Zaloguj się, aby obserwować  
pronar5135

co się wam podoba w Pronarze P7 i P5

Polecane posty

pronar5135    1

jak wam się podobają ciągniki Pronar z seri P5 i P7 :rolleyes:


nie mam za wiele czasu na forum ale jak znajduje to już z fociami .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    29

Szczerze mówiąc to nie dał bym tyle kasy za Pronara, wolał bym kupić Zetora albo Lambo czy Same

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronar5135    1

to mówisz ze podłóg swojego wyposażenia są za drogie? :rolleyes:


nie mam za wiele czasu na forum ale jak znajduje to już z fociami .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    56

Ogólnie sprzęt jest fajny. Nie wiem jak sprawuje sięw polu. Byłem raz u dealera tych sprzętów. Odpalił mi tego większego :D. Silnik chodzi super :rolleyes:. Nie to co ten stary rosyjski silnik- sam warkot tylko :blink:. Kabina też fajna, chociaż do zachodniej konkurencji jest daleko...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronar5135    1

no wiem ale to i tak postęp jak na taka firmę


nie mam za wiele czasu na forum ale jak znajduje to już z fociami .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronar5135    1

P5- około 150 tyś brutto, a P7 około 132 tyś brutto


nie mam za wiele czasu na forum ale jak znajduje to już z fociami .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    29

zdecydowanie bym wolał zetora, może to jest dobry ciągnik ale Pronar ma taką renome że napewno bym go nie kupił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrus89    3

Faktycznie, w tych ruskich bebechach bo wszysko "laksuje", ale tu to co ma przeciekać: BOSH?? ZF?? co na ten temat myslicie? 5135 kosztuje ok 142 000, pytalem sie na Agrotech :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

wolalbym zdecydowanie dolozyc do zetora, albo jeszcze lepiej dolozyc jeszcze troche i miec same-lambo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrus89    3

w sumie to loteria kuic P5, nikogo nie moge znaleźć kto ma tego pronara, ale gdybym byl pewien ze to są dobre traktorki i mało awaryjne to bym bez wachania go kupil, a zetor to wrzodak, tak samo jak stare pronary

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166
Faktycznie, w tych ruskich bebechach bo wszysko "laksuje", ale tu to co ma przeciekać: BOSH?? ZF?? co na ten temat myslicie? 5135 kosztuje ok 142 000, pytalem sie na Agrotech :rolleyes:

Nie patrz ,że Bosch i ZF tylko zadaj sobie pytanie za ile tego Boscha czy ZF-a kupiono-otóż rzadko kto zwraca uwagę ,że firmy te (i nie tylko te) oferują (niby) takie same podzespoły w różnych cenach !Trzy różne ceny np.na ten sam rozrusznik (ale nie taki sam !)-dalej -wiadomym jest ,że największe firmy mogą kupić u poddostawcy rzeczoną część o wiele taniej niż firma składająca parę sztuk (a Pronar jeżeli o produkcję ciągników chodzi-gigantem nie jest).Reasumując-od znanej dużej firmy maszyna może być o ile nie tańsza to z reguły lepsza bo złożona z lepszych części a o finalnym montażu wspominać nie będę bo w Pronarze jaki był to chyba każdy wie-a jakości z dnia na dzień poprawić nie idzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronar5135    1
Nie patrz ,że Bosch i ZF tylko zadaj sobie pytanie za ile tego Boscha czy ZF-a kupiono-otóż rzadko kto zwraca uwagę ,że firmy te (i nie tylko te) oferują (niby) takie same podzespoły w różnych cenach !Trzy różne ceny np.na ten sam rozrusznik (ale nie taki sam !)-dalej -wiadomym jest ,że największe firmy mogą kupić u poddostawcy rzeczoną część o wiele taniej niż firma składająca parę sztuk (a Pronar jeżeli o produkcję ciągników chodzi-gigantem nie jest).Reasumując-od znanej dużej firmy maszyna może być o ile nie tańsza to z reguły lepsza bo złożona z lepszych części a o finalnym montażu wspominać nie będę bo w Pronarze jaki był to chyba każdy wie-a jakości z dnia na dzień poprawić nie idzie.

+


nie mam za wiele czasu na forum ale jak znajduje to już z fociami .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    29

czemu Piotrus89 piszesz że zetor to wrzodak, według mnie są to świetne ciągniki podłóg Pronara czy Ursusa a nie można go porównywać do Fenda czy Claasa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Czym się różni skrzynia ZF(P5) od Carraro(P7)? Czy skrzynie ZF były stosowane w jakiś innych ciągnikach(mogą być inne marki)?

Ogólnie podzespoły są niezłe (silnik Perkins, Inveco; skrzynia Carraro, ZF[nie wiem co to za skrzynia, ale może być dobra]; układy Bosh, EHR itp.), tylko jak z tą jakością wykonania będzie? :rolleyes:

Jak bym miał brać to wziąłbym 80kM lub 90kM z silnikiem Inveco i skrzynią Carraro- jest tańszy od Perkinsa z ZF.

U dealer'a jest któryś z nich wystawiony (P5 lub P7), więc jak będzie mi się chciało to pojadę i popytam, pooglądam, może pojeżdżę? Kto wie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

a EHR jest ten sam co w Zetorach a ostatnio opcjonalnie w Ursusach czy mniejszych ciągnikach z CNH? czy tylko tak wygląda???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Gdyby tak p5 kosztował tyle co p7 a p7 tyle co 82sa :) ,

Silniki napewno oszczędne, cała reszta też może się podobac poza ceną tylko.

Bardziej interesuje mnie zefir skąd wzieli takie tanie podzespoły i co są tak naprawde warte

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrus89    3
Gdyby tak p5 kosztował tyle co p7 a p7 tyle co 82sa :) ,

Zastanów sie co napisałes, widać że nie znasz sie nic na tych ciągnikach, nie ma nic za darmo, skoro tak to np taki Zetor fortera powinien kosztować jeszcze mniej niż P7, bo to co on oferuje w standardzie to i za tyle kasy to zabawne jest :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

A co takiego ma p7? tyle co i farmtrac tyle że na małych kółkach ( wzorowali się chyba na lamborghini lampo), p5 to rozsądniejsza propozycja, ale chyba forterra ma niewiele gorsze wyposarzenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    56
Czym się różni skrzynia ZF(P5) od Carraro(P7)? Czy skrzynie ZF były stosowane w jakiś innych ciągnikach(mogą być inne marki)?

Ogólnie podzespoły są niezłe (silnik Perkins, Inveco; skrzynia Carraro, ZF[nie wiem co to za skrzynia, ale może być dobra]; układy Bosh, EHR itp.), tylko jak z tą jakością wykonania będzie? :)

Jak bym miał brać to wziąłbym 80kM lub 90kM z silnikiem Inveco i skrzynią Carraro- jest tańszy od Perkinsa z ZF.

U dealer'a jest któryś z nich wystawiony (P5 lub P7), więc jak będzie mi się chciało to pojadę i popytam, pooglądam, może pojeżdżę? Kto wie?

 

Przekładnia ZF (dokładnie o oznaczeniu 7100) jest montowana w DF Agrotron K. Firma ta kładzie skrzynie do DF :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez kris148a
      Witam, kupiłem nowy rozdzielacz ten pod kierownicę i pracował dobrze, bylem z niego zadowolony chodź przełączanie z kolejnych pozycji było trochę odporne. Po 3 miesiącach przestała odbijać wajcha gdy ramiona doszły do samej góry, oraz nie mogę delikatnie opuścić ramion bo jest opór a potem zaraz ostro ramiona z maszyną opadają i uderza o ziemię a przedtem mohlwm powoli opuszcza. Ma ktoś na to jakiś patent? Odesłał bym ale uziemnie ciągnik a jakie znowu za jakiś czas stać się to samo to jeśli jest jakiś sposób naprawy tego ro wolę ja to zrobić. Pomoże ktoś?
    • Przez Tomasz3p
      Witam Panowie.
      Otóż mam taki problem po remoncie silnika gdy się silnik nagrzeje do przez wydech idzie oliwa. Pierścienie na tłokach są dobrze pozakładane Czy to może być wina pękniętej głowicy? Czy może być jakaś jeszcze inna przyczyna?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez kordzio14
      Cześć. Mam problem z Wladimircem. 
      Wyskakuje pierwszy i drugi bieg. Po wrzuceniu biegu i puszczaniu sprzęgła od razu wyskakuje. Nie zdążę nawet puścić pedału sprzęgła. Nie da sie ruszyć ciągnikiem. Ruszę z miejsca tylko wtedy, gdy przytrzymam dźwignie biegów, żeby nie odskoczyła. 
      Gdzie można szukać rozwiązania problemu? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj