adasko987

Grzeje się c-360

Polecane posty

Adi96    1848

@gustaww Skad ty wiesz o ile tłok się rozszerza w c-360 i czy te 100 by nie zaszkodziło chłopie.Są różne stopy aluminium którego z tłoki robione,lepiej nie ryzykować i nie uzyskiwać 100 stopni

@seba2017 Nic nie powinno się stać,po prostu się zagrzał nieco ale go jeszcze nie przegrzałeś.Jak się obawiasz czy będzie brał oleju to pilnuj stanu oleju,ja nie mam szklanej kuli i ci nie powiem dokładnie że o na 100% nie będzie brał.Sam musisz to sprawdzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446
Dnia 21.06.2022 o 23:27, seba2017 napisał:

Gdy tłoki się przycierają to silnik zaczyna stawać  ?  I płyn chłodniczy musi być zagotowany żeby do takiego czegoś mogło dojść ? 

Płyn do chlodnic to nie woda. Temperatura wrzenia płynu około 120⁰C


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luk1312    0

Witam panowie. Silnik z 7011 w c360. Termostatów przerobione chyba 8 sztuk różne rodzaje i firmy, teraz założona obudowa wraz z termostatem wahler z Zetora. Wentylator Zetor, nowa pompa wody, brak przedmuchów, chłodnica czyszczona regularnie i od zawsze zalewana płynem. Temperatura zawsze na końcu zielonego pola tak około 90-95°C. Pracując w lecie wskazówka połową wchodzi na  czerwone pole. Bez termostatu nie chce się dogrzać bez względu na obciążenie. Proszę o pomoc nie mam już pomysłów. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

Może czujnik i wskaźnik wali, sprawdź jakimś pirometrem temperatury, u siebie miałem tak że miało gotować a walnięty był nowy wskaźnik...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luk1312    0

Założyłem nowy wskaźnik kfm i temperatura wróciła do normy. Stary przy 75°C pokazał 3/4 zielonego pola. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Na przyszłość to mierzy temperaturę innym urządzeniem a nie wierzy ślepo dwuwskaźnikowi który pokazuje orientacyjnie.Ile ludzi zrobiło w bambuko te wskaźniki,sam byłem ofiarą i myślałem że c-360 się grzeje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj