Polecane posty

Jurniczek    214

Jeśli czarno kopci i dusi się to jest oznaka że się zaciera.Tak sie składa że znam te ciągniki i oni muszą chodzić na jak najwyższych obrotach a siły nigdy nie mieli oni bo juz takie są ciągniki.


Jeśli czarno kopci i dusi się to jest oznaka że się zaciera.Tak sie składa że znam te ciągniki i oni muszą chodzić na jak najwyższych obrotach a siły nigdy nie mieli oni bo już takie są ciągniki.Mają bardzo dobre chłodzenie i jak jest zimno te ciągniki nie łapią temperatury.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

Jurniczek, chyba znasz tak samo jak dodawanie postów na forum... gadasz jakby Bóg ciebie opuścił :P

 

co do ciągnika....

a pompę ustawiłeś podczas montażu na włąsiwe miejsce?? tam na tych 3 śrubach?? jesli nie to poszukaj śladów... bo jak to jest 385, to na pewno na silniku tyle farby, że znaków nie widac jak było fabrycznie ustawione....


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pro119    0

Filtr mam podwójny. Jeszcze mam pytanie jeśli chodzi o uszczelkę pod głowice. Jaka jest różnica z 4 czy 2 otworami. Ja mam z czterema.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arab1    23

Być może coś z rozrządem lub zwyczajnie zbyt duże obciążenie silnika ,a jaki sprzęt ciągasz jakim biegiem i na jakiej ziemi?

Temperatura niska bo pewnie termostatu nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pro119    0

To jest z przednim napędem a na 4 terenowej ciężko mu z 3-skibowym atlasem. Gleba III/IV klasa. Rozrząd sprawdzony. Ogólnie pali na dotyk czy zima czy lato.

Edytowano przez pro119

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Pewnie że uszczelka ma dużo do rzeczy, jest kilka typów uszczelek i trzeba było założyć taką jaka tam była przedtem,  jeżeli była planowana głowica, to jaką założyłeś uszczelkę?.

 

 

Ciśnienie na zimnym 24 a na ciepłym nie sprawdzałem.

Ile ma 24 at.?

 

 

Napisany Dzisiaj, 14:26

Jeśli czarno kopci i dusi się to jest oznaka że się zaciera.Tak sie składa że znam te ciągniki i oni muszą chodzić na jak najwyższych obrotach a siły nigdy nie mieli oni bo juz takie są ciągniki.

Tak się składa że nie masz zielonego pojęcia.

Edytowano przez KORSARZ1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pro119    0

Pewnie że uszczelka ma dużo do rzeczy, jest kilka typów uszczelek i trzeba było założyć taką jaka tam była przedtem,  jeżeli była planowana głowica, to jaką założyłeś uszczelkę?.

 

Ile ma 24 at.?

 

Tak się składa że nie masz zielonego pojęcia.

 

24 at. na tłokach.

 

W tym rzecz, że nie wiem jaka była przedtem. Tak była planowana. Założona jest z 4 otworami. Niektórzy mówią że powinna być na 4 otwory a inni że 2. Jeszcze grubość jaka powinna być też nie wiem.

Edytowano przez pro119

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No ja też nie wiem, są różne pompy z przejściem do termostatu, bez przejścia z 3 pierścieniami, z 4-ma i najlepiej kupić taką jak była jeśli było wszystko dobrze, po planowaniu grubsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OKEY    154

Rożnica w uszczelce była między turbo a zwykłym silnikiem. Tak samo trzy pierścienie na tłoku do turbo a do zwykłego 4 pierścienie. Też jest różnica w ustawieniu pompy wtryskowej w c 385 a 912 bo jest inne koło zamachowe i jeśli gościu ustawił pompę do 912 to osiemdziesiątka  będzie miała problemy, tak samo i podejrzewam w tym problem to wtryskiwacze. Model c 385 a 912 to prawie to samo ale to "prawie " robi czasami dużą różnicę"

i jesli jest termostat to nie znaczy ze dziła prawidłowo .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie opowiadaj takich bzdur, bo zarówno do turbo są uszczelki z różnym wycięciem na kanały wodne jak i do wolnossącego jest tak samo, teraz 3 pierścienie są nie tylko w silnikach turbo, ale i w tych przystosowanych do turbo między innymi jest to właśnie 912.

Edytowano przez KORSARZ1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wujekk110    44

Sprawdź i wyczyść filtr powietrza, oraz przewody doprowadzające powietrze do kolektora ssącego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OKEY    154

Jeśli chodzi o 912 a 1012 (czyli turbo) to  prawdopodobnie nie ma różnicy bo silniki bez turbo są dostosowane do turbo ale między c 385 a nowymi modelami czyli serii 912 itp. są różnice . A jeśli jest to jakaś wersja eksportowa  to można sie czasami zdziwić co tam bylo wkładane ;)

I katalog części grubo mija się z rzeczywistością  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mac527    0

Witam, składa się, że miałem  podobny problem z c 385. Po kapitalce stracił moc, a więc kilka razy pompa paliwowa była regenerowana, wymieniane tłoki pierścienie. Okazalo się po  3 latach, że założone zostały chinskie wtryskiwacze, a gdy założono polskie to pompa była tak do..bana,  że trzeba było nową kupić i teraz chodzi jak  żyleta. Ale nerwowo z nim były do końca. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arab1    23

Mam takie pytanie ,bo w ursusie tłumik ma jeśli się nie mylę w środku dławik i czy zakładając zamiast niego rurę nierdzewkę zwiększy się ciśnienie doładowania czy zmniejszy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

W turbo tak czy siak powinien być tłumik przelotowy a jak założysz od zwykłego z grodziami w środku to ciśnienie wtedy może spaść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arab1    23

Chyba mamy rozwiązanie, kolega leszekd miał rację w mojej nowej turbinie kanał wlotowy jest podzielony na 2 części więc jest to turbina od silnika 6 cylindrowego. Po założeniu starej turbiny ciśnienie na postoju po przegazowaniu wynosi 0.2 bara a w czasie jazdy na wysokim biegu pod dobrą górkę 0.4 bara. A po wym

ianie na nową jakie ciśnienie uzyskam maksymalnie ?? Tylko 0.8 bara??

Ja mam ciśnienie na postoju 0.2 no góra 0.3 na 2400 obr ,a podczas pracy to dopiero zobaczę na wiosnę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
machony    0

Witam mam takie pytanie mianowicie nie dawno zakupiłem ciągnik 902 i nie wiem ale wydaje mi sie że traktor nie ma mocy np w orce z 3skibowym pługiem to na jedynce szosowej spada z obrotów a nie umie zakopać się dopiero na 3polowej mam moc czy tak też wygląda to u was z mocą czekam na odpowiedzi i jeszcze z przyczepa 2 osiową szybko widz górkę i spada z obrotów dodam jeszcze że nie dawno był robiony remony silnika pozdrawiam ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    324

Kiedys mialem zetora 8111 (opony 18.4-34) i tak; 3 skiby UG 3x30 na jedynce praktycznie nie czul tego pluga .Plug 4x30 z puchaczowa na polowej 3 ciagnal jak wsciekly nie mielil kolem i nie spadal z obrotow glina czy mokro czy sucho bez roznicy najwyzej troche kopcil na czarno nigdy nie oralem na blokadzie bo nie bylo potrzeby (po jakims czasie rozerwalem rame w tym plugu ).Ten sam plug na piachu polowa 4 (jest szybsza od szosowej 1) jezdzil jak na pusto .Przyczepa 4 ton ze zbozem jakies razem 6.5 tony wciagal na srednia gorke na 4 szosowej troche diabla puscil z tlumika .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian912    86

No masz na pewno duży ubytek mocy. Ja 912 ciągam UG 3x30 i na pełnym 2 biegu szosowym na glince daje rade bez problemu, rzadko kiedy przy nim do 1 biegu schodzę.Na pewno masz coś nie tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kojot629    257

Na pewno jest cos nie tak, ale ciazko okreslic. Na poczatek wymien filtry paliwa i zajrzyj do filtra powietrza.

A kopci? Moze wtryski leja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazikbaczyk    7

U mnie 4x30 ciaga na dwojce. Tez tak mialem ze spadalu obroty i mocy nie mial ale u mnie gora silnika byla do zrobienia a teraz jest nie do zatrzymania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

może zapłon źle ustawiony albo dawka paliwa za mała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
    • Przez Kaszlak79
      Witam drogich forumowiczów.
      Jak w temacie, Zetor 8011 nie łapie temperatury. Ciągnik kupiony ponad rok temu, miał wymienianą wtedy kompletną obudowę termostatu dół i góra (stara przeżarta), termostat, czujnik temperatury i wskaźnik. Pokazywał wtedy cuda na kiju a że wskaźnik był chamskiej jakości to nawet ciężko było odczytać co wskazuje...
      Tydzień temu wymieniłem znowu termostat (jakiś "dobry" Zetora) i założyłem mechaniczny wskaźnik temperatury od Zetora 25, link: https://danrol-sklep.pl/instalacja-elektryczna/788-wskaznik-zegar-temperatury-cieczy-zetor-25-25a-25k-9320211.html
      Silnik dalej ma problem się zagrzać, ostatnio w trasie z dwiema pustymi przyczepami jakieś 10 km w jedną stronę (na przegląd) nie złapał nawet 60 °C. Chłodnica z góry ciepła czyli tak jak by termostat cały czas puszczał. Nie mam już siły do tego. Jakieś pomysły?? Jeśli był podobny temat który rozwiązał problem, proszę o link lub przeniesienie.
      Za porady w stylu wywal termostat bo to Ursus - z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj