Polecane posty

jahooo    9231

bez rozbierania nie da rady ?

Tak oglądam ten mechanizm i wychodzi mi, że u  mnie odsunęło się minimalnie na zewnątrz koło zewnętrzne. Spowodowało to, że pas zrobił się na tym kole luźniejszy i jednocześnie zmalała siła działająca na sprężynę , co spowodowało  zaciśnięcie delikatne koła po stronie wewnętrznej. Trzeba będzie to chyba rozebrać i zrobić tak, jak ma być.

Edytowano przez jahooo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Siemanr1    23

Te pierwsze koło jest niezależne od pozostałych-moze poprostu wystarczy je dobić i zblokować klinem.najlepiej zdjąć pasy i będzie jasne.

U mnie pękł stożek na którym jest osadzone łożysko bębna i zluźnił się klin na kole od strony bębna co było przyczyną że pas na pierwszym kole był luźny.a tak wygląda po zdjęciu pierwszego koła

1528897495991.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nicik83    0
Witam potrzebuję pomocy,jak wyciągnąć klepisko .Z tyłu wyciągnąłem wytrząsacze , odkręciłem 4 śruby trzymające klepisko, został mi tylko kłosownik .Jak go wypiąć by wyszło klepisko.Z góry dzięki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9231

U mnie jest odwrotnie, pas jest luźny na pierwszym kole od zewnątrz.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wyrebski1    103

czy ktoś wymieniał sam elektromagnes w mercatorze silnik perkins 6 ? Nie wiem gdzie szukać, a po numerach nie mogę się doszukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawelek998    23

Ja wymieniałem tylko przy silniku perkins 4 to kupiłem w sklepie motoryzacyjnym po numerze oryginału mi znaleźli

Edytowano przez Pawelek998

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ovi    211
Co może być nie tak z filtrem powietrza silnik mercedesa, przy koszeniu jęczmienia szybko zabija mi to siano w filtrze powietrza że potrafi zdusić silnik nawet 2 razy na hektar?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    19709

miałem tak w zeszłym sezonie ale silnik perkins

wymieniłem środek i potem znowu to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nicik83    0
Witam jak powinno być ustawione sprzęgło na podajniku pochyłym ( ile należy wykręcić te cztery śrbubki ze spręzynkami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    268

@wyrebski1 do silnika 4.270 zakładałem cały rozrusznik r11 od c360 i pasuje p&p, nie wiem jak do 6.354

Koledzy mógłby ktoś wrzucić zdjęcie jak idzie pas do sieczkarni? Albo mi czegoś brakuje albo mam za długi pas. Zmieniałem pas od kół ażurowych do tego pośredniego koła co jest jedno mniejsze , drugie co do sieczkarni większe. Tu jest ok. Dalej ten długi pas i on jest za długi i to sporo. Zdjęcie tego długiego pasa

IMG_20180708_083520_1.jpg

Edytowano przez Buszmen11

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Siemanr1    23

Pas jest założony na ten napinacz z góry ,idzie na sieczkarnię i wraca przez napinacz także góra tylko że pas trzeba już skręcić o 180° .  Ps.rozrusznik od c360 pasuje ale nie będzie chodził bo koła zębate są proste przy rozruszniku a muszą być lekko skosne-sasiad rok temu ten temat przerabiał

Screenshot_2018-07-08-10-11-22.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9231

Orginalny pas ma długość 6059 i na powrocie musi być odwrócony o 180 stopni na kółko, są dwa jedno na pas wchodzący a drugie na wracający. Ten cały mechanizm ma u góry śrubę napinająca. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    268

Dzięki koledzy. Źle ułożyłem na napinaczu. Wszystko pasuje. Pas ma 6590 długości. Dzięki. 

Co do rozrusznika to jak pisałem w 4.270 pasuje i chodzi. A w 6 może być jak mówisz że zęby są inne

Tak to wygląda w 4 

IMG_20180708_120457_1.jpg

Edytowano przez Buszmen11

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868
2 godziny temu, Siemanr1 napisał:

Pas jest założony na ten napinacz z góry ,idzie na sieczkarnię i wraca przez napinacz także góra tylko że pas trzeba już skręcić o 180° .  Ps.rozrusznik od c360 pasuje ale nie będzie chodził bo koła zębate są proste przy rozruszniku a muszą być lekko skosne-sasiad rok temu ten temat przerabiał

 

 Gdzie Ty masz skośne zęby?? Napewno nie na zębniku i wieńcu, może kombinował coś ze sprzęgłełkiem od bizona, tam są inne zęby- grube.

 u mnie w 6.354 jest rozrusznik szybkoobrotowy montowany od 385 i wszystko pasuje jak powinno,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Siemanr1    23
7 godzin temu, Pigmei napisał:

 Gdzie Ty masz skośne zęby?? Napewno nie na zębniku i wieńcu, może kombinował coś ze sprzęgłełkiem od bizona, tam są inne zęby- grube.

