Zaloguj się, aby obserwować  
marcin z małopolski

Przestroga dla użytkowników Zetorów

Polecane posty

W tym temacie chciałem wszystkich użytkowników przestrzec aby nie kupowali nieorginalnych części zamiennych do Zetorów, sam sie pare razy skusiłem na tańsze zamienniki a powiem wam że sie nie opłaci, pompka zasilająca wytrzymała całe 2mtg, cylinderki hamulców bodajże około 20-30mtg no i najlepsze kupiłem dolny zaczep też nie orginał (taką listwe) i rozrzutnik 3 tonowy z ładunkiem około 4 tony czyli w sumie masa całkowita 5,5 tony bo wygioł tak że prawie sie do ziemi przylepił!!! Teraz mam wszystko już orginalne założone pompka chodzi juz rok tak samo cylinderki!! Zaczep przewoził już większe ciężary i ani mowy zeby się coś podgioł!!!


Było ich czterech: -Ursus 2812+tur
-UrsusC-360
-Zetor 7745
-Fendt 309 LSA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

Dzięki za informacje napewno się przyda na przyszłość. Pozdrawiam.


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mister    54

Dzięki za przestrogę, :P Kiedyś ktoś na forum napisał że skąpy dwa razy traci :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Raczo    20

Przeważnie tak jest, że jak się kupuje coś taniego to ogólnie i tak wyjdzie dwa razy drożej :P . Cóż... takie czasy, że za wytrzymałe sprzęty trzeba słono zapłacić :P .


Park: NH T6.155, NH TL100, Zetor Proxima 8441 + TL 220SL, Zetor 7211, Ursus 3512, Ursus C-330, Manitou MLT 633, Bizon Z056 Super, Bizon Z058 Rekord...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Apista    6

Tata kupił ORYGINALNY zaworek do pompy przykręcany z tyłu pompy i okazało się że nie pasuje.

Były tańsze zamienniki ale wolał oryginalny... okazało się ponoć że nawet oryginał nie pasuje.

Komplet uszczelek do silnika do 7211 okazały się od C-360.

przeguby kuliste drążka poprzecznego są całkiem innej budowy niż poprzednie oryginały

 

a kupujecie na allegro?

potrzebuję same tłoki do 7211 oryginalne + pierścienie również oryginalne

są głównie komplety naprawcze lecz nie potrzebuję tuleji bo są dobre

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na allegro to ja sie nie chwytam kupowania porównując pompke zasilającą do Zetora na dwie śruby na allegro kosztuje coś w granicach 70-80 złoty a nowa orginalna koło 200 to cena chyba za siebie mówi. Odemnie jak ktoś robi poważniejszy remont to wali na Czechy tam części tańsze (no były tańsze bo teraz euro mają) i pewniejsze!!!


Było ich czterech: -Ursus 2812+tur
-UrsusC-360
-Zetor 7745
-Fendt 309 LSA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel20    49

U nas jest takie powiedzenie "nie stać mnie, żeby kupywać tanie rzeczy". Oby jak najpóźniej byśmy byli zmuszeni wymienić jakąś czesc w Zetorze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek4312    0

do każdej marki jak się kupi podrube to zaraz sie rozwali :P


Zapalniczka- 2 zł
Benzyna- 50 zł
Widok palącej się szkoły- bezcenne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer7745    19

Zgadzam się z wami co do jakości, sam kiedyś kupiłem pompę wodną i po nie długim czasie łożyska rozkalibrowały w tym odlewie otwory co mnie zaskoczyło bo byłem powny że jedno z nich się rozleciało.


ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    138

Taki gościu w sklepie mówił mi że wyrównywacz od hamulca podróba kosztuje 50zł a oryginał 150zł ludzie kupują najpierw dwa nieoryginalne i dopiero potem przychodzą po oryginał ja się też na to nadziałem.




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość damian131091   
Gość damian131091

No przyda się na przyszłość!!!!. Co orginalne jest to i dobre, ale i cena też odpowiednia. Każdy z nas czasami się skusi na cos nieorginalnego, a bo tak zawsze jest, że a co tam wezme bo jest tansze. Oki tansze ale, czy taniej wyjdzie jak będziemy musieli wymienic jakoś część kilka krotnie, niż wsadzić coś orginalnego??. Czasami lepiej zapłacić pare groszy więcej i mieć potem spokuj, a tak jak jakaś podróba kupimy, to i wydatek jest, i roboty się nazbiera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

No dobry temat ale to nie tlyko Zetor każden jeden ciagnik i maszyna do nich są pelno podrob. Przykład zakupiłem tuleje w zeszłym roku do T25 na sworzeń przedniej osi bo juz sie wyrobiły i był luz, wytrzymały niecaly rok a oś lata jeszcze bardziej niż ostatnio :P A innych nie mieli ale sami w agromie powiedzieli ze to polskiej produkcji :P a jak polskiej produkcji do ruskiej maszyny to wiadome że nie oryginał


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Apista    6

problem problemem pozostaje

ale nawet tyczy się to polskich części zamiennych

w styczniu kupiłem odkładnice i piersi do 4 skibowego pługa polskiego (założyłem do 3 skibowego) nie pasują jak powinny a także po przeoraniu 12 ha pola są już znaczne zużycia...:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2255

takie rzeczy jak pompki, cylinderki, zaczepy itp. to są pierdoły i mało kosztowne rzeczy w porównaniu gdy ktos kupi zamiennik częsci do skrzyni biegów-to juz jest samobójstwo i nikomu nie życzę późniejszego denerwowania, rozkręcania, tłuczenia palców i wydatków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z7245    10

Najlepiej części to zamawiać w Kaliszu bo tam mówią ile kosztuje oryginał a ile zamiennik. W normalnych sklepach z częściami twierdza że coś jest oryginalne a w rzeczywistości tak nie jest. Sam się o tym przekonałem kupując korbowód do zetora sprzedawca twierdził że jest to oryginał za 200zł a w Kaliszu powiedzieli mi że zamiennik kosztuje 200 a oryginał 500.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Po I wszystkie oryginalne części powinne być opatrzone logiem Zetor PDC (jest to część fabryki Zetor zajmująca się częściami zamiennymi). Niektóre części zamienne można kupić od bezpośrednich dostawców na montaż fabrycznych. Mam tu na myśli takie firmy jak Motorpal, Fragkov, Magneton,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grusza5245    0

witam. może to nie jest zabardzo do tego tematu ale nie chcę nowego zakładać. czy to realne aby jeden przegub drążka kierowniczego do zetora kosztował ponad 90 zł? a jeśli tak to mam nadzieje że beda oryginalne zetora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetora7211    0

W tym temacie chciałem wszystkich użytkowników przestrzec aby nie kupowali nieorginalnych części zamiennych do Zetorów, sam sie pare razy skusiłem na tańsze zamienniki a powiem wam że sie nie opłaci, pompka zasilająca wytrzymała całe 2mtg, cylinderki hamulców bodajże około 20-30mtg no i najlepsze kupiłem dolny zaczep też nie orginał (taką listwe) i rozrzutnik 3 tonowy z ładunkiem około 4 tony czyli w sumie masa całkowita 5,5 tony bo wygioł tak że prawie sie do ziemi przylepił!!! Teraz mam wszystko już orginalne założone pompka chodzi juz rok tak samo cylinderki!! Zaczep przewoził już większe ciężary i ani mowy zeby się coś podgioł!!!

 

 

Witam Marcinie! Dziękuje za wiadomosc i w pełni sie zgadzam z Tobą. Jestem z Bieszczad gdzie kupie dobre czesci do Zetora 7211? Chodzi mi głownie o mechanizm wspomagania układu kierowniczego. Mam jeszcze kilka pytan dlaczego podnosnik nie chce dzwigać? Co robic? Dlaczego opony przednie po zewnetrzej stronie szybko sie zuzywaja??? Dlaczego po nagrzaniu silnika kontrolka oleju świeci?

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak mi pompki od hamulców padły i pompka od sprzęgła to kupiłem droższe i na razie działają.Rozmawiałem z dwoma znajomymi i powiedzieli mi że i tak w ich zetorach często siadają te oryginalne .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3047

jedz na slowacje.kazda czesc ktora nie ma napisu pdc jest zamiennikiem i jest przewaznie polowe tansza,a z zamiennikow wlasnie slowackie sa najlepsze.pompe serwo kup orginalna bo polska 2 lata i padla,silownik niewiadomego pochodzenia po 2 reklamacjach chodzi dobrze.opony zdziera bo masz lozska zwrotnic rozwalone i kamien pewnie tez[slowackich lozysk nie kupuj bo mnie sie w rekach rozlecialo].podnosnik to przyczyny moga byc rozne poszukaj w tym temacie juz byl pare razy walkowany


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mirek37   
Gość mirek37

z ta kontrolka masz problem, musisz robić remont silnika tj.szlif walu itd.a co do podnośnika to może być kilka przyczyn 1.zapchany filtr oleju 2.zużyta pompa podnośnika 3.nieszczelność na połączeniach pompa-tłoczysko 4.zużyty rozdzielacz.co do opon to masz złą zbieżność.

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Obi32
      Witam, można ten luz na przedniej osi jakoś wyregulować?

    • Przez ddd4233
      Witam czy może ktoś z was instalował zewnętrzny rozdzielacz zamiast tego oryginalnego ? (Zepsuty rozdzielacz nie potrzebuje ehr)  już mam wypatrzony rozdzielacz 3 sekcie (dwie pływające jedną zwykła ) z podłączeniem nie będę miał problemu. Tylko chodzi o to że na jednym poście w forum widziałem jak ktoś zakładał rurkę taka dłuższa(c360)  ta od tłoka potem widziałem jak ktoś zakładał rurkę tą od powrotu też od c360 . I teraz moje pytanie jest takie  czy zamiast tego rozdzielacza co jest w środku w zetorze założył bym adapter taki od c360 to by miało prawo chodzić? Dodam zdjęcie poglądowe o jakie elementy mi chodź . Prosił bym o pomoc

       

    • Przez Obi32
      Zetor 7745, rok 1990,.sprowadzony z Finlandii, 3800 mtg. 
      Po regeneracji pompy jak to bywa trzeba, ustawić kąt wtrysku. No i tutaj zaczynają się schody tak mnie zastanawia bo mam te 3 kreski ale przed demontażem kreciłem jeszcze kołem zamachowym i paliwo drgalo w pierwszej sekcji zupełnie w innym miejscu A dokładniej 1/3 obrotu koła zamachowego dalej.Dodam że ciągnik chodził dobrze przed regeneracją pompy jak i ustawieniu kątu na znakach i normalnie odpala, tylko dlaczego paliwa na kapilarce drgało w innym miejscu. Może ktoś miał podoby problem i wie jaka jest przyczyna. Z góry dzięki za odpowiedź!
    • Przez raven18
      Hej, ma ktoś zamontowane wewnętrzne lusterko na ramce tylnej szyby, do łatwiejszego zaczepiania maszyn (na zaczep hitch, który jest nie widoczny za zaczepem do przyczep jednoosiowych i trzeba na czuja podjeżdżać). Oglądałem zdjęcia ciągników i nie znalazłem jak to w sumie wygląda, czy to dobry pomysł skoro chyba nikt nie montuje? 😎 
    • Przez dawidkrawczyk
      Witam, jestem w posiadaniu Zetora 5211 i chciałbym założyć przedni napęd od Zetora 5245. I właśnie przychodzę z pytaniem co trzeba przerobić w skrzyni biegów żeby wszystko ze sobą współpracowało?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj