elektrotech

Twój zawód wyuczony

Polecane posty

elektrotech    6

Jest już temat -gdzie sie uczycie...wiec założe podobny jaki zawód macie :rolleyes: a pomimo to pracujecie na Roli

 

zacznę od siebie

 

Mój zawód Technik Elektronik-Informatyk pracuje juz ponad 21 lat w TPSA usługi szerokopasmowe -infolinia techniczna a pomimo to prowadzę gospodarstwo rolne :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan2130    17

Witam. Ja jestem technik mechanizacji rolnictwa i zacząłem studia ale się nie powiodło. Mam 21 lat i jestem młodym farmerem.


Kto nie inwestuje ginie!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas    75

ja skończyłem szkołę samochodową i od tamtego czasu mam awersję do jakichkolwiek napraw samochodu.wogóle straciłem zainteresowanie samochodami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wodzu    5

ja jestem Technik Ochrony Środowiska :blink: może kiedyś mi się przyda :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafffffff    9

ja tez jestem Technik Mechanizacji Rolnictaw i ukonczylem studia i jestem tez nauczycielem wychowania fizycznego:0ale wybralem a raczej ciagle sie zastanawiam na zostanie na Roli .."ojcowizna" :rolleyes:)))))))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3867

a ja jestem informatykiem o specjalnosci inzynieria systemow informatycznych a specjalizowalem sie w sztucznej inteligencji - obecnie projektuje pralki a poza tym troszke bawie sie w uslugi sieciowe (sprzet i soft) oraz troszke w rolnictwo.

 

Pozdrawiam

YacentY


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315