Skocz do zawartości

Zdjęcie

Agroplus czy Agrofarm?


69 odpowiedzi na ten temat

#1 Share janusz14

janusz14

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 168 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolska

Napisany 29 kwiecień 2007 - 12:00

Agroplus czy Agrofarm? który z ciągników jest lepszy??? w jakim przdziale cenowym się mieszczą????

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Agroplus czy Agrofarm? Dzisiaj, 10:43
  •  

#2 Share timasz

timasz

    jakos to bedzie -czyli nadzwyczaj nieprecyzyjny plan hehe

  • Members
  • PipPipPip
  • 1482 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:warminsko mazurskie
  • Zainteresowania:Prawo, Historia, Architektura użytkowa, Technika rolnicza, Panny :) i wiele innych ciekawych rzeczy które mogą interesowaćtak młodego człowieka ;) hehe

Napisany 30 kwiecień 2007 - 09:17

Agroplus czy Agrofarm? to zalezy od tego do czego ma byc uzywany ten ciagnik

#3 Share krzysiu

krzysiu

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 643 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 kwiecień 2007 - 12:06

Agroplus czy Agrofarm? to zupełnie różne ciągniki już poruwnuje np; Agroplus 87 83KM 45X45, podnośnik 3600kg, 2950kg wagi i OVERBOST co daje przy pracy z wom i transporcie 95KM a Agrofarm 85 ma 82KM nie ma OVERBOST 20x20 lub 40x40 cięższy bo 3490kg mocniejszy podnośnik bo 6200kg i jeden zakres obrotów wom więcej znaczy 1000obr/min ECO, jako pomocniczy ciągniczek z dobrym wyposażeniem zwrotniejszy niższy wąższy i krótszy jest Agroplus 87 i kosztuje w pełnym wyposażeniu(naprawde bogatym) 140tys+VAT a Agrofarm 85 to do troche cięższych prac coś koło 128tys+VAT standardowe wyposażenie, nie ma wśród nich lepszego i gorszego w Agroplusie 87 jest silnik SDF o lepszej charakterystyce mocy i lepszej elektronicznej regulacji a w Agrofarmie jest silnik 2012 z fabryki w Niemczech DF taki jak w Fendt montują a jeszcze co do różnic to w Agroplusie napędy załancza się elektrochydraulicznie a w Agrofarmie mechanicznie. tu różnice są takie że zależy jakie prace będzie wykonywał ten sprzęt??? bo jak np. tak jak u mnie do zielonek i wóz paszowy to Agroplus jest najlepszy.

zapomniałbym Agroplusy są składane we Włoszech a Agrofarmy są składane w Niemczech.

#4 Share rafal3514

rafal3514

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska

Napisany 09 maj 2007 - 14:08

Agroplus czy Agrofarm? a może ktoś wie coś o ich spalaniu?

#5 Share krzysiu

krzysiu

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 643 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 czerwiec 2007 - 16:48

Agroplus czy Agrofarm? o spalaniu nie będe się wywodził jest oszczędny jeden i drugi w Agrofarmie masz silnik DF 2012 o poj. 4038 identyczny co jest w Fendt 308Ci a tam jest oszczędny czyli nnie ma obawy a w Agroplusie masz silnik SDF 4000cm3 także oszczędna jednostka troszeczke głośniejsza i bez takiej renomy ale parametry osiąga lepsze.

#6 Share młody17

młody17

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 427 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska

Napisany 10 czerwiec 2007 - 17:51

Agroplus czy Agrofarm? Sorki że tak nie w temaci, ale: Krzysiu prośba do Ciebie z mojej strony mógłbys zrobić kilka fotek swojego sprzętu na zewnątrz i w środku i wrzucić je do galerii ??? Z góry dzieki :D pozdrawiam

#7 Share 1014tojestto

1014tojestto

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 176 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Flantrowo 7

Napisany 10 czerwiec 2007 - 20:48

Agroplus czy Agrofarm? Ja bym polecił agroplusa :D

#8 Share johny

johny

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 444 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowsze
  • Zainteresowania:Rolnictwo itp.

Napisany 10 czerwiec 2007 - 21:17

Agroplus czy Agrofarm? A ja myśle że agrofarm jest dobry i jak bedzie przystępna cena to może go wezme :D

#9 Share AdrianFanDeutz

AdrianFanDeutz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice turku (Kowale Pańskie)

Napisany 15 wrzesień 2007 - 20:51

Agroplus czy Agrofarm? Ktory z tych ciagnikow bedzie lepszy mam ok 20ha mam c 360 i c 330 chcialbym kupic cos wiekszego ale nie wiem ktory wybrac i jakie sa ich ceny bylby to ciagnik do najciezszych prac w gospodarstwie chodz nie ma u mnie az takich ciezkich prac uzywal bym go do ubijania kiszonek na pryzmach...orania i chcialbym zeby ciagnol chociaz 4skibki bo widzialem ze 80tki takie ciagaja <_< prosze o pomoc i ceny modeli jak mozna

#10 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 16 wrzesień 2007 - 02:08

Agroplus czy Agrofarm?

Ktory z tych ciagnikow bedzie lepszy mam ok 20ha mam c 360 i c 330 chcialbym kupic cos wiekszego ale nie wiem ktory wybrac i jakie sa ich ceny bylby to ciagnik do najciezszych prac w gospodarstwie chodz nie ma u mnie az takich ciezkich prac uzywal bym go do ubijania kiszonek na pryzmach...orania i chcialbym zeby ciagnol chociaz 4skibki bo widzialem ze 80tki takie ciagaja <_< prosze o pomoc i ceny modeli jak mozna

Agroplus mimo że mniejszy zdaje sie być ciekawszy w kabinie. Agrofarm to numer większy ciągnik (do 100KM) i raczej wolałbym jego w wersji 85 niz Agroplusa o podobnej mocy jeśli to ma być główny ciągnik w gospodarstwie.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Agroplus czy Agrofarm? Dzisiaj, 10:43
  •  

#11 Share AdrianFanDeutz

AdrianFanDeutz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice turku (Kowale Pańskie)

Napisany 16 wrzesień 2007 - 08:06

Agroplus czy Agrofarm? a jaka jest cena agrofarm'a w wersji 85 z jaka agroplusa 85 ?

A tak z ciekawości maja one miejsce dla pasażera ?? <_<

#12 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 16 wrzesień 2007 - 10:19

Agroplus czy Agrofarm? W Agrofarmie nie ma miejsca dla pasażera, w Agroplusie nie jestem pewien ale chyba też nie. Co do ceny wiem tylko tyle że Agrofarm 100 w podstawowej wersjii kosztuje nieco ponad 150 tys.zł brutto.

#13 Share AdrianFanDeutz

AdrianFanDeutz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice turku (Kowale Pańskie)

Napisany 16 wrzesień 2007 - 12:12

Agroplus czy Agrofarm? z kat mogę wziasc cennik df szczegolnie chodzi mi o doklane ceny agrofarm i agroplus 85 chyba ze nie bedzie duzej roznicy w cenie miedzy agrofarm 100 a 85 <_< a agroplus ile kusztuje duza roznica w cenie jak myslice dalby rade 4skibkom 4*40 ??

#14 Share kris14

kris14

    Stary Kombinator

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 7069 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PWR

Napisany 16 wrzesień 2007 - 12:15

Agroplus czy Agrofarm? Co do Agrofarma podoba mi się że może być zasilany 100% biopaliwem (wg. normy B100) czyli jak by nie było jest to ciągnik na przyszłość...

#15 Share dominator150

dominator150

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 104 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 wrzesień 2007 - 12:24

Agroplus czy Agrofarm? ja ci proponuje agrofarma fajny sprzet moim zdaniem <_< ;)

#16 Share krzysiu

krzysiu

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 643 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 wrzesień 2007 - 12:29

Agroplus czy Agrofarm? a ja powiem, że taki temat już jest na forum i jest dużo odpowiedzi znaczy najpierw radzę przeglądać tematy a potem nowe jak nie ma zakładać pozdrowionka.

#17 Share Chota

Chota

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1049 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 17 wrzesień 2007 - 13:23

Agroplus czy Agrofarm?

Ktory z tych ciagnikow bedzie lepszy mam ok 20ha mam c 360 i c 330 chcialbym kupic cos wiekszego ale nie wiem ktory wybrac i jakie sa ich ceny bylby to ciagnik do najciezszych prac w gospodarstwie chodz nie ma u mnie az takich ciezkich prac uzywal bym go do ubijania kiszonek na pryzmach...orania i chcialbym zeby ciagnol chociaz 4skibki bo widzialem ze 80tki takie ciagaja <_< prosze o pomoc i ceny modeli jak mozna

ja bym sprzdał c330 i kupił agrofarma
URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

#18 Share Adik_ziel

Adik_ziel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2163 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódz(Olechów)
  • Zainteresowania:Rolnictwo i Motocross ;)

Napisany 17 wrzesień 2007 - 13:25

Agroplus czy Agrofarm?

ja bym sprzdał c330 i kupił agrofarma


też bym sprzedał c330 i kupił agrofarma <_<
«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

#19 Share AdrianFanDeutz

AdrianFanDeutz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice turku (Kowale Pańskie)

Napisany 17 wrzesień 2007 - 14:12

Agroplus czy Agrofarm? Jeszcze jedno pytanko <_< ile kosztuje tur do takiego ciągnika ?
a i ile ma udźwigu ok

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Agroplus czy Agrofarm? Dzisiaj, 10:43
  •  

#20 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 17 wrzesień 2007 - 14:34

Agroplus czy Agrofarm?

Jeszcze jedno pytanko <_< ile kosztuje tur do takiego ciągnika ?
a i ile ma udźwigu ok

Zależy jakiej firmy, o jakich parametrach i osprzęcie, bo wybór jest ogromny.


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy