Polecane posty

b0gdan    90

to coś obok kierowcy powinno się nazywać " siedzisko dla dzieci do lat 12 " :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel250    2

to coś obok kierowcy powinno się nazywać " siedzisko dla dzieci do lat 12 " :lol:

a to coś ma pasy bezpieczeństwa ?Jak tak to mogłoby sie tak nazywać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

A widzieliście siedzenie "pasażera" W MF serii 4400? To dopiero jest siedzenia, nawet dziecko nie będzie miało tam ze luźno.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzikus    0

Dokładnie 5090r kosztuje +- 9 tys brutto.

Jeżeli zastanawiać sie pomiedzy 5080r a 5090r tp chyba wolałbym już dopłacić te tysiąc złote aby na komputerze odblokowali 10 koni mechanicznych.

 

Wersja 5080R a 5090R nie różni się niczym od strony technicznej- 5100R już tak ze wzgledu na inne chłodzenie tzw intercooler.

 

 

Co do siedzenia to powiem szczerze, że ma być właśnie tylko i wyłacznie dla mojego synka- w innym wypadku bedzie pakował się mi na kolana <_<


C-330,C-360 3P,JCB 530/70 Super Agri, DF Agrotron

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    6898

No aż takich złych to chyba jeszcze nie robią bocznych siedzeń. Głównie chodzi o miejsce. U mnie w Forterze jest duże i nie przeszkadza. Jak złożone to mogę coś na nim położyć i mi nie wypadnie (telefon, aparat itp.)

A w takich R-kach albo 6130 da się zwiększyć moc chipem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzikus    0

W "R" da się na pewno bo sam dealer mi taką opcje zaproponował; o 10km czyli do wersji 5090R kosztuje aż 1tys.

Zasada jest prosta- jeżeli masz silnik na Common Rail'u to sie da bez względu na markę.


C-330,C-360 3P,JCB 530/70 Super Agri, DF Agrotron

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wacek21    35

@radzikus Targowałes sie juz dealerem w sprawie tego 5080 R ? Na jakiej cenie stanęło ? Jakie Chcesz do niego wyposazenie?


Fendt 400tyś,John Deere 200tyś,Zetor 150 tyś,jazda 60tką, bezcenna!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalkom555    13

W każdym da sie zwiększyć, jak nie ma CR to poprzez przesterowanie pompy wtryskowej, a jak masz cr to wgranie nowego nazwę to oprogramowania lub umieszczenie gdzieś tego chipu, a gdzie to nie wiem :P Takie coś się opłaca prawie 10razy taniej wychodzi niż by się dołożyło do modelu o większej mocy <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

temat o zwiększaniu mocy był roztrząsany na forum w bardzo burzliwej dyskusji


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzikus    0

Tak wiem, że burzliwa ale dodanie raptem 10 koni mech do 5080R to zadne ryzyko.

 

Ponadto tak jak juz pisałem - wersja 5080R od 5090R różni się tylko właśnie softem ECU.


C-330,C-360 3P,JCB 530/70 Super Agri, DF Agrotron

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Witam !A więc tak kolega ma 55ha ziemi jego ojciec chcę kupić JD 5080R na PROW Będzie to główny ciągnik .Diler za wersję Classic chcę 190tyś brutto ,z wyposażenia

będzie posiadał: szerokie opony,klima,radio .Powiecie mi jakie są jeszcze wersję oprócz Classic i co możę do niego jeszcze wziąć .Aha i bierze jeszcze belarkę

Metal-Fach z rotorem i nożami jak myślicie da radę z tą belarką ?

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wacek21    35

Moze lepiej wziac pod uwage wersje Comfort, i utargowac pare tys z dealerem ;) na 55 ha to bedzie nie lada wyzwanie dla Jelonka ale napewno sobie poradzi, i bedzie pracował bezawaryjnie :)


Fendt 400tyś,John Deere 200tyś,Zetor 150 tyś,jazda 60tką, bezcenna!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

A ta wersja Comfort jest słabsza od Classica ? czym one się różnią ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

No tak Comfort jest lepsza :lol: Tylko teraz czym one się różnią ?? <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Główne różnice to:

Ilość świateł roboczych, siedzenie pasażera, gorsze gniazda hydrauliki, brak gniazda do sterowników w kabinie, zbiorniczek na spływ oleju, kula zamiast haku na górnym łączniku.

Do Classica nic nie można dołożyć z wyposażenia dodatkowego.

To chyba wszystkie różnice, jak coś to poprawcie mnie.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Dzięki ,o to mi chodziło :D

MDSikor-jakie będziesz brał opony w swoim ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Dokładnie tak.

Opony przód 340/85R24 tył 420/85R34

Edytowano przez MDSikor

Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

To są tylko dwie wersje Classis i Comfort tak ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kapsel1m    21

@MDSikor czy nie lepiej Opony przód 360/85R24 tył 480/85R34 ? Ja mam w Landinim 70KM 340/85R24 tył 420/85R34 i myślałem że do JD to wezmę większe.

Radioodtwarzacz w JD 5080R ma wyjście na dwa głośniki i gdzie one są umieszczone?

W landinim za siedzeniem mam zamontowaną tubę i muzyka gra rewelacyjnie w JD nie bardzo widzę miejsce na tubę.

Może to głupie ale muzyka jest dla mnie wielkim relaksem.

Edytowano przez kapsel1m

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez czescijd
      http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1YqKl/
       
       
      I inne można pytać tutaj
    • Przez Markok
      Witam, już dość dawno temu niestety zdarzyło mi się za mocno zaciągnąć ręczny (wyrobione łapy na ursusie 914..) co zaowocowało nie pełnym powracaniem do punktu wyjścia, miałem ostatnio okazję coś zamawiać to i wziąłem odpowiedzialną za to jak mniemałem sprężynę, tą z tyłu za traktorem, ale po jej wymianie nic się nie zmieniło, ręczny próbuje trzymać na ostatnim zębie i trzeba wajchę z tyłu podnieść.. Zdarzyło się to już komuś, w tej czy poprzednich generacjach bo pewnie to to samo. W katalogu oprócz sprężyny nic nie wydaje się być za to odpowiedzialne, reszta to pancerny metal, ale mogę wrzucić rysunek. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj