Skocz do zawartości

Zdjęcie

Brak mocy


274 odpowiedzi na ten temat

#81 Share Marco007

Marco007

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów

Napisany 22 grudzień 2011 - 17:52

Brak mocy czyli mam wymontować tą dzwigienkę i wtedy sprawdzić co i jak??

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Brak mocy Dzisiaj, 11:47
  •  

#82 Share Nikita_Bennet

Nikita_Bennet

    staruszek

  • V.I.P.
  • rank
  • 6290 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północna Polska
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 22 grudzień 2011 - 18:12

Brak mocy

Pompa od turbiny jest bardzo zależna.Pompa daje ci inna dawkę (większą) niz to jest w silnikach bez turbo.A także jest inne ustawienie pompr przy 4x4 i 2x4....

pompa paliwowa w ciągniku z napędem na obie osie ma inne ustawienia niż w ciągniku z napędem na jedną oś?

zmień pompę wtryskową i na 100% będzie lepiej. kiedyś zakładałem turbinę i zmieniłem pompę, niestety na regenerowaną. też był mułowaty i ciśnienia nie wytwarzał. zacząłem sprawdzać ciśnienia i go nie było na turbinie.
na teraz to zaślep przewód z kolektora do pompy wtryskowej a z pompy wtryskowej odkręć przystawkę z membraną i wymontuj z niej dźwigienkę która blokuje listwę i sprawdź czy się poprawi po powrotnym zamontowaniu. Tylko z taką przeróbką to uzyskasz ze 150km a jak będziesz się rozpędzał ciągnikiem to dym nie będzie się mieścił w kominie a na turbinie uzyskasz ciśnienie około 1,7 do 1,9bara

bajki to są.
Będzie silniejszy to fakt ale czy będzie miał więcej niż 105KM to wątpię. Miałem tak zrobione kilka lat temu. Obecnie cała tylna część pompy wymieniona i jestem zadowolony (jest korektor). Ogólnie pozbycie się korektora obrotów da tyle że szedł będzie zawsze, z obrotów spadać będzie baaaardzo powoli, czarny dym będzie walił i tyle. Spalanie troszkę może być większe.
Miło wspominam tamte czasy bo wyjeżdzając z bruzdy przy orce zimowej prawie nic się nie czuło.
pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

#83 Share locke

locke

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2360 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:rolnictwo,mechanika,elektryka,elektronika

Napisany 22 grudzień 2011 - 18:49

Brak mocy

pompa paliwowa w ciągniku z napędem na obie osie ma inne ustawienia niż w ciągniku z napędem na jedną oś?



Tak inne ustawienie jest w 902 a inne w 904 czy też w1212/1214 i 1222/1224
ponieważ musi mieć siłę pociągu na 2 osie.Sam nie wiedziałem dopiero gdy w Myśliborzu ustawił pompe to sie pyta:"Co tutaj jest!!!.Przecież tu tyle paliwa podaje jakby siano woził :lol: "


bajki to są.
Będzie silniejszy to fakt ale czy będzie miał więcej niż 105KM to wątpię. Miałem tak zrobione kilka lat temu. Obecnie cała tylna część pompy wymieniona i jestem zadowolony (jest korektor). Ogólnie pozbycie się korektora obrotów da tyle że szedł będzie zawsze, z obrotów spadać będzie baaaardzo powoli, czarny dym będzie walił i tyle. Spalanie troszkę może być większe.
Miło wspominam tamte czasy bo wyjeżdzając z bruzdy przy orce zimowej prawie nic się nie czuło.


tych 150 KM to nie bedzie miał.To w 1614 było 150KM a sam silnik miał 112km
Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

#84 Share leszekd

leszekd

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 827 postów

Napisany 22 grudzień 2011 - 19:33

Brak mocy Na starym turo też było a raczej nie było ciśnienia. Jednak zmieniając kąt wtrysku na pompie można było zmusić ją aby zaczęła dmuchać jedna silnik nie pracował tak jak trzeba teraz na nowej dmucha i gwiżdże od najmniejszych obrotów. Jak się słabo wkręca coś nie tak z pompą.

#85 Share LowRider

LowRider

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 989 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 22 grudzień 2011 - 19:49

Brak mocy

Tak inne ustawienie jest w 902 a inne w 904 czy też w1212/1214 i 1222/1224
ponieważ musi mieć siłę pociągu na 2 osie.

Ta, a taki ciągnik co przyczepę ciąga też musi mieć inne ustawienie pompy od tego który jeździ na pusto, bo na ogonie są kolejne dwie osie :lol:

#86 Share Nikita_Bennet

Nikita_Bennet

    staruszek

  • V.I.P.
  • rank
  • 6290 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północna Polska
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 22 grudzień 2011 - 20:11

Brak mocy

Tak inne ustawienie jest w 902 a inne w 904 czy też w1212/1214 i 1222/1224
ponieważ musi mieć siłę pociągu na 2 osie.Sam nie wiedziałem dopiero gdy w Myśliborzu ustawił pompe to sie pyta:"Co tutaj jest!!!.Przecież tu tyle paliwa podaje jakby siano woził :lol: "
tych 150 KM to nie bedzie miał.To w 1614 było 150KM a sam silnik miał 112km


Hmm.
Miałem C-385, stryjek ma U902 od nowości, C-385 zastąpiłem Z10145. Poza tym troche tych ciągników się naoglądałem.
Tak się złożyło że kilku pompiarzy odwiedziliśmy (wielu z nich to ściemniacze i partacze). Nauczyłem się od nich jednego. Każda pompa paliwowa ma swoje ustawienia 'fabryczne' i do nich się pompę i wtryski ustawia. Owszem, poprosisz to ustawią trochę inaczej co często jest czynione. A teraz do rzeczy. Pompę ustawia się do silnika a nie do przedniego napędu. Patrz na to w jakim silniku pracuje pompa i jaka to jest pompa (stary typ, nowy typ, z korektorem) i jak ją ustawisz. Poza tym jeżeli silnik ma jednostkę wyrównoważającą to inaczej odczujesz pracę takim ciągnikiem.
Ogólnie chciałem się upewnić czy Cię rozumiem. Teraz proszę podaj mi dlaczego pompa w 902 powinna mieć wg Ciebie inne ustawienia niż ta w 904 (tak samo będzie w 912 i 914 oraz 1012 i 1014).

Proszę zwróć też uwagę na moc silnika w ciągnikach 6 cylindrowych marki ursus, spierałbym się co do wartości.
Poza tym 'km' to jednostka miary długości a 'KM' to jednostka mocy.

Edytowany przez Nikita_Bennet, 22 grudzień 2011 - 20:13.

pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

#87 Share Marco007

Marco007

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów

Napisany 22 grudzień 2011 - 22:38

Brak mocy

zmień pompę wtryskową i na 100% będzie lepiej.
kiedyś zakładałem turbinę i zmieniłem pompę, niestety na regenerowaną. też był mułowaty i ciśnienia nie wytwarzał. zacząłem sprawdzać ciśnienia i go nie było na turbinie.
na teraz to zaślep przewód z kolektora do pompy wtryskowej a z pompy wtryskowej odkręć przystawkę z membraną i wymontuj z niej dźwigienkę która blokuje listwę i sprawdź czy się poprawi po powrotnym zamontowaniu. Tylko z taką przeróbką to uzyskasz ze 150km a jak będziesz się rozpędzał ciągnikiem to dym nie będzie się mieścił w kominie a na turbinie uzyskasz ciśnienie około 1,7 do 1,9bara


Zrobiłem tak. Efekt - bardziej dymi i lepiej się wkręca na obroty poza tym nic więcej jak nie było ciśnienia w kolektorze ssącym tak dalej nie ma... A sprawdzał ktoś u siebie to ciśnienie?? Jakie ciśnienie powinno być w kolektorze ssącym w Ursusie 1014??

#88 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 22 grudzień 2011 - 23:11

Brak mocy Po to podawałem link, bo tam było podane ciśnienie doładowania.Czy czasem nie masz nieszczelności w kolektorach? Jeśli nie nieszczelności, to dławienie na wydechu - w tłumiku, co skutkowałoby mniejszymi obrotami turbiny.

#89 Share Marco007

Marco007

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów

Napisany 22 grudzień 2011 - 23:16

Brak mocy Od filtra powietrza przez turbinę do kolektora ssącego i do silnika wszystko jest szczelne. Chyba że w układzie wydechowym coś nie tak. Kolektor raczej szczelny, jutro sprawdzę na 100% a za turbiną to już chyba nie ma konieczności aby było idealnie szczelne nie?? A tłumik mam oryginalny taki jak był montowany w 1014. Przyczyna może być jednak w pompie.

Edytowany przez Marco007, 22 grudzień 2011 - 23:17.


#90 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 22 grudzień 2011 - 23:25

Brak mocy Za turbiną już nie będzie miało takiego znaczenia,. O tłumiku pisałem, bo jego niedrożność, zwiększone opory przepływu spalin skutkowały by spadkiem obrotów turbiny, co po drugiej stronie dawałoby spadek ciśnienia doładowania. To moje dywagacje, późną, wieczorową porą. ;)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Brak mocy Dzisiaj, 11:47
  •  

#91 Share LukaszP

LukaszP

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 315 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 grudzień 2011 - 00:28

Brak mocy Sprawdź ten tłumik jak pisze zorzyk2. Jeżeli silnik osiąga maksymalne obroty, to sprężarka musi podać najwyższe ciśnienie, łaski nie robi. Jeżeli masz pewność że kolektor jest szczelny, jedyne co mi przychodzi do głowy to wężyk od kolektora do pompy wtryskowej. U mnie w 16 był uszkodzony. Według mnie problem leży w dolocie lub wydechu.
Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

#92 Share leszekd

leszekd

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 827 postów

Napisany 23 grudzień 2011 - 10:11

Brak mocy Kolego a może masz turbinę od 6 kanał wlotowy był podzielony na 2 części czy nie. Tak pytam bo różnie to bywa w sklepach.
LukaszP Sprężarka w cale nie musi podawać odpowiedniego ciśnienia przy wysokich obrotach silnika. Bo na to czy się ona kręci odpowiednio szybko czy nie w większej mierze wpływa nie ilość spalin ale ich ciśnienie.

#93 Share locke

locke

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2360 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:rolnictwo,mechanika,elektryka,elektronika

Napisany 23 grudzień 2011 - 13:55

Brak mocy

Hmm.
Miałem C-385, stryjek ma U902 od nowości, C-385 zastąpiłem Z10145. Poza tym troche tych ciągników się naoglądałem.
Tak się złożyło że kilku pompiarzy odwiedziliśmy (wielu z nich to ściemniacze i partacze). Nauczyłem się od nich jednego. Każda pompa paliwowa ma swoje ustawienia 'fabryczne' i do nich się pompę i wtryski ustawia. Owszem, poprosisz to ustawią trochę inaczej co często jest czynione. A teraz do rzeczy. Pompę ustawia się do silnika a nie do przedniego napędu. Patrz na to w jakim silniku pracuje pompa i jaka to jest pompa (stary typ, nowy typ, z korektorem) i jak ją ustawisz. Poza tym jeżeli silnik ma jednostkę wyrównoważającą to inaczej odczujesz pracę takim ciągnikiem.
Ogólnie chciałem się upewnić czy Cię rozumiem. Teraz proszę podaj mi dlaczego pompa w 902 powinna mieć wg Ciebie inne ustawienia niż ta w 904 (tak samo będzie w 912 i 914 oraz 1012 i 1014).

Ja się bazowałem na tym co Mi powiedział pompiarz w Myśliborzu.Może masz rację.Ale u mnie w szkole w technikum samochodowym pytałem sie gościa to mówił że inne jest ustawienie w 2x4 i 4x4.Ale nie będę sie was wprowadzać w błąd.

Proszę zwróć też uwagę na moc silnika w ciągnikach 6 cylindrowych marki ursus, spierałbym się co do wartości.
Poza tym 'km' to jednostka miary długości a 'KM' to jednostka mocy.

A co do wartosci mocy silników to mam tutaj taką stronę gdzie są napisane do każdego ciągnika
Mój odnośnik
Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

#94 Share Nikita_Bennet

Nikita_Bennet

    staruszek

  • V.I.P.
  • rank
  • 6290 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północna Polska
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 23 grudzień 2011 - 15:08

Brak mocy no ale ten link nie zmienia faktu że napisałeś trochę bajek ;)
A w tym linku nie widzę wszystkich modeli silników stosowanych w ciągnikach UR2 (ciężki ursus/zetor).
pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

#95 Share LukaszP

LukaszP

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 315 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 grudzień 2011 - 16:55

Brak mocy

Kolego a może masz turbinę od 6 kanał wlotowy był podzielony na 2 części czy nie. Tak pytam bo różnie to bywa w sklepach.
LukaszP Sprężarka w cale nie musi podawać odpowiedniego ciśnienia przy wysokich obrotach silnika. Bo na to czy się ona kręci odpowiednio szybko czy nie w większej mierze wpływa nie ilość spalin ale ich ciśnienie.

Jeżeli nie podaje to coś z nią nie tak, to też się zdarza. Weźmy to na chłopski rozum, jeżeli silnik zasysa odpowiednią ilość powietrza, to musi odprowadzić odpowiednią ilość spalin przy odpowiednim ciśnieniu jeśli silnik osiąga pełne obroty to sprężarka o ile jest sprawna powinna podać maksymalne ciśnienie. Ciśnienie pod jakim wyrzucane są spaliny to ciśnienie jakie wytworzy tłok w suwie wydechu.
Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

#96 Share Marco007

Marco007

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów

Napisany 23 grudzień 2011 - 17:22

Brak mocy Chyba mamy rozwiązanie, kolega leszekd miał rację w mojej nowej turbinie kanał wlotowy jest podzielony na 2 części więc jest to turbina od silnika 6 cylindrowego. Po założeniu starej turbiny ciśnienie na postoju po przegazowaniu wynosi 0.2 bara a w czasie jazdy na wysokim biegu pod dobrą górkę 0.4 bara. A po wymianie na nową jakie ciśnienie uzyskam maksymalnie ?? Tylko 0.8 bara??

#97 Share szustka902

szustka902

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Książnica
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 28 grudzień 2011 - 21:48

Brak mocy Wiecie może czemu brakuje mocy ursusowi on w zeszłym roku jeździł normalnie.

#98 Share UrsusFan1222

UrsusFan1222

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 290 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj łodzkie
  • Zainteresowania:maszyny rolnicze,brunetki,muzyka klubowa

Napisany 28 grudzień 2011 - 21:54

Brak mocy Posty o takiej treści powinny trafiać do Nostradamusa :blink:

Edytowany przez UrsusFan1222, 28 grudzień 2011 - 21:54.

W życiu nie można mieć wszystkiego :)

#99 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 28 grudzień 2011 - 22:01

Brak mocy

Wiecie może czemu brakuje mocy ursusowi on w zeszłym roku jeździł normalnie.


Zadałeś pytanie jak wróżkom :P jak potrzebujesz pomocy to się pisze coś więcej o stanie technicznym silnika bo tak to nikt tu nie będzie Ci zgadywał.

Edytowany przez MAT912, 28 grudzień 2011 - 22:07.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Brak mocy Dzisiaj, 11:47
  •  

#100 Share binek

binek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 530 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wielkopolska

Napisany 28 grudzień 2011 - 22:08

Brak mocy @szustka902 najprawdopodobniej coś się w niej popsuło :blink:

Podobne tematy