do 3p podobno to daje około 10 koni mocy wiecej jak sadzicie czy taka modyfikacja jest opłacalna???
      c60 3p

      :wacko:
    • Przez URSUS52
      Na samym wstępie chciałbym uprzedzić komentarze typu "kup zetora bądź inny zachodni ciągnik" darujcie sobie... 
      Mianowicie szykuje mi się grubszy remont c360 3p i przy okazji remontu zamierzam poprawić to i owo a z racji tego, że ciągnik będzie pracował z turem przydałby się szybszy wsteczny jak np w Zetorze 7211. Przerabiał już ktoś ten temat w c360? 
    • Przez jedrus2020
      Witam słyszałem kiedyś o przeróbce załączania wałka i pompy hydrauliki polegającej na tym, że na pierwszej pozycji chodziła pompa wraz z wałkiem a na 3 sama pompa. Było to zrobione kosztem obrotów zależnych (przez skrzynie). Jak to zrobić?
    • Przez Detrio
      Witam!
      Jestem zainteresowany kupnem napędu przedniego oraz turbo do mojej c360 ,ale czy to wg opłacalne ?
      Ile ma mocy po takiej modernizacji ?  Ile da rade pociągnąć ?
      Znajomi mi mówią ,że daje to niezłego kopa ,ale chce wiedzieć dokładnie i konkretnie na ten temat.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj