sidkoz

Przedni napęd do C-360 [połączone]

Polecane posty

piciaj    31

no to boczek" kolego maxers@ troche Cie zrobił w lewo eh, mieszkam pare kilometrów od niego, czasem ma dobre części, czasem... . I nie jest to gniezno choć tak jest na aukcjach jest podpisane bo tam mieszka ale gębarzewo 8kilometrów od gniezna, za to jego brat to już troche bardziej porządna firma z tego co wiem z otoczenia, sam wybieram sie do niego po atak i mechanizm różnicowy i blokade zetorowską do swojej 4011, a z pomysłu zakładania do niej przedniego napędu zrezygnowałem w maju gdy kupiłem ciągnik z przednim napędem i turem za 17 tys, i stwierdzam sam po sobie że co oryginalny ciągnik z napędem to oryginalny. pozdrawiam


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kiler1982    2

ktos wie jakie przełożenie jest pomiedzy kolem zebatym wspolpracujacym z przystawka a tylnim kolem(stosunek obrotow tylniego kola do tego kola zebatego w skrzyni)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

no to boczek" kolego maxers@ troche Cie zrobił w lewo eh, mieszkam pare kilometrów od niego, czasem ma dobre części, czasem... . I nie jest to gniezno choć tak jest na aukcjach jest podpisane bo tam mieszka ale gębarzewo 8kilometrów od gniezna, za to jego brat to już troche bardziej porządna firma z tego co wiem z otoczenia, sam wybieram sie do niego po atak i mechanizm różnicowy i blokade zetorowską do swojej 4011, a z pomysłu zakładania do niej przedniego napędu zrezygnowałem w maju gdy kupiłem ciągnik z przednim napędem i turem za 17 tys, i stwierdzam sam po sobie że co oryginalny ciągnik z napędem to oryginalny. pozdrawiam

I tak wiadomo o kogo chodzi .w tamych okolicach kogo bby nie zapytac to wszyscy jego znaja iz zajmuje sie handlem papajkowym ,dawne koszary wojskowe.

Akurat moze zle to pisze gdyż ten most wział znajomy ,mielismy wtedy brac 2 szt dla niego i dla mnie (niestety ,albo i stety drugi most lezał niekompletny jeszcze ,gosc mówił ze nie moze złozyc bo czeka na dostawe czesci,przeciez nie kupi nowych bo jemu to nie opyla sie przeciez ,wiec ulepił z byle czego aby tylko byla sztuka )

Gdyby to był w pełni mój towar(zakupiony) napewno tak bym tego nie zostawił ,zreszta tłumaczyłem mu to ale on nie chciał sie dochodzic,wiec mnie tym bardziej rybka,ale mówie jak było i jak został ożeniony z tym napedem .

Tez jestem zdania ze jesli miałbym brac w takim stanie i za takie pieniadze to lepiej młodzic własnej roboty(na moscie uaza,honkera,robura itp) niż płacic tyle kasy za cos w co bedzie trzeba jeszcze remontowac i głowic sie ,bo naprawde to dostep do czesci nie zaciekawy(wiadomo wszystko mozna dostac ale za jakie pieniadze)

Edytowano przez maxers

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    42

Panowie jaka ilość zębów wychodzi przy kołach przednich 7.5 18" a tylnich standardowych? Most miałby być od uaza przełozenia 8 41. zwolnice standard c 360, słyszałem żę tryb 51z, prawda to? Jeszcze małe pytanie jest ktoś z podkarpacia co ma założony przód?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

Panowie jaka ilość zębów wychodzi przy kołach przednich 7.5 18" a tylnich standardowych? Most miałby być od uaza przełozenia 8 41. zwolnice standard c 360, słyszałem żę tryb 51z, prawda to? Jeszcze małe pytanie jest ktoś z podkarpacia co ma założony przód?

Kolega który na YT o nicku 11bobber pisze ze zakładał taki zestawik do c360 na przystawce 49z i oponach 16-7,50,wiec mozliwe ze na 18-7.50 bedzie tryb troszke wiekszy(51z)

http://www.youtube.com/watch?v=p7Nq2vENnmU

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    42

dzięki za zainteresowanie tematem, on ma szybsze przełożenia zwolnic, inne przełożenia mostu, oraz koła 20" z przodu :) , z tego co wyczytałem w jego odpowiedziach to niby 51z ale nie jestem pewien

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

dzięki za zainteresowanie tematem, on ma szybsze przełożenia zwolnic, inne przełożenia mostu, oraz koła 20" z przodu :) , z tego co wyczytałem w jego odpowiedziach to niby 51z ale nie jestem pewien

Ja cie rozumiem doskonale ,równiez chciałem przytoczyc jego wypowiedz .(gdzie wypowiadał sie na temat montazu w c360)

A ta na filmiku to raczej 40tka jest bo jak juz wpomniałęs jest szybsza dlatego tez musiał dac 20tki ,po za tym widac ze blok rowniez od 40tki latwo rozpoznac po filtrach oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    42

Ja cie rozumiem doskonale ,równiez chciałem przytoczyc jego wypowiedz .(gdzie wypowiadał sie na temat montazu w c360)

A ta na filmiku to raczej 40tka jest bo jak juz wpomniałęs jest szybsza dlatego tez musiał dac 20tki ,po za tym widac ze blok rowniez od 40tki latwo rozpoznac po filtrach oleju.

 

Faktycznie pisze na 3 stronie komentarzy, że 51z do takich kół, zastanawia mnie jeszcze czy aby nie za szybko będą krzyżaki iść pod takim kątem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

Faktycznie pisze na 3 stronie komentarzy, że 51z do takich kół, zastanawia mnie jeszcze czy aby nie za szybko będą krzyżaki iść pod takim kątem...

Ja równiez bede decydował sie młodzic na moscie od uaza i na 18tkach problem tylko tkwi z przystawka ,nigdzie nie moge dosc.

Bo oryginalny kompletny zestawic od zetora 55...-57.. to dziekuje (6tys jak dla mnie za drogo i przygod pózniejszych nie szukam)

Oczywscie panowie handlarze z Przasnysza jak i Gniezna bardzo zachwalaja ze te zestawy bardzo dobrze sie sprzedaja ,jak pytałem czy maja same przystawki na sprzedaz (pewnie chodzi o to ze nie sprzedaja oddziele bo reszta byłaby praktycznie bezuzyteczna a tym samym cena szla w doł,oczywiscie oficjalnie nikt z nich do tego nie przyzna sie z wiadomych powodów) :D

 

http://www.youtube.com/watch?v=Nkad5r-Pw8U&feature=related

Tego kolege musimy pomeczyc zeby poswiecił sie dla naszego dobra i policzył ile jego przystawka ma trybów (o ile równiez posiada zetorowska) :)

Edytowano przez maxers

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    42

Ja myśle że jeśli przystawka ma 51z to podejmę się jej zrobienia, tryb znalazłem za 250zl, sprzegło na ten tryb za 93 i wałek na którym miałoby to chodzic za 193zl, kwestia zrobienia obudowy, łożysk, simeringów, dzwigni załączania a przód myśle kupić gotowy z ryk, wg mnie bawienie się z przodem na własną rękę nie wyjdzie dużo taniej jak zakup od tego rzemieślnika.

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    42

faktycznie masz rację , wolałbym dać 600zł za ten korpus niż bawić sie w dorabianie, a przecież jeszcze oszedł by tokarz i znając życi pojawiłyby się problemy jakies... masz zamiar w zimie zabrać sie za ten napęd? ale zauważyłem że najprawdopodobniej obudowa nie podejdzie do zebatki 51z, trzeba by to było sprawdzic...

jednak obudowa nie ma znaczenia...

Edytowano przez kundys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

faktycznie masz rację , wolałbym dać 600zł za ten korpus niż bawić sie w dorabianie, a przecież jeszcze oszedł by tokarz i znając życi pojawiłyby się problemy jakies... masz zamiar w zimie zabrać sie za ten napęd? ale zauważyłem że najprawdopodobniej obudowa nie podejdzie do zebatki 51z, trzeba by to było sprawdzic...

jednak obudowa nie ma znaczenia...

 

Równiez mi wydaje sie ze chyba bedzie szkoda zabawy ,jesli miałby byc robione na oryginalnym trybie oraz wałku od przystawki zetora,to własnie juz kupic ja i założyc na niej.

Ja własnie poluje na cała ,ale naprawde ciezko jest znalezc kompletna uzywke od zetora,w ostatecznosci bedzie trzeba dorwac gdzies katalog i popytac o wszystkie jej elementy(w sensie koszt)

Szkoda ze nie sprzedaja kompletnych przystawek ,tylko czesci do nich (o głupiego krzyzaka polosi nie było mowy kazdy sprzedaje kompletna połos z przystawkami jest juz inaczej :D )

Edytowano przez maxers

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    42

katalog masz na necie w instrukcje. tam patrzyłem to bez lozysz i uszczelniaczy wyniosło 1300zl, więc wątpie aby lepiej było kupić używaną przystawke...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

katalog masz na necie w instrukcje. tam patrzyłem to bez lozysz i uszczelniaczy wyniosło 1300zl, więc wątpie aby lepiej było kupić używaną przystawke...

Rzeczywiscie nie ma sensu bawic sie w uzywki bowiem kosztuja ok 2tys , tak samo od pana z Ryków za ta jego roboty .

A mógłbys podac namiar gdzie mozna w tej cenie wszystko kupic ,bowiem byłbym zainteresowany i mogłbys podrzucic link z instukcja od tegoz zetora bo nie moge znalezc.

Edytowano przez maxers

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

nie wiem czy mozna tak linki dawac ale mam nadzieje że tak

od tego z rykwziąłbym gotowy przód...

Dzieki za linki a co do mostu to ile ceni w Rykach za kompletny na kolach 18-7,50

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    42

nie wiem ile na kolach ale most odpowiednio przygotowany pod oryginalne kola z c360 chyba 2300 bo za przystawke 2000, ostatnio bylo na alledrogo, opony petlasa 7.5 18 kosztuja 365 w techrolu, masz zamiar teraz robić ten napęd?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

nie wiem ile na kolach ale most odpowiednio przygotowany pod oryginalne kola z c360 chyba 2300 bo za przystawke 2000, ostatnio bylo na alledrogo, opony petlasa 7.5 18 kosztuja 365 w techrolu, masz zamiar teraz robić ten napęd?

W sumie przystawke mozna by było teraz skompletowac ,tym badziej ze mam tryb 51z wiec juz 200zł do przodu

Co do mostku hmm most ok 500,kola 700,os plaska ze sworzniem ok 200 troche kurszcza ze złomu aby zrobic na zasadzie tamtego kolegi który miał w 4011 na 20tkach na YT, i 200 na ewentualne wydatki wiec daje ok 1600zł

Najpierw skupiłbym sie na przystawce :) W sumie jak bys ty równiez myslał działać coś ,to mozna zagadac zeby jakis rabacik dali w sklepie :)

Edytowano przez maxers

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    42

a skrócenie mostu? ile i gdzie? czy samemu da rade, jeśli tak to jak? ja teraz raczej oodpadam może na jesien szybciej nie ma szans.

jeszcze wał zapomniałeś doliczyć do kosztów

Edytowano przez kundys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

a skrócenie mostu? ile i gdzie? czy samemu da rade, jeśli tak to jak? ja teraz raczej oodpadam może na jesien szybciej nie ma szans.

jeszcze wał zapomniałeś doliczyć do kosztów

A jaki ma rozstaw osi uaz ? wydaje mi sie ze chyba bedzie podobnie ,wal to od byle czego (zuk,nysa itp zalezy co sie trafi na zlomie)

Ciekawe jaki tryb by musiał byc pod ten most http://allegro.pl/pr...2785161340.html (rozwazajac go nawet pod 4011 czyli szybsza )

Edytowano przez maxers

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    42

ursus 1350mm, a uaz 1440 z tego co pisza na necie, jeszcze kombinacje z mocowaniem drążka, trzeba by było jakies nakładki nafelgi zrobic o tym samym rozstawie śrub co uaz, link nie wchodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

ursus 1350mm, a uaz 1440 z tego co pisza na necie, jeszcze kombinacje z mocowaniem drążka, trzeba by było jakies nakładki nafelgi zrobic o tym samym rozstawie śrub co uaz, link nie wchodzi

 

poprawny link http://allegro.pl/przedni-naped-ursus-c-360-i2785161340.html

a co do rozstawu to tył i tak szerszy wiec te ok 10cm nie powinny chyba robic roznicy (po 5cm na strone)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    142

Panowie,a testował ktoś jakby dać na przodzie koła 10.0/75-15.3? Lepiej by to wyglądało z przodkiem a zarazem i przyczepność większa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladyslaw1    40

Ja panowie dam wam dobrą radę, jak nie jesteście pewni jakie jest wam potrzebne koło w przystawkę, to najlepiej jak wytniecie sobie z sklejki takie np. na 51 zębów i wtedy je popróbowac, by w razie problemów nie wykładać większej kasy. Jak bedą się zgadzały przełożenia i pokonywana droga obu kół to wtedy można już kupować koło zębate i zakładać przodek. :)

Edytowano przez wladyslaw1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez karolas123
      co sadzice o zało0żeniu turbosprężarki do 3p podobno to daje około 10 koni mocy wiecej jak sadzicie czy taka modyfikacja jest opłacalna???
      c60 3p

      :wacko:
    • Przez URSUS52
      Na samym wstępie chciałbym uprzedzić komentarze typu "kup zetora bądź inny zachodni ciągnik" darujcie sobie... 
      Mianowicie szykuje mi się grubszy remont c360 3p i przy okazji remontu zamierzam poprawić to i owo a z racji tego, że ciągnik będzie pracował z turem przydałby się szybszy wsteczny jak np w Zetorze 7211. Przerabiał już ktoś ten temat w c360? 
    • Przez jedrus2020
      Witam słyszałem kiedyś o przeróbce załączania wałka i pompy hydrauliki polegającej na tym, że na pierwszej pozycji chodziła pompa wraz z wałkiem a na 3 sama pompa. Było to zrobione kosztem obrotów zależnych (przez skrzynie). Jak to zrobić?
    • Przez Detrio
      Witam!
      Jestem zainteresowany kupnem napędu przedniego oraz turbo do mojej c360 ,ale czy to wg opłacalne ?
      Ile ma mocy po takiej modernizacji ?  Ile da rade pociągnąć ?
      Znajomi mi mówią ,że daje to niezłego kopa ,ale chce wiedzieć dokładnie i konkretnie na ten temat.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj