Skocz do zawartości

Zdjęcie

Claas Avero


203 odpowiedzi na ten temat

#81 Share leniwy27

leniwy27

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 146 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 lipiec 2009 - 07:56

Claas Avero no spoko ja wam w poniedziałek wrzucę fotki a jak na razie nazywa sie govion 240 a to zdjęcie jest dobre co ten kolo wrzucił tylko wtedy miał nazwę dominator 150N ale jak ten model przyszedł do Polski to juz ze zmieniona nazwą

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Claas Avero Dzisiaj, 13:48
  •  

#82 Share MDSikor

MDSikor

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1116 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zach-pom
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 16 lipiec 2009 - 08:43

Claas Avero Czyli rozumiem że te kombajny są już w Polsce, ile sztuk ich przyszło? Jaka jest jego cena?
Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

#83 Share leniwy27

leniwy27

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 146 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 lipiec 2009 - 12:58

Claas Avero no tak jest ale tylko jeden <_<
a cena wyjściowa to ok. 90tyś euro netto ale zawsze coś opuszczą od tej ceny.

#84 Share ralfMTX140

ralfMTX140

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2012 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kujawsko-Pomorskie
  • Zainteresowania:Ciągniki, kombajny i sprzęt do uprawy.
    Zapraszam na GG :)

Napisany 16 lipiec 2009 - 17:18

Claas Avero To opłaca ci się brać teraz kombajn gdy euro jest takie wysokie?
New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

#85 Share KAROL0905

KAROL0905

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 418 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Południowa Wielkopolska
  • Zainteresowania:Rolnictwo oraz nowe technologie uprawy i hodowli

Napisany 16 lipiec 2009 - 18:45

Claas Avero @leniwy27 coś kręcisz bo przedwczoraj był u mnie diler Korbanków i za Claasa Dominatora 150 N Hydro z APS powiedział mi 76 tyś euro netto ,a bez APS 72 tyś euro netto, cene do negocjacji

Ponawiam pytanie jak wygląda słoma po systemie omłotu APS, da się ją zebrać czy to jest już pół sieczka????

#86 Share ferdek1

ferdek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 650 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Kępno

Napisany 16 lipiec 2009 - 19:16

Claas Avero Mi w końcu maja podali cenę 60000 euro netto za 150 N APS
wniosek o płatność złożony,kontrola przeprowadzona-czekam na kasę...no i kasa wpłynęła na konto

#87 Share KAROL0905

KAROL0905

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 418 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Południowa Wielkopolska
  • Zainteresowania:Rolnictwo oraz nowe technologie uprawy i hodowli

Napisany 16 lipiec 2009 - 19:44

Claas Avero A dziasiaj przywieżli mi oferte na stary model Dominator 150 Hydro drive za 67 tyś euro, mówie coś jest nie tak i dzwonie do przedstawiciela to mi wytłumaczył że wystawiają oferty na stare typ dominatora bo nowy jest dopiero w zapowiedziach i że jak mam tam wpisaną taką cene to że za tyle sprzedają mi 150 N w przyszłym roku


Nikt nie wie jak wygłąda słoma po systemie APS ???

#88 Share ferdek1

ferdek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 650 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Kępno

Napisany 16 lipiec 2009 - 20:14

Claas Avero Mi jak byłem się pytać o 150 n z APS,to byli zdziwieni o czym mówię ale jak sprawdził stan "na magazynie"(w Tarnowie)to okazało się że taki model jest i stoi na placu(tak mi powiedziano)i podano mi parametry kombajnu i podałem je kilka stron wcześniej.Pewnie pokarzą go na Polagrze
wniosek o płatność złożony,kontrola przeprowadzona-czekam na kasę...no i kasa wpłynęła na konto

#89 Share leniwy27

leniwy27

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 146 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 lipiec 2009 - 08:32

Claas Avero no ja nie kręcę bo bo jak już nie jeden tu pisał to nie jest dominator 150 n tylko Govion 240 wiec Karol0905 nie o ten model sie zapytałeś a jak będę miał go to wrzucę jeszcze fotki bo teraz czekam na odbiór a nawet nie wiem czy na polagrze w poznaniu bedzie bo premiera tego modelu bedzie we wrześniu ale w Niemczech ale jak by cos zapraszam do mnie na pokazy polowe he he <_<

#90 Share MDSikor

MDSikor

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1116 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zach-pom
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 17 lipiec 2009 - 12:43

Claas Avero Polagra Premery w Poznaniu będą 11 - 14 luty 2010 więc może będzie ten kombajn.
Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Claas Avero Dzisiaj, 13:48
  •  

#91 Share domi68s

domi68s

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 76 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 17 lipiec 2009 - 13:45

Claas Avero na pewno będzie na bednarach (agro show) pod koniec września <_<

#92 Share ralfMTX140

ralfMTX140

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2012 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kujawsko-Pomorskie
  • Zainteresowania:Ciągniki, kombajny i sprzęt do uprawy.
    Zapraszam na GG :)

Napisany 17 lipiec 2009 - 14:43

Claas Avero A skąd wiesz że napewno? <_<
New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

#93 Share Daniel215

Daniel215

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1075 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Malbork

Napisany 17 lipiec 2009 - 21:47

Claas Avero Jak narazie to fajny kombajnik z teo co widziałem itd... Mam nadzieje że wydajność będzie większa niż np. w 150... Wtedy CLAAS takjakby uzupełni luke za dominatorami... Jedno co martwi to cena... Skoro prosta w budowie, mała, ze "starą" kabiną i bez żadnych wypasów 150 kosztuje ok. 70tyś euro netto, to co dopiero będzie z tym??? Prawie tyle co tucano 90tyś??? (tucanop ok 100tyś) ;) <_<
Ja również czekam na więcej info... <_<

#94 Share Peron

Peron

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 478 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 17 lipiec 2009 - 23:32

Claas Avero Panowie, udało mi się zdobyć fotki tego kombajnu. Oto one:

http://img43.imagesh...2/20090717s.jpg

#95 Share mix

mix

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 310 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Opole / Opolskie

Napisany 18 lipiec 2009 - 01:02

Claas Avero W linku wyżej jest tylko jakiś stary heder i wózek widłowy :/

@Karol oglądałeś temat claas tucano? Zobacz tam napisz może na priva do właścicieli kombajnów z APS

#96 Share krystian94

krystian94

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 99 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Opolskie

Napisany 18 lipiec 2009 - 01:48

Claas Avero no rzeczywiście ładna fotka <_< <_<
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;Jeśli jesteś z Opolskiego - to pisz do mnie;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Sprzedam Deutz-fahr K100+tur cena do uzgodnienia, skala 1:32 mam też inne modele...

"Kiedy mam rację to mam rację, a jeśli się mylę mogłem mieć rację. Więc mam rację bo mogłem się mylić, wiesz."

#97 Share MDSikor

MDSikor

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1116 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zach-pom
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 18 lipiec 2009 - 13:25

Claas Avero Może linki ci się pomyliły?
Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

#98 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 18 lipiec 2009 - 13:50

Claas Avero

Panowie, udało mi się zdobyć fotki tego kombajnu. Oto one:

http://img43.imagesh...2/20090717s.jpg

To Ci się udało <_< .

#99 Share ralfMTX140

ralfMTX140

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2012 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kujawsko-Pomorskie
  • Zainteresowania:Ciągniki, kombajny i sprzęt do uprawy.
    Zapraszam na GG :)

Napisany 18 lipiec 2009 - 15:08

Claas Avero Popraw lepiej link <_<
New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Claas Avero Dzisiaj, 13:48
  •  

#100 Share Agronom2

Agronom2

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 42 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zach-pom

Napisany 18 lipiec 2009 - 19:38

Claas Avero Może w najbliższym czasie będę jechał do Korbankowa po pasy do kombajnów, to wezmę aparat i jeżeli rzeczywiście stoi taki na placu to cyknę fotkę.
http://bydlomleczne.nmj.pl - zapraszam wszystkich hodowców bydła

Podobne tematy