Mati89

mf 255 wymian płynu chłodniczego

Polecane posty

Mati89    1

Witam prosił bym o informacje jak wymienić płyn w tym ciągniku i ile tam wejdzie pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

odkręć korek wlewowy, żeby szybciej stary płyn zleciał, za filtrem paliwa jest jeden spust, na dole chłodnicy po prawej stronie ciągnika jest drugi

wejdzie ok 10 litrów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Odkręcasz korek chłodnicy i wykręcasz dwa kurki, jeden na dole chłodnicy po prawej stronie i drugi w bloku w okolicach odstojnika filtra paliwa. Do układu wchodzi 10,2 litra płynu. Powodzenia :P

 

edit:

Dominik, byłeś szybszy :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mati89    1

Postępowałem według instrukcji, jednak do układu weszło 7 litrów zamiast 10, gdy naciskam wąż od chłodnicy sprawia wrażenie pustego, czy może termostat nie przepuścił płynu ?? Co byście mi poradzili z tym zrobić ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

Mati a ile tego płynu spuściłeś z układu. Jak nie mierzyłeś to może tylko te 7 litrów zleciało.

 

Zawsze jak ciągnik zalewam nowym płynem to zostawiam otwarty kranik na bloku dopóki nie pokaże się płyn. Ostatnio zalewałem u 3512 i nie miałem problemów.

Jak wlałeś te 7 litrów to bez problemu możesz uruchomić silnik i jeśli bedzie ubytek to dolejesz:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Po wymianie silnik trzeba rozgrzać do temperatury roboczej (otwarcie termostatu) i potem dolać reszte :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toniekmf255    6

W termostacie jest otwór więc nawet jeśli jest zamknięty to płyn przeleci


Mój avatar-mój ulubiony pies którego już ze mną nie ma :(

Są ludzie, którzy nie popełniają błędów. To ci, za których myślą inni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Norek1994    0

Ja mam takie pytanie czemu po wymianie termostatu ciągnik ma wysoką temperaturę i wchodzi z 5 litrów wody. Wskazówka od temperatury dochodzi do czerwonego pola i nie wiem co mam robi proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Norek1994    0

No nw ponieważ mechanik to robił. Jeżeli jest termostat krzywo założony to się nie otworzy spróbuje wrzątkiem nalać i zobaczyć czy się otworzy, a jeżeli niee to dzwonie i wytłumacze mu o ci chodzi ;[ .Przed wczoraj testowałem ile wody wjedzie i weszło równe 7l :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hin    6

Ja kiedyś zamontowałem w 255 termostat "do góry nogami" i objawy był taki że silnik w zasadzie się nigdy nie nagrzewał- więc chyba to nie to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JumperTomek    9

U mnie kranik pod filtrem paliwa odmówił posłuszeństwa i spuściłem tylko przy chłodnicy, wyszło jakieś 5L. Nie powinno zlecieć wszystko tym jednym kranikiem ? Inaczej muszę ściągnąć filtr paliwa i jakoś wykręcić cały ten kranik z bloku ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1430

Nie powinno. A nawet nie może (bo niby jak?) Spuściłeś z chłodnicy i przewodów gumowych, w bloku część płynu pozostała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    701

Wg. instrukcji mieści się 10l. Nie mam możliwości spuszczenia płynu z bloku poprzez chłodnicę ponieważ masz 2 układy które rozdziela termostat. Może jakbyś go nie miał to spuściłbyś większość ale tak musisz wykręcić kranik i zaopatrzyć się w nowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez deymonnn
      Kupiłem MF 255 i mam problem z podnośnikiem. Mianowicie cały czas jest maksymalnie podniesiony ( regulacja dźwignią od regulacji siłowej nic nie zmienia tzn nie ma żadnej reakcji) natomiast przy użyciu dźwigni od regulacji pozycyjnej są następujące objawy. przy ustawieniu na zakres regulacji ciśnieniowej przy minimalnym wydatku (dźwignia max do przodu) i obciążeniu ramion podnośnik opada natomiast po zwiększeniu wydatku lub przesunięciu w zakres regulacji pozycyjnej podnośnik idzie w górę i słychać jak pompa pracuje. Jeżeli ktoś miał taki problem proszę o pomoc bo nie chcę się za dużo narozbierać. Poprzedni właściciel jak pomajstrował przy tej dźwigni pod siedzeniem ( zmiana hydrauliki z podnośnika na zewnętrzną) i dźwignią od hydrauliki zewnętrznej uruchomił podnośnik że niby działał normalnie. Inna uszkodzona rzecz to WOM (jest ukręcony wałek włanczający przekaźnik i WOM chodzi cały czas w położeniu biegów zależnych) być może to ma jakiś związek. Od wtorku zabieram się za naprawę więc proszę o jakieś wskazówki
    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, 2 miesiące temu w moim mf 255 wystąpił problem, zaczął w dużych ilościach pobierać olej. Oddałem go do mechanika bo niestety w temacie perkinsa jestem ciemny jak noc. Mechanik stwierdził że przyczyną były zdecydowanie za ciasto ustawione zawory i że silnik jest w bardzo dobrym stanie i nie trzeba nic robić prócz ustawienia zaworów. przy okazji wymieniony olej i wszystkie filtry. ciągnik pracował ok 2 godziny z rozsiewaczem i 4 godziny z pługiem 2 skibowym, zauważyłem jednak że ciut oleju ubyło, olej jest czysty, dobrze się nawet nie ubrudził. ciągnik ma moc,nie kopci, brzmi zdecydowanie lepiej jak przed ,,remontem,, Tak powinno być? silnik przy cięższej pracy ma prawo ciut oleju brać?
    • Przez rumcajsm10
      Witam serdecznie, Mam problem z EHR w MF3065, przestał działać z dnia na dzień, sterownik Autotronic, napięcia na złączu C1 pomierzone zgodnie ze wskazówkami w odnalezionym temacie i wszystko jest poprawnie (masa, stały+, napięcia po alternatorze 13,8v). Czujnik położenia ramion wygląda że ok oporność pomiędzy skrajnymi pinami 43,3 a pomiędzy sąsiednimi po 22 om. Nie jestem pewny zasilenia tego czujnika, gdzieś w książce wyczytałem że niby pomiędzy 6,2 a 7,2v prąd przemienny...? Ja nie mogę się tam niczego domierzyć, do tego środkowy pin w tej kostce zasilającej jest cofnięty (czy tak powinno być?). Jakie napięcie powinno być na zasileniu tego czujnika i na jakich pinach? @marian3p wygląda że Ty masz dużo wiedzy w tych tematach, może masz jeszcze jakieś pomysły? Będę wdzięczny za podpowiedź. Pozdrawiam Paweł.
    • Przez podkarpacierolnik71
      Witam
      w moim mf3070 licznik nie nabija motogodzin. Obroty pokazuje motogodzin już nie liczy . Pytanie moje gdzie  ten kabel zielony od kostki(zdjęcie) ma być podłączony?
      napiecie na nim pokazuje 7,8v
      z góry Dziekuje za pomoc 

    • Przez Mopsiu
      Witam. Mam mały problem a mianowicie - nie świeci mi stop. Gdzie znaleźć czujnik stopu w tej maszynie? 
      Z góry dziękuję za każdy pomocny komentarz🤗
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj