johny11901

Mf 255 cieknący problem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
johny11901    0

witam .mam od tamtego sezonu problem z wyciekiem oleju z silnika od strony sprzęgła w swoim MF255.jest dość poważny ponieważ podczas całodziennej pracy wyrzuca ok 1 l oleju :) . w zime wymieniłem uszczelki (te półksiężyce )w misie olejowej ,zastosowałem silikon w umiarkowanej ilości ,wymieniłem też symering od stry sprzęgła ,uszczelke od obudowy symeringu. nadal leciało . okazało się że olej tak jaby leci po to korkowo gumowo uszczelką (tzn jakby niebyła dobrze dociskana przez mise olejową) nałożyłem wieć na półkole misy warstewke kleju do spawania na zimno ,i po wyschnięciu uszczelka sie lepięj docisneła .dałem tym razem uszczelki oryginalne w pełni gumowe . NADAL LECI :):):):)

Jakieś pomysły ?? też tak mieliście?? moze spróbować wymienić znów symering .pomóżcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yogi    13

miałem to samo tzn. po kapitalnym remącie silnika całym czasem lał olej :) i chyba dopiero po 4 wymianie tuch uszczelek pod miską udało się wyciek zatrzymać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daniel9    0

post-62292-0-36724500-1358887974_thumb.jpgpost-62292-0-36724500-1358887974_thumb.jpgpost-62292-0-56781200-1358888009_thumb.jpgWitam.

Ostatnio zrobiłem remont kapitalny silnika i cieknie olej między pokrywą sprzęgła a blokiem rozpoławialiśmy już 4 razy i dalej niewiadomo co jest. Załanczam kilka zdjęć,w miejscu zaznaczonym na czerwono jest wyciek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

W tym miejscu to raczej płyn cieknie a nie olej są tam dwie zaślepki


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja też robiłem remont generalny silnika MF255 w okolicach zwolenia , od 7.00-15.00 było po robocie .Koszt około 3 koła.Na tym zdięciu to mogą być te zaślepki w bloku albo cieknie z góry sinika ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daniel9    0

Dla mnie to też płyn Popatrz dokładnie czy z pod głowicy nie siąpi.

 

 

Ewidentnie olej silnikowy co do płynu to mam wodę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daniel9    0

ale co umyć rozpuszczalnikiem i gdzie dać sylikon,przepraszam że niewiem co i jak ale to pierwszy remont silnika od nowości jest to "czysty anglik" niemam doświadczenia :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Po zewnętrznej stronie całe składanie bloku z korpusem sprzęgła.Tak jak teraz stoi nie rozbierając wymyj całe to składanie co zaznaczyłeś i posmaruj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prestig    0
Napisano (edytowany)

mam identyczny problem co daniel9. Po rozkręceniu zauważyłem że korek/zaślapka była na równo z silnikiem (zaznaczona na zdjęciu strzałką), delikatnie pukłem (niestety), wcisnąć ją bardziej czy wyjąć (ale jak ?) i włożyć nową ?

post-13206-0-02408600-1400524726_thumb.jpg

Edytowano przez prestig

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Bierzesz ostry wkrętak przebijasz otwór na wylot i wytargasz ją bez problemów.Nową wbijasz na klej do metalu i po problemie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioemi    0

Witam mam problem z moim mf255 podczas opryskiwania przestał działać wom ipodnośnik opadł i nie chce już podnosić proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
januszm1    3

Jak dla mnie to objaw obcietej tarczy 2 stopnia. Tzn pourywane nity na tarczy. Moze sie myle wiec zalecam sprawdzenie najpierw ale moze to bedzie dobry trop.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Clark
      Mam następujący problem. Po podpięciu przyczepy nie mogę jej podnieść, tzn nawet nie drgnie. W styczniu jeszcze kiprowała jak głupia, odstawiłem ciągnik na dwa miesiące i jest problem. Wydaje mi się, że olej nie jest wcale podawany. Po przesunięciu dźwigni słychać syczenie (pracę) ale nic się nie dzieje. Próbowałem nawet palcem wcisnąć zaworek w szybkozłączu (na włączonej dźwigni) i nic, nawet kropla nie poleciała. Wszystko inne działa bez zarzutu. Miał ktoś podobny problem? 
    • Przez Silver
      Witam!
      Naczytałem się że tak awaryjne są skrzynie w mf serii 30xx, wiec może ciekawą alternatywą jest mf 399
      http://www.allegro.pl/item274257484_massey_ferguson_399.html, czy to jest nowsza wersja 690, jak jest z komfortem czy w 3060 jest lepsza kabina czy nie, zaznaczam że nie potrzebuje ani ehr ani półbiegów, bo to chyba jest najbardziej awaryjne w 3060?
      Ile pali perkins 6cio cylindrowy?
    • Przez Tomex04
      Witam mam problem mf6120  z przyciskiem przedniego napędu napęd da się załączyć przez przycisk blokady przy prędkości rozłącza lecz przycisk od 4x4 nie załącza ani nie rozlącza

    • Przez marian508
      witam serdecznie od kilku dni pali mi sie kontrolka akumulatora oraz czerwony trójkąt ostrzegawczy czasami sie żarzą, napięcie na alternatorze sprawdziłem jest 14,2 więc jest ok czy owe kontrolki oprucz ładowania jeszcze za coś odpowiadają czy dalej szukać problemu w instalacji i ładowaniu ?
    • Przez neqsik
      Witam,
       
      Co prawda mój temat dotyczy koparko-ładowarki, ale zabudowanej na ciągniku MF, także myślę, że dział odpowiedni. Koparko-ładowarka jest na silniku perkins 4P, ogólnie kabina jest dość fajnie zrobiona, pełna podłoga, sporo szyb, fajne uszczelki na drzwiach, szybach itp. dobra guma na podłodze. Ale mimo wszystko wydaję mi się, że można trochę poprawić fabrykę, bo np. ściana grodziowa pomiędzy silnikiem a kabiną jest z blachy i nie jest niczym wyłożona, a jest tam sporo miejsca i tak się zastanawiam, czy mogę ją wyłożyć od środka i od zewnątrz? I co najlepiej w tym miejscu przykleić? Od środka tam są pompki hamulcowe, przewody, deska rozdzielcza itp także myślę, że tu nie będzie problemu, ale od zewnątrz jest bak no i pod bakiem już jest silnik, więc zastanawiam się co tam ewentualnie można przykleić aby to było bezpieczne - coś ognioodpornego może? Macie coś sprawdzonego? 
      Tak samo myślę nad dachem, jest tam co prawda jakaś tapicerka, ale będę go ściągał do malowania, więc myślę, żeby go też wykleić czymś. Jeszcze nie wiem ile tam jest miejsca żeby zmieścić wyciszenie ale wstępnie myślałem nad matą butylową - spełni to swoje zadanie?
      Maszynę trochę ogarniam, bo kupiłem częściowo zapuszczoną i przy okazji chcę trochę poprawić fabrykę - nie potrzebuje mieć ciszy jak w aucie, ale chcę niewielkim kosztem trochę poprawić komfort pracy
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj