Zaloguj się, aby obserwować  
look9023

Skrzynia w 8145

Polecane posty

look9023    0

Witam!Mam pytanie, czy to prawda, że skrzynia w zetorze 8145 ma synchronizację, tylko synchronizatory mogą być zużyte tak, że nie ma synchronizacji?Czy może z innego powodu podczas przełączania zgrzytają biegi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

Nie ma, ja mialem i nie mial a zgrzyty to standart w tych skrzyniach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz12145    0

synchronizatory jako takie ma ale to sa takie skrzynie ze przewaznie zgrzytną

no czasem sa wyjatki ale to wyjatki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdruj77    3

powodem nadmierne gozgrzytania morze być zużyte sprzęgło lub niewłaściwa obsługa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miszka31    31

jak sie zaspawany wzmacniacz momentu to też będą zgrzytać,po zatym jest jeszcze hamulec części obrotowych też ma wpływ na pracę skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz12145    0

dobra napisałes niewłasciwa obsługa co masz na mysli no ciekaawe jak ty wysprzeglasz i ci zgrzytaja

lekka przygazówka i wejdzie ale jak ktos za szybki to i dobra obsługa nie pomoze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek116    3

wg instrukcji którą niedawno studiowałem gdy miałem rozjechanego na pół c 385 jest napisane że należy wcisnąć sprzegło do połowy wybić bieg wcisnąć pedał do końca (zadziała wtedy hamulec skrzyni) i włączyć bieg. sprawdzałem to i rzeczywiście tak jest tylko trzeba mieć dobrze wyregulowaną taśmę od hamulca. Tylko jak to bywa w ursusach jest jedno ale, mianowicie sprawdza się to tylko przy przełączaniu na wyższy bieg bo przy redukowaniu nic nie pomaga tylko dobre operowanie gazem i sprzęgło jest niepotrzebne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz12145    0

aha to zobaczymy musze opatentowac bo ja zawsze jak jade to do konca wysprzglam i dopiero wbijam i czasem zgrzytnie a czasem nic ale obroty po nizej 1500obr\min

ale jak z ładunkiem jade to lepiej sie biegi zmienia na zółwiu takie moje zdanie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez pawelekkk
      Witam. Mam Zetora Proxima 8441 z 2007 roku i wystąpił problem w nim że sprzęgłem ręcznym Wom. Mianowicie po zaciągnięciu sprzęgła i próbie włączenia dźwigni wom jest zgrzytanie. Gdy się już włączy i chodzi to przy próbie wyłączenia wom poprzez podniesienie  dźwigni sprzęgła ręcznego wałek dalej się obraca .  Gdy chcę dźwignie wom podnieść do góry żeby wyłączyć również jest zgrzytanie. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
    • Przez endrju321
      Cześć, 
      można wymienić sprzęgło "słoneczko" na "łapkowe"? 
      Robił ktoś coś takiego? Polepszyłoby to wysprzęglanie? 
    • Przez Czarekczar
      Witam od niedawna jestem posiadaczem claasa ariona 630 . Nigdy wcześniej  nie użytkowałem takiej skrzyni . Chciałbym wiedzieć jak na niej jeździć by nie skrócić jej żywotności.  Jak na niej jeździć w polu i po drodze , lub czego nie robić .Jeżdżąc po drodze na automacie , zdejmując nogę z gazu strasznie mocno zrzuca biegi szarpiąc,  nie wiem czy to normalne , czy cos źle robie . Z góry dziękuję za pomoc .
      Pozdrawiam 
    • Gość
      Przez Gość
      Witam. 
      Gdzie szukać problemu, otóż podczas jazdy Zetorem 8045 i rozgrzaniu się oleju mam problem ze zmianą biegów, ciężko wbić wyższy bieg, podczas prac polowych żeby wbić bieg muszę wybijać biegi terenowe. Przedtem zalany był olejem przekładniowym (poprzedni właściciel takim zalał) to nie dało się normalnie ruszyć tylko szarpał. Teraz zalałem go hydraulicznym, nie szarpie ale biegi ciężko wchodzą. Teraz pytanie czy sama zmiana oleju na hydrauliczno-przekladniowy wystarczy? Czy trzeba zaglądać do skrzyni lub do sprzęgła? 
    • Przez Adam16482
      Witam. Czy w swoim zetorze wymienię wysprzeglik przez lewe okienko po demontażu pompy podnośnika?? Czy należy go rozpołowić? Bo raz mi się o uszy obiło że należy rozpołowić ale mi się zbytnio nie chce w to wierzyć aby do wymiany wysprzeglika było trzeba rozpoławiać bo widać go odrazu za pompą.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj