adasko987

Grzeje się c-360

Polecane posty

czarek6    1

ojciec nie chciał muwić ale az do teąd za mu zgasł wtedy dopiero sobie przypomniał ze wody nienalał ;)


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stevan    0

Teraz ci będzie olej brał nie wiadomo czy się nie zatarł. U mojego wujka się c 360 przegrzała to się zatarła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

Jak zgasła to pewnie tłoki spuchły. Może być kaszana, bo pewnie olej to się gotował w silniku bo nie nadążył chłodzić, tuleje pewnie się fioletowe zrobiły. Mogły się tłoki powypalać, zawory. A teraz normalnie chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek6    1

no właśnie sie tego obawiam ale pózniej przez 8 godz ruskim ładowałem przy trolu a 60 woziłem przez 4 mtg gdzieś tak

czyli musze wymienić silnik na nowy czy tylko wnętrzności w nim a może ją sprzedać ?


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

remont silnika wystarczy a w 60 nie jest to wielki koszt, nowe zestawy naprawcze, wał do szlifu głowice do regeneracji i masz nowy silnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek6    1

czyli kapitalny remont wystarczy !!!!?? bo myślałem ze mysze cały wymieniac

tylko ze jakieś 3-4 lata temu był robiony remont były kupione bardzo drogie cześci a śzlif to trzeci wydał wiec jeszcze 4 to chyba nie wyda

a moze załorzyś tłoki i tuleje od zetora


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

można tylko w takim wypadku trzeba rozwiercić blok pod tulejami a to koszt ok 40-60 za cylinder, i w takim wypadku od razu osiowość zrobić, i przy takiej zabawie to nowy wał najlepiej też od zetora i korbowody by się przydały też zetorowskie, ale możemy w ten sposób uzyskać z tego silnika ok 60KM w sumie nie wielkim kosztem przy takim remoncie

 

albo coś takiego http://allegro.pl/item960965488_silnik_zetor_7211_c_360.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek6    1

podobno do 60 pasuje silnik od zetora 7211 i nie trzeba nic przerabiać


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

tak, a czy nie trzeba nic przerabiać to okaże się jak do się będzie montować bo nie jestem pewien ale jest trochę inne mocowanie przedniej osi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek6    1

ale u mnie to jest problem z dobrymi cześciami do silnika same gówno sprzedaja można wogóle jeszcze kupiś oryginalne cześci do 60


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahme999    116

słuchaj-wał, panewki itd powinny być dobre-do wymiany pierścienie, tłoki razem z tymi gumowymi oringami które uszczelniają płaszcz wodny i być może głowica do regeneracji, reszta będzie dobra-wystarczy że wymienisz olej i powinno być ok. jak zrzucisz głowice to zobacz czy tłoki się nie rozpuściły-wtedy będziesz miał tuleje "zaciągnięte" aluminium z tłoka. ewentualni mogły się troszke rozklepać otwory w tłokach gdzie wchodzi korbowód.

 

oczywiście-teraz nie da ci się nim robić , nie będzie miał mocy, duże spalanie, kopcenie, ssanie oleju. remoncik obowiązkowy.

aaa-być może masz też pozapiekane końcówki wtryskiwaczy, ale wystarczy wrzucić na zegar i wszystko jasne;) to by było chyba na tyle;)


-----PRODUKCJA MASZYN ROLNICZYCH NA ZAMÓWIENIE-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek6    1

no no właśnie teraz te patrze 160 zł za szt ale ja znalazłem zetora za 165

to możliwe

http://www.allegro.pl/item974890779_zestaw_naprawczy_ursus_c_360_producent_zetor.html

do tego starego zetora 4011 takeie same tłoki idą

ja to miałem kiedyś jakieś angielskie ale nie pamientam teraz nazwy mosze sprawdzić

a te MAHLE to dobre sa


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

Kiedyś dobre były niewiem jak teraz jak dobrze pamiętam bo tak zbytnio mnie to nie interesowało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek6    1

szczerze to nie zauwarzyłem rurznicy po tym przegrzaniu nie wiem jak w pługach bedzie moze narazie nie bedzie trzeba nic z silnikiem robić czy remont jest konieczny jak by co to myśle o zestawie naprawczym zetora co o tym myślicie


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahme999    116

ogólnie zestawy zetora do 60 są lepsze i tańsze niż polskie, do 30 z kolei są droższe i niższej jakosci


-----PRODUKCJA MASZYN ROLNICZYCH NA ZAMÓWIENIE-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
osio    0

Mi to nie chcę się wierzyć że różnicy nie ma . Przecież jak jechał dopóki nie zgasł mu to musiało szlak trafić tuleje , pierścienie . Przecież tuleje się zniekształcają pod wpływem wysokiej temperatury , tak było w c 330 gdy wujek zagotował wodę;D

także musi stracić moc ;)

Ja bym polecił Ci zestaw naprawczy mahle , nie są tak drogie ale dobre . Czwarty szlif wału napewno nie wyda a tym bardziej po przegrzaniu;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek6    1

z tym brakiem mocy to jeszcze zobaczymy, ale jakoś nie kopcji. jak bedzie brał olej to znaczy ze napewno przegrzany tak ???

4 tony gnoju pod zgurek ciagał to nie widziałem rórznicy to ile mnie a raczej mojego starego taki remont wwyniesie


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
alek162    1

czarek6, cyklicznie zadajesz takie same pytania i sam sobie na nie odpowiadasz. Moim zdaniem warto się zainteresować silnikiem i do niego przynajmniej zajrzeć. Podpisuję się pod opinią, że trzeba będzie oddać wał do szlifu itd.

Z kolei jeśli Ci nie szkoda maszyny, to dalej ją użytkuj bez sprawdzania stanu tłoków, pierścieni i tulei. Jak będzie brał olej, to przykładowo może się okazać, że tuleja pękła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

Ja bym teraz zrobił remont bo moze się okazać że wał jeszcze się do czegoś nadaje a jak będziesz jeździł dalej no to może jeszcze coś więcej walnąć. Choć jakbyś teraz porządnie zrobił remont to masz spokój na ileś tam mth.

 

koszt tuleje +tłoki http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=970258789 4x160zł=640zł

wał ok 1000zł

korbowód 4x50zł=200zł

ceny z allegro

 

myślę że 3 tysiączki może starczą. Ale niech sie inni wypowiedzą. I jak zrobisz ten remont to zalej ją płynem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek6    1

ok postaram sie zajrzeć do silnika a na klawiarurze bedzie coś widać czy musze zdjać głowice


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekc    65

Mój sąsiad c-330 orał bez wody i jak mu stanął to poczekał aż ostygnie dolał wody i dalej orał i chodzi do dzisiaj a było to już parę lat temu


Jedyne co mnie kręci to karuzela !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek6    1

stary muwił ze tez poczekał i powili wody dolewał zobaczymy co tam w środku je


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja bym teraz zrobił remont bo moze się okazać że wał jeszcze się do czegoś nadaje a jak będziesz jeździł dalej no to może jeszcze coś więcej walnąć. Choć jakbyś teraz porządnie zrobił remont to masz spokój na ileś tam mth.

 

koszt tuleje +tłoki http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=970258789 4x160zł=640zł

wał ok 1000zł

korbowód 4x50zł=200zł

ceny z allegro

 

myślę że 3 tysiączki może starczą. Ale niech sie inni wypowiedzą. I jak zrobisz ten remont to zalej ją płynem.

Po co wymieniać korbowody? Jeśli nie są rozbite to wystarczą nowe tulejki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj