Polecane posty

emtecc    22

Witam

 

 

Mam problem z podnośnikiem

 

Przyjechałem z pola około 10 km, na TUZie zawieszony kultywator+brony(podnośnik ustawiony na pozycyjna na transport, siłowa na płycej -całkiem do tyłu) i po próbie opuszczenia dzwignią od POZYCYJNA podnośnik nie reagował.

 

Następnie próba dzwignią SIŁOWA - też nie pomogła.

 

Działała tylko regulacja ciśnieniowa ale tylko do czasu gdy nie zgasiłem silnika.

Po ponownym uruchomieniu silnika cała regulacja podnośnika już nie działała

 

Podczas pracy w polu przed przyjazdem do domu nie miałem żadnych problemów z regulacją podnośnika.

 

Po ponownym uruchomieniu silnika, podnośnik wogóle przestał reagować na jakiekolwiek regulacje.

 

Co mogło się stać??

 

P.S. Nie wiem czy to normalne ale skrzynia po dłuższej pracy robiła się bardzo gorąca. C-360-3p ani c-330M nigdy mi się tak nie rozgrzewała. Teraz, gdy podnośnik nie działa skrzynia ma porównywalną temperaturę jak np C-360-3p

 

P.S.2 Jak jeszcze działał podnośnik po zgaszeniu silnika narzędzie zaczepione na TUZ od razu opadało - to też nie jest normalne

 

Co myślicie o tym że poleciał mi zawór rozdzielający hydraulikę (ten pod siedzeniem) :P :P

 

Nie mogę szybko tego zdiagnozować bo mam komfortową kabinę i trzeba zciągać pół podłogi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

ściaganie podłogi i tak chyba nie minie, na mój gust to wyskoczył palec od sterowania pompą i dzwignia nie reaguje bo ten palec chodzi w powietrzu, a co gorsza ten palec znajduje się na samym dole skrzyni biegów, więc dejmowanie podłogi i odkręcanie całej pokrywy tylnego mostu wraz z pompą i ramionami tuz, trzeba to podnieść i włożyć tą dzwigienkę w odpowiednie miejsce (miałem to 2 razy he h e)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kyristo    0

Witam.

Miałem podobny problem jak emtecc. Podczas orki pług nagle zaczął mi iśc za głęboko, chciałem go lekko podniesc a tu lipa, zero reakcji, przestał działac, no to pług odczepiłem i do domu. Po zdjęciu dekla okazało się że ta wajha co jest przy pompie nie cofa się do tyłu i w ogóle nie podaje oleju. Więc wkręciłem dłuższą śrubę do dekla gdzie jest żółw i zając i założyłem na nią sprężynę, drugim końcem łapiąc za tą wajhe od pompy. Złożyłem i działa do tej pory, ale nieraz ma jakieś odchyły i potrafi się zaciąc, szczególnie jak się olej rozgrzeje.

A wie ktoś może dlaczego po wymianie oleju w skrzyni biegi mi zaczęły gorzej wchodzic tzn.pojawił się większy zgrzyt, olej jaki zalałem to agrol u hydrauliczno-przekładniowy, nieodpowiedni czy co? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

Koledzy domyślam się że piszecie o tej samej dźwigni.

Tylko że jeden pisze że trzeba rozbierać całą tylną cześć skrzyni, podwieszać ramiona i dopiero zalożyc tą dźwignię

natomiast risto zdejmował pokrywę skrzyni biegów i również dostal sie do tej dźwigni.

 

risto mógłbyś coś więcej napisać jak rozwiązać ten problem??

 

Po twojej wypowiedzi odkręciłbym pokrywę skrzyni biegów ale jest jedno ale. Mam komfortową kabinę i za dużo rozbierania tak w ciemno... A używam tego ciągnika do ciągnięcia.

 

Najlepiej jak ktoś zaznaczyłby na fotce która to dźwignia lub mnij więcej w którym miejscu jest zamocowana

 

TUTAJ LINK DO ZDJĘCIA POMPY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj