Skocz do zawartości

Zdjęcie

Brak mocy


274 odpowiedzi na ten temat

#121 Share maniekcool

maniekcool

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 listopad 2013 - 14:59

Brak mocy katy wroclawskie od a4
spoko to pompe zawioze do roboty od czegos trzeba zaczac tyle ze w tyg bo jutro jade qq odstawic

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Brak mocy Dzisiaj, 19:17
  •  

#122 Share maniekcool

maniekcool

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 listopad 2013 - 16:55

Brak mocy filtr powietrza sprawdzony jest ok nawet jak sciagne rure od dolotu to to samo brak sily

#123 Share UrsusFan1222

UrsusFan1222

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 290 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj łodzkie
  • Zainteresowania:maszyny rolnicze,brunetki,muzyka klubowa

Napisany 13 listopad 2013 - 21:38

Brak mocy Ciągnik dostaje odpowiednią dawkę paliwa ? sprawdzałeś układ paliwowy ? Kiedyś jakiś paproch zablokował mi dopływ paliwa w tej cienkiej rurce która biegnie po dnie zbiornika. Ciągnik na pusto nie miał siły jechać. Radzę sprawdzić układ paliwowy, jak ktoś już wspomniał wyżej :)
Ps @ Tomek 73 trochę przesadziłeś z tym '' niekiedy 360 go minie.'' :lol:

Edytowany przez UrsusFan1222, 13 listopad 2013 - 21:40.

W życiu nie można mieć wszystkiego :)

#124 Share kaczmarek28

kaczmarek28

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 60 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 listopad 2013 - 22:00

Brak mocy kolego tak czytam i z kątów Wrocławskich jesteś :D Pamiętasz/kojarzysz jak tam u was ciężarówka co przewoziła zbiornik na cement o wiadukt zahaczyła?

#125 Share Stefano1

Stefano1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 360 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 listopad 2013 - 22:58

Brak mocy UrsusFan- mało zakaconych przez mechaniorów czwórek widziałeś :) Często nie idzie tym ruszyć na pusto z 4/II, ba nawet niektóre nie ruszą z 3/II, lub zdychają zamiast się zakopać po oś na 1/II, jak nie na niższych biegach... :) Ale tak to jest, jak "zapłon" ustawia się na ucho i oko pana Kazia, pompę wtryskową i wtryski robił w kurniku dziabnięty pan Henio przy pomocy jakiejś aparatury bimbrowniczej, a silnikiem niemal da się kręcić za pasek klinowy :) Także, taki egzemplarz to i konkretna sześćdziesiątczyna objedzie.

Nie chciałbym snuć pochopnych wniosków, ale 902, bohaterce tego tematu może po prostu dolegać ustawione na oko wyprzedzenie wtrysku (popularnie zwane zapłonem) , bo nawet na oko (zazwyczaj parę mm na kołnierzu pompy :) ) niewielka odchyłka od tego co przewidziała fabryka, powoduje w tych silnikach drastyczne spadki mocy. A jeszcze jak rozrząd jest źle złożony, to poprawne wyprzedzenie wtrysku znajduje się poza przewidzianą regulacją. Maniekcool, co Ty na to?

#126 Share maniekcool

maniekcool

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 listopad 2013 - 18:16

Brak mocy zgadzam sie a ktos pomoze w ustwieniu zaplonu???
chce tez sprawdzic cisnienie na sylindrach

Edytowany przez maniekcool, 15 listopad 2013 - 18:17.


#127 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7794 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 15 listopad 2013 - 21:52

Brak mocy Ja walczyłem z ustawieniem zapłonu dwa lata w 1224, i z tego co orientuję się to nie znam fachofców co mogą ustawić. Dużo mówią że ustawią a tak naprawdę tylko koła zmieniają i po robocie. Na tym polega ustawienie zapłonu, i tu nikt nic innego nie wymyśli.
Ja dopiero jak zmieniłem koło na wale to ciągnik zaczął normalnie chodzić. A nawet dorabiałem koło na wałku rozrządu i nic nie robiło się lepiej.
Mi tłumik paliło i szczelał. Nikt nie mógł tego wyregulować i zrobić.
Bo jak przestał szczelać to czułem że powinien inaczej chodzić i zawsze było coś nie tak. A wszyscy mówiłi że dobrze chodzi i nie wiedzą czego szukam.

Ale ja bym zaczął od sprawdzenia pompy, ale u dobrego pompiarza, nie u takiego co robota kosztuję 400 zł bo to kaszaniasz, same ustawienie kosztuję ponad 200zł, plus 400 częsci.
Ja pompy woże 75 km ode mnie,a do najbliższego nam z 15 km, ale dobrze robi, jak ustawi to ciagnik wymiata,
Pompa to jest 99% niedomagań, a tej 1% to jest reszta.

Edytowany przez tomek73, 15 listopad 2013 - 22:11.


#128 Share Stefano1

Stefano1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 360 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 listopad 2013 - 00:21

Brak mocy Maniekcool- z prawej strony miski olejowej, w górnej jej części części, od strony kabiny jest otwór. Należy wsadzić przez ten otwór kawałek pręta i kręcić wałem korbowym, dociskając jednocześnie pręt aż wpadnie w otwór na wale. Będą 2 otwory- jeden GMP, drugi kąt wtrysku. Jak już to ogarniesz, musisz odkręcić pierwszy przewód idący do wtryskiwaczy od pompy wtryskowej a w jej miejsce wsadzić przeźroczystą rurkę od wkładu od długopisu (Będziesz w niej obserwował początek tłoczenia paliwa. Wg. instrukcji powinna być kapilara, ale to też ujdzie) W momencie gdy pręt wpadnie ci w pierwszy otwór w kole zamachowym, pompa ma zacząć tłoczyć paliwo Jak coś nie halo, to luzujesz kołnierz pompy i przestawiasz aż do skutku.

Tomek73- wg. katalogu do silników doładowanych są inne koła pompy na rozrządzie i wolnossących też inne. Kół na pompie wtryskowej też było kilka rodzajów, w zależności od regulatora obrotów i czegoś tam jeszcze. :) Do tego inaczej składa się koła rozrządu na znaki w silnikach 4 i 6 cyl. Można uzyskać położenie pośrednie i wtedy za chiny to nie będzie chodzić.

(mały edit z powodu rażącego błędu)

Edytowany przez Stefano1, 15 luty 2014 - 15:00.


#129 Share bezbarwny

bezbarwny

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 79 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 listopad 2013 - 10:56

Brak mocy Stefano 1 - mógłbyś szerzej na ten temat:

Do tego inaczej składa się koła rozrządu na znaki w silnikach 4 i 6 cyl. Można uzyskać położenie pośrednie i wtedy za chiny to nie będzie chodzić.

Przyznam , że jeszcze nie dłubałem przy rozrządzie w szóstce i niezmiernie tajemniczo(z mojego punktu widzenia- laik) brzmi to 'położenie pośrednie'

You Shook Me All Night Long


#130 Share maniekcool

maniekcool

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 listopad 2013 - 18:44

Brak mocy od quzyna slyszalem tez historie ze w zetorku 16o konnnym mial problem mabicy przyjezdzali i nic lipa 2 przyczep nie dal rady ciagac
wymontwal pompe i zle byla zalozona milimetry przesunieta

koncze meczarnie z oraniem jednego kawalka i biore sie za pompe w swojej miejscowosci mam bosch serwis znajomy i dam mu mam nadzieje ze sprawdzi dobrze :D

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Brak mocy Dzisiaj, 19:17
  •  

#131 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7794 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 16 listopad 2013 - 18:54

Brak mocy Na kole są dwa znaki,4 i 6 a między nimi jeden ząb wolny. O innych kołach do turbo i bez to nie słyszałem, wiem że jest z 4 typy sprzęgiełek na pompę wtryskową, 2 typy, a nawet 3 i 4 , wałka sprzęgłowego pompy,
Ja koła rozrządu na wałku i pompie 3 razy zmieniałem, sprzęgiełka na pompie nie mówiąc ile razy na kapilarę ustawiałem, ładnie chodziła, ale zawsze czegoś mi brakowało, Mechanicy wszyscy mówili że jest dobrze.
Po wymianie koła na wale korbowym zaczeła chodzić tak jak mi się podobała.

maniek to była pompa, a dokładnie regulator podciśnieniowy nie załączał się. Jak pompę przestawisz na maxa do bloku , lub od bloku, to bedzie miała siłę tylko może miejszą, ale na przyspieszonym nie bedzie kopcił, a silnik będzie miał detoniczny stuk silnika, taki ostry, na opóźnionym odwrotnie.

#132 Share XaWi

XaWi

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 72 postów

Napisany 03 grudzień 2013 - 23:25

Brak mocy Witam posiadam ursus 1014 ostatnio oddałem do regeneracji turbine bo ursus byl słaby lecz to nie przynioslo efektow zbyt duzych wiec oddałem pompe po tym troche sie poprawilo lecz to nie jest to głowica również zrobiona ciśnienie na tłokach sprawdzone i dobre pompiarz mówil ze można by pompke zasilajaca wymienic .problem jest tez ze turbina tak jak by nie pracowala wogóle jej nie slychac ani nic co może byc nie tak korektor od pompy czy w tym typie pompy jest cos jeszcze co odpowiada za prace turbiny gdzie szukac przyczyny.

Edytowany przez KRISTOFORn, 04 grudzień 2013 - 09:22.
Ortografia


#133 Share nik23

nik23

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 95 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Kobiety, alkohol, dobra zabawa niekoniecznie w tej kolejności

Napisany 03 grudzień 2013 - 23:37

Brak mocy Niema gdzies na turbinie zaworu cisnieniowego majacego za zadanie zmniejszyc cisnienie zeby turbina nie ulegla uszkodzeniu na skutekrzeladowania? Moze on sie zaciol. O turbiny idzie jakas rurka -przewod w kierunku pompy paliwa? I kilka podstawowych pytan:
Filtr powietrza sprawdzony?
Filtry paliwowe sprawdzone?
Paliwo wraca nadmiarem do baku?silnik dobrze odpala niezapowietrza sie?
Jeżeli pomogłem klik zielona strzałka, to nic nie kosztuje a daje motywacje do pomocy dalej.

#134 Share OKEY

OKEY

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 784 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow.Lubelski

Napisany 04 grudzień 2013 - 09:11

Brak mocy Może z regulatorem podciśnieniowym jest cos nie tak. Sprawdź szczelność i drozność tego przewodu który idzie od kolektora ssącego do regulatora albo odkreć tem korek na regulatorze i zobacz czy reaguje przy dodaniu gazu. albo sam go wcisnij i zobacz czy będzie poprawa.

#135 Share locke

locke

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2360 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:rolnictwo,mechanika,elektryka,elektronika

Napisany 04 grudzień 2013 - 16:15

Brak mocy

Witam posiadam ursus 1014 ostatnio oddałem do regeneracji turbine bo ursus byl słaby lecz to nie przynioslo efektow zbyt duzych wiec oddałem pompe po tym troche sie poprawilo lecz to nie jest to głowica również zrobiona ciśnienie na tłokach sprawdzone i dobre pompiarz mówil ze można by pompke zasilajaca wymienic .problem jest tez ze turbina tak jak by nie pracowala wogóle jej nie slychac ani nic co może byc nie tak korektor od pompy czy w tym typie pompy jest cos jeszcze co odpowiada za prace turbiny gdzie szukac przyczyny.


Jak gazujesz na postoju i turbina nie gwiżdże to znaczy że jest dobra.Pod obciążeniem może gwizdać.
Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

#136 Share XaWi

XaWi

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 72 postów

Napisany 05 grudzień 2013 - 00:05

Brak mocy filtr paliwa i powietrza nowy nie jest zapowietrzony pali dobrze bez mrozow jak narazie na dotyk co do regulatora czy jak odkrece korektor ta obudowe co idzie wezyk od kolektora i od oleju to nic sie nie rozleguluje bo tam podobno jest jakas membrama morze jednak cos z nia jest sprawdzil bym to ale nie wiem co tam w srodku jest zeby nie narobil sobie klopotu .turbiny wogule nie slychac czy ma obciazenie czy na wolnych obrotach na postoju pracuje tak samo cicho jak by jej nie bylo. czy morze byc to spowodowane. bo ta pomka zasilajaca to raczej nie ma z tym nic zwiazanego ?? prosze o odpowiedz

#137 Share OKEY

OKEY

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 784 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow.Lubelski

Napisany 05 grudzień 2013 - 10:29

Brak mocy http://www.fotosik.p...69468bb535.html Odkręć ten dekielek będziesz widział przy dodawaniu gazu czy coś sie dzieje. Jeśli nie to przycisnij czymś tą śrubę która jest pod tym dekielkiem i wtedy dodaj gazu, powinien mieć lepszego buta.
Nie sprawdzałem tego ale jak mówił pompiarz pod przewodem doprowadzajacym olej do pompy jest zaworek który otwiera sie przy pewnym ciśnieniu oleju , jeśli nie ma ciśnienia nie otwiera sie zaworek i blokuje działanie membrany.
Co do turbiny to u mnie c 385 turbo (wersja Duńska) była jakas nie typowa turbina której równiez nie było słychać ogólnie ciezko sie wkrecała w obroty. Zamieniłem na nowa orginalna i słychać ja nawet nia niskich obrotach .

#138 Share leszekd

leszekd

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 827 postów

Napisany 05 grudzień 2013 - 15:28

Brak mocy Kolego jak nie słychać to nie ładuje. Weź zdejmij przewód co idzie od kolektora dolotowego to korektora na pompie i zobacz czy z niego dmucha przy dodaniu gazu można go włożyć do szklanki z ropą jak lecą bąbelki to ok. jak nie tylko zasysa ropę to nie pompuje. Te kilka kropel ropy które wpadną przez chwile do kolektora nic nie zrobią złego. Kiedyś też szukaliśmy dziury w całym nie było słychać turbiny a z rurki nie dmuchało tylko ssało nowa turbina załatwiła sprawę.

#139 Share CIAPEK1981

CIAPEK1981

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 175 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:OKOLICE INOWROCŁAWIA

Napisany 05 grudzień 2013 - 22:48

Brak mocy Ja miałem taki przypadek z C 4011. Ojciec miał 4011 i zaczeła mu okej brać to go kolega namówił żeby silnik wymienić i jak ten silnik wymienił (1989 r.) to już ten silnik tak niechodził. I pompa była robiona i wtryskiwacze i ciągle było tak samo, niby jakoś sie orało ale kopcił i np. jak z dwoma przyczepami (3,5 T) jechał to galancioe kopcił. I tak sobie myśle goście koło mnie jeżdża C360 z dwoma przyczepami D47 i nie kopcą. I tak sobie pomyślałem że wszsytko oprócz wałka rozrządu było robione. To sobie pomierzyłem "fazy rozrządu" czy jakoś tak bazując się na kole zamachowym. Wg książek w dieslu w GMP powinno być wachanko i przez chwile powinny byc otwarte obydwa zawory, a u mnie albo jeden był otwarty albo drugi. Kupiłem używany wałek rozrządu od zetora i koło zębate na ten wałek. Okazało sie, że stare koło zębate było żle wykonane (przestawienie o pół zęba). I po wymianie tych dwóch części teraz dopiero ten ciągnik chodzi jak powinien. Kolega wymienił wszystkie koła rozrządu i wałek rozrządu a to było konieczne? wałek rozrządu wymienia się jak krzywka jest utarta 0,6 mm, zawsze oryginalny wałek to oryginalny. A koła zębate mogą być wadliwe, tak jak na rynku sa koła zębate do rozrządu C360 i są przestawione o pół zęba. Wiem że to jest dużo pracy ale może założyć cały stary rozrząd i zobaczyć czy jest różnica. A tak wogóle to po co ten remont był robiony brał olej czy co? Prawda jest taka ze mam U912 i brał mi olej to tylko garki wymieniłem, a tak reszt cześci jest oryginalna pompa nie i ciągnik chodzi jak przecinak. Mam C330 i korbowód mi pękł to wymieniłem garki i korbowody i reszty nie ruszałem i ciągnik chodzi elegancko. I mam C4011 (1971 r.) i po wymianie silnika orginalnego na regenerowany ciągnik już nie chodził jak powinien. Jaki z tego wniosek silnik regenerowany był rozkręcony na czynniki pierwsze przez jakiegoś tam mechanika, i złożony (lepiej lub gorzej) i to już nie to samo co orginał. A gadanie, że ciagnik robił "dobry fachowiec" to mi nic nie daje, mechanik jest tylko człowiekiem i zawsze moze sie pomylić, albo mieć gorszy dzień. Dlatego ja wychodze z założenia, ze wymieniam tylko co jest konieczne a reszty nie ruszam.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Brak mocy Dzisiaj, 19:17
  •  

#140 Share XaWi

XaWi

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 72 postów

Napisany 06 grudzień 2013 - 01:26

Brak mocy takto wiem ze pod przewodem idzie ciśnieniei otwiera u mnie dmucha przes kolektor powietrze tylko musze jeszcze zmierzyc jakie cinienie jest odkrece ten dekiel i zobacze co sie bedzie dzialo na pewno nie zasysa powietrza tylko dmucha lecz bez pomiaru cisnienie wydaje mis sie ze jest stale na malych obrotach jak i na duzych pompiarz mowil ze cisnienie czyma w korektorze lecz wole to sprawdzic bo jakos tej mocy nie czuc

Podobne tematy