 u mnie w 6.354 jest rozrusznik szybkoobrotowy montowany od 385 i wszystko pasuje jak powinno,

Silnik Perkins 6 cylindrowy- planetarny założył to odpalił ale kręcił cały czas a na zwykłym nawet nie chciał zakręcić blokował-obydwa nowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868
15 minut temu, Siemanr1 napisał:

Silnik Perkins 6 cylindrowy- planetarny założył to odpalił ale kręcił cały czas a na zwykłym nawet nie chciał zakręcić blokował-obydwa nowe

Coś wierzyć nie chcę, ale co mi tam;)

Klepisko w Mercatorach ustawiamy dźwignią pod siedzeniem, tam są oczka i skala

Edytowano przez Pigmei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Siemanr1    23

Też sąsiad nie wierzył puki nie sprawdził-w tym roku naprawił oryginalny i cyka jak należy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
galan99    7577
2 godziny temu, Pigmei napisał:

Coś wierzyć nie chcę, ale co mi tam;)

Klepisko w Mercatorach ustawiamy dźwignią pod siedzeniem, tam są oczka i skala

Oczka i skala ok tylko na jakiej macie ustawione skali 6 czy 7 .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lexiflexi    20

Witam. Jaka powinna być minimalna szerokość pasa jezdnego mercatorze 60 ? Padło mi słoneczko w zeszłym sezonie i wymieniłem je jednak kolo zaczęło się grzać jak długo chodzi na maksymalnie naciagnietym pasie . Wcześniej nie pamietam jak było ... gościo w sklepie mówił ze pas jezdny może być do wymiany . Jednak jak zobaczyłem na necie pasy gatesa to mają szerokośc 51mm natomiast mój pas ma 47 mm 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez bugi
      Witam
      Strzasznie ciężko w mojej trzydziestce chodzi sprzęgło, słyszałem że nie tylko u mnie, ale słyszałem też że da się coś z tym zrobić ale nie słyszałem co i właśnie dlatego chcę coś z tym zrobić da się? Jak tak to co?
    • Przez Adek123rolnik
      Witam forumowicze, bardzo prosze o porade... mam wyciek w Reni-cieknie na laczeniu skrzyni I sprzegla (zalaczam zdjecie, oznaczone rozowa strzalka) myslalem ze poszedl uszczelniacz na walku sprzegla ale najciekawsze jest to ze nic nie kapie z "zawleczek" ktore sa zaraz pod sprzeglem... po popuszczeniu dekielka oznaczonego zielona strzalka wyciekal olej (zeszlo 20l I lecialo dalej) mysle ze tam oleju nie powinno byc bo nad tym dekielkiem jest dojscie do docisku sprzegla, jesli sie myle to mnie poprawcie... dodam ze cala akcja z wyciekiem na laczeniu skrzyni I sprzegla zaczela sie od wyniany oleju w skrzyni (starego bylo 35l wlalem swiezy 58l)

      jutro wyjade w pole sprawdzic czy ze sprzeglem wszystko ok a puki co prosze o jakies porady...

      Dlaczego cieknie olej (rozowa strzalka)?
      Co jest za dekielkiem (zielona strzalka)?
    • Przez byczek1999
      Witam
      mam pytanie mam na oku ciągnik ford 6610 i chciałbym poznac jakie są opinie o tym ciagniku 
      Jeszcze jest jedna sprawa otóż ma cos chyba ze sprzeglem poniewaz bierze raptownie przy samym końcu.czy duzo by wyniosla naprawa? I czy ciągnik by sie dobrze sprawowal w pracy z turem ?
      Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam
    • Przez antonio8
      Mam problem ze sprzeglem w lamborghini lampo. Jest to sprzeglo dwustopniowe i drugi stopien (wom) jest rozlaczany za pomoca dzwigni. I wlasnie problem jest ze sprzeglem od wom, a mianowicie nie mozna do konca wylaczyc walka za pomoca dzwigni(walek sie kreci po zaciagnieciu dzwigni i niby mozna zatrzymac reka ale bardzo trudno. Calkowite zatrzymanie wom nastepuje po wcisnieciu sprzegla jezdnego  ). Sprzeglo zostalo wymienione na nowe razem z dociskiem ale problem pojawial sie tez przed wymiana sprzegla. Regulowane bylo sprzeglo zgodnie z wytycznymi jak rowniez i linka od dzwigni sprzegla.
    • Przez zieliniakk
      Witam, 
      Mam problem polegający na tym że rozsypał mi się całkiem wariator jezdny w moim Claasie Consulu. Chcę teraz go wymienić na używany a w internecie mało jest consulow, teraz zastanawia mnie jedno czy czesci z Mercatora, Corsara pasuja do Consula? (regeneracja nie wchodzi w gre, bo juz to było robione i znowu się rozsypał)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj