Skocz do zawartości

Zdjęcie

John Deere 5080R


263 odpowiedzi na ten temat

#101 Share kapsel1m

kapsel1m

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 203 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Woj. Lubelskie

Napisany 07 luty 2011 - 21:15

John Deere 5080R Mi mówili 3,6 tyś zł netto dlatego się zastanawiam za to był by jakiś osprzęt do ładowacza, tym bardziej że mam landiniego z ładowaczem i ma kawałek przeszklonego dachu.Nie mam możliwości zobaczyć na żywo JD z lukiem i ładowaczem prędzej bym się zdecydował. Może w Kielcach na targach tylko żeby nie było już za późno.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
John Deere 5080R Dzisiaj, 03:52
  •  

#102 Share MDSikor

MDSikor

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1116 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zach-pom
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 07 luty 2011 - 21:22

John Deere 5080R To nie musisz oglądać ciągnika akurat z oknem dachowym, wystarczy zwykła seria 5R lub nawet 5M bez luku dachowego tylko z ładowaczem.
Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

#103 Share jaguar235

jaguar235

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 124 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Ciechanów, Mazowieckie

Napisany 07 luty 2011 - 21:24

John Deere 5080R to drogo ci zaśpiewali. Mi w Rol-Bracie powiedzieli dokładnie 2450zł netto

#104 Share kris14

kris14

    Stary Kombinator

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 7069 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PWR

Napisany 07 luty 2011 - 21:38

John Deere 5080R Co szyberdachu, to może to się przyda :) <link> można zajrzeć do kabiny z takim wyposażeniem :)

#105 Share kapsel1m

kapsel1m

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 203 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Woj. Lubelskie

Napisany 07 luty 2011 - 21:46

John Deere 5080R Ja mam cenę z GRAVIT AGRO-POL.

#106 Share konrado

konrado

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 07 luty 2011 - 23:09

John Deere 5080R

Mam zamiar kupić JD 5080R z ładowaczem czołowym i zastanawiam się czy ładować kasę w luk dachowy . Jest on naprawdę tak niezbędny czy można się bez niego obejść ? W MF 5425 luk dachowy jest faktycznie super i tu bym się nie zastanawiał ale w JD 5R sporo gorzej to wygląda.

Mam zamiar kupić JD 5080R z ładowaczem czołowym i zastanawiam się czy ładować kasę w luk dachowy . Jest on naprawdę tak niezbędny czy można się bez niego obejść ? W MF 5425 luk dachowy jest faktycznie super i tu bym się nie zastanawiał ale w JD 5R sporo gorzej to wygląda.

Mam zamiar kupić JD 5080R z ładowaczem czołowym i zastanawiam się czy ładować kasę w luk dachowy . Jest on naprawdę tak niezbędny czy można się bez niego obejść ? W MF 5425 luk dachowy jest faktycznie super i tu bym się nie zastanawiał ale w JD 5R sporo gorzej to wygląda.


w MF 5435 itp. szyberdach się przyda ale w JD to sie mija z celem wg mnie , nie dawno kupiłem JD5090R z ładowaczem ale z szyberdachu zrezygnowałem szkoda kasy

#107 Share danielhaker

danielhaker

    Po prostu Daniel ;)

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 6738 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wschodnie Mazowsze (WSI)

Napisany 07 luty 2011 - 23:15

John Deere 5080R Trzeba tak jak pisali poprzednicy wsiąść do zwykłej R-ki bez łuku i zobaczyć na podniesionym jaka jest widoczność. A nie wiecie jaki ma promień skrętu R-ka a jaki 6130?
Mój kanał na YouTube http://www.youtube.com/user/danielhaker

Sprzedam:
koło zębate przekładni kątowej prasy Sipma

rozrzutnik dwuosiowy
zgrabiarkę gwiazdową

agregat prądotwórczy

#108 Share radzikus

radzikus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 254 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice siedlec
  • Zainteresowania:Honda Civic "UFO" :)

Napisany 08 luty 2011 - 07:37

John Deere 5080R Nie jestem wogóle zwolennikiem ładowacza czołowego w ciagnikach, nie dość, że kosztuje nie mało to i ciagniczek szpeci i to bardzo. Miałem brać "R" z ładowaczem właśnie, ale zdecydowałem się na zakup ładowarki teleskopowej, która nie dość, że podnieść podniesie o niebo więcej (3 t) to i o zwrotności (skrętne obie osie) ciągnik może tylko pomażyć.

Oczywiscie nie wspomniałem o 6 m wysięgu czego w traktorku też nie zrobisz.
C-330,C-360 3P,JCB 530/70 Super Agri, DF Agrotron

#109 Share rino

rino

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 770 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Maszyny rolnicze

Napisany 08 luty 2011 - 07:52

John Deere 5080R No tak ale jak ktos kupi ciagnik z ladowaczem to za te zalozmy 250 tys ma ciagnik z turem, albo moze kupic ladowarke za ok 270-300 tys ale ladowarka nie pojedzie orac i nie zrobi tego co ciagnik, po za tym mysle ze kupno ladowarki oplaca sie tylko przy wiekszych gosp, bo na mniejszym to sie nie zwroci a dla szpanu zeby zaimponowac sasiadom to nie ma sensu. moj kumpel juz zaluje ze kupił ladowarke JD co prawda robota idzie sprawnie no ale kupił uzywke i to duza i mowił ze jak zbierał ciagnikiem z turem bele no to zbierał jakies 1,5 dnia dłuzej no ale paliwa mu połowe spalił co ta ładowarka, wiec sie tu potwierdza fakt ze ladowarce trzeba dac pozadne zajecie zeby na siebie pracowała a do zbioru 1000 czy 2000 bel i troche gnoju to nie bardzo sie oplaca

#110 Share kapsel1m

kapsel1m

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 203 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Woj. Lubelskie

Napisany 08 luty 2011 - 14:38

John Deere 5080R Czy do ładowacza JD będzie pasował osprzęt od MX ,Stoll,Quicke, czy Warfamy ?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
John Deere 5080R Dzisiaj, 03:52
  •  

#111 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 08 luty 2011 - 15:57

John Deere 5080R wszystkie ładowacze z tzw euroramką mogą się wymieniać osprzętem. Aktualnie wszystkie które wymieniłeś ja posiadają

#112 Share Maxer

Maxer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 180 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 luty 2011 - 08:57

John Deere 5080R Mam pytanie od mojego sąsiada kupił on JD R5080 najbogatsza wersja (jest on z Common Rail) i czy można wlać do niego "ruską" ON?
Ktoś już to robił?

#113 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 10 luty 2011 - 09:52

John Deere 5080R jeśli jest dobrej jakości, to czemu nie... co najwyżej kilka kilkanaście tysięcy na naprawę :lol: Ale czy teraz się opłaca kupowanie takiego paliwa???? Odliczenie VAT, akcyzy ...

#114 Share podcepiomy

podcepiomy

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 441 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gózd

Napisany 16 luty 2011 - 17:48

John Deere 5080R A ja mam takie małe pytanko odnośnie tej 5R jak JD, ile tak naprawdę palą :) Słyszałem że to żłopy ale to chyba lekka przeginka ? :blink:

#115 Share danielhaker

danielhaker

    Po prostu Daniel ;)

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 6738 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wschodnie Mazowsze (WSI)

Napisany 16 luty 2011 - 18:12

John Deere 5080R Zapytaj kolegi @jaro. On ma 5080R. http://www.agrofoto....50/page__st__60 tu masz o spalaniu
Mój kanał na YouTube http://www.youtube.com/user/danielhaker

Sprzedam:
koło zębate przekładni kątowej prasy Sipma

rozrzutnik dwuosiowy
zgrabiarkę gwiazdową

agregat prądotwórczy

#116 Share tomek1980

tomek1980

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 51 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Siedlce
  • Zainteresowania:Szeroko pojęte rolnictwo

Napisany 16 luty 2011 - 18:30

John Deere 5080R Widzę,że temat spalania przewija się przy każdym modelu ciągnika, trochę mnie to śmieszy, jak każdy z was prześciga się w tym, który to traktor najmniej pali, testy testami, technika dziś tak poszła do przodu, że nie ma ogromnych różnic pomiędzy poszczególnymi markami. Poza tym jeżeli kogoś stać na traktor, który wartością swoją doruwnuje samochodom z najwyższej półki, nie powinien sie nad tym zastanawiać, bo jeżeli kogoś stać na mercedesa klasy S to niespotakałem w nim instalacji gazowej bo PB 95 jest droga, on tankuje PB 98 i to do pełna, przyznajcie się, który z was tankuje do pełna gaz????. Ale dziś wszyscy rolnicy chcą jeżdzić mercedesami, mimo że tak naprawdę 90% ich nie stać.

Edytowany przez tomek1980, 17 luty 2011 - 15:07.


#117 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 luty 2011 - 18:57

John Deere 5080R Poprawka-ja nie mam 5080 R tylko 5720 :D .

#118 Share danielhaker

danielhaker

    Po prostu Daniel ;)

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 6738 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wschodnie Mazowsze (WSI)

Napisany 16 luty 2011 - 21:04

John Deere 5080R Znowu małe przeoczenie :lol: Ale to prawie to samo tylko naklejka inna ;)
Mój kanał na YouTube http://www.youtube.com/user/danielhaker

Sprzedam:
koło zębate przekładni kątowej prasy Sipma

rozrzutnik dwuosiowy
zgrabiarkę gwiazdową

agregat prądotwórczy

#119 Share MDSikor

MDSikor

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1116 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zach-pom
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 16 luty 2011 - 21:20

John Deere 5080R Prawie robi wielką różnicę. :lol:
Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
John Deere 5080R Dzisiaj, 03:52
  •  

#120 Share Lukasz89

Lukasz89

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 35 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 luty 2011 - 23:16

John Deere 5080R ile trzeba dopłacić za szerokie opony w JD? 480/70 R34

Podobne tematy 5